iPhone 5.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
welke heb je? dat gaat hier wel snel namelijk
Daarom wacht ik wel op de final.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef nils7 het volgende:
De batterij gaat echt rap leeg in iOS7... uurtje rijden in de auto dus het ding in de broekzak en zonder blauwetand aan meteen op 84%....
Ik moet wel als developer zijnde.quote:
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef nils7 het volgende:
De batterij gaat echt rap leeg in iOS7... uurtje rijden in de auto dus het ding in de broekzak en zonder blauwetand aan meteen op 84%....
Oh dat klinkt beter... heb ook een 4S dus daar kan t misschien aan liggen...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.
Ja, dat is dezelfde als die ik heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt beter... heb ook een 4S dus daar kan t misschien aan liggen...
Oh f*ck...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat is dezelfde als die ik heb.
Wacht, ik zit nu tegen je te liegen. Mijn geheugen loopt achter, ik heb een 5.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh f*ck...
dan doet de mijne iets niet goed
LOLquote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wacht, ik zit nu tegen je te liegen. Mijn geheugen loopt achter, ik heb een 5.Sawry.
Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.
quote:
Ja, backup via iCloud/WiFi.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?
idd presteert de 5 echt zoveel beter qua batterij....quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?
Misschien dat ik dat ook nog es moet doen dan.. Ik heb nu alleen telefoon gerestored naar iOS7 waarbij alle data/apps wel behouden bleven.quote:
klopt jouwne doet iets niet goed dan. Heb er een hele werkdag op zitten, Bluetooth en WiFi aan en 76% over nu nog.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh f*ck...
dan doet de mijne iets niet goed
niet, Google doet moeilijkquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kan ik de youtubeapp katen afspelen terwijl ik doorga in een andere app? Op een 5
ik alleen android aan beide kantenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb trouwens een iPhone-familie. Zowat elk neefje/nichtje/oom/tante heeft een iPhone.
FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goedquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kan ik de youtubeapp katen afspelen terwijl ik doorga in een andere app? Op een 5
Homeknop drukken en dan via de play/pause van multitask balkje op play drukken?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Idd, die kan dat. Standaard YT-app niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goed
succesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Mercan het volgende:
Zoek zsm een goede gratis app om divx etc mee af te spelen op een ipad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |