quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:14 schreef Feestneus het volgende:
Sharapova is echt de Roddick bij de vrouwenmannen. Ze is lang niet zo succesvol als ze zou kunnen zijn als een bepaalde speler er niet was.
Ze heeft wel alle grand slams gewonnen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:14 schreef Feestneus het volgende:
Sharapova is echt de Roddick bij de mannen. Ze is lang niet zo succesvol als ze zou kunnen zijn als een bepaalde speler er niet was.
ja, tegenwoordig zijn de toppers wel weer sterk. Serena en Sharapova zijn gewoon heel goed. Maar vanaf nummer 10 ofzo stelt het allemaal niet zoveel voor heb ik het idee,quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:31 schreef hexje het volgende:
Vrouwentennis...Ik doe het ze niet na. Het zegt wel wat dat Jennifer Capriati en Kim Clijsters terug in de top konden komen.
Bron.quote:“I don't feel [like the] favourite,” said Nadal, who is attempting to capture his 12th major crown. “I feel that I am [a] finalist.
hij zei het ook tijdens MC toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal beschouwt zichzelf niet als de favoriet voor de finale:
[..]
Bron.
Veeg me op.
Net het topic 'Nadal's stroll in the Bois de Boulogne Sunday' geopend op MTF.
Ik denk wel dat dit onderdeel is van Nadals kracht; zich kunnen afsluiten van welke druk de buitenwereld hem ook oplegt. Hij speelt gewoon punt per punt, en dat is alles.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal beschouwt zichzelf niet als de favoriet voor de finale:
[..]
Bron.
Veeg me op.
Net het topic 'Nadal's stroll in the Bois de Boulogne Sunday' geopend op MTF.
Ja, en tijdens alle andere toernooien die hij ooit heeft gspeeld.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo?Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en tijdens alle andere toernooien die hij ooit heeft gspeeld.
Voor iedereen die haat op Nadal is dit filmpje wel leuk:
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo?Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op.
een mijl is 1.6km, you do the mathquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en tijdens alle andere toernooien die hij ooit heeft gspeeld.
Voor iedereen die haat op Nadal is dit filmpje wel leuk:
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo?Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op.
Gelukkig weet hij veel van tennis.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
een mijl is 1.6km, you do the math
Pardon?quote:
Ik heb geprobeerd deze quote in mijn sig te zetten, maar hij is te grootquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Dat idd, het is voor hem gewoon een manier van omgaan met de druk. Net als al die maniertjes van hem. Met al die dode spelmomenten in het tennis moet je toch steeds gefocust blijven en hij doet dat op zijn eigen manier. Irritant misschien, maar zo lang het voor hem werkt gaat hij daar echt niet mee stoppen, en geef hem eens ongelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit onderdeel is van Nadals kracht; zich kunnen afsluiten van welke druk de buitenwereld hem ook oplegt. Hij speelt gewoon punt per punt, en dat is alles.
bazen topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |