komt nog wel johquote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zitten al op 50 minuten en nog geen seconde iOS gezien. Goed teken?
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef YazooW het volgende:
Die mensen in het publiek zijn wel heel snel tevreden, zitten om zowat alles te klappen als een stel gekken.
Acteurs dat zei ik gelijk al.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef YazooW het volgende:
Die mensen in het publiek zijn wel heel snel tevreden, zitten om zowat alles te klappen als een stel gekken.
Nee het blijft in het thema Californië.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah. Ze gaan de steden doen van Amerika? Hierna New-York?
Zitten ook een hoop Apple engineers bij als klapvee.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef YazooW het volgende:
waarom zouden ze het onderwerp waar 80% vd mensen voor komt aan het begin doen..quote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zitten al op 50 minuten en nog geen seconde iOS gezien. Goed teken?
Nee, alleen Apple's eigen staat denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah. Ze gaan de steden doen van Amerika? Hierna New-York?
Air is toch kutquote:
Pro van 2 kilo valt ook wel meequote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de mijne geweldig, moet 'm ook elke dag meeslepen naar m'n werk
Geen puush gebruikenquote:
puush?quote:
Tuurlijk niet. Dan gaat of de battery life eraan of het gewicht.quote:
http://puush.me/quote:
da's waar, had het eigenlijk wel verwacht en daarom mijn aankoop uitgesteldquote:
Natuurlijk. De specificaties zullen dan ook wel enorm zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:00 schreef YazooW het volgende:
Die Mac Pro zal zoals gewoonlijk wel weer zwaar overpriced zijn
Mwah. Ik zat er niet echt op te wachten. Koop dan gewoon een 13" Pro retina.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's waar, had het eigenlijk wel verwacht en daarom mijn aankoop uitgesteld
gewoon via de apple website (alleen IOS en OS)quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef detulp050 het volgende:
De stomste vraag van de dag: hoe is dit portable?
Of is dit geen MacBook, maar een Mac Pro...
Mac Pro.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef detulp050 het volgende:
De stomste vraag van de dag: hoe is dit portable?
Of is dit geen MacBook, maar een Mac Pro...
Dat komt ook nog wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef YazooW het volgende:
Dan moeten ze ook zo stoer zijn om een 4k scherm nu te presenteren
ik vind de form factor van de air's lekker, maar het kon nog wel eens een leuke wordenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mwah. Ik zat er niet echt op te wachten. Koop dan gewoon een 13" Pro retina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |