Ik kan wel alle nadelen benoemen, maar ik heb het niet eens geprobeerd. Ik ben gewoon opgewekt door dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef TwyLight het volgende:
Je kan altijd direct de nieuwe Apple gebruikers herkennen zoals Dimens die nog volop super fanboy zijn en nooit geen nadelen kunnen zien
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef remlof het volgende:
"If you wake up in the middle of the night and you need something, your fleshlight is right there"?
Precies. Waarom azijnzeiken? De vorige keer deed ik dat ook en toen bleek het achteraf allemaal heel erg mee te vallen.quote:
Ha, en dan dissen ze android over fragmentationquote:Op maandag 10 juni 2013 20:35 schreef Matty___ het volgende:
weet nu al dat het alleen vanaf de 4S werkt.
Joni Ivy op iOS zetten was een goede zet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk hoe iOS veranderd is. Bizar bijna.
Horen we zometeen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is iOS7 eigenlijk iPhone 4 compatible?
Vanaf 4s hoorde ik hier net iemand zeggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog niets over gezegd. Maar zal wel gedeeltelijk compatible zijn. Ik heb het idee dat iOS 7 veel op multi-core leunt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
vraag het me echt af.quote:
Die roept ook maar wat.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf 4s hoorde ik hier net iemand zeggen.
klopt maar ik verwacht niet dat het lekker op de 4 draaitquote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf 4s hoorde ik hier net iemand zeggen.
Thanksquote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog niets over gezegd. Maar zal wel gedeeltelijk compatible zijn. Ik heb het idee dat iOS 7 veel op multi-core leunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |