Ik heb nog hoop op een 5 setter.quote:
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
Jezus Marcella.. Stop gewoon met praten..
Vraag Mart wel of hij dat regelenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
Vermoeiend is het jaquote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
Minder tijd voor zijn kuurtje.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:34 schreef hexje het volgende:
Toch knap van Nadal hoor. Hij heeft door de regen toch minder kunnen rusten.
Want daar hoort het wel idd.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sommige denken ze dat ze op een voetbalwedstrijd zijn
quote:
De harde ken op mijn voetbalploeg is nooit stilquote:
Zegt wel iets over het niveau van het tennis dan.quote:
De harde ken?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De harde ken op mijn voetbalploeg is nooit stil![]()
Gaan we een spelletje spelen, jij moet de zin radenquote:
say whut?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaan we een spelletje spelen, jij moet de zin raden
De harde ke_n
Welke letter ontbreekt er volgens jouw om een normale zit te krijgen?
Het is geen normale zin want er zit geen werkwoordsvorm in maar ik denk dat het de letter 'r' is.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De harde ke_n
jou.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De harde ke_n
Protest ofzo.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:39 schreef superniger het volgende:
Maar wat gebeurde er? gingen ze vechten?
zitquote:Op zondag 9 juni 2013 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De harde ke_n
FOK!.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vier woorden, waarvan twee fout. Best knap.
Jaja, we kennen de vergelijking nu wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten ze het net weg doen en 2 goalen plaatsen?
En ook eventueel hun raketten opbergen en kijken voor een bal om te voetballen?
Ehh…..quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dag Taalnazi,quote:
Ja, leuk.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou, je hoeft niet meteen te gaan schelden omdat ik 'Ehh…..' schrijf.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dag Taalnazi,
Excuses voor de 2 foutjes. Maar goalen is een vervlaamst woord van doelen en raketten moeten tennisraketten zijn srry
*racketsquote:Op zondag 9 juni 2013 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dag Taalnazi,
Excuses voor de 2 foutjes. Maar goalen is een vervlaamst woord van doelen en raketten moeten tennisraketten zijn srry
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
raketten moeten tennisraketten zijn.
Jimmy Jump.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij Federer in 2009 waren ze iets trager inderdaad.
Hmm. Niet gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij Federer in 2009 waren ze iets trager inderdaad.
Nee.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zeggen toch ook een tennisraket?
racket.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zeggen toch ook een tennisraket?
18.00 pas.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:46 schreef geindoctrineerd het volgende:
Kan zo wel mooi schakelen naar Jong Oranje die om 17.30 uur begint.. Beetje opschieten Raf!
Nadal is gewoon veel beter.quote:
Dat soort dingen mogen ze niet laten zien. Zelfde met voetbal.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Set 2 highlights" zonder vuurwerkgast
Weet het. Op het WK 2010 in Zuid-Afrika lieten ze het ook nooit zien als zo'n sensatiezoeker het veld oprende... Maarja.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort dingen mogen ze niet laten zien. Zelfde met voetbal.
Errani net zoveel prijzengeld als Djokovic, wat een wereldquote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/prizemoney.html
Daar hebben ze blijkbaar wel van geleerd ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Duurt ook echt lang eer er een beveiliger komt.
Voor Errani is het een grotere prestatie dan voor Djoko. Ze zou 2x zoveel moeten krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Errani net zoveel prijzengeld als Djokovic, wat een wereld!
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
quote:
Mooi om te zien dat de vrouwen en mannen bijna evenveel verdienen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Wtf... Bij voetbal wordt dat 100 keer herhaald.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort dingen mogen ze niet laten zien. Zelfde met voetbal.
Ghehequote:Op zondag 9 juni 2013 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor Errani is het een grotere prestatie dan voor Djoko. Ze zou 2x zoveel moeten krijgen. [ afbeelding ]
Pfffquote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Duurt ook echt lang eer er een beveiliger komt.
Nee. Bij voetbal mag het ook niet (rellen op de tribune etc).quote:Op zondag 9 juni 2013 16:53 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Wtf... Bij voetbal wordt dat 100 keer herhaald.
Nee hoor, al heel lang niet meer.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:53 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Wtf... Bij voetbal wordt dat 100 keer herhaald.
hmmm die vuurwerk gooie rvond ik wel nog spannend hoorquote:
Die hoop heb je nu nog steeds?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:55 schreef hexje het volgende:
Mensen zelfs ik begin de hoop te verliezen op een 5setter.
Echt hè.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Marcella moest het woord 'pogo stick' opzoeken in het woordenboek.
scherpe voorspellingquote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ik doe niet graag voorspellingen, maar ik denk dat Nadal gaat winnen.
Naar eigen zeggen is hij nu 'licht favoriet'.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ik doe niet graag voorspellingen, maar ik denk dat Nadal gaat winnen.
Nee hoor, ferrer very good player no?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen is hij nu 'licht favoriet'.
pics?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef Gorzalka het volgende:
David heeft wel een veel mooiere vriendin dan Nadal, jammer dat ze nog maar één keer in beeld is geweest.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen is hij nu 'licht favoriet'.
Denk iets van 10 km.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel km rent een Nadal ongeveer bij zo'n wedstrijd? Zal heel gevarieerd zijn, maar waaraan moet ik denken?
Dat denk ik niet hoor. Het zijn vrij kleine afstanden die ze natuurlijk lopen. 10 km is wel vrij veel.quote:
Hmm, dacht dat ik laatst ergens een keer 16 km had zien staan, maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Het zijn vrij kleine afstanden die ze natuurlijk lopen. 10 km is wel vrij veel.
Neee, 16 km geloof ik niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ik laatst ergens een keer 16 km had zien staan, maar ik kan me vergissen.
Niet zo glad als jij.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Goed idee om even te wachten. Dan wordt de baan nog wat gladder.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tennisen ook al regent het pijpenstelen, gewoon door spelen, een voetbalveld wordt ook nat, en ze spelen ook
Goede vergelijking ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tennisen ook al regent het pijpenstelen, gewoon door spelen, een voetbalveld wordt ook nat, en ze spelen ook
............quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
terechtquote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Errani net zoveel prijzengeld als Djokovic, wat een wereld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Datl ijkt me al helemaal niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ik laatst ergens een keer 16 km had zien staan, maar ik kan me vergissen.
quote:
Of dat ze tenminste eens kijken om een stadion te bouwen met een dak.quote:
Stop eens met die vergelijking met voetbal, tweede keer.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of dat ze tenminste eens kijken om een stadion te bouwen met een dak.
maar dan krijg je gezeur dat het dan indoor tennis is?
Beter kijk jij alleen maar.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of dat ze tenminste eens kijken om een stadion te bouwen met een dak.
maar dan krijg je gezeur dat het dan indoor tennis is?
Nou, de AO-finale 2012...quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo'n 5 kilometer dus. Zal bij Nadal iets meer zijn.Er staat drie mijl. Iets van 15 km dus. Beter leren rekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
1 mile is zo'n 1.60 km dacht ik? niet?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er staat drie mijl. Iets van 15 km dus. Beter leren rekenen.
Wow, freaky, thanks voor de gif, had het gemist. Dacht dat het op de tribune was, maar gewoon op de baan dusquote:
Uh wat?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Filmpie + nog een gifje:quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Wow, freaky, thanks voor de gif, had het gemist. Dacht dat het op de tribune was, maar gewoon op de baan dus
Ik ben je opmerking van gister niet vergeten.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 mile is zo'n 1.60 km dacht ik? niet?
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en tijdens alle andere toernooien die hij ooit heeft gspeeld.
Voor iedereen die haat op Nadal is dit filmpje wel leuk:
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo?Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op.
Het is tennisbaan of voetbalveldquote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuke wedstrijd buiten het tennisveld
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Wat maakt Ferrer veel UE's. Jammer, en ook dat Ferrer geen wapens heeft.
Niet zo betweterig doen als je iets niet zeker weet. En voor een lesje rekenen ben je van harte welkom.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beter dan Federer die met wapens maar vier games won.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Wat maakt Ferrer veel UE's. Jammer, en ook dat Ferrer geen wapens heeft.
Maakt niet uit. Nadal breekt dan weer terug.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Niet zo betweterig doen als je iets niet zeker weet. En voor een lesje rekenen ben je van harte welkom.
Beetje optimistisch denken mag wel tOchquote:Op zondag 9 juni 2013 17:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nadal breekt dan weer terug.
Maar realisme mag ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Beetje optimistisch denken mag wel tOch
Het was een grap.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Niet zo betweterig doen als je iets niet zeker weet. En voor een lesje rekenen ben je van harte welkom.
Wat?quote:
Nee, heup- of rugblessure.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
WT is er trouwens met murray gebeurd? Deed ie uberhaupt wel mee?
Hij schaamde zich te erg voor zijn beroerde spel op gravel, dus hij is maar gelijk op gras gaan trainen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Huisarrest.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is íe nog gameverslaafd?quote:
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef Zelva het volgende:
Nadal krijgt het gewoon weer op een presenteerblaadje aangeboden.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Gorzalka het volgende:
Ik erger me nu al aan de manier waarop Nadal naar de grond gaat na gewonnen te hebben.
Ik erger me nu al aan de manier waarop Nadal naar de grond gaat na gewonnen te hebben.
Hij wint net het toernooi joh.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:29 schreef hexje het volgende:
Waarom is de Spaanse koning er niet eigenlijk.
Is vrij slecht ter been de laatste tijd.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:29 schreef hexje het volgende:
Waarom is de Spaanse koning er niet eigenlijk.
Was het daartegen?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef Strani het volgende:
Toch wat vreemd om als je tegen het homohuwelijk demonstreert, halfnaakt rond te gaan rennen met bengaals vuur. Niet echt effectief.
Wat een mijlpaal! Als je weet wat dat is.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
GSMC Nadal: 6-3 6-2 6-3.
8e titel op RG.
12e GS-overwinning.
Vamos el Campeon.
Si senoooor.
Volgens media wel ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Was het daartegen?__________________!!! gaaayyyy!
In het verleden kwam hij als er 2 Spanjaarden in de finale stonden.quote:
Hihihi.quote:
Nadal-fanquote:Op zondag 9 juni 2013 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
GSMC Nadal: 6-3 6-2 6-3.
8e titel op RG.
12e GS-overwinning.
Vamos el Campeon.
Si senoooor.
quote:
Hij opent de discussie.quote:
Hebben meer anabolengebruikers last vanquote:
Dacht dat je dat soort dingen niet meer zou posten tot je een onderbouwing had gepost van je insinuatie dat Nadal doping gebruikt.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben meer anabolengebruikers last van
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wist dat deze reactie van jou zou komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij zou uitblijven.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wist dat deze reactie van jou zou komen.![]()
Nja, ze heeft kennelijk een goede onderbouwing van haar insinuatie, maar ze is drukker met insinueren dan met onderbouwen. Dat kost kennelijk minder moeite.quote:
Wacht het even lekker af zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ze heeft kennelijk een goede onderbouwing van haar insinuatie, maar ze is drukker met insinueren dan met onderbouwen. Dat kost kennelijk minder moeite.
lolquote:Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wacht het even lekker af zou ik zeggen.
Gister ging ze er volgens mij mee akkoord om het niet meer te doen tot ze die onderbouwing zou posten. Dus zo gek is het niet dat ik er een beetje van uitging dat ik er tot nader order van af was.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wacht het even lekker af zou ik zeggen.
Dit is nog altijd FOK!, dus een afspraak/akkoord zeg niet zoveel.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gister ging ze er volgens mij mee akkoord om het niet meer te doen tot ze die onderbouwing zou posten. Dus zo gek is het niet dat ik er een beetje van uitging dat ik er tot nader order van af was.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef alors het volgende:
Ik vind die vriendin van Ferrer niet zo buitengewoon mooi trouwens, Mooie meid hoor, maar gelijkwaardig aan Xisca of minder.
Dus ook capuchoun_jongen met zijn voetbal vergelijkingen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is nog altijd FOK!, dus een afspraak/akkoord zeg niet zoveel.
Daarnaast mag zij dat gewoon denken en zeggen neem ik aan.
Fijn om te zien dat er mensen zitten die zo goed op de hoogte zijn van wat er hier mag.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is nog altijd FOK!, dus een afspraak/akkoord zeg niet zoveel.
Daarnaast mag zij dat gewoon denken en zeggen neem ik aan.
Die vergelijkingen sloegen werkelijk nergens op.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus ook capcoun_jongen met zijn voetbal vergelijkingen.
Nee, die vergelijking gaat niet op.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus ook capuchoun_jongen met zijn voetbal vergelijkingen.
Jan?quote:
Nieuws van 6 uur.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef hexje het volgende:
Heeeeeee gister kwam er een special over Serena. Waarom geen special over Nadal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |