AH nee, nu weet ik zeker dat ze wel of niet ongesteld gaat wordenquote:
Is toch een zaadseriequote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van got gezien. Kan iemand ff alles tot de laatste aflevering samenvatten dan kijk ik die vanavond en kan ik vanaf morgen ook weer meepraten
Naakte vrouwen - Dode mensen - Naakte vrouwen - Dode mensen - Draken - Muur - Dode mensen - Naakte vrouwenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van got gezien. Kan iemand ff alles tot de laatste aflevering samenvatten dan kijk ik die vanavond en kan ik vanaf morgen ook weer meepraten
Edit: laat maar Typ.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs dingen als dat hoef je niet te melden. Nu weet ik zeker dat ze niet dood gaat. Dus druk de volgende keer maar niet op verzenden als je zulke aids hebt getypt, bij voorbaat dank.
Dat heeft hij nog niet gekekenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gast ik heb nog geen aflvering van seizoen 3 gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet sowieso dat ze niet doodgaat deze aflevering, anders zou die hele aanloop van troepen vergaren nergens op slaan.
Kan ik toch niet ruiken.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast ik heb nog geen aflvering van seizoen 3 gezien.Kanjer gewoon op met je GoT of doe het in spoilers als je zogenaamd grappig wil doen.
Wat meer intrige etc, maar vond 't wel vermakelijk hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Saind het volgende:
Ik vond dit seizoen got trouwens maar een beetje meh
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Saind het volgende:
Ik vond dit seizoen got trouwens maar een beetje meh
Nu nog in het Feyenoord topic posten over GoTquote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wel grappig dat Typisch hier nu niet meer durft te kijken.
Een echte fan had de boeken al gelezen en waren er geen spoilers meer mogelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs dingen als dat hoef je niet te melden. Nu weet ik zeker dat ze niet dood gaat. Dus druk de volgende keer maar niet op verzenden als je zulke aids hebt getypt, bij voorbaat dank.
Ik claim nergens een echte fan te zijn, wil gewoon die serie normaal kijken zonder dat ik spoilers lees on the internetz.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte fan had de boeken al gelezen en waren er geen spoilers meer mogelijk.
Kom vechten dan.
Is je eigen Natasha al gearriveerd?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte fan had de boeken al gelezen en waren er geen spoilers meer mogelijk.
Kom vechten dan.
Ik doe 't toch ook niet express lulquote:Op maandag 10 juni 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik claim nergens een echte fan te zijn, wil gewoon die serie normaal kijken zonder dat ik spoilers lees on the internetz.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik claim nergens een echte fan te zijn, wil gewoon die serie normaal kijken zonder dat ik spoilers lees on the internetz.
Mijn keuze is op Anastasia gevallenquote:
Het voegt toch niks toe om te roepen dat die en die wel of niet dood gaat? Je was ook niet de eerste.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe 't toch ook niet express lulOverigens heb ik nog helemaal niks gespoiled, maar dat terzijde.
Jawel, weet nog vrij weinig.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En lukt het? Ik loop ook ver achter, maar ben er absoluut niet in geslaagd. Maar ik vind het ook niet zo heel erg eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |