quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:14 schreef Feestneus het volgende:
Sharapova is echt de Roddick bij de vrouwenmannen. Ze is lang niet zo succesvol als ze zou kunnen zijn als een bepaalde speler er niet was.
Ze heeft wel alle grand slams gewonnen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:14 schreef Feestneus het volgende:
Sharapova is echt de Roddick bij de mannen. Ze is lang niet zo succesvol als ze zou kunnen zijn als een bepaalde speler er niet was.
ja, tegenwoordig zijn de toppers wel weer sterk. Serena en Sharapova zijn gewoon heel goed. Maar vanaf nummer 10 ofzo stelt het allemaal niet zoveel voor heb ik het idee,quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:31 schreef hexje het volgende:
Vrouwentennis...Ik doe het ze niet na. Het zegt wel wat dat Jennifer Capriati en Kim Clijsters terug in de top konden komen.
Bron.quote:“I don't feel [like the] favourite,” said Nadal, who is attempting to capture his 12th major crown. “I feel that I am [a] finalist.
hij zei het ook tijdens MC toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal beschouwt zichzelf niet als de favoriet voor de finale:
[..]
Bron.
Veeg me op.
Net het topic 'Nadal's stroll in the Bois de Boulogne Sunday' geopend op MTF.
Ik denk wel dat dit onderdeel is van Nadals kracht; zich kunnen afsluiten van welke druk de buitenwereld hem ook oplegt. Hij speelt gewoon punt per punt, en dat is alles.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal beschouwt zichzelf niet als de favoriet voor de finale:
[..]
Bron.
Veeg me op.
Net het topic 'Nadal's stroll in the Bois de Boulogne Sunday' geopend op MTF.
Ja, en tijdens alle andere toernooien die hij ooit heeft gspeeld.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo?Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en tijdens alle andere toernooien die hij ooit heeft gspeeld.
Voor iedereen die haat op Nadal is dit filmpje wel leuk:
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo?Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op.
een mijl is 1.6km, you do the mathquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en tijdens alle andere toernooien die hij ooit heeft gspeeld.
Voor iedereen die haat op Nadal is dit filmpje wel leuk:
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo?Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op.
Gelukkig weet hij veel van tennis.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
een mijl is 1.6km, you do the math
Pardon?quote:
Ik heb geprobeerd deze quote in mijn sig te zetten, maar hij is te grootquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Dat idd, het is voor hem gewoon een manier van omgaan met de druk. Net als al die maniertjes van hem. Met al die dode spelmomenten in het tennis moet je toch steeds gefocust blijven en hij doet dat op zijn eigen manier. Irritant misschien, maar zo lang het voor hem werkt gaat hij daar echt niet mee stoppen, en geef hem eens ongelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit onderdeel is van Nadals kracht; zich kunnen afsluiten van welke druk de buitenwereld hem ook oplegt. Hij speelt gewoon punt per punt, en dat is alles.
bazen topicquote:
Nu maar hopen voor alle Federer fans en de anti Nadal lui, dat Nadal niet te veel gaat winnen komende jaren anders kan hij Federers 17 grand slam titels wel eens gaan verbreken...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:58 schreef Feestneus het volgende:
Ach Roddick ging met pensioen met 1 miezerige Slam net op tijd voordat Federer kwam. En Nadal kan terugkijken op minstens 11 (en waarschijnlijk meer) Slams.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was Femke, de vrouw van Eberhard Edzard van der Laan, de burgemeester van Amsterdam.
Zal niet gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu maar hopen voor alle Federer fans en de anti Nadal lui, dat Nadal niet te veel gaat winnen komende jaren anders kan hij Federers 17 grand slam titels wel eens gaan verbreken...
Dan moet hij inderdaad nog 5 keer RG gaan winnen. En als ie Fedje dan evenaart, vind ik de prestatie van Fedje veel meer allroundquote:
Gewoon 6x Wimbledonquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan moet hij inderdaad nog 5 keer RG gaan winnen. En als ie Fedje dan evenaart, vind ik de prestatie van Fedje veel meer allround
Of Rafa verrast ons met andere GS te winnen, maar dat verwacht ik niet. Wellicht een AO...
ik mis soderlingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:42 schreef Norrage het volgende:
Toen vonden we het al bizar, maar 4 RG titels later is het nog veel bizarder dat Soderling het toen voor elkaar kreeg![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
Federer stopt er mee?![]()
http://www.rolandgarros.c(...)3e462b000000d2f.html
Hoho, hij heeft al een keer gewonnen van Nadal op gravel hoor! Het kan dus zomaar!quote:Op zondag 9 juni 2013 10:26 schreef stefan92 het volgende:
16-0 in de head to head op gravel en 36-5 in sets. Het moment dat Ferrer wint komt dus steeds dichterbij. Wordt een spannende finale.
Ze zeggen dat het pas vanaf 19:00 droog is in parijsquote:Op zondag 9 juni 2013 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
Er wordt regen voorspeld vanmiddag hoor ik net.
Nee, rond 18.00 - 19.00 begint het juist met regenen verwachten ze.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het pas vanaf 19:00 droog is in parijs
Dan begint Nadal net aan de tweede set.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, rond 18.00 - 19.00 begint het juist met regenen verwachten ze.
Nadal zal voor die tijd al wel klaar zijn.
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:02 schreef hexje het volgende:
Ben benieuwd. Hopelijk valt vandaag de verbinding weer uit.
Commentaar dan he, ik wil de kreuntjes niet missen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:11 schreef hexje het volgende:
O lieve heer kan de geluidsverbinding uitvallen.
KOEKOEK!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:11 schreef hexje het volgende:
Ja alleen commentaar. Niet hun kreuntjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:11 schreef alors het volgende:
[..]
Commentaar dan he, ik wil de kreuntjes niet missen.
nos.nl doet streamen, maar ik weet niet of dat in het buitenland wil... anders sportlemon, rojadirecta ofzo even checken..quote:Op zondag 9 juni 2013 15:12 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Iemand een redelijke kwaliteit stream? Zit in buitenland en heb geen tv.
Google firstrowsports als nos niet werktquote:Op zondag 9 juni 2013 15:12 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Iemand een redelijke kwaliteit stream? Zit in buitenland en heb geen tv.
i am no favorite, no?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef hexje het volgende:
Jongens, jongens Nadal is niet de favoriet. Dat heeft hij zelf gezegd.
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:02 schreef hexje het volgende:
Ben benieuwd. Hopelijk valt vandaag de verbinding weer uit.
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:21 schreef alors het volgende:
Die kreuntjes van Ferrer, een soort van grommen is het
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:11 schreef hexje het volgende:
quote:
quote:
quote:
Wat een kut leven zal jij wel niet hebbenquote:
Dat verband zie ik inderdaad direct.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een kut leven zal jij wel niet hebben
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een kut leven zal jij wel niet hebben
Inderdaad zo in het net.quote:
Sharapova doet dat nog beterquote:Op zondag 9 juni 2013 15:40 schreef TheGeneral het volgende:
Oh oh, Ferrer aan het net is vragen om problemen.
Daarom vind ik ook dat Serena met de mannen mee moet doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:42 schreef LuieSurinamer het volgende:
Serena serveert harder dan Nadal en Ferrer
Toen marcella het had over geluid van de racket van Nadal kreunde hij.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Je weet dat hij in het witte shirt speelt?
Venus daarentegen serveert weer harder dan Serena! pfffquote:Op zondag 9 juni 2013 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook dat Serena met de mannen mee moet doen.
Nee, nee. Het ligt eraan waar je staat bij het serveren.quote:
Ze zijn dan ook gespierder dan een gemiddelde man. Knap wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Venus daarentegen serveert weer harder dan Serena! pfff
Je weet dat Serena nog van de nummer 100 met 0-6 1-6 verliest?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook dat Serena met de mannen mee moet doen.
Hier wordt de I-phone als bewijs bewijs ingezetquote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, geen Hawkeye hier. Kijk niet zoveel, miste het al
Venus gespierd noemenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gespierder dan een gemiddelde man. Knap wel.
Zo knap is dat toch niet? Ik ken maar weinig mannen die gespierd zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gespierder dan een gemiddelde man. Knap wel.
Vooral hier op Fok, zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Zo knap is dat toch niet? Ik ken maar weinig mannen die gespierd zijn.
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer heeft geluk dat het niet zonnig is, want anders was dit den ik een clinic van Nadal geworden.
Ik ken geen vrouwen die zo gespierd zijn. Dus het is toch wel knap.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Zo knap is dat toch niet? Ik ken maar weinig mannen die gespierd zijn.
Ja maar zoals je het zei klonk het alsof de gemiddelde man behoorlijk gespierd is.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die zo gespierd zijn. Dus het is toch wel knap.
Jodie Marsh volgens mij.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die zo gespierd zijn. Dus het is toch wel knap.
al 20 jaar dezelfdequote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef JanCees het volgende:
Wie is die vrouw die commentaar geeft bij de NOS?
Janneke Roelfsquote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef JanCees het volgende:
Marcella Mesker.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef JanCees het volgende:
Aha.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar zoals je het zei klonk het alsof de gemiddelde man behoorlijk gespierd is.
Waarom heb je altijd die verdrietige PI?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef hexje het volgende:
Ik vind dit trouwens leuker dan van die mannen die steeds aces slaan.
Omdat het leven niet vrolijk is vriend.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom heb je altijd die verdrietige PI?![]()
Da's waar.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef hexje het volgende:
Ik vind dit trouwens leuker dan van die mannen die steeds aces slaan.
jojomenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef jojomen4 het volgende:
Mooi om te zien dat na deze partij de grote spelers en kenners weer gaan beginnen over de GOAT.
Jaja, daar is 'ie weer.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef jojomen4 het volgende:
Mooi om te zien dat na deze partij de grote spelers en kenners weer gaan beginnen over de GOAT.
Bij afwezigheid van Jan Roelfs zeggen wij het maar ja.quote:
Duidelijk Ferrer.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef jojomen4 het volgende:
Dáár is de set, is het.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Jan Roelfs zeggen wij het maar ja.
Daar ga je zeer snel achter komen vrees ik.quote:
Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Daar ga je zeer snel achter komen vrees ik.
Daar is 'ie weer.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef jojomen4 het volgende:
IJzersterk dat je ook de OP die PI hebt gegeven.quote:
Thanks!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
IJzersterk dat je ook de OP die PI hebt gegeven.
Ja, de RG-finale kennelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nu ik je ondertitel weer zie, was dat nou vorig jaar?
Er staat 2012 dus ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nu ik je ondertitel weer zie, was dat nou vorig jaar?
Als het een bal van Nadal was geweest waren de rapen gaar geweest.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef hexje het volgende:
Zag ik daar nou een hoge wijven bal van Ferrer? Ik hoor niemand daarover.
Dat was een bal waar hij maar net bijkon, nadal heeft het idee om zowaar hij ook maar een beetje in de verdrukking komt die bal omhoog te jakkeren.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef hexje het volgende:
Zag ik daar nou een hoge wijven bal van Ferrer? Ik hoor niemand daarover.
Dat kan wel zijn maar het is BP Nadal.quote:
Deed Ferrer net ook hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat was een bal waar hij maar net bijkon, nadal heeft het idee om zowaar hij ook maar een beetje in de verdrukking komt die bal omhoog te jakkeren.
Nee, klopt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk nooit in de DWDD/P&W/K&vdB topics.
Ik ook niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Weer ja. Voor de 8ste keer dat hij geen weerstand heeft. Tennissen kan hij namelijk niet. De prutser!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef Zelva het volgende:
Nadal krijgt het gewoon weer op een presenteerblaadje aangeboden.
Zij kunnen er wel tegen, maar de ballen niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
gewoon doorspelen in de regen, mietjes
Je vindt Federer dan ook goed?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weer ja. Voor de 8ste keer dat hij geen weerstand heeft. Tennissen kan hij namelijk niet. De prutser!
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar is het juist bijzonder als iemand een andere PI neemt dan deze.
wat ga jij nu zeggen dat nadal niet kan tennissenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weer ja. Voor de 8ste keer dat hij geen weerstand heeft. Tennissen kan hij namelijk niet. De prutser!
In mijn ogen ben je dat nog steeds.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:10 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ssshhttt ik werd bijna een trendsetter.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je dat nog steeds.
quote:
Natuurlijk niet. Die is nog slechter dan Nadal.quote:
Twee finales waren ook leuk geweest ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:14 schreef alors het volgende:
[..]
Was de halve finale maar de finale geweest.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of Ferrer wel meer games gaat halen dan Federer in 2008 (6-1, 6-3, 6-0).
Scherpe observatiequote:Op zondag 9 juni 2013 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
vreemd was er 100% van zeker dat Tsonga ging winnen van Ferrer, maar blijkbaar niet?
Heb je de vrouwenfinale gezienquote:Op zondag 9 juni 2013 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
die mannen kunnen er ook wat van, dat schreeuwen
Meid toch, het is wat.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:16 schreef Zelva het volgende:
Dit punt ook weer hè. Nadal heeft haast geen centimeter te hoeven lopen.
Ach nog 1 set en een half om mooi tennis van Nadal te zienquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
Zou je denken Marcella? Dat Nadal het gevoel heeft dat het goed gaat?
Blijf nog steeds verbaasd dat er mensen zijn die kunnen genieten van die achterlijke spinballen van Nadal, maar dat terzijde.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach nog 1 set en een half om mooi tennis van Nadal te zien
Ik had liever goed tennis van beide kanten en een 5 setter.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach nog 1 set en een half om mooi tennis van Nadal te zien
Als Nadal nu een persconferentie zou inlassen zou hij zeker weten Ferrer aanwijzen als favoriet.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
Zou je denken Marcella? Dat Nadal het gevoel heeft dat het goed gaat?
Ik ken niets van tennis, das juist het probleem, ken alleen de basis-spelregels meer niet :pquote:Op zondag 9 juni 2013 16:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blijf nog steeds verbaasd dat er mensen zijn die kunnen genieten van die achterlijke spinballen van Nadal, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |