In mijn ogen ben je dat nog steeds.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:10 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ssshhttt ik werd bijna een trendsetter.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je dat nog steeds.
quote:
Natuurlijk niet. Die is nog slechter dan Nadal.quote:
Twee finales waren ook leuk geweest ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:14 schreef alors het volgende:
[..]
Was de halve finale maar de finale geweest.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of Ferrer wel meer games gaat halen dan Federer in 2008 (6-1, 6-3, 6-0).
Scherpe observatiequote:Op zondag 9 juni 2013 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
vreemd was er 100% van zeker dat Tsonga ging winnen van Ferrer, maar blijkbaar niet?
Heb je de vrouwenfinale gezienquote:Op zondag 9 juni 2013 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
die mannen kunnen er ook wat van, dat schreeuwen
Meid toch, het is wat.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:16 schreef Zelva het volgende:
Dit punt ook weer hè. Nadal heeft haast geen centimeter te hoeven lopen.
Ach nog 1 set en een half om mooi tennis van Nadal te zienquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
Zou je denken Marcella? Dat Nadal het gevoel heeft dat het goed gaat?
Blijf nog steeds verbaasd dat er mensen zijn die kunnen genieten van die achterlijke spinballen van Nadal, maar dat terzijde.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach nog 1 set en een half om mooi tennis van Nadal te zien
Ik had liever goed tennis van beide kanten en een 5 setter.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach nog 1 set en een half om mooi tennis van Nadal te zien
Als Nadal nu een persconferentie zou inlassen zou hij zeker weten Ferrer aanwijzen als favoriet.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
Zou je denken Marcella? Dat Nadal het gevoel heeft dat het goed gaat?
Ik ken niets van tennis, das juist het probleem, ken alleen de basis-spelregels meer niet :pquote:Op zondag 9 juni 2013 16:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blijf nog steeds verbaasd dat er mensen zijn die kunnen genieten van die achterlijke spinballen van Nadal, maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |