Twee weken naar een man geluisterd die opschept over z'n paardquote:Op maandag 10 juni 2013 12:49 schreef Adames het volgende:
[..]
niet te veel verveeld afgelopen 2 weken?
en ik zit me af te vragen of dit nou NSFW was, misschien toch maar niet zonder na te denken op je linkjes klikkenquote:
Ik heb wel een toffe nsfw site voor je ookquote:Op maandag 10 juni 2013 12:49 schreef Adames het volgende:
[..]
en ik zit me af te vragen of dit nou NSFW was, misschien toch maar niet zonder na te denken op je linkjes klikken
Ja al 8 urenquote:
Ah kutquote:
Die spoilers zijn wel kut ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoef dat hele GoT nooit meer te kijken door alle spoilers
Kongolo gaat helemaal nog niet weg manquote:Op maandag 10 juni 2013 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh here we go againGa je dalijk weer met je verkeerde account reageren?
[ afbeelding ]
De overmaat aan smilies zegt alweer genoeg.
jawel mattiequote:Op maandag 10 juni 2013 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kongolo gaat helemaal nog niet weg man
Feyenoord Fettehquote:Op maandag 10 juni 2013 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh here we go againGa je dalijk weer met je verkeerde account reageren?
[ afbeelding ]
De overmaat aan smilies zegt alweer genoeg.
Nee, niks zit goed met je.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Anders was het niet overduidelijk?
Ach het is wat.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik iets wat overduidelijk is aanpunt. Wat iemand anders wel zou hebben gedaan.
bron?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kongolo gaat helemaal nog niet weg man
Bron dat hij wel weggaat?quote:
Allemaal kerel onder die doekjesquote:
Niks meegekregen en dat hoop ik zo te houden tot en met zaterdag.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoef dat hele GoT nooit meer te kijken door alle spoilers
quote:
Graag ontvang ik namen in DM.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar NSB'ers in ons midden, ja.
Die drakenvrouw gaat dood.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks meegekregen en dat hoop ik zo te houden tot en met zaterdag.
Door haar eigen draken overigens. Vreemde scene was het.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moeder ook als je niet snel je muil houdt.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door haar eigen draken overigens. Vreemde scene was het.
Ja, zo'n boefje ben je wel hihiquote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat ik als GoT fanboy hier spoilers ga lopen geven?
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs dingen als dat hoef je niet te melden. Nu weet ik zeker dat ze niet dood gaat. Dus druk de volgende keer maar niet op verzenden als je zulke aids hebt getypt, bij voorbaat dank.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze wordt wel ongesteld.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs dingen als dat hoef je niet te melden. Nu weet ik zeker dat ze niet dood gaat. Dus druk de volgende keer maar niet op verzenden als je zulke aids hebt getypt, bij voorbaat dank.
AH nee, nu weet ik zeker dat ze wel of niet ongesteld gaat wordenquote:
Is toch een zaadseriequote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van got gezien. Kan iemand ff alles tot de laatste aflevering samenvatten dan kijk ik die vanavond en kan ik vanaf morgen ook weer meepraten
Naakte vrouwen - Dode mensen - Naakte vrouwen - Dode mensen - Draken - Muur - Dode mensen - Naakte vrouwenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van got gezien. Kan iemand ff alles tot de laatste aflevering samenvatten dan kijk ik die vanavond en kan ik vanaf morgen ook weer meepraten
Edit: laat maar Typ.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs dingen als dat hoef je niet te melden. Nu weet ik zeker dat ze niet dood gaat. Dus druk de volgende keer maar niet op verzenden als je zulke aids hebt getypt, bij voorbaat dank.
Dat heeft hij nog niet gekekenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gast ik heb nog geen aflvering van seizoen 3 gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet sowieso dat ze niet doodgaat deze aflevering, anders zou die hele aanloop van troepen vergaren nergens op slaan.
Kan ik toch niet ruiken.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast ik heb nog geen aflvering van seizoen 3 gezien.Kanjer gewoon op met je GoT of doe het in spoilers als je zogenaamd grappig wil doen.
Wat meer intrige etc, maar vond 't wel vermakelijk hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Saind het volgende:
Ik vond dit seizoen got trouwens maar een beetje meh
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Saind het volgende:
Ik vond dit seizoen got trouwens maar een beetje meh
Nu nog in het Feyenoord topic posten over GoTquote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wel grappig dat Typisch hier nu niet meer durft te kijken.
Een echte fan had de boeken al gelezen en waren er geen spoilers meer mogelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik claim nergens een echte fan te zijn, wil gewoon die serie normaal kijken zonder dat ik spoilers lees on the internetz.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte fan had de boeken al gelezen en waren er geen spoilers meer mogelijk.
Kom vechten dan.
Is je eigen Natasha al gearriveerd?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte fan had de boeken al gelezen en waren er geen spoilers meer mogelijk.
Kom vechten dan.
Ik doe 't toch ook niet express lulquote:Op maandag 10 juni 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik claim nergens een echte fan te zijn, wil gewoon die serie normaal kijken zonder dat ik spoilers lees on the internetz.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik claim nergens een echte fan te zijn, wil gewoon die serie normaal kijken zonder dat ik spoilers lees on the internetz.
Mijn keuze is op Anastasia gevallenquote:
Het voegt toch niks toe om te roepen dat die en die wel of niet dood gaat? Je was ook niet de eerste.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe 't toch ook niet express lulOverigens heb ik nog helemaal niks gespoiled, maar dat terzijde.
Jawel, weet nog vrij weinig.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En lukt het? Ik loop ook ver achter, maar ben er absoluut niet in geslaagd. Maar ik vind het ook niet zo heel erg eigenlijk.
Is toch ook gewoon irritant die spoilers.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Heel de wereld moet even wachten tot Typisch de serie heeft gekeken voor we erover mogen praten.
of praat er niet overquote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Heel de wereld moet even wachten tot Typisch de serie heeft gekeken voor we erover mogen praten.
Dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Welke opties heb je gekozen?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En lukt het? Ik loop ook ver achter, maar ben er absoluut niet in geslaagd. Maar ik vind het ook niet zo heel erg eigenlijk.
[..]
Mijn keuze is op Anastasia gevallenEn nee, ze wordt nog aangepast aan mijn voorkeuren.
Nee man, maargoed ik snap je wel. Liep zelf ook achter met die laatste aflevering en alles wat erover gezegd wordt is teveel. Ik zal het er niet meer over hebben. Mag ik nog wel Khaleesi plaatjes posten van je?quote:
Natuurlijk broeder.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, maargoed ik snap je wel. Liep zelf ook achter met die laatste aflevering en alles wat erover gezegd wordt is teveel. Ik zal het er niet meer over hebben. Mag ik nog wel Khaleesi plaatjes posten van je?
Ik zat vrijdagnacht in de taxi bij een Irakese chauffeur. Ik gaf hem een welgemeend compliment over zijn snor, waar hij hartelijk om moest lachen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kunt hem op zijn hoogst naar het GoT topic verwijzen op Fok!.
Straks rondje lopen, niks mis mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo meteen maar weer eens richting de gym.
Onderdanigheid ++quote:
Ik ook. Wou vandaag gaan squatten, maar ga eerst maar eens wat cardio doen aangezien ik na zo'n squat sessie niet meer kan lopen de 2 dagen erna.quote:
dat is dit toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kunt hem op zijn hoogst naar het GoT topic verwijzen op Fok!.
Gaat dit over die Russische bruiden site?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderdanigheid ++
Emancipatie --
Ze was in een vrij open omgeving opgegroeid en de kans bestond dat dit model naar verloop van tijd compromissen wilde sluiten over zaken als het huishouden. Dus ze ondergaat momenteel een Siberisch trainingskamp.
De levertijd gaat omhoog, maar het is het waard.
Mooiquote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat vrijdagnacht in de taxi bij een Irakese chauffeur. Ik gaf hem een welgemeend compliment over zijn snor, waar hij hartelijk om moest lachen.
De ondertoon in je post bevalt mij niet, maar heel banaal gesteld is het inderdaad een bruidensite.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat dit over die Russische bruiden site?
Ik zou wel eisen dat ze alle zout die ze heeft gemijnd meeneemt als bruidsschat, heb je in ieder geval nog iets.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderdanigheid ++
Emancipatie --
Ze was in een vrij open omgeving opgegroeid en de kans bestond dat dit model naar verloop van tijd compromissen wilde sluiten over zaken als het huishouden. Dus ze ondergaat momenteel een Siberisch trainingskamp.
De levertijd gaat omhoog, maar het is het waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Jezus man hysterisch jankwijfquote:Op maandag 10 juni 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het voegt toch niks toe om te roepen dat die en die wel of niet dood gaat? Je was ook niet de eerste.Ron deed het gewoon netjes in een spoiler, neem een voorbeeld aan de Don.
[..]
Jawel, weet nog vrij weinig.
De deal is juist dat zij met niks aankomt zodat ze wel van mij moet houden. Het paspoort is dan ook het eerste wat de prullenbak in verdwijnt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou wel eisen dat ze alle zout die ze heeft gemijnd meeneemt als bruidsschat, heb je in ieder geval nog iets.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:
quote:
Gathering Of Tweakersquote:
Houd er gewoon je muil over.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe ga ik dit overleven?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm. Voor straf kijk ik vandaag niet in je fotoboek.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
Jimbo, gedraag je eens naar je leeftijd man.
Ik zie niet helemaal waarom je niet gewoon al haar eigendommen kunt afpakken als ze hier eenmaal is, maar goed, ik zie je punt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De deal is juist dat zij met niks aankomt zodat ze wel van mij moet houden. Het paspoort is dan ook het eerste wat de prullenbak in verdwijnt.
Laat gaan. Ik hield mijn eigen opgelegde straf een minuut vol.quote:
Zo'n zwaar dialect is geil man, en helpt mij om haar niet als meer dan mijn eigendom te zien.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal waarom je niet gewoon al haar eigendommen kunt afpakken als ze hier eenmaal is, maar goed, ik zie je punt.
Ga je d'r Nederlands laten leren? Vind ik altijd een moeilijke ook.
En,bevalt het je nog ?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan. Ik hield mijn eigen opgelegde straf een minuut vol.
Waarom allebei?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Mijn ouders laten vandaag onze honden inslapen. Twee labradors, 14 jaar.
Dat waren godverdomme lieve honden, jonge.
Tegelijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Wat hadden ze dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
nu niet kale vandalen - eigen volk eerst door de speakers pompenquote:
De één kan bijna niet meer opstaan en de ander kan wel op staan maar bijna niet meer lopen. Ze zijn tegelijkertijd afgetakeld.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Ritueel?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Sterkte manquote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Hmm, dat is kut man. Onze hond eind vorig jaar ook moeten laten inslapen. Was zelf natuurlijk al 5 jaar van huis dus dan wen je aan 't idee dat zo'n hond er niet altijd is, maar bleef toch raar om thuis te komen en niet dat getrippel te horen en ff dat beest te aaien.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De één kan bijna niet meer opstaan en de ander kan wel op staan maar bijna niet meer lopen. Ze zijn tegelijkertijd afgetakeld.
Je hoort wel vaker wat geks.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh teringhont.
Over katten zeker wel?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over honden maken we hier geen grapjes
Misschien onder het kopje "voor je werkstuk"op de site van philip morris.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is best lastig om een betoog te kunnen copypasten waarin de insteek is waarom de zorgpremie niet omhoog moet voor rokers.
Slangen niet te vergeten.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee ook niet. Wel over joden en goudvissen.
Door ouderdom kregen ze allerlei mankementen. Ze waren allebei al doof, eentje kreeg artrose (wat volgens mij betekent dat de spieren gewoon op zijn) en de ander kreeg allerlei rare vetbulten (we denken dat ze kanker had of iets dergelijks). Ze kregen allebei pijnstillers maar waren niet meer vooruit te branden. Op een bepaald moment moet je dan de knoop doorhakken.quote:
Ik heb vernomen dat ze door haar eigen draken komt te sterven.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En draken. En drakenvrouwtjes die de pijp uit gaan.
De sneller de beter ook. Mijn vorige hond hebben wij bijvoorbeeld te lang laten rondlopen, en dan houd je alleen maar vervelende herinneringen over. Dat beest kon zelfs niet meer poepen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Door ouderdom kregen ze allerlei mankementen. Ze waren allebei al doof, eentje kreeg artrose (wat volgens mij betekent dat de spieren gewoon op zijn) en de ander kreeg allerlei rare vetbulten (we denken dat ze kanker had of iets dergelijks). Ze kregen allebei pijnstillers maar waren niet meer vooruit te branden. Op een bepaald moment moet je dan de knoop doorhakken.
Die beesten werden helemaal gek omdat ze ongesteld was. Dat hoor je wel vaker hoor, Hyena's schijnen daar ook heel sterk op te reageren.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze door haar eigen draken komt te sterven.
Dat lijkt me echt kut. Je gaat je er toch aan hechten.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Door ouderdom kregen ze allerlei mankementen. Ze waren allebei al doof, eentje kreeg artrose (wat volgens mij betekent dat de spieren gewoon op zijn) en de ander kreeg allerlei rare vetbulten (we denken dat ze kanker had of iets dergelijks). Ze kregen allebei pijnstillers maar waren niet meer vooruit te branden. Op een bepaald moment moet je dan de knoop doorhakken.
De nieuwe tandeloze tijd kwam de 6e uit toch he? Vond net twintig euro aan boekenbonnenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En draken. En drakenvrouwtjes die de pijp uit gaan.
Je bedoelt het goed, maar wat een debiele postquote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut. Je gaat je er toch aan hechten.
Had je niets met de honden dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit best een leuk grapje.
Ik ken die beesten al vanaf m'n 6e.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut. Je gaat je er toch aan hechten.
Ik heb m al jaquote:Op maandag 10 juni 2013 14:52 schreef Saind het volgende:
[..]
De nieuwe tandeloze tijd kwam de 6e uit toch he? Vond net twintig euro aan boekenbonnen
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Goed idee, ik gooi de oude stormfront hardcore mix er even inquote:Op maandag 10 juni 2013 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu niet kale vandalen - eigen volk eerst door de speakers pompen
dan ben je pas stoere jonge
ACAB SCF
hardcovers, walgelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb m al ja18.50 of 22.50 voor hardcover.
Nou nou, een beetje subtieler kan ook wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, maar wat een debiele post
Het had wel een hoog 'No shit' gehalte ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nou, een beetje subtieler kan ook wel.![]()
Al snap ik niet wat er debiel aan is. Beetje obvious misschien.
lezen kutquote:Op maandag 10 juni 2013 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er nu weer walgelijk aan hardcovers
Lukt me aardig andersquote:Op maandag 10 juni 2013 14:55 schreef vandermar het volgende:
"Being drunk is not easy all the time, if it was easy everyone would be it"![]()
Achja, ik wou eerst een heel emotioneel verhaal vertellen, maar dan krijgen we zo direct weer het zoveelste JR-advies topic. Dan maar obvious.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het had wel een hoog 'No shit' gehalte ja.
Ben over vijf minuten op station Eindhoven, eens ff langs de Bruna maar danquote:Op maandag 10 juni 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb m al ja18.50 of 22.50 voor hardcover.
Daarom. Houd Pascalus nou maar vast zoals hij wenste en troost hem.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achja, ik wou eerst een heel emotioneel verhaal vertellen, maar dan krijgen we zo direct weer het zoveelste JR-advies topic. Dan maar obvious.
Is dat een Game of Thrones boek?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben over vijf minuten op station Eindhoven, eens ff langs de Bruna maar dan
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben over vijf minuten op station Eindhoven, eens ff langs de Bruna maar dan
JR-adviestopics zijn de beste topics.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achja, ik wou eerst een heel emotioneel verhaal vertellen, maar dan krijgen we zo direct weer het zoveelste JR-advies topic. Dan maar obvious.
die depri meuk ?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
JR-adviestopics zijn de beste topics.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je het advies verwerkt in een rap heeft het kans van slagen. Er zijn dagen dat ik de user 3MIN3M mis.quote:
Gewoon doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nog een bakkie espresso moet nemen.
Ik ben deskundig op het vlak vaan streetwise worden, hossel (zowel chimis als dough), advies over relaties in stand houden (succes niet gegarandeerd) en nog veel meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Hoe je strietwais moet worden?
Wie was dat?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het advies verwerkt in een rap heeft het kans van slagen. Er zijn dagen dat ik de user 3MIN3M mis.
ONZquote:Op maandag 10 juni 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / [3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1
De zoekoptie regelt het even.
3M1N3M, wat zou er met hem zijn gebeurd? Ik weet nog wel dat hij een topic opende om vanuit Utrecht vervoerd te kunnen worden naar het PSV-stadion. En die gozer was toen 12quote:Op maandag 10 juni 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn VBL gerelateerde raps. J0rdiiii heeft het enkel daar geplaatst voor meer bekijks.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3M1N3M, wat zou er met hem zijn gebeurd? Ik weet nog wel dat hij een topic opende om vanuit Utrecht vervoerd te kunnen worden naar het PSV-stadion. En die gozer was toen 12.
Als je zo denkt, is er wel echt iets mis met je.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Die jongen dacht yolo swag. Ik ga gewoon naar PSV, fuck die vieze pedo's ik pop die niggahs.
Hij was dus wel streetwise.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3M1N3M, wat zou er met hem zijn gebeurd? Ik weet nog wel dat hij een topic opende om vanuit Utrecht vervoerd te kunnen worden naar het PSV-stadion. En die gozer was toen 12.
Prachtig topic was dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel te dun jaquote:Op maandag 10 juni 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is binnen, lelijke cover wel, en dun man
Van de toris die ik hoor klinkt ie streetwise.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit zien posten, heb ik het idee.
Ah dat boek. Las er vandaag nog een stuk over in de krant. Het schijnt wel goed haatdragend te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is binnen, lelijke cover wel, en dun man
Lees zijn raps door zou ik zeggen, en roep hem tot je verlosser uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van de toris die ik hoor klinkt ie streetwise.
welke topics ?:')quote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
De Jimbo advies topics zijn ook best interessant. Het is enkel spijtig dat hij al zijn problemen oplost met het afscheren van zijn haar.
Welke krant?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dat boek. Las er vandaag nog een stuk over in de krant. Het schijnt wel goed haatdragend te zijn.
Jezusquote:Op maandag 10 juni 2013 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
IPO, instituut voor perceptie onderzoek nigga
Twee weken ban hequote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Saind is ook weer opgestaan uit de dood.
Vee-Bee-eL.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe spreek je vbl uit moet iets hebben wat daar op rijmt
fubelquote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
NRC Handelsblad, subdeel 'boeken' van vrijdag 7 juni, en dan de eerste 2 pagina's.quote:
vee bee elquote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan je er even foto's van maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NRC Handelsblad, subdeel 'boeken' van vrijdag 7 juni, en dan de eerste 2 pagina's.
Vollediger gaat het niet worden, tenzij ik er foto's van maak.
Met Vee-Bee-eL is er altijd garantie voor een Rel.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Is goed mi niggahquote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je er even foto's van maken?
YELL YELL YELL WIJ ZIJN VBL!quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Vee-Bee-eL is er altijd garantie voor een Rel.
Rotterdammers= kakkerlakken. Dan klopt het.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
de mensen van vbl
dat is echt een leuk stel, garant voor een goede rel
zware hosselaars van de streets
ze posten in de sc en komen niet naar meets
er zijn rotterdammers joden en boeren
nooit meer werken en neuken met hoeren
joden noemen zichzelf jodenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rotterdammers= kakkerlakken. Dan klopt het.
Jullie noemen jezelf Rotterdammers, ook al komen Feyenoorders uit het hele land? Apart.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
joden noemen zichzelf joden
boeren noemen zichzelf boeren
rotterdammres noemen zichzelf geen kakkerlakken
understand?
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rotterdammers= kakkerlakken. Dan klopt het.
quote:Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de Joden. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun wij-tegen-zij-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij Joden en Boeren het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang kameraden vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug? vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk.
Rotterdammers noemen zichzelf Rotterdammers.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf Rotterdammers, ook al komen Feyenoorders uit het hele land? Apart.
Zoiets wordt het dan. Niet elke afbeelding/quote erbij genomen. Teveel tijd in deze onzin steken gaat ook weer wat ver.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien wil Lange Frans wel meewerken aan onze rap. Die doet overal aan mee als hem dat minstens een traytje schultenbrau opleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Mist een stuk, even aanpassen
Word.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ajacied422, ook wel genaamd stijn
vroeger poste hij altijd fijn
maar tegenwoordig is hij in een emo mood
is het de pubertijd of gaat het echt niet goed
dus stijn, verander je PI snel
Anders komen we met jou in de knel
mooiquote:Op maandag 10 juni 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij bent vast de leukste met Sinterklaas.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurtalent ik hoor. Al zeg ik het zelf.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets wordt het dan. Niet elke afbeelding/quote erbij genomen. Teveel tijd in deze onzin steken gaat ook weer wat ver.HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je het in de vorm van een coole rap vraagt, zal ik aan je wensen voldoen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij mag voortaan mijn sinterklaas gedichten maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurtalent ik hoor. Al zeg ik het zelf.
je weet het welquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je het in de vorm van een coole rap vraagt, zal ik aan je wensen voldoen.
Insomnia, nigger van de street
neemt straks een jonko gevuld met wiet
Insomnia, maffiabaas
Heeft tanden zo groot als die van een haas
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je het in de vorm van een coole rap vraagt, zal ik aan je wensen voldoen.
Insomnia, nigger van de street
neemt straks een jonko gevuld met wiet
Insomnia, maffiabaas
Heeft tanden zo groot als die van een haas
nigga wutquote:
Dus je begint met een diss richting Ajacieden om vervolgens Ron uit te schelden voor 'gap' als mede Feyenoorder?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:32 schreef Jimbo het volgende:
Vee bee el
Joden hebben kanker, dat weten we nu wel
Verwijder deze post maar rap
Voor het hier escaleert hier gap
ik richtte me volledig op onze neusjes modquote:Op maandag 10 juni 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je begint met een diss richting Ajacieden om vervolgens Ron uit te schelden voor 'gap' als mede Feyenoorder?
Namelijk? ValHalen heb ik nog nooit een post zien aanpassen. Een beetje jammer dit en een excuses is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik richtte me volledig op onze neusjes mod
Nee ik heb m hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Door jullie digitale aids valt mijn post aan knut weg. Nu lees hij waarschijnlijk nog de verkeerde versie
[..]
Namelijk? ValHalen heb ik nog nooit een post zien aanpassen namelijk. Een beetje jammer dit en een excuses is wel op zijn plaats.
ksst spreek me eens niet tegenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Door jullie digitale aids valt mijn post aan knut weg. Nu lees hij waarschijnlijk nog de verkeerde versie
[..]
Namelijk? ValHalen heb ik nog nooit een post zien aanpassen namelijk. Een beetje jammer dit en een excuses is wel op zijn plaats.
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mijquote:Op maandag 10 juni 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst spreek me eens niet tegenWe hebben die neus van BNW toch lopen hier. Die doet vast gastmodden hier
2/10quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet straks een verslag maken van de film over Mozart.
Deze film raakte mij diep in het hart
Mozart overleed aan het eind van de film, waar zijn vrouw bij was
Nu verbouw ik een gewas.
ik wil wel meer vergeten bij jouquote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mij
en ik ga even plas.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet straks een verslag maken van de film over Mozart.
Deze film raakte mij diep in het hart
Mozart overleed aan het eind van de film, waar zijn vrouw bij was
Nu verbouw ik een gewas.
Crewbash toegestaan dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |