Is toch ook gewoon irritant die spoilers.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Heel de wereld moet even wachten tot Typisch de serie heeft gekeken voor we erover mogen praten.
of praat er niet overquote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Heel de wereld moet even wachten tot Typisch de serie heeft gekeken voor we erover mogen praten.
Dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Welke opties heb je gekozen?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En lukt het? Ik loop ook ver achter, maar ben er absoluut niet in geslaagd. Maar ik vind het ook niet zo heel erg eigenlijk.
[..]
Mijn keuze is op Anastasia gevallenEn nee, ze wordt nog aangepast aan mijn voorkeuren.
Nee man, maargoed ik snap je wel. Liep zelf ook achter met die laatste aflevering en alles wat erover gezegd wordt is teveel. Ik zal het er niet meer over hebben. Mag ik nog wel Khaleesi plaatjes posten van je?quote:
Natuurlijk broeder.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, maargoed ik snap je wel. Liep zelf ook achter met die laatste aflevering en alles wat erover gezegd wordt is teveel. Ik zal het er niet meer over hebben. Mag ik nog wel Khaleesi plaatjes posten van je?
Ik zat vrijdagnacht in de taxi bij een Irakese chauffeur. Ik gaf hem een welgemeend compliment over zijn snor, waar hij hartelijk om moest lachen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kunt hem op zijn hoogst naar het GoT topic verwijzen op Fok!.
Straks rondje lopen, niks mis mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo meteen maar weer eens richting de gym.
Onderdanigheid ++quote:
Ik ook. Wou vandaag gaan squatten, maar ga eerst maar eens wat cardio doen aangezien ik na zo'n squat sessie niet meer kan lopen de 2 dagen erna.quote:
dat is dit toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kunt hem op zijn hoogst naar het GoT topic verwijzen op Fok!.
Gaat dit over die Russische bruiden site?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderdanigheid ++
Emancipatie --
Ze was in een vrij open omgeving opgegroeid en de kans bestond dat dit model naar verloop van tijd compromissen wilde sluiten over zaken als het huishouden. Dus ze ondergaat momenteel een Siberisch trainingskamp.
De levertijd gaat omhoog, maar het is het waard.
Mooiquote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat vrijdagnacht in de taxi bij een Irakese chauffeur. Ik gaf hem een welgemeend compliment over zijn snor, waar hij hartelijk om moest lachen.
De ondertoon in je post bevalt mij niet, maar heel banaal gesteld is het inderdaad een bruidensite.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat dit over die Russische bruiden site?
Ik zou wel eisen dat ze alle zout die ze heeft gemijnd meeneemt als bruidsschat, heb je in ieder geval nog iets.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderdanigheid ++
Emancipatie --
Ze was in een vrij open omgeving opgegroeid en de kans bestond dat dit model naar verloop van tijd compromissen wilde sluiten over zaken als het huishouden. Dus ze ondergaat momenteel een Siberisch trainingskamp.
De levertijd gaat omhoog, maar het is het waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Jezus man hysterisch jankwijfquote:Op maandag 10 juni 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het voegt toch niks toe om te roepen dat die en die wel of niet dood gaat? Je was ook niet de eerste.Ron deed het gewoon netjes in een spoiler, neem een voorbeeld aan de Don.
[..]
Jawel, weet nog vrij weinig.
De deal is juist dat zij met niks aankomt zodat ze wel van mij moet houden. Het paspoort is dan ook het eerste wat de prullenbak in verdwijnt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou wel eisen dat ze alle zout die ze heeft gemijnd meeneemt als bruidsschat, heb je in ieder geval nog iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |