Die piep is er ook nooit uit gegaan. Dat doe je nog steeds.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik begon met een pieper voor ik mijn eerste mobiel kreeg
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kikoooooo en ik zijn een superteam. We moesten maar eens een biertje drinken
Eentje opgedrongen gekregen met uitschuifantenne in 2002, ik was toen 18. Een jaar later die van vriendin overgenomen, C45 Siemens. Die prepaid gehouden tot 2006. Toen 2 generaties Nokia met abbo, daarna in 2010 naar iPhone overgestapt. En inmiddels betaal je je lens voor ook maar het middelmatigste abo.quote:
Amerikaans itunes account aanmaken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:20 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe kan ik iets van de amerikaanse store downloaden en erop zetten? Ik wil de Office 365 app soooo bad.
Update, 14:05: Microsoft laat weten dat de applicatie volgende week in App Stores buiten de Verenigde Staten staat.quote:
Yup, zij hebben ook aangegeven dat er veel veranderingen nog komen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple toont alternatieve iOS 7-iconen op website
Zal komende beta's nog wel wat veranderen..
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het juiste vinkje gevonden heb.Bedankt beide.
Helaas heb ik iets te vroeg gejuicht en zet hij toch weer automatisch alle apps op mijn telefoon. Nog suggesties voor nuttige schuifjes?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kikoooooo en ik zijn een superteam. We moesten maar eens een biertje drinken
Welke actie???quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:13 schreef Dimens het volgende:
iPhone 5 is binnen. Mooie actie van Vodafone, scheelt behoorlijk wat geld.
Is het al gelukt? Ik twijfel om hem er op te zetten, maar ben bang dat ik niet kan downgradenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Dimens het volgende:
iPhone niet in DFU te krijgen nadat het niet goed werkt in iOS 7. Bummer.
Ja die heb ik ook. Bij de opening van nieuwe Vodafone winkels. Omgerekend 48 euro per maand voor 2gb internet en onbeperkt bellen en sms'en. iPhone 5 erbij zonder bij te betalen.quote:
Is dat niet gewoon normaal?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij iOS7 (iPhone4) kan ik in whatsapp geen nieuw contact aanmaken als een onbekend nummer in de lijst staat. Meerdere die dit herkennen?
Hm. Ik heb de iPhone 5 sinds de release. 100 euro bijbetaald, maar ik betaal voor onbeperkt internet, 200 bellen, gratis bellen naar vodafone nummers en gratis sms voor 41 euro per maand. En aangezien ik aan 3/4 gb per maand stream, ben ik veel voordeliger uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Bij de opening van nieuwe Vodafone winkels. Omgerekend 48 euro per maand voor 2gb internet en onbeperkt bellen en sms'en. iPhone 5 erbij zonder bij te betalen.
Bij iOS6 kan je bewerken en toevoegen als nieuw of bestaand contact en werkt het gewoon. Nu kan je ook kiezen voor nieuw of bestaand contact maar dan flipt de phone hem en kom ik op de homescreenquote:
Het is na veel gedoe toch nog gelukt. Maar ik had het dan ook niet goed gedaan. Ik dacht: "Kom, laat ik de telefoon eens helemaal resetten." En dat ging niet goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het al gelukt? Ik twijfel om hem er op te zetten, maar ben bang dat ik niet kan downgraden.
Helaas leven we niet meer in de tijd van de release.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hm. Ik heb de iPhone 5 sinds de release. 100 euro bijbetaald, maar ik betaal voor onbeperkt internet, 200 bellen, gratis bellen naar vodafone nummers en gratis sms voor 41 euro per maand. En aangezien ik aan 3/4 gb per maand stream, ben ik veel voordeliger uit.actie my ass.
Oke,,quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Met een gejailbreakte iPhone naar de Apple Store gaan is wel het stomste wat je kunt doen.
Ik heb nog gewoon garantie, dan zijn die kosten misschien een beetje zonde? + dan vervalt mijn garantie toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja een pwr button kopen en erin zetten
Ik heb nog gewoon garantie, dan zijn die kosten misschien een beetje zonde? + dan vervalt mijn garantie toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:18 schreef OverRated het volgende:
Laat hem op eigen kosten repareren bij een turk.
Kan ik niet iets met opslaan van SHSH ofzo en dan terugzetten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om je JB te behouden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |