iPhone 5.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
welke heb je? dat gaat hier wel snel namelijk
Daarom wacht ik wel op de final.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef nils7 het volgende:
De batterij gaat echt rap leeg in iOS7... uurtje rijden in de auto dus het ding in de broekzak en zonder blauwetand aan meteen op 84%....
Ik moet wel als developer zijnde.quote:
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef nils7 het volgende:
De batterij gaat echt rap leeg in iOS7... uurtje rijden in de auto dus het ding in de broekzak en zonder blauwetand aan meteen op 84%....
Oh dat klinkt beter... heb ook een 4S dus daar kan t misschien aan liggen...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.
Ja, dat is dezelfde als die ik heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt beter... heb ook een 4S dus daar kan t misschien aan liggen...
Oh f*ck...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat is dezelfde als die ik heb.
Wacht, ik zit nu tegen je te liegen. Mijn geheugen loopt achter, ik heb een 5.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh f*ck...
dan doet de mijne iets niet goed
LOLquote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wacht, ik zit nu tegen je te liegen. Mijn geheugen loopt achter, ik heb een 5.Sawry.
Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.
quote:
Ja, backup via iCloud/WiFi.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?
idd presteert de 5 echt zoveel beter qua batterij....quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?
Misschien dat ik dat ook nog es moet doen dan.. Ik heb nu alleen telefoon gerestored naar iOS7 waarbij alle data/apps wel behouden bleven.quote:
klopt jouwne doet iets niet goed dan. Heb er een hele werkdag op zitten, Bluetooth en WiFi aan en 76% over nu nog.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh f*ck...
dan doet de mijne iets niet goed
niet, Google doet moeilijkquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kan ik de youtubeapp katen afspelen terwijl ik doorga in een andere app? Op een 5
ik alleen android aan beide kantenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb trouwens een iPhone-familie. Zowat elk neefje/nichtje/oom/tante heeft een iPhone.
FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goedquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kan ik de youtubeapp katen afspelen terwijl ik doorga in een andere app? Op een 5
Homeknop drukken en dan via de play/pause van multitask balkje op play drukken?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Idd, die kan dat. Standaard YT-app niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goed
succesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Mercan het volgende:
Zoek zsm een goede gratis app om divx etc mee af te spelen op een ipad.
Zal die eens proberen, thanks!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goed
De mijne een avond uit eten... oke een beetje internetten (voor zover dat kan aan tafel) meteen op 49% om half 11 savonds (7 uur van de lader gehaald)..quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
klopt jouwne doet iets niet goed dan. Heb er een hele werkdag op zitten, Bluetooth en WiFi aan en 76% over nu nog.
Je merkt wel dat het iets trager is, maar daarom is het ook nog een beta
Papa, m'n vriendin en zelfs m'n opa hebben allen een iPhone (4)quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb trouwens een iPhone-familie. Zowat elk neefje/nichtje/oom/tante heeft een iPhone.
Daar zit ik nu - met iOS6 gisteren gerestored en 100% om half 9 vanmorgen - met m'n 4S al op...quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
klopt jouwne doet iets niet goed dan. Heb er een hele werkdag op zitten, Bluetooth en WiFi aan en 76% over nu nog.
Kan dat niet al zonder simkaart?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik hoop dat ik morgen mijn nano-simkaartje heb, dan kan ik (eindelijk) m'n nieuwe iPhone 5 aanzetten en instellen.
Ik heb gegoogled en kreeg verhalen te lezen dat de iPhone dan om de simkaart blijft vragen. Dus dat het geen zin heeft.quote:
Ik ga es kijken of ik ergens een nieuwe batterij uit kan halen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn 4s zit met ios 7 sinds vanaochtend half 8 nu op 84%. Wifi aan, 15 minuten GPS aangehad, regelmatig mail en wat webactiviteiten checken.
Dat was gelijk aan wat er met iOS6 gebeurde.
Zet je WiFi eens aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef braddofiel het volgende:
Hoe krijgen sommigen het eigenlijk voor elkaar om met 3G aan de hele dag met je iPhone te kunnen doen? Ik kan dat met mijn iPhone 4 echt niet, terwijl ik altijd apps afsluit, helderheid op 50% heb staan, wifi uit heb staan, bluetooth uit heb staan en weet ik het allemaal.
Gelukkig heeft KPN hier edge wat het gelukkig niet echt noodzakelijk maakt om de hele dag 3G aan te hebben, maar toch.
FB en whatsapp vreten heel veel batterij + slecht/minder bereik ook wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef braddofiel het volgende:
Hoe krijgen sommigen het eigenlijk voor elkaar om met 3G aan de hele dag met je iPhone te kunnen doen? Ik kan dat met mijn iPhone 4 echt niet, terwijl ik altijd apps afsluit, helderheid op 50% heb staan, wifi uit heb staan, bluetooth uit heb staan en weet ik het allemaal.
Gelukkig heeft KPN hier edge wat het gelukkig niet echt noodzakelijk maakt om de hele dag 3G aan te hebben, maar toch.
Ja dat heb ik thuis meestal, maar dat maakt niet echt een verschil eigenlijk?quote:
Facebook gebruik ik bijna nooit en WhatsApp zo nu en dan eventjes, maar meestal gebruik ik iMessage.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
FB en whatsapp vreten heel veel batterij + slecht/minder bereik ook wel.
Dat had ik dus ook, de helft van de mapjes werden maar teruggezet. Maar snel weer terug naar iOS 6.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Terugzetten van een iOS7 reservekopie (in de hoop dat ie dan beter zou lopen) is verre van succesvol. Blijft maar restarten en dan zijn nog niet eens alle apps teruggezet... Ik ga weer terug naar iOS 6.
Wat is deze, je had niet zoveel geld waardoor je je iPhone 4 met een case zo sterk als een bankkluis beschermde, en nu heb je binnen no-time alweer de iPhone 5?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef Brummetje_ het volgende:
Jaaaa, iPhone 5 is geďnstalleerd en its working! Gelijk naar de stad geracet voor een case en screenprotector.
Ja pfff, ik ben net te vroeg geweest, ik heb nu iphone 5 32GB onbeperkt bel/sms 1gb voor ¤65,-quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Bij de opening van nieuwe Vodafone winkels. Omgerekend 48 euro per maand voor 2gb internet en onbeperkt bellen en sms'en. iPhone 5 erbij zonder bij te betalen.
Wat. Hahaha, dan ben je pas echt genaaid. Sowieso waarom zou je een 32gb iPhone nemen? Betaal dan gewoon 30 euro per jaar voor iTunes Match.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Ja pfff, ik ben net te vroeg geweest, ik heb nu iphone 5 32GB onbeperkt bel/sms 1gb voor ¤65,-
Ik wilde graag meer ruimte op mijn telefoon im de dingen ook op mijn telefoon op te slaan en niet op cloud of op m'n mac.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat. Hahaha, dan ben je pas echt genaaid. Sowieso waarom zou je een 32gb iPhone nemen? Betaal dan gewoon 30 euro per jaar voor iTunes Match.
Voor 41 euro heb ik onbeperkt bellen naar vodafone nummers (iedereen in mijn omgeving) 200minuten extern, onbeperkt smsen naar alle nummers en 11gb internet. Wat je zegt klopt ook wel qua abonnementen, maar echt te gék dat ik dit heb weten te regelen op de release van de iPhone 5. Ik kreeg ook nog eens 80 euro korting op mijn toestel met een studenten.net pasje. De verkoper wist er zelfs helemaal niets van, haha!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik wilde graag meer ruimte op mijn telefoon im de dingen ook op mijn telefoon op te slaan en niet op cloud of op m'n mac.
Je blijft met abo's altijd wel genaaid, er is altijd wel een beter abonnement de volgende dag nadat je het hebt afgesloten maarja die verschillen in zo'n korte tijd is echt naaiend. Ik nam hem alleen voor dit bedrag omdat je onbeperkt kon bellen naast onbeperkt smssen.
Dat is sowieso supernetjes geregeld, maar bijna niemand in mijn omgeving heeft vodafone en 200 min ben ik zo doorheen. Dat weet ik onderhand wel van mezelf. Ik heb momenteel 1.5gb 300min/sms voor 35,- en daar zit ik iedere maand overheen en betaal bijna nog iedere maand 75/80 euro. Dus vandaar dat Vodafone RED toen aantrekkelijk was, gaat volgende maand in.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Voor 41 euro heb ik onbeperkt bellen naar vodafone nummers (iedereen in mijn omgeving) 200minuten extern, onbeperkt smsen naar alle nummers en 11gb internet. Wat je zegt klopt ook wel qua abonnementen, maar echt te gék dat ik dit heb weten te regelen op de release van de iPhone 5. Ik kreeg ook nog eens 80 euro korting op mijn toestel met een studenten.net pasje. De verkoper wist er zelfs helemaal niets van, haha!
Je gaat mij niet vertellen dat je alle diensten gebruikt in je abo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Voor 41 euro heb ik onbeperkt bellen naar vodafone nummers (iedereen in mijn omgeving) 200minuten extern, onbeperkt smsen naar alle nummers en 11gb internet. Wat je zegt klopt ook wel qua abonnementen, maar echt te gék dat ik dit heb weten te regelen op de release van de iPhone 5. Ik kreeg ook nog eens 80 euro korting op mijn toestel met een studenten.net pasje. De verkoper wist er zelfs helemaal niets van, haha!
Jij bent zo gangster dat je al je 32 GB in gebruik zult nemen....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Brummetje_ het volgende:
En ben blij met de 32gb van m'n 5, de 8gb van m'n iPhone 4 was toch eerder vol dan gedacht.
Is die Vodafone RED ook voor overige mobiele nummers in het land?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Dat is sowieso supernetjes geregeld, maar bijna niemand in mijn omgeving heeft vodafone en 200 min ben ik zo doorheen. Dat weet ik onderhand wel van mezelf. Ik heb momenteel 1.5gb 300min/sms voor 35,- en daar zit ik iedere maand overheen en betaal bijna nog iedere maand 75/80 euro. Dus vandaar dat Vodafone RED toen aantrekkelijk was, gaat volgende maand in.
Zo is mij verteld ja. Onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in NL. Je hebt geen minuten meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Is die Vodafone RED ook voor overige mobiele nummers in het land?
Na 6 maanden 59 euro toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Zo is mij verteld ja. Onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in NL. Je hebt geen minuten meer.
Zoveel slimmer ook om berichten/iMessage blauw te maken.quote:
Is een concept (je kan er op klikken)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Slickk het volgende:
[..]
Zoveel slimmer ook om berichten/iMessage blauw te maken.
Is dit een concept van iemand anders of definitieve nieuwe icoontjes?
Vond het al raar dat de iconen in het midden van een blokje zo ver naar de rand zaten. Bij 'Instellingen' viel dat voornamelijk op.
Beetje prijzig dan die abo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:47 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Zoals de actie op het moment is wel ja, eerste 6 maanden 29,95
Gewoon 18% een half uur geledenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef nils7 het volgende:
Ik zal eens checken de mijne is nu 96%
En zal m eens niet meer aan de lader leggen en ik quote deze post vanavond een keer met wat t dan is.
IPhone uit het raam gooien?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:13 schreef einschtein het volgende:
Ik helemaal geirriteerd "godgloeiende, pokke iOS7 met je bugs", want hij gaf geen geluid/trilling/scherm lichtte niet meer op bij een notificatie.
'Vliegtuigmodus: aan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |