Even in DFU zetten, en dan herstellen in iTunes. Zo krijg je weer 6.1.4quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb net iOS7 geinstalleerd op mijn iPhone 5. Maar ik wil terug, alleen lukt dat niet echtHerstellen wilt niet...
'Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iphone (naam) de gevraagde. De gevraagde resource is niet gevonden.”
Tips? Ideeen?
Thanks, gelukt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Even in DFU zetten, en dan herstellen in iTunes. Zo krijg je weer 6.1.4
Jezus.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Operc het volgende:
Een vraagje. Sinds ik een iPad heb, plaatst iTunes standaard al mijn iPad apps op mijn iPhone als ik die synchroniseer met iTunes. Automatisch nieuwe apps downloaden staat uit. Weet iemand hoe ik die automatische synchronisatie van apps kan voorkomen?
Werkt prima, ik heb er destijds een van bol.com besteld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Perquisite het volgende:
Beste Fok!kers,
Wat denken jullie van deze site? Betrouwbaar?
http://opladeriphone5.nl/(...)oop-30-8-pin-adapter
Ik wil dit kopen om van mijn iphone 4 oplader een iphone 5 oplader te maken. Kan dit? Of herkent mijn iphone 5 dit niet als officiële oplader en kom ik dan bedrogen uit?
koop dan een lightning kabel en druk die in de opladerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Perquisite het volgende:
Beste Fok!kers,
Ik wil dit kopen om van mijn iphone 4 oplader een iphone 5 oplader te maken. Kan dit? Of herkent mijn iphone 5 dit niet als officiële oplader en kom ik dan bedrogen uit?
Bedankt, even gekeken, apps staat daar uit. Nog andere schuifjes die ik ergens ben vergeten misschien?quote:
Bluetooth vaak gebruiken? Ik heb bluetooth de laatste 6 jaar al niet meer gebruikt!quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:27 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Juist omdat ie "een paar keer per dag" TIJDENS vakantie zoiets wilt doen (dus een paar keer per jaar), heeft het weinig nut om daar een shortcut voor te maken.
wifi, bluetooth, etc zal je vast vaker aan/uit zetten dan 3G. Vandaar dat zij een prominentere plek hebben.
Maar ik ben er mee eens dat het handig kan zijn als de shortcuts zelf instelbaar zijn. Dus elke setting dat jij snel bij wilt dat je dat kan toevoegen aan de CC.
(ik kan me ook voorstellen dat dat er niet in zit omdat misschien de icons daar nog niet voor gemaakt zijn)
kikoooooo en ik zijn een superteam. We moesten maar eens een biertje drinkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het juiste vinkje gevonden heb.Bedankt beide.
Werkt prima. Ik gebruik ze al een tijdje. Ik zou trouwens, als je geen haast hebt, deze dingen van eBay bestellen. Daar kosten ze hooguit 3 euro met verzendkosten. Enige nadeel is dat je lang moet wachten voordat het pakketje aankomt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Perquisite het volgende:
Beste Fok!kers,
http://www.onedayprice.nl(...)sid=5&4dkn=promo5webquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Perquisite het volgende:
Beste Fok!kers,
Sommige mensen hebben een autoradio met handsfree en wireless muziek afspelen enzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Bluetooth vaak gebruiken? Ik heb bluetooth de laatste 6 jaar al niet meer gebruikt!
Wifi en 3G zijn de standaard shortcuts! (Evt. met locatievoorzieningen)
Bovenstaande kun je ook allemaal met een iPod touch doen, zelfs het bellen (Skype en ander voip-apps werken perfect). Dus nogmaals; waarom niet gewoon de touch kopen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Idd.
Het is mijn telefoon om mee te bellen en smsen.
Mijn Facebook/twitter/instagram device.
Mijn agenda.
Mijn wekker.
Mijn foto- en videocamera.
Mijn calculator.
Mijn timer.
Mijn notiteboekje.
Mijn opneem device.
Mijn bankchecker.
Mijn spelletjes device.
Mijn navigatie device.
Mijn weerchecker.
Mijn internet device.
Mijn kompas (mocht ik die ooit nodig hebben).
Mijn "videoshop" device (iMovie).
Mijn drink-dagboek.
Mijn period tracker.
Idd meer dan alleen mail, whatsapp en wifi!
(M.a.w: Dat weet ik heus wel.)
Iemand nog tips voor bepaalde apps?
Check.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat ik van al zaken die ik op mijn iPhone doe wel het minst de telefoonfunctie gebruik.
Lekker rustigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:35 schreef Q. het volgende:
Maar met een Touch kan je niet whatsappen dan. Zonder jailbreak dan.
Duh, ik deed vroeger letterlijk maanden met 20 euro pre-paidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat ik van al zaken die ik op mijn iPhone doe wel het minst de telefoonfunctie gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |