Niet zo glad als jij.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Goed idee om even te wachten. Dan wordt de baan nog wat gladder.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tennisen ook al regent het pijpenstelen, gewoon door spelen, een voetbalveld wordt ook nat, en ze spelen ook
Goede vergelijking ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tennisen ook al regent het pijpenstelen, gewoon door spelen, een voetbalveld wordt ook nat, en ze spelen ook
............quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
terechtquote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Errani net zoveel prijzengeld als Djokovic, wat een wereld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Datl ijkt me al helemaal niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ik laatst ergens een keer 16 km had zien staan, maar ik kan me vergissen.
quote:
Of dat ze tenminste eens kijken om een stadion te bouwen met een dak.quote:
Stop eens met die vergelijking met voetbal, tweede keer.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of dat ze tenminste eens kijken om een stadion te bouwen met een dak.
maar dan krijg je gezeur dat het dan indoor tennis is?
Beter kijk jij alleen maar.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of dat ze tenminste eens kijken om een stadion te bouwen met een dak.
maar dan krijg je gezeur dat het dan indoor tennis is?
Nou, de AO-finale 2012...quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo'n 5 kilometer dus. Zal bij Nadal iets meer zijn.Er staat drie mijl. Iets van 15 km dus. Beter leren rekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
1 mile is zo'n 1.60 km dacht ik? niet?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er staat drie mijl. Iets van 15 km dus. Beter leren rekenen.
Wow, freaky, thanks voor de gif, had het gemist. Dacht dat het op de tribune was, maar gewoon op de baan dusquote:
Uh wat?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Filmpie + nog een gifje:quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Wow, freaky, thanks voor de gif, had het gemist. Dacht dat het op de tribune was, maar gewoon op de baan dus
Ik ben je opmerking van gister niet vergeten.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 mile is zo'n 1.60 km dacht ik? niet?
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en tijdens alle andere toernooien die hij ooit heeft gspeeld.
Voor iedereen die haat op Nadal is dit filmpje wel leuk:
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo?Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op.
Het is tennisbaan of voetbalveldquote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuke wedstrijd buiten het tennisveld
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Wat maakt Ferrer veel UE's. Jammer, en ook dat Ferrer geen wapens heeft.
Niet zo betweterig doen als je iets niet zeker weet. En voor een lesje rekenen ben je van harte welkom.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beter dan Federer die met wapens maar vier games won.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Wat maakt Ferrer veel UE's. Jammer, en ook dat Ferrer geen wapens heeft.
Maakt niet uit. Nadal breekt dan weer terug.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Niet zo betweterig doen als je iets niet zeker weet. En voor een lesje rekenen ben je van harte welkom.
Beetje optimistisch denken mag wel tOchquote:Op zondag 9 juni 2013 17:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nadal breekt dan weer terug.
Maar realisme mag ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Beetje optimistisch denken mag wel tOch
Het was een grap.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Niet zo betweterig doen als je iets niet zeker weet. En voor een lesje rekenen ben je van harte welkom.
Wat?quote:
Nee, heup- of rugblessure.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
WT is er trouwens met murray gebeurd? Deed ie uberhaupt wel mee?
Hij schaamde zich te erg voor zijn beroerde spel op gravel, dus hij is maar gelijk op gras gaan trainen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Huisarrest.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is íe nog gameverslaafd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |