Kun je je vraag iets duidelijker formuleren? Het topic is voor noobs hè, niet voor mensen met een ontwikkelingsachterstand.quote:
denk eens naquote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Jellereppe het volgende:
Het verschil tussen een backhand en een forehand. Een noobvraag maar weet het verschil echt niet.
Ik dacht dat dit topic was bedoeld voor noobs op het gebied van tennis. Ben heel goed op de hoogte van de geschiedenis van het tennis. Maar niet op het gebied van slagen en tactiek.quote:
ja, vast.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic was bedoeld voor noobs op het gebied van tennis. Ben heel goed op de hoogte van de geschiedenis van het tennis. Maar niet op het gebied van slagen en tactiek.
Een backhand sla je van je af. De rug van je hand wijst zeg maar naar het net. Je arm zit voor je lichaam en aan het eind van de slahg is hij voor je lichaam weg. Een forehand begint eindigt in het algemeen juist voor je lichaam.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Jellereppe het volgende:
Het verschil tussen een backhand en een forehand. Een noobvraag maar weet het verschil echt niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic was bedoeld voor noobs op het gebied van tennis. [...]
Ga ergens anders trollen. Dit topic is bedoeld voor noobvragen. Lees de TT er maar eens op na. In plaats van sarcastisch te reageren op posts.quote:
Wel leuk voor het topic. Het tennis is afgeleid van het beroemde jeu-de-boules, dat via Lodewijk de XIVe is geworden wat het nu is. Nja, dat is niet echt zo maar het klinkt wel aardig.quote:
Een backhand. Dat is dus een bal waarbij je arm voor je lichaam zit en na de slag naast je lichaam zit. Op YouTube staan er diverse filmpjes over. Je hebt enkelhandige en dubbelhandige backhands. Met een enkelhandige backhand heb je meer bereik, met een dubbelhandige meer controle. Backhands worden meestal geslagen met topspin (dan ga je over de bal heen), slice (dan ga je onder de bal door met je racket) of vlak.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Henkie94 het volgende:
Wat is een beckham of hoe je dat ook uitspreekt
Bedoel je mij? Ik heb je vraag toch beantwoord? En ik heb nergens beloofd dat ik vragen binnen twee minuten beantwoord.quote:
Nouenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Ik heb je vraag toch beantwoord? En ik heb nergens beloofd dat ik vragen binnen twee minuten beantwoord.
Niet backhand.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een backhand. Dat is dus een bal waarbij je arm voor je lichaam zit en na de slag naast je lichaam zit. Op YouTube staan er diverse filmpjes over. Je hebt enkelhandige en dubbelhandige backhands. Met een enkelhandige backhand heb je meer bereik, met een dubbelhandige meer controle. Backhands worden meestal geslagen met topspin (dan ga je over de bal heen), slice (dan ga je onder de bal door met je racket) of vlak.
Hmmm.quote:
Beckham is een voetballer, die overigens wel van tennis houdt; hij was vorig jaar geloof ik bij Wimbledon. Dat is een tennistoernooi.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niet backhand.Beckham ofzo man dat hoor ik altijd als ik met school ga tennissen
Houd op met dit topic verpesten. Waar blijven die moderators als je ze nodig hebt. Opbokken naar ONZ. En snel een beetje.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef Henkie94 het volgende:
Voetbal? Waar de fuck heb jij t over dit is toch een topic over tennis?
Wat, ik stel gewoon een vraag.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Houd op met dit topic verpesten. Waar blijven die moderators als je ze nodig hebt. Opbokken naar ONZ. En snel een beetje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |