Mja ik kan ook geen facebook op me iPod touch 32gb(2010) waar iOS op zit, en die is niet veel ouder dan je android device neem ik aan.quote:
Nee, een oudequote:
Past totaal niet bij elkaarquote:
Waarom kijk je niet gewoon via de site van Apple?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:23 schreef Dimens het volgende:
Die mensen moeten echt hun bek houden van Ustream
Doet het niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon via de site van Apple?
www.apple.comquote:
Ik vind het echt mooi ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hatersalles gaat die kant op qua design, websites, GUIs, alles.
Ok, doeiquote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef YazooW het volgende:
Na de 3gs en de 4s ga ik toch maar voor een Android toestel deze keer...
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://www.apple.com/apple-events/june-2013/
Is gewoon slim gevondenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Steve Jobs dit ook tof had gevonden.
Live Streaming video requires Safari 4 or later on Mac OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later.quote:
Steve was gek op Ivy.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Steve Jobs dit ook tof had gevonden.
Geen zin om het op mijn MacBook te kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Live Streaming video requires Safari 4 or later on Mac OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later.
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Dimens het volgende:
Maar nu de hamvraag, wat gaat dit betekenen voor de batterij?
draait allen op Safari. die Fuckers....quote:
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Macbook pro, rest is kut
En performance wise is het gebleken dat live achtergronden nooit goed zijn voor FPS/idd batterij.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Dimens het volgende:
Maar nu de hamvraag, wat gaat dit betekenen voor de batterij?
Autistquote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het ongelofelijk lelijk en alles wat iOS zo mooi en vertrouwd maakte is overboord gegooid.
Daarom ben ik er zeer benieuwd naar. Wat als ze iets hebben uitgevonden net zoals in OS X waardoor je dus een langere batterijduur hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En performance wise is het gebleken dat live achtergronden nooit goed zijn voor FPS/idd batterij.
Jup.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:29 schreef Dimens het volgende:
Het zoomed ook in naar de app toe. Dat is wel mooi.
Komt nu.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Okok, alles ziet er anders uit. Leuk. Hebben ze ook wat gedaan om apps beter met elkaar te kunnen laten communiceren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |