quote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:
quote:
Gathering Of Tweakersquote:
Houd er gewoon je muil over.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Heel de wereld moet even wachten tot Typisch de serie heeft gekeken voor we erover mogen praten.
Hoe ga ik dit overleven?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm. Voor straf kijk ik vandaag niet in je fotoboek.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
Jimbo, gedraag je eens naar je leeftijd man.
Ik zie niet helemaal waarom je niet gewoon al haar eigendommen kunt afpakken als ze hier eenmaal is, maar goed, ik zie je punt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De deal is juist dat zij met niks aankomt zodat ze wel van mij moet houden. Het paspoort is dan ook het eerste wat de prullenbak in verdwijnt.
Laat gaan. Ik hield mijn eigen opgelegde straf een minuut vol.quote:
Zo'n zwaar dialect is geil man, en helpt mij om haar niet als meer dan mijn eigendom te zien.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal waarom je niet gewoon al haar eigendommen kunt afpakken als ze hier eenmaal is, maar goed, ik zie je punt.
Ga je d'r Nederlands laten leren? Vind ik altijd een moeilijke ook.
En,bevalt het je nog ?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan. Ik hield mijn eigen opgelegde straf een minuut vol.
Waarom allebei?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Mijn ouders laten vandaag onze honden inslapen. Twee labradors, 14 jaar.
Dat waren godverdomme lieve honden, jonge.
Tegelijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Wat hadden ze dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
nu niet kale vandalen - eigen volk eerst door de speakers pompenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |