Ja dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Grootste vraag: kan er ook een dikke videokaart in?
Ik zie alleen een gast alles voorlezen dat in beeld staat en publiek dat op commando klapt. Ja, en wat aankondigingen die ik vanavond of morgen prima kan lezen.quote:
Thanksquote:
Nope, alleen extern.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Kan je nog wel zelf nieuwe hardware installeren in dat ding?
Ach ja, retina zal dan wel weer ten koste gaan van de form factor of het gewicht.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind de form factor van de air's lekker, maar het kon nog wel eens een leuke worden
Nieuwe Haswell chip is zeer efficientquote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat ding moet of kokend heet worden, of een straalmotor als fan bevatten.
Wat had je nog meer verwacht dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Even terugkomen op de nieuwe Air. Vind de rest hem ook tegenvallen?
de prijs is er ook naar, ik ben niet heel rijk ofzo dus ook niet ontevredenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Nee. Prima update.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Streamquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Welke live blog volgen jullie? Of kijken jullie de stream?
Wel wat meer innovatie. Alleen een wat snellere processor, wifi en meer batterijduur. Dat laatste zal echter ook wel beter worden bij de huidige Air als de nieuwe iOS erop staat.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat had je nog meer verwacht dan?
Nee?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Wat gaat hij kosten?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef droommoord het volgende:
[..]
de prijs is er ook naar, ik ben niet heel rijk ofzo dus ook niet ontevreden
Geen Tbolt 2 hè?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Gaat niet meer komen denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
Nou, een sanitaire stop dan maar. Want de macbook pro is toch nog niet aan de beurt.
Ik ben nog steeds tevreden met mijn MBP2010. Ik kan geen nieuwe betalen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen Tbolt 2 hè?
Maar ben nog tevreden over m'n 2011 model, die kan nog wel anderhalf jaar mee.
quote:
Mijn baas betaalt m'n nieuwe wel, moet alleen wel kunnen verantwoorden dat ik een nieuwe nodig hebquote:Op maandag 10 juni 2013 20:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tevreden met mijn MBP2010. Ik kan geen nieuwe betalen.
Wat gaan ze kosten dan? Dat heb ik even niet meegekregen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee?
Nieuwe haswell cpu's, nieuwe generatie wifi en goedkoper.
Meteen voor de Mac Pro gaan dan: "hij kan ook koffie voor ons zetten!".quote:Op maandag 10 juni 2013 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn baas betaalt m'n nieuwe wel, moet alleen wel kunnen verantwoorden dat ik een nieuwe nodig heb
Het is nog niet voorbij.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef nietzman het volgende:
Maar geen nieuwe rMBP? Irritant. Het geld brand een beetje in m'n zak.
Heeft die riempjes zodat ik 'm elke dag op m'n rug kan hangen als ik naar m'n werk ga?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Meteen voor de Mac Pro gaan dan: "hij kan ook koffie voor ons zetten!".
zo doet apple dat meestal ja, als je geluk hebt gaat een goede kennis een keer naar de VSquote:
Een van de eerste posts in dit topic heeft daar een oplossing voor.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft die riempjes zodat ik 'm elke dag op m'n rug kan hangen als ik naar m'n werk ga?
Tja, maar de hardware hebben ze al een beetje gehad toch? Als ze een 'one more thing' hadden gehad was het die Mac Pro wel geweest lijkt me. Maar we zullen zien.quote:
iOS7 komt nog.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja, maar de hardware hebben ze al een beetje gehad toch? Als ze een 'one more thing' hadden gehad was het die Mac Pro wel geweest lijkt me. Maar we zullen zien.
Er moet nog heel veel komen. Net hadden ze ook al software en nu weer software dus ja, kan best dat er nog een keer hardware komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja, maar de hardware hebben ze al een beetje gehad toch? Als ze een 'one more thing' hadden gehad was het die Mac Pro wel geweest lijkt me. Maar we zullen zien.
Prismtationquote:
quote:
Beetje vervelend ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef YazooW het volgende:
Begint die opeens over een Slingbox te lullen, tief op ofzo
Hij houdt het liever serieus, zie ook geen Opera. De grootste concurrenten zijn toch i.e en Chromequote:
Wat mis je nu dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Goed punt. Inderdaad. M'n Android kan ik niet meer updaten
Nieuw uitgebrachte apps werken nietquote:
quote:
Dan heb je een kuttelefoon.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Goed punt. Inderdaad. M'n Android kan ik niet meer updaten
Mja ik kan ook geen facebook op me iPod touch 32gb(2010) waar iOS op zit, en die is niet veel ouder dan je android device neem ik aan.quote:
Nee, een oudequote:
Past totaal niet bij elkaarquote:
Waarom kijk je niet gewoon via de site van Apple?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:23 schreef Dimens het volgende:
Die mensen moeten echt hun bek houden van Ustream
Doet het niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon via de site van Apple?
www.apple.comquote:
Ik vind het echt mooi ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hatersalles gaat die kant op qua design, websites, GUIs, alles.
Ok, doeiquote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef YazooW het volgende:
Na de 3gs en de 4s ga ik toch maar voor een Android toestel deze keer...
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://www.apple.com/apple-events/june-2013/
Is gewoon slim gevondenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Steve Jobs dit ook tof had gevonden.
Live Streaming video requires Safari 4 or later on Mac OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later.quote:
Steve was gek op Ivy.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Steve Jobs dit ook tof had gevonden.
Geen zin om het op mijn MacBook te kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Live Streaming video requires Safari 4 or later on Mac OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later.
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Dimens het volgende:
Maar nu de hamvraag, wat gaat dit betekenen voor de batterij?
draait allen op Safari. die Fuckers....quote:
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Macbook pro, rest is kut
En performance wise is het gebleken dat live achtergronden nooit goed zijn voor FPS/idd batterij.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Dimens het volgende:
Maar nu de hamvraag, wat gaat dit betekenen voor de batterij?
Autistquote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het ongelofelijk lelijk en alles wat iOS zo mooi en vertrouwd maakte is overboord gegooid.
Daarom ben ik er zeer benieuwd naar. Wat als ze iets hebben uitgevonden net zoals in OS X waardoor je dus een langere batterijduur hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En performance wise is het gebleken dat live achtergronden nooit goed zijn voor FPS/idd batterij.
Jup.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:29 schreef Dimens het volgende:
Het zoomed ook in naar de app toe. Dat is wel mooi.
Komt nu.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Okok, alles ziet er anders uit. Leuk. Hebben ze ook wat gedaan om apps beter met elkaar te kunnen laten communiceren?
Android 1 werkte echt lekker inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:30 schreef Matty___ het volgende:
geanimeerde homescreen. Had android 1 al
iOS 1 blijkbaar ook want nu zijn ze al bij 7quote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Android 1 werkte echt lekker inderdaad.
Straks zijn er helemaal geen nadelen meer aan iOS.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Alleen echt pijnlijk dat Android dit al jaren had. Gelukkig is de iPhone nu wel eindelijk up to date.
Ik wacht op dat momentquote:Op maandag 10 juni 2013 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Straks zijn er helemaal geen nadelen meer aan iOS.
dat zeg ik niet. maar het idee is zeker niet nieuw en geeft aan dat android dit al sinds dag een hadquote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Android 1 werkte echt lekker inderdaad.
Ik kan wel alle nadelen benoemen, maar ik heb het niet eens geprobeerd. Ik ben gewoon opgewekt door dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef TwyLight het volgende:
Je kan altijd direct de nieuwe Apple gebruikers herkennen zoals Dimens die nog volop super fanboy zijn en nooit geen nadelen kunnen zien
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef remlof het volgende:
"If you wake up in the middle of the night and you need something, your fleshlight is right there"?
Precies. Waarom azijnzeiken? De vorige keer deed ik dat ook en toen bleek het achteraf allemaal heel erg mee te vallen.quote:
Ha, en dan dissen ze android over fragmentationquote:Op maandag 10 juni 2013 20:35 schreef Matty___ het volgende:
weet nu al dat het alleen vanaf de 4S werkt.
Joni Ivy op iOS zetten was een goede zet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk hoe iOS veranderd is. Bizar bijna.
Horen we zometeen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is iOS7 eigenlijk iPhone 4 compatible?
Vanaf 4s hoorde ik hier net iemand zeggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog niets over gezegd. Maar zal wel gedeeltelijk compatible zijn. Ik heb het idee dat iOS 7 veel op multi-core leunt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
vraag het me echt af.quote:
Die roept ook maar wat.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf 4s hoorde ik hier net iemand zeggen.
klopt maar ik verwacht niet dat het lekker op de 4 draaitquote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf 4s hoorde ik hier net iemand zeggen.
Thanksquote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog niets over gezegd. Maar zal wel gedeeltelijk compatible zijn. Ik heb het idee dat iOS 7 veel op multi-core leunt.
Ben benieuwd wanneer het uitkomt, heb nu nog een 4quote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef Matty___ het volgende:
[..]
klopt maar ik verwacht niet dat het lekker op de 4 draait
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef Dimens het volgende:
Wel beter dat je de home knop minder hoeft te gebruiken. Dat vond ik echt wel een nadeel van iOS tot nu toe omdat de Home Knop daardoor slijt. Begin het te merken bij mijn iPhone 4 nu.
Vind ik wel het minste argument om blij te zijn dat je de homebutton minder hoeft te gebruiken.quote:
moeten wel. alle goede ideeen komen de laatste jaren vooral niet van applequote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wel mooi dat ze eindelijk de multitasking van WebOS gekopieerd hebben. Palm Pre
Wollahquote:
Dat wordt oktober.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef kossikvassik het volgende:
Nu twijfel ik niet meer, het word een iphone 5s en niet de HTC One!
Inderdaad. Ik ga mijn S3 verkopen en dat investeer ik ook in een iPhonequote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef kossikvassik het volgende:
Nu twijfel ik niet meer, het word een iphone 5s en niet de HTC One!
Nu kan ik mijn eten direct delen op Facebook.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee want met filters alleen heb je nog geen social medium.
Dat was de iPad 4, de iPhone 5 stond er als enige telefoon bij.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Dimens het volgende:
Oh en iOs 7 komt dus ook voor de iPhone 4. Was net te zien toen ze het over Airdrop hadden.
iEat.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu kan ik mijn eten direct delen op Facebook.
Echt?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was de iPad 4, de iPhone 5 stond er als enige telefoon bij.
Cool! Maar hoop dat het een beetje werkt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Dimens het volgende:
Oh en iOs 7 komt dus ook voor de iPhone 4. Was net te zien toen ze het over Airdrop hadden.
Vrees van niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Het zou echt tof zijn als er straks wordt gezegd "available for download, today"
Not gonna happenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Het zou echt tof zijn als er straks wordt gezegd "available for download, today"
Ja, want het heeft "de nieuwste hardware" nodig.quote:
Oh my bad.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, want het heeft "de nieuwste hardware" nodig.
Dat ging over AirDrop.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was de iPad 4, de iPhone 5 stond er als enige telefoon bij.
5 (waarschijnlijk)quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het trouwens al bekend welke apparaten worden ondersteund? Vanaf de iPhone 4? 4S?
De stream bleef hier op dat beeld hangen, dus had alle tijd om te kijken wat er stond.quote:
Daar reageer ik dan ook op.quote:
Ja, voor AirDrop. Voor iOS 7 toch niet?quote:
Ik dacht het even te hebben gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De stream bleef hier op dat beeld hangen, dus had alle tijd om te kijken wat er stond.
Hij weet FOK!kers te raken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef remlof het volgende:
"Photos taken at the elementary school and around that area"
"I got a little excited there"
Met Apps die het ondersteunen stond er.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Photo streams waren er al, en AirDrop zal wel alleen met foto's en video's werken.
lijkt me ook niet, aangezien ze net een heel geil verhaal gehouden hebben over hoe zij de beste zijn in ondersteuning van de laatste softwarequote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, voor AirDrop. Voor iOS 7 toch niet?
Toen keek ik wel even van zoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef remlof het volgende:
"Photos taken at the elementary school and around that area"
"I got a little excited there"
Goed punt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lijkt me ook niet, aangezien ze net een heel geil verhaal gehouden hebben over hoe zij de beste zijn in ondersteuning van de laatste software
Ik kan er alleen maar om lachen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja net ook al een paar keer met z'n fleshlight
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef TwyLight het volgende:
Zei die nou net search results from BING?
Je kan gewoon je backup terugzetten op je nieuwe iPhonequote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef Matty___ het volgende:
year collection. wie heeft er een iphone 3 jaar lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |