Nadal is gewoon veel beter.quote:
Dat soort dingen mogen ze niet laten zien. Zelfde met voetbal.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Set 2 highlights" zonder vuurwerkgast
Weet het. Op het WK 2010 in Zuid-Afrika lieten ze het ook nooit zien als zo'n sensatiezoeker het veld oprende... Maarja.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort dingen mogen ze niet laten zien. Zelfde met voetbal.
Errani net zoveel prijzengeld als Djokovic, wat een wereldquote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/prizemoney.html
Daar hebben ze blijkbaar wel van geleerd ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Duurt ook echt lang eer er een beveiliger komt.
Voor Errani is het een grotere prestatie dan voor Djoko. Ze zou 2x zoveel moeten krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Errani net zoveel prijzengeld als Djokovic, wat een wereld!
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
quote:
Mooi om te zien dat de vrouwen en mannen bijna evenveel verdienen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Wtf... Bij voetbal wordt dat 100 keer herhaald.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort dingen mogen ze niet laten zien. Zelfde met voetbal.
Ghehequote:Op zondag 9 juni 2013 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor Errani is het een grotere prestatie dan voor Djoko. Ze zou 2x zoveel moeten krijgen. [ afbeelding ]
Pfffquote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Duurt ook echt lang eer er een beveiliger komt.
Nee. Bij voetbal mag het ook niet (rellen op de tribune etc).quote:Op zondag 9 juni 2013 16:53 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Wtf... Bij voetbal wordt dat 100 keer herhaald.
Nee hoor, al heel lang niet meer.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:53 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Wtf... Bij voetbal wordt dat 100 keer herhaald.
hmmm die vuurwerk gooie rvond ik wel nog spannend hoorquote:
Die hoop heb je nu nog steeds?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:55 schreef hexje het volgende:
Mensen zelfs ik begin de hoop te verliezen op een 5setter.
Echt hè.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Marcella moest het woord 'pogo stick' opzoeken in het woordenboek.
scherpe voorspellingquote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ik doe niet graag voorspellingen, maar ik denk dat Nadal gaat winnen.
Naar eigen zeggen is hij nu 'licht favoriet'.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ik doe niet graag voorspellingen, maar ik denk dat Nadal gaat winnen.
Nee hoor, ferrer very good player no?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen is hij nu 'licht favoriet'.
pics?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef Gorzalka het volgende:
David heeft wel een veel mooiere vriendin dan Nadal, jammer dat ze nog maar één keer in beeld is geweest.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen is hij nu 'licht favoriet'.
Denk iets van 10 km.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel km rent een Nadal ongeveer bij zo'n wedstrijd? Zal heel gevarieerd zijn, maar waaraan moet ik denken?
Dat denk ik niet hoor. Het zijn vrij kleine afstanden die ze natuurlijk lopen. 10 km is wel vrij veel.quote:
Hmm, dacht dat ik laatst ergens een keer 16 km had zien staan, maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Het zijn vrij kleine afstanden die ze natuurlijk lopen. 10 km is wel vrij veel.
Neee, 16 km geloof ik niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ik laatst ergens een keer 16 km had zien staan, maar ik kan me vergissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |