Venus daarentegen serveert weer harder dan Serena! pfffquote:Op zondag 9 juni 2013 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook dat Serena met de mannen mee moet doen.
Nee, nee. Het ligt eraan waar je staat bij het serveren.quote:
Ze zijn dan ook gespierder dan een gemiddelde man. Knap wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Venus daarentegen serveert weer harder dan Serena! pfff
Je weet dat Serena nog van de nummer 100 met 0-6 1-6 verliest?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook dat Serena met de mannen mee moet doen.
Hier wordt de I-phone als bewijs bewijs ingezetquote:Op zondag 9 juni 2013 15:43 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, geen Hawkeye hier. Kijk niet zoveel, miste het al
Venus gespierd noemenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gespierder dan een gemiddelde man. Knap wel.
Zo knap is dat toch niet? Ik ken maar weinig mannen die gespierd zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook gespierder dan een gemiddelde man. Knap wel.
Vooral hier op Fok, zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Zo knap is dat toch niet? Ik ken maar weinig mannen die gespierd zijn.
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer heeft geluk dat het niet zonnig is, want anders was dit den ik een clinic van Nadal geworden.
Ik ken geen vrouwen die zo gespierd zijn. Dus het is toch wel knap.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Zo knap is dat toch niet? Ik ken maar weinig mannen die gespierd zijn.
Ja maar zoals je het zei klonk het alsof de gemiddelde man behoorlijk gespierd is.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die zo gespierd zijn. Dus het is toch wel knap.
Jodie Marsh volgens mij.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die zo gespierd zijn. Dus het is toch wel knap.
al 20 jaar dezelfdequote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef JanCees het volgende:
Wie is die vrouw die commentaar geeft bij de NOS?
Janneke Roelfsquote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef JanCees het volgende:
Marcella Mesker.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef JanCees het volgende:
Aha.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar zoals je het zei klonk het alsof de gemiddelde man behoorlijk gespierd is.
Waarom heb je altijd die verdrietige PI?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef hexje het volgende:
Ik vind dit trouwens leuker dan van die mannen die steeds aces slaan.
Omdat het leven niet vrolijk is vriend.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom heb je altijd die verdrietige PI?![]()
Da's waar.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef hexje het volgende:
Ik vind dit trouwens leuker dan van die mannen die steeds aces slaan.
jojomenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef jojomen4 het volgende:
Mooi om te zien dat na deze partij de grote spelers en kenners weer gaan beginnen over de GOAT.
Jaja, daar is 'ie weer.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef jojomen4 het volgende:
Mooi om te zien dat na deze partij de grote spelers en kenners weer gaan beginnen over de GOAT.
Bij afwezigheid van Jan Roelfs zeggen wij het maar ja.quote:
Duidelijk Ferrer.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef jojomen4 het volgende:
Dáár is de set, is het.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Jan Roelfs zeggen wij het maar ja.
Daar ga je zeer snel achter komen vrees ik.quote:
Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Daar ga je zeer snel achter komen vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |