Daar is 'ie weer.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef jojomen4 het volgende:
Mooi om te zien dat na deze partij de grote spelers en kenners weer gaan beginnen over de GOAT.
IJzersterk dat je ook de OP die PI hebt gegeven.quote:
Thanks!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
IJzersterk dat je ook de OP die PI hebt gegeven.
Ja, de RG-finale kennelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nu ik je ondertitel weer zie, was dat nou vorig jaar?
Er staat 2012 dus ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nu ik je ondertitel weer zie, was dat nou vorig jaar?
Als het een bal van Nadal was geweest waren de rapen gaar geweest.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef hexje het volgende:
Zag ik daar nou een hoge wijven bal van Ferrer? Ik hoor niemand daarover.
Dat was een bal waar hij maar net bijkon, nadal heeft het idee om zowaar hij ook maar een beetje in de verdrukking komt die bal omhoog te jakkeren.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:06 schreef hexje het volgende:
Zag ik daar nou een hoge wijven bal van Ferrer? Ik hoor niemand daarover.
Dat kan wel zijn maar het is BP Nadal.quote:
Deed Ferrer net ook hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat was een bal waar hij maar net bijkon, nadal heeft het idee om zowaar hij ook maar een beetje in de verdrukking komt die bal omhoog te jakkeren.
Nee, klopt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk nooit in de DWDD/P&W/K&vdB topics.
Ik ook niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Weer ja. Voor de 8ste keer dat hij geen weerstand heeft. Tennissen kan hij namelijk niet. De prutser!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef Zelva het volgende:
Nadal krijgt het gewoon weer op een presenteerblaadje aangeboden.
Zij kunnen er wel tegen, maar de ballen niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
gewoon doorspelen in de regen, mietjes
Je vindt Federer dan ook goed?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weer ja. Voor de 8ste keer dat hij geen weerstand heeft. Tennissen kan hij namelijk niet. De prutser!
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar is het juist bijzonder als iemand een andere PI neemt dan deze.
wat ga jij nu zeggen dat nadal niet kan tennissenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weer ja. Voor de 8ste keer dat hij geen weerstand heeft. Tennissen kan hij namelijk niet. De prutser!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |