De één kan bijna niet meer opstaan en de ander kan wel op staan maar bijna niet meer lopen. Ze zijn tegelijkertijd afgetakeld.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Mijn ouders laten vandaag onze honden inslapen. Twee labradors, 14 jaar.
Dat waren godverdomme lieve honden, jonge.
Ritueel?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Sterkte manquote:Op maandag 10 juni 2013 14:43 schreef Pascalus het volgende:
Hmm, dat is kut man. Onze hond eind vorig jaar ook moeten laten inslapen. Was zelf natuurlijk al 5 jaar van huis dus dan wen je aan 't idee dat zo'n hond er niet altijd is, maar bleef toch raar om thuis te komen en niet dat getrippel te horen en ff dat beest te aaien.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De één kan bijna niet meer opstaan en de ander kan wel op staan maar bijna niet meer lopen. Ze zijn tegelijkertijd afgetakeld.
Je hoort wel vaker wat geks.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh teringhont.
Over katten zeker wel?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over honden maken we hier geen grapjes
Misschien onder het kopje "voor je werkstuk"op de site van philip morris.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is best lastig om een betoog te kunnen copypasten waarin de insteek is waarom de zorgpremie niet omhoog moet voor rokers.
Slangen niet te vergeten.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee ook niet. Wel over joden en goudvissen.
Door ouderdom kregen ze allerlei mankementen. Ze waren allebei al doof, eentje kreeg artrose (wat volgens mij betekent dat de spieren gewoon op zijn) en de ander kreeg allerlei rare vetbulten (we denken dat ze kanker had of iets dergelijks). Ze kregen allebei pijnstillers maar waren niet meer vooruit te branden. Op een bepaald moment moet je dan de knoop doorhakken.quote:
Ik heb vernomen dat ze door haar eigen draken komt te sterven.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En draken. En drakenvrouwtjes die de pijp uit gaan.
De sneller de beter ook. Mijn vorige hond hebben wij bijvoorbeeld te lang laten rondlopen, en dan houd je alleen maar vervelende herinneringen over. Dat beest kon zelfs niet meer poepen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Door ouderdom kregen ze allerlei mankementen. Ze waren allebei al doof, eentje kreeg artrose (wat volgens mij betekent dat de spieren gewoon op zijn) en de ander kreeg allerlei rare vetbulten (we denken dat ze kanker had of iets dergelijks). Ze kregen allebei pijnstillers maar waren niet meer vooruit te branden. Op een bepaald moment moet je dan de knoop doorhakken.
Die beesten werden helemaal gek omdat ze ongesteld was. Dat hoor je wel vaker hoor, Hyena's schijnen daar ook heel sterk op te reageren.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze door haar eigen draken komt te sterven.
Dat lijkt me echt kut. Je gaat je er toch aan hechten.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Door ouderdom kregen ze allerlei mankementen. Ze waren allebei al doof, eentje kreeg artrose (wat volgens mij betekent dat de spieren gewoon op zijn) en de ander kreeg allerlei rare vetbulten (we denken dat ze kanker had of iets dergelijks). Ze kregen allebei pijnstillers maar waren niet meer vooruit te branden. Op een bepaald moment moet je dan de knoop doorhakken.
De nieuwe tandeloze tijd kwam de 6e uit toch he? Vond net twintig euro aan boekenbonnenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En draken. En drakenvrouwtjes die de pijp uit gaan.
Je bedoelt het goed, maar wat een debiele postquote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut. Je gaat je er toch aan hechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |