bron?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kongolo gaat helemaal nog niet weg man
Bron dat hij wel weggaat?quote:
Allemaal kerel onder die doekjesquote:
Niks meegekregen en dat hoop ik zo te houden tot en met zaterdag.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoef dat hele GoT nooit meer te kijken door alle spoilers
quote:
Graag ontvang ik namen in DM.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar NSB'ers in ons midden, ja.
Die drakenvrouw gaat dood.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks meegekregen en dat hoop ik zo te houden tot en met zaterdag.
Door haar eigen draken overigens. Vreemde scene was het.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moeder ook als je niet snel je muil houdt.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door haar eigen draken overigens. Vreemde scene was het.
Ja, zo'n boefje ben je wel hihiquote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat ik als GoT fanboy hier spoilers ga lopen geven?
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs dingen als dat hoef je niet te melden. Nu weet ik zeker dat ze niet dood gaat. Dus druk de volgende keer maar niet op verzenden als je zulke aids hebt getypt, bij voorbaat dank.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze wordt wel ongesteld.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs dingen als dat hoef je niet te melden. Nu weet ik zeker dat ze niet dood gaat. Dus druk de volgende keer maar niet op verzenden als je zulke aids hebt getypt, bij voorbaat dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |