quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben meer anabolengebruikers last van
Ik hoopte dat hij zou uitblijven.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wist dat deze reactie van jou zou komen.![]()
Nja, ze heeft kennelijk een goede onderbouwing van haar insinuatie, maar ze is drukker met insinueren dan met onderbouwen. Dat kost kennelijk minder moeite.quote:
Wacht het even lekker af zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ze heeft kennelijk een goede onderbouwing van haar insinuatie, maar ze is drukker met insinueren dan met onderbouwen. Dat kost kennelijk minder moeite.
lolquote:Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wacht het even lekker af zou ik zeggen.
Gister ging ze er volgens mij mee akkoord om het niet meer te doen tot ze die onderbouwing zou posten. Dus zo gek is het niet dat ik er een beetje van uitging dat ik er tot nader order van af was.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wacht het even lekker af zou ik zeggen.
Dit is nog altijd FOK!, dus een afspraak/akkoord zeg niet zoveel.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gister ging ze er volgens mij mee akkoord om het niet meer te doen tot ze die onderbouwing zou posten. Dus zo gek is het niet dat ik er een beetje van uitging dat ik er tot nader order van af was.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef alors het volgende:
Ik vind die vriendin van Ferrer niet zo buitengewoon mooi trouwens, Mooie meid hoor, maar gelijkwaardig aan Xisca of minder.
Dus ook capuchoun_jongen met zijn voetbal vergelijkingen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is nog altijd FOK!, dus een afspraak/akkoord zeg niet zoveel.
Daarnaast mag zij dat gewoon denken en zeggen neem ik aan.
Fijn om te zien dat er mensen zitten die zo goed op de hoogte zijn van wat er hier mag.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is nog altijd FOK!, dus een afspraak/akkoord zeg niet zoveel.
Daarnaast mag zij dat gewoon denken en zeggen neem ik aan.
Die vergelijkingen sloegen werkelijk nergens op.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus ook capcoun_jongen met zijn voetbal vergelijkingen.
Nee, die vergelijking gaat niet op.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus ook capuchoun_jongen met zijn voetbal vergelijkingen.
Jan?quote:
Nieuws van 6 uur.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef hexje het volgende:
Heeeeeee gister kwam er een special over Serena. Waarom geen special over Nadal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |