AH nee, nu weet ik zeker dat ze wel of niet ongesteld gaat wordenquote:
Is toch een zaadseriequote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van got gezien. Kan iemand ff alles tot de laatste aflevering samenvatten dan kijk ik die vanavond en kan ik vanaf morgen ook weer meepraten
Naakte vrouwen - Dode mensen - Naakte vrouwen - Dode mensen - Draken - Muur - Dode mensen - Naakte vrouwenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van got gezien. Kan iemand ff alles tot de laatste aflevering samenvatten dan kijk ik die vanavond en kan ik vanaf morgen ook weer meepraten
Edit: laat maar Typ.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs dingen als dat hoef je niet te melden. Nu weet ik zeker dat ze niet dood gaat. Dus druk de volgende keer maar niet op verzenden als je zulke aids hebt getypt, bij voorbaat dank.
Dat heeft hij nog niet gekekenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gast ik heb nog geen aflvering van seizoen 3 gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet sowieso dat ze niet doodgaat deze aflevering, anders zou die hele aanloop van troepen vergaren nergens op slaan.
Kan ik toch niet ruiken.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast ik heb nog geen aflvering van seizoen 3 gezien.Kanjer gewoon op met je GoT of doe het in spoilers als je zogenaamd grappig wil doen.
Wat meer intrige etc, maar vond 't wel vermakelijk hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Saind het volgende:
Ik vond dit seizoen got trouwens maar een beetje meh
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Saind het volgende:
Ik vond dit seizoen got trouwens maar een beetje meh
Nu nog in het Feyenoord topic posten over GoTquote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wel grappig dat Typisch hier nu niet meer durft te kijken.
Een echte fan had de boeken al gelezen en waren er geen spoilers meer mogelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs dingen als dat hoef je niet te melden. Nu weet ik zeker dat ze niet dood gaat. Dus druk de volgende keer maar niet op verzenden als je zulke aids hebt getypt, bij voorbaat dank.
Ik claim nergens een echte fan te zijn, wil gewoon die serie normaal kijken zonder dat ik spoilers lees on the internetz.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte fan had de boeken al gelezen en waren er geen spoilers meer mogelijk.
Kom vechten dan.
Is je eigen Natasha al gearriveerd?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte fan had de boeken al gelezen en waren er geen spoilers meer mogelijk.
Kom vechten dan.
Ik doe 't toch ook niet express lulquote:Op maandag 10 juni 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik claim nergens een echte fan te zijn, wil gewoon die serie normaal kijken zonder dat ik spoilers lees on the internetz.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik claim nergens een echte fan te zijn, wil gewoon die serie normaal kijken zonder dat ik spoilers lees on the internetz.
Mijn keuze is op Anastasia gevallenquote:
Het voegt toch niks toe om te roepen dat die en die wel of niet dood gaat? Je was ook niet de eerste.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe 't toch ook niet express lulOverigens heb ik nog helemaal niks gespoiled, maar dat terzijde.
Jawel, weet nog vrij weinig.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En lukt het? Ik loop ook ver achter, maar ben er absoluut niet in geslaagd. Maar ik vind het ook niet zo heel erg eigenlijk.
Is toch ook gewoon irritant die spoilers.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Heel de wereld moet even wachten tot Typisch de serie heeft gekeken voor we erover mogen praten.
of praat er niet overquote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Heel de wereld moet even wachten tot Typisch de serie heeft gekeken voor we erover mogen praten.
Dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Welke opties heb je gekozen?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En lukt het? Ik loop ook ver achter, maar ben er absoluut niet in geslaagd. Maar ik vind het ook niet zo heel erg eigenlijk.
[..]
Mijn keuze is op Anastasia gevallenEn nee, ze wordt nog aangepast aan mijn voorkeuren.
Nee man, maargoed ik snap je wel. Liep zelf ook achter met die laatste aflevering en alles wat erover gezegd wordt is teveel. Ik zal het er niet meer over hebben. Mag ik nog wel Khaleesi plaatjes posten van je?quote:
Natuurlijk broeder.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, maargoed ik snap je wel. Liep zelf ook achter met die laatste aflevering en alles wat erover gezegd wordt is teveel. Ik zal het er niet meer over hebben. Mag ik nog wel Khaleesi plaatjes posten van je?
Ik zat vrijdagnacht in de taxi bij een Irakese chauffeur. Ik gaf hem een welgemeend compliment over zijn snor, waar hij hartelijk om moest lachen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kunt hem op zijn hoogst naar het GoT topic verwijzen op Fok!.
Straks rondje lopen, niks mis mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo meteen maar weer eens richting de gym.
Onderdanigheid ++quote:
Ik ook. Wou vandaag gaan squatten, maar ga eerst maar eens wat cardio doen aangezien ik na zo'n squat sessie niet meer kan lopen de 2 dagen erna.quote:
dat is dit toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kunt hem op zijn hoogst naar het GoT topic verwijzen op Fok!.
Gaat dit over die Russische bruiden site?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderdanigheid ++
Emancipatie --
Ze was in een vrij open omgeving opgegroeid en de kans bestond dat dit model naar verloop van tijd compromissen wilde sluiten over zaken als het huishouden. Dus ze ondergaat momenteel een Siberisch trainingskamp.
De levertijd gaat omhoog, maar het is het waard.
Mooiquote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat vrijdagnacht in de taxi bij een Irakese chauffeur. Ik gaf hem een welgemeend compliment over zijn snor, waar hij hartelijk om moest lachen.
De ondertoon in je post bevalt mij niet, maar heel banaal gesteld is het inderdaad een bruidensite.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat dit over die Russische bruiden site?
Ik zou wel eisen dat ze alle zout die ze heeft gemijnd meeneemt als bruidsschat, heb je in ieder geval nog iets.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderdanigheid ++
Emancipatie --
Ze was in een vrij open omgeving opgegroeid en de kans bestond dat dit model naar verloop van tijd compromissen wilde sluiten over zaken als het huishouden. Dus ze ondergaat momenteel een Siberisch trainingskamp.
De levertijd gaat omhoog, maar het is het waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Jezus man hysterisch jankwijfquote:Op maandag 10 juni 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het voegt toch niks toe om te roepen dat die en die wel of niet dood gaat? Je was ook niet de eerste.Ron deed het gewoon netjes in een spoiler, neem een voorbeeld aan de Don.
[..]
Jawel, weet nog vrij weinig.
De deal is juist dat zij met niks aankomt zodat ze wel van mij moet houden. Het paspoort is dan ook het eerste wat de prullenbak in verdwijnt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou wel eisen dat ze alle zout die ze heeft gemijnd meeneemt als bruidsschat, heb je in ieder geval nog iets.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:
quote:
Gathering Of Tweakersquote:
Houd er gewoon je muil over.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe ga ik dit overleven?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm. Voor straf kijk ik vandaag niet in je fotoboek.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
Jimbo, gedraag je eens naar je leeftijd man.
Ik zie niet helemaal waarom je niet gewoon al haar eigendommen kunt afpakken als ze hier eenmaal is, maar goed, ik zie je punt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De deal is juist dat zij met niks aankomt zodat ze wel van mij moet houden. Het paspoort is dan ook het eerste wat de prullenbak in verdwijnt.
Laat gaan. Ik hield mijn eigen opgelegde straf een minuut vol.quote:
Zo'n zwaar dialect is geil man, en helpt mij om haar niet als meer dan mijn eigendom te zien.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal waarom je niet gewoon al haar eigendommen kunt afpakken als ze hier eenmaal is, maar goed, ik zie je punt.
Ga je d'r Nederlands laten leren? Vind ik altijd een moeilijke ook.
En,bevalt het je nog ?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan. Ik hield mijn eigen opgelegde straf een minuut vol.
Waarom allebei?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Mijn ouders laten vandaag onze honden inslapen. Twee labradors, 14 jaar.
Dat waren godverdomme lieve honden, jonge.
Tegelijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Wat hadden ze dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
nu niet kale vandalen - eigen volk eerst door de speakers pompenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |