Android 1 werkte echt lekker inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:30 schreef Matty___ het volgende:
geanimeerde homescreen. Had android 1 al
iOS 1 blijkbaar ook want nu zijn ze al bij 7quote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Android 1 werkte echt lekker inderdaad.
Straks zijn er helemaal geen nadelen meer aan iOS.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Alleen echt pijnlijk dat Android dit al jaren had. Gelukkig is de iPhone nu wel eindelijk up to date.
Ik wacht op dat momentquote:Op maandag 10 juni 2013 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Straks zijn er helemaal geen nadelen meer aan iOS.
dat zeg ik niet. maar het idee is zeker niet nieuw en geeft aan dat android dit al sinds dag een hadquote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Android 1 werkte echt lekker inderdaad.
Ik kan wel alle nadelen benoemen, maar ik heb het niet eens geprobeerd. Ik ben gewoon opgewekt door dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef TwyLight het volgende:
Je kan altijd direct de nieuwe Apple gebruikers herkennen zoals Dimens die nog volop super fanboy zijn en nooit geen nadelen kunnen zien
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef remlof het volgende:
"If you wake up in the middle of the night and you need something, your fleshlight is right there"?
Precies. Waarom azijnzeiken? De vorige keer deed ik dat ook en toen bleek het achteraf allemaal heel erg mee te vallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |