Ja dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Grootste vraag: kan er ook een dikke videokaart in?
Ik zie alleen een gast alles voorlezen dat in beeld staat en publiek dat op commando klapt. Ja, en wat aankondigingen die ik vanavond of morgen prima kan lezen.quote:
Thanksquote:
Nope, alleen extern.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Kan je nog wel zelf nieuwe hardware installeren in dat ding?
Ach ja, retina zal dan wel weer ten koste gaan van de form factor of het gewicht.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind de form factor van de air's lekker, maar het kon nog wel eens een leuke worden
Nieuwe Haswell chip is zeer efficientquote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat ding moet of kokend heet worden, of een straalmotor als fan bevatten.
Wat had je nog meer verwacht dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Even terugkomen op de nieuwe Air. Vind de rest hem ook tegenvallen?
de prijs is er ook naar, ik ben niet heel rijk ofzo dus ook niet ontevredenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Nee. Prima update.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Streamquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Welke live blog volgen jullie? Of kijken jullie de stream?
Wel wat meer innovatie. Alleen een wat snellere processor, wifi en meer batterijduur. Dat laatste zal echter ook wel beter worden bij de huidige Air als de nieuwe iOS erop staat.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat had je nog meer verwacht dan?
Nee?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Wat gaat hij kosten?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef droommoord het volgende:
[..]
de prijs is er ook naar, ik ben niet heel rijk ofzo dus ook niet ontevreden
Geen Tbolt 2 hè?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Gaat niet meer komen denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
Nou, een sanitaire stop dan maar. Want de macbook pro is toch nog niet aan de beurt.
Ik ben nog steeds tevreden met mijn MBP2010. Ik kan geen nieuwe betalen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen Tbolt 2 hè?
Maar ben nog tevreden over m'n 2011 model, die kan nog wel anderhalf jaar mee.
quote:
Mijn baas betaalt m'n nieuwe wel, moet alleen wel kunnen verantwoorden dat ik een nieuwe nodig hebquote:Op maandag 10 juni 2013 20:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tevreden met mijn MBP2010. Ik kan geen nieuwe betalen.
Wat gaan ze kosten dan? Dat heb ik even niet meegekregen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee?
Nieuwe haswell cpu's, nieuwe generatie wifi en goedkoper.
Meteen voor de Mac Pro gaan dan: "hij kan ook koffie voor ons zetten!".quote:Op maandag 10 juni 2013 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn baas betaalt m'n nieuwe wel, moet alleen wel kunnen verantwoorden dat ik een nieuwe nodig heb
Het is nog niet voorbij.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef nietzman het volgende:
Maar geen nieuwe rMBP? Irritant. Het geld brand een beetje in m'n zak.
Heeft die riempjes zodat ik 'm elke dag op m'n rug kan hangen als ik naar m'n werk ga?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Meteen voor de Mac Pro gaan dan: "hij kan ook koffie voor ons zetten!".
zo doet apple dat meestal ja, als je geluk hebt gaat een goede kennis een keer naar de VSquote:
Een van de eerste posts in dit topic heeft daar een oplossing voor.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft die riempjes zodat ik 'm elke dag op m'n rug kan hangen als ik naar m'n werk ga?
Tja, maar de hardware hebben ze al een beetje gehad toch? Als ze een 'one more thing' hadden gehad was het die Mac Pro wel geweest lijkt me. Maar we zullen zien.quote:
iOS7 komt nog.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja, maar de hardware hebben ze al een beetje gehad toch? Als ze een 'one more thing' hadden gehad was het die Mac Pro wel geweest lijkt me. Maar we zullen zien.
Er moet nog heel veel komen. Net hadden ze ook al software en nu weer software dus ja, kan best dat er nog een keer hardware komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja, maar de hardware hebben ze al een beetje gehad toch? Als ze een 'one more thing' hadden gehad was het die Mac Pro wel geweest lijkt me. Maar we zullen zien.
Prismtationquote:
quote:
Beetje vervelend ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef YazooW het volgende:
Begint die opeens over een Slingbox te lullen, tief op ofzo
Hij houdt het liever serieus, zie ook geen Opera. De grootste concurrenten zijn toch i.e en Chromequote:
Wat mis je nu dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Goed punt. Inderdaad. M'n Android kan ik niet meer updaten
Nieuw uitgebrachte apps werken nietquote:
quote:
Dan heb je een kuttelefoon.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Goed punt. Inderdaad. M'n Android kan ik niet meer updaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |