Goed beginquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:36 schreef Lutte het volgende:
Vanavond eens uitproberen dan!
M'n doelen vallen al voor ik goed en wel begonnen ben zo goed op z'n plekWil een jaar een plantje verzorgen, krijg ik gisteren van vrienden een doe het zelf aardbeienplant
En een vriendinnetje wil dolgraag alle straten van Monopoly fotograferen en laat dat ook net één van mijn doelen zijn
Heb er zin in!
Waarom niet? Het is jouw lijstquote:Op zondag 9 juni 2013 11:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zelf een soort van "make-my-happy-list". Het Day Zero Project lijkt mij interessant.
Zou ik ik vals mogen spelen? Afgelopen donderdag heb ik één regel (skydiven) mogen doorstrepen. Zou ik dat alsnog als doel mogen opnemen?
Ja. Ik ben m'n site even aan het inrichten.quote:
quote:Het idee achter Day Zero Project is om 101 doelen op te sommen die je in 1001 dagen wil bereiken. Dit kunnen simpele, moeilijke, goedkope en dure (of combinaties ervan) doelen zijn.
Ik ben weliswaar pas vandaag (9 juni 2013) begonnen met Day Zero Project, maar ik heb al langere tijd een lijstje. De een noemt dat een bucket list, de ander een wish list. Ik noem het mijn makes-me-happy list. Om het beestje toch een wat bekendere naam te geven heb ik besloten om er Day Zero Project van te maken. Doordat ik de lijst één op één heb overgenomen staan hier doelen in die ik al enige tijd geleden heb behaald.
Ik weet niet of ik de lijst in 1001 dagen (gerekend vanaf vandaag) zal kunnen afwerken. Dat maakt voor mij eigenlijk ook niets uit. Het gaat mij erom dat ik mijn doelen, die op dit moment niet goed uitkomen vanwege verschillende redenen (geld/tijd/locatie), in het vizier te houden. Of is dat ook een doel op zich?
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is jouw lijst
Sommige mensen willen ook per se met 101 doelen beginnen, anderen verzinnen gedurende de rit doelen bij of schrappen/vervangen doelen.
Jeeeeeeeeeeeeeej, goed gedaan!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
http://lauras101doelen.blogspot.nl/
Héhe, de lijst was al af maar nu is er ook een blog! Hij is nu nog een beetje chaotisch en zo, maar dat fix ik ondertussen wel, als ik ga wachten tot ik 'm helemaal goed vind zijn we sowieso alweer 1001 dagen verder
Het gaat beginnen![]()
Haha wat leuk!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Meke het volgende:
Ha, ik ben ook laatst begonnenEerder al wel gedaan, maar voelt nu enthousiaster en officieler
http://brightsideoflove.wordpress.com/dayzeroproject/
Ik ben trouwens op 29 februari klaar! :D Vind ik ook wel heel tof![]()
Een van de weinige typische 'day-zero'-doelen op mijn lijst. Vandaag gekocht:quote:39. Expand bookshelf by at least 20 books
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
http://lauras101doelen.blogspot.nl/
Héhe, de lijst was al af maar nu is er ook een blog! Hij is nu nog een beetje chaotisch en zo, maar dat fix ik ondertussen wel, als ik ga wachten tot ik 'm helemaal goed vind zijn we sowieso alweer 1001 dagen verder
Het gaat beginnen![]()
Ik ben net achttien dus dit gaat de eerste keer worden, vandaar dat ik het zo'n happening vindquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Meke het volgende:
Ik vind het echt grappig om te zien hoe verschillend de doelen zijnZoals bijvoorbeeld stemmen wanneer je opgeroepen wordt; voor mij is het gewoon vanzelfsprekend om te doen; dus dat zou ik er nooit opzetten.
Ik heb daarentegen wel weer dat ik gordijnen in mijn woonkamer op wil hangen, een doel waarvan ik nu al weet dat ik hem uit ga voeren als het een van de laatste is die nog moeten
Het was ook geen verwijt hoor!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben net achttien dus dit gaat de eerste keer worden, vandaar dat ik het zo'n happening vind
Padabum. Wat hou ik mij toch aan mijn woordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef Anne het volgende:
Ik heb al even geen update meer gedaanen dat terwijl ik eigenlijk stiekem wel bezig ben met wat doelen, alleen zijn ze nog niet echt noemenswaardig
... Binnenkort maar eens even een echt doel voltooien en over bloggen.
Oh noes! Ik realiseer me zojuist dat ik een van mijn leukste doelen gewoon vergeten benquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog een nieuwe gevonden: een potje Dungeons en Dragons spelen. Nu nog mensen vinden die dat hebben/kunnen/willen.
Ha, en terecht! Wat creepyquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:12 schreef Anne het volgende:
Ik heb de oorwurm vandaag opgestuurd richting de supermarkt! Ze willen 'm graag onderzoeken.
Jaaaaa leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Lutte het volgende:
Zojuist begonnen met doel 96: Houd een plant een jaar in leven. Het ging bij het zaaien al mis terwijl het echt aardbeien-voor-dummy's was dus dat belooft wat de komende 365 dagen. Verslagje en foto's al gemaakt!
http://lauras101doelen.bl(...)tje-een-jaar-in.html
Als ik de foto's uploadde, kwam er zo'n balkje onder te staan waar je de grootte in kan stellen en ook bijschrift kon schrijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa leuk
Hoe doe je dat met die foto onderschriften bij de foto's in zeg maar?
Grappig (en origineel)quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Lutte het volgende:
Zojuist begonnen met doel 96: Houd een plant een jaar in leven. Het ging bij het zaaien al mis terwijl het echt aardbeien-voor-dummy's was dus dat belooft wat de komende 365 dagen. Verslagje en foto's al gemaakt!
http://lauras101doelen.bl(...)tje-een-jaar-in.html
Jj hebt echt een leuke lijst! Ik heb er een paar overgenomen: pompoen, sneeuwengel, ontbijt, lasergamen en elkaars eten uitkiezen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:12 schreef Anne het volgende:
In augustus ga ik in ieder geval een van mijn doelen behalen!
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/06/vroaaammmm.html
Nu al zin in!
Same hier, alleen dan met 69 doelen. Ik vertrouw er op dat de rest vanzelf wel komt. Ik heb echt geen zin om er een blog van te makenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
79... pfff
Heb het in excel staan... geen zin om er een 'blog' van te maken of het moet makkelijk even te uploaden zijn
Hihi 69quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Same hier, alleen dan met 69 doelen. Ik vertrouw er op dat de rest vanzelf wel komt. Ik heb echt geen zin om er een blog van te maken![]()
Dan zou ik dat doel wijzigenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Hihi 69
Ik ben vooral heel druk bezig met films te kijkenen vrees dat de IMDB top 100 echt zwaar wordt want ik vrees dat ik nooit zin ga hebben in minstens 75% van die films
![]()
Ja, denk ook dat ik dat doequote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik dat doel wijzigen
Want waarom zou je dan je tijd echt weggooien daaraan? Weet je hoeveel weggegooide uren dat zijn?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Hihi 69
Ik ben vooral heel druk bezig met films te kijkenen vrees dat de IMDB top 100 echt zwaar wordt want ik vrees dat ik nooit zin ga hebben in minstens 75% van die films
![]()
Anders maak je het doel toch gewoon kleiner? 20 van de 100 kijken ofzo bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat ik dat doeHoewel er ook wel weer een aantal tussenzitten die ik wil zien/gezien moet hebben, dus nog even kijken
![]()
Had ook eerst dat ik deze in wilde vullen, maar die vond ik ook niet allemaal leuk meer, dus nu is er alleen nog maar de 'song i could listen to forever'
Echwelquote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa, die moet ik ook nog
Was ie lekker ja?
Belle en het beest?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ook vorderingen gemaakt!
Vandaag mijn eerste les Evy gelopen, een film met de B gekeken en ondertussen grote moeite om die rotplant (sorry, plant) überhaupt water te geven. We gaan vrolijk verder
Dat is echt mijn favo filmquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Belle en het beest?Die kijk ik nu
![]()
Lekker bezig verder! Ik blijf echt een beetje bij de films steken. Maar ach, over 70 films moet ik een andere bezigheid vinden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar istiequote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
Greys wat stoerJe sjanst er zo vijftig bij elkaar
![]()
Ik ben euforischVolgens mij voelt het zo als je een kind baart
![]()
http://lauras101doelen.bl(...)geboren-op-aard.html
Dat inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
Die blog helpt voor mij echt, anders was ik ook al lang weer gestopt![]()
Nu voel ik me een faler als ik nok, omdat ik het al met zoveel mensen gedeeld heb, is een echte stok achter de deur. Vanmorgen vroeg iemand bv 'leeft die orchidee van je nog' en dan doe ik meteen maar een update met foto
Ja het werkt echt, updates hier en op Facebook enzo van die blog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Mijn nicht snapte het al niet, maar ik ben blij dat jullie ook zo denken.
Jij gaat lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
Weer eentje klaar
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/06/uit-de-kast.html
Je kan hem ook op een andere manier maken hè, verschilende kleuren in 1 bakvorm. Dan hoef je niet zoveel lagen te maken, scheelt dus tijd. Foto even in een spoiler, want een lange foto.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog geeneens een recept uitgekozen/gezocht, kun je nagaan, goeie voorbereiding!!
Maar volgens mij is het niet zo moeilijk: Van wat ik heb gelezen moet je gewoon eigenlijk 6 lagen cakes (afzonderlijk!) bakken (en daar zit dus het vele werk en tijd in), met elk een ander kleurtje.
Dan eventueel mooi recht afsnijden, stapelen met daartussen botercrème (ik heb een pakje gekocht wat ik moet mixen en waar ik nog eens veel vanillesuiker doorheen ga gooien, want de botercrème die ik ooit zelf heb gemaakt, smaakte ook echt gewoon naar pure boter, niet te vreten) en met diezelfde botercrème ga ik het geheel ook afsmeren.
Het fiksen van je oven was ook één van je doelen toch?
Kun je het inderdaad vieren met een cake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En botercreme kan je heel fris maken door er roomkaas doorheen te doen, monchou is daar goed voor. En een beetje vanille-extract (of mokkakoffie, maar dan zou ik niet voor roomkaas erbij gaan). Mensen die in mijn omgeving niet van gewone botercreme houden, vinden die met monchou erin juist erg lekker, goede tegenhanger tegen al het zoete
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Je kan hem ook op een andere manier maken hè, verschilende kleuren in 1 bakvorm. Dan hoef je niet zoveel lagen te maken, scheelt dus tijd. Foto even in een spoiler, want een lange foto.Ik vind het juist eigenlijk mooier als de laagjes mooi strak zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En botercreme kan je heel fris maken door er roomkaas doorheen te doen, monchou is daar goed voor. En een beetje vanille-extract (of mokkakoffie, maar dan zou ik niet voor roomkaas erbij gaan). Mensen die in mijn omgeving niet van gewone botercreme houden, vinden die met monchou erin juist erg lekker, goede tegenhanger tegen al het zoete
.
Maar thanks voor de tip!
En ik heb dit pakje gehaald:
http://www.deleukstetaart(...)ream-icing-mix-400gr
Ik zag alleen maar positieve reacties, dus ik ben benieuwd.
Die van jou ziet er ook mooier uit hoor! Geloof alleen dat ik daar het geduld niet zo voor heb (met kerst 5 taartjes gebakken, ben er de hele dag mee bezig geweest, bescuitdeeg maken, in oven, er weer uit, weer deeg maken enzovoort. En dan als het afgekoeld is gaan bekleden...ben van 10 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds bezig geweest hahaha)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het juist eigenlijk mooier als de laagjes mooi strak zijn.
Maar thanks voor de tip!
En ik heb dit pakje gehaald:
http://www.deleukstetaart(...)ream-icing-mix-400gr
Ik zag alleen maar positieve reacties, dus ik ben benieuwd.
Haha gaaf!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
Oh die cake is nog geen makkieMaar wel supermooi!
Lucky wat een goede dingen. En wat supergoed dat je het uitstrijkje laat maken, als het iets is dat je al lang voor je uit schoof. Ik ga duimen voor een prachtige Pap1 voor je!
En ik ga straks even naar Koekela, want nu heb ik trek in cheesecake
Ik heb een stap gezet voor doel 41...
http://mirandadayzero.blo(...)n-voor-drekrace.html
Je wordt na afloop met brandslangen schoon gespoten geloof ikquote:Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha gaaf!Neem aan dat er wel douches aanwezig zijn?
Klopt! De brandweer heeft een douchestellage opgebouwd waar je je kunt afspoelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wordt na afloop met brandslangen schoon gespoten geloof ik
Je neemt toch wel iemand mee die foto's maakt ehquote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
Lucky wat een goede dingen. En wat supergoed dat je het uitstrijkje laat maken, als het iets is dat je al lang voor je uit schoof. Ik ga duimen voor een prachtige Pap1 voor je!
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
Welke, die drekrace?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Je neemt toch wel iemand mee die foto's maakt eh!
Dat doel heb ik trouwens van jou gepikt!
Jup, de drekracequote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke, die drekrace?
Ik krijg alleen nu pas allerlei info die ik van tevoren had moeten weten, tijdens die race van drie rondes gaan we 48 keer een moddersloot in. AchtenfuckingveertigIk dacht een keer of zes
Alsof ik conditie hebquote:Op maandag 1 juli 2013 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Jup, de drekrace.
Dat doel bewaar ik wel voor volgend jaar.. Ik zal eerst wel ff mijn conditie opkrikken als ik dat zo lees
! Sterkte!!
Ja maar ik ben dus nu alweer zenuwachtig dat ik de hele boel ga ophoudenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wij hebben er vorig jaar een uur over gedaan.
En niet gesmokkeld.
Men loopt wel langs je heen en anders gebruiken ze je wel als opstapje om de sloot weer uit te komenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dus nu alweer zenuwachtig dat ik de hele boel ga ophouden![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Men loopt wel langs je heen en anders gebruiken ze je wel als opstapje om de sloot weer uit te komen
Je lijst met doelen staat er nog niet op, ben benieuwdquote:Op maandag 1 juli 2013 12:46 schreef Muck het volgende:
Een paar jaar geleden ben ik begonnen met een lijstje, maar door omstandigheden is daar niet veel van terecht gekomen.
Daarom ben ik nu opnieuw begonnen
Mijn blog: http://mucks1001dagen.blogspot.nl/
Ben je minder zenuwachtig als ik vertel dat ik ook meedoe, en de maand voor de race ergens in Azie zit dus totaal geen tijd heb om te trainen?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dus nu alweer zenuwachtig dat ik de hele boel ga ophouden![]()
Klopt, ik ben nog druk bezig een lijstje samen te stellenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je lijst met doelen staat er nog niet op, ben benieuwd
Blijven jullie bij elkaar, dus de 'snellen' helpen de langzamen uit de sloot enzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je minder zenuwachtig als ik vertel dat ik ook meedoe, en de maand voor de race ergens in Azie zit dus totaal geen tijd heb om te trainen?
Yeah right, waar laat ik mijn telefoon dan om pics mee te maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Greys! Ik zie wel weer mogelijkheden voor je knuffeldoel.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kom echt kijken, lijkt me hilarisch
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef Greys het volgende:
Oh, als ik nou steeds met mijn mond open in die sloten spring maak ik misschien vorderingen bij 'Eet zoveel dingen die je nog nooit hebt gegeten'
Er is sowieso een ruimte waar je je om kunt kleden en waar je dingen kunt achterlaten, maar er gaat ook vast wel iemand mee die niet gaat lopen en dus de dingen bij zich kan houden.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:11 schreef Greys het volgende:
HenkPiet, kan je ergens je tas laten ofzo? Bij de start/finish? Met je foon/fototoestel? Want dan kan ik na afloop idd heel fijn kledderig vreemden gaan huggen!
(Als ik dan nog leef...)
Leukquote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb Sounddragon vandaag verrast!
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/07/kokosmakronen.html
Wel een beetje een mislukte poging, maar okay..!
Succes! Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
Ik ben begonnen.
[ afbeelding ]
Rood en geel staan al een tijdje in de oven. Heb ze er al een paar keer uit gehaald, maar volgens mij is het nog steeds niet helemaal gaar en dat terwijl de lagen toch al zo'n 25 minuten in de oven staan.. Ik hoop dat 't een beetje lukt.
Vind ik welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Succes! Ik ben benieuwd![]()
Ik heb als doel drie dagen vrijwilligerswerk doen.. Maar nu realiseerde ik me ineens dat ik deze zomer 28 dagen op zomerkamp ga met kinderen. Vrijwillig. Maar ik twijfel nog een beetje of ik dat als vervulling van dat doel zie
Die beslagjes zien er uit als verfquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
Ik ben begonnen.
[ afbeelding ]
Rood en geel staan al een tijdje in de oven. Heb ze er al een paar keer uit gehaald, maar volgens mij is het nog steeds niet helemaal gaar en dat terwijl de lagen toch al zo'n 25 minuten in de oven staan.. Ik hoop dat 't een beetje lukt.
En ik heb stiekem tussentijds van het beslag gesnoeptquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die beslagjes zien er uit als verfMaar toch heel lekker, verwarrend
Joh en mocht ie niet te eten zijn straks per ongeluk, heb je er hele mooie foto's aan overgehouden
quote:
quote:
Wauw nice!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Anne het volgende:
Klaar! Eindelijk!
http://anne101doelen.blog(...)e-regenboogcake.html
Doel 14 en 15quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef Gitank2 het volgende:
Ik ben hier ook mee begonnen, waarbij ik me afvraag hoeveel mannen dit doen maar laat ik een van de weinige zijn misschien
Nu staat er wel een vrij slechte in mbt dit forum, namelijk niet meer fok!ken en dus nog meer tijd voor andere dingen hebben, vooral creatief gezien
Maar op mijn blog al onder meer een lijst met tips voor mensen die ook aan dit project beginnen en uiteraard mijn eigen lijstje.
http://dayzeroruud.blogspot.nl/
Wouter Hamelquote:
Ik denk ik wel 10 foto'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef Gitank2 het volgende:
Ik heb Wouter 2x live gezien en 1x met hem op de foto , dus nu maar eens voor het signeren van de albums gaan
Ik zal eens naar de prijsvragen kijken want dat is nieuw voor mij
Ook een interessante combinatie moet ik zeggenquote:26. Taart eten… Zonder handen!
27. Tafeletiquette leren
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een interessante combinatie moet ik zeggen
Hahahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een interessante combinatie moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm dan ook schaamteloos van jou gejatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:20 schreef Greys het volgende:
Taart eten zonder bestek was mijn leukste doel so far om uit te voeren.
Echt van genoten![]()
Taart op tafel en graaien maar.
Taart eten zonder handen lijkt me nog ingewikkelder
Leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ben ook begonnen met een lijst op te stellen!
ik zit op 87 ofzo en heb ook mijn mail opruimen er al tussen staanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wil het een beetje lukken?![]()
Ik ben momenteel druk bezig met het opschonen van mijn e-mail (onbelangrijke verwijderen, nieuwsbrieven opzeggen en belangrijke in mapjes gooien) en heb mijn postvak in al van 20.000 naar 3000 gereduceerd
Thanks Muck.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:01 schreef Muck het volgende:
Wat is je taart ontzettend tof geworden Anne!
Ik ben mijn lijst langzaam maar zeker aan het vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Muck op 15-07-2013 13:32:39 ]It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Thanks! Ja, er zitten best wat grote doelen tussen, maar daar werd het wel tijd voorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:30 schreef Anne het volgende:
Ziet er goed uit! Ook best wel 'grootse' doelen.
En waar ga je naartoe op vakantie?
Ow. Daar woon ikquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks! Ja, er zitten best wat grote doelen tussen, maar daar werd het wel tijd voor
We zouden eigenlijk niet op vakantie gaan, omdat de auto aan vernieuwing toe is, maar we kunnen een caravan lenen en gaan twee weken naar noord Limburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik het nog steeds erg leuk vind om doelen op te stellen en dingen af te kunnen strepen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat vind ik helemaal geen stomme vraag hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 11:34 schreef Anne het volgende:
Stomme vraag hoorMaar hoe kan het dat je al best wat doelen voor een groot gedeelte behaald hebt, maar het lijstje nog niet af hebt? Zijn je 1001 dagen dus al wel in gegaan?
Haha geniaal doel dit! Erg leukquote:Op maandag 22 juli 2013 13:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb weer twee blogjes online geplaatst de afgelopen dagen.
Het doel 'het nummer boven de snelweg bellen':
http://levenvolgenslaura.(...)er-boven-de-snelweg/
Ja dat heb ik ook. Ik zou trouwens een slechte zijn voor een blog. Ik vergeet al om hier updates te plaatsen. Morgen, beloofd!quote:Op maandag 22 juli 2013 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal geen stomme vraag hoor
101 doelen opstellen vond ik best veel, dus vandaar dat ik vast een gedeelte van de lijst gemaakt heb en toen begonnen ben. Er is nog ruimte zat om gaandeweg de rest van de doelen toe te voegen
Haha thanks! Ja mijn vriend en ik vroegen ons echt al maanden af waarom iemand dat nummer zou bellen, dus vandaarquote:
Leuk, vooral het nummer bellenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En nummer 7 van de 12 provinciehoofdsteden, Leeuwarden:
http://levenvolgenslaura.(...)/22/tour-de-fryslan/
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:14 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff in een Day Zero dipje![]()
Ben weekje op vakantie geweest en toen een aantal onderdelen van doelen behaald, dus zou er eigenlijk blogjes over moeten schrijven maar ik ben er te lui voor met dit weerAlleen als ik het niet doe vergeet ik het misschien en loop ik straks achter en slaan die hele blogjes nergens meer op.
*schop onder eigen kont geeft*
EDIT: hier is de eerste:
http://mirandadayzero.blo(...)ang-bij-doel-26.html
Leuke doelen, allebeiquote:Op maandag 22 juli 2013 13:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En nummer 7 van de 12 provinciehoofdsteden, Leeuwarden:
http://levenvolgenslaura.(...)/22/tour-de-fryslan/
Ja, een paar jaar geleden. Ze woont zelf al sinds de jaren '50 in Gelderland, maar heeft nog familie in Friesland dus ze komt er af en toe nog in de buurt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuke doelen, allebei!
Grappig ook, dat stukje over het huis van je oma. Helemaal niet raar dat ze dat naar iedereen doorstuurt. Is ze er zelf nog wel eens terug geweest?
Ik kan de rest van je foto's niet zien, maar ik weet niet of mensen die ingelogd zijn bij dropbox meer kunnen zien...quote:Op zondag 28 juli 2013 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga zo mijn lijst eens goed bijwerken want het is nog steeds een rommeltje.
Ik ben bezig met mijn wreck this journal, puzzelboek en spellenboekje:
https://www.dropbox.com/s(...)07-28%2011.42.18.jpg
Ik hoop dat dit lukt dan heb ik ook eindelijk uitgevogeld hoe ik hier een foto vanaf Dropbox plaats. Wel op mijn to do lijst, niet op day zero![]()
Daarnaast heb ik gisteren een heel leuk doel behaald: een applaus initiëren. Ik ben in de Efteling heel hard gaan klappen en joelen na de Indische Waterlelies en bijna iedereen die daar ook stond deed mee
Edit: de links naar de foto's staan er dus wel maar de foto's zelf niet. Hulp iemand? En nu kan toch niet iedereen de rest van mijn foto's zien toch? /n00b
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga zo mijn lijst eens goed bijwerken want het is nog steeds een rommeltje.
Ik ben bezig met mijn wreck this journal, puzzelboek en spellenboekje:
Ik hoop dat dit lukt dan heb ik ook eindelijk uitgevogeld hoe ik hier een foto vanaf Dropbox plaats. Wel op mijn to do lijst, niet op day zero![]()
Daarnaast heb ik gisteren een heel leuk doel behaald: een applaus initiëren. Ik ben in de Efteling heel hard gaan klappen en joelen na de Indische Waterlelies en bijna iedereen die daar ook stond deed mee
Edit: de links naar de foto's staan er dus wel maar de foto's zelf niet. Hulp iemand? En nu kan toch niet iedereen de rest van mijn foto's zien toch? /n00b
Thanks! Volgens mij niet maar ik wil het even zeker weten.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik kan de rest van je foto's niet zien, maar ik weet niet of mensen die ingelogd zijn bij dropbox meer kunnen zien...
Nou ja, ik begon en na 3 klapjes en een joel gingen mijn vrienden ook mee doen. Maar ik begon! Ik heb me altijd afgevraagd wie nou dat soort dingen begint in stadions enzo. Ook wie er als eerste gaat staan na een voorstelling in het theater ofzo. Dat doe je toch niet, straks sta je daar in je eentjequote:
Daarom! Durfalquote:Op zondag 28 juli 2013 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja, ik begon en na 3 klapjes en een joel gingen mijn vrienden ook mee doen. Maar ik begon! Ik heb me altijd afgevraagd wie nou dat soort dingen begint in stadions enzo. Ook wie er als eerste gaat staan na een voorstelling in het theater ofzo. Dat doe je toch niet, straks sta je daar in je eentje
Stephen Lynch is dan ook wel een baasquote:Op zondag 28 juli 2013 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga trouwens eind augustus naar een concert-achtig iets in de Melkweg. Misschien dat ik dan als eerste kan gaan staan. Weer met dezelfde vrienden dus die doen wel mee.
Wij zijn twee jaar geleden ook al geweest. Ook al ken je al zijn liedjes uit je hoofd, het blijft hilarisch.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stephen Lynch is dan ook wel een baas
Ik moet nodig weer eens wat doelen gaan behalen.. echter is mijn website downen weet ik de helft van mijn doelen niet meer.
En mijn site is weer up en running....
Oke zo goed als
Greys! Waar blijven jouw updates?!quote:
Ik heb geen updatesquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Greys! Waar blijven jouw updates?!
Ik ben ook weer bezig geweesten heb braaf geupdate (
).
http://anne101doelen.blog(...)ijne-wat-lekker.html
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/08/zuigen-kreng.html
Is het ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
Dat restaurant klinkt leuk en lekker zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can't stop the waves, but you can learn to surf" John Kabat-Zinn
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Mendi het volgende:
Toen ik dit forum vond ben ik er ook mee begonnen!![]()
Zit nu aan de 57 doelen ongeveer, nog natellen (ook veel afgekeken)
Ziet er al leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een trachuspiercing en een rookpiercing?
Ik ben best tevreden over blogspotquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef CarOnline het volgende:
Gefeliciteerd beiden!
Ik heb ook een lijstje gemaakt, met dingen die ik ooit nog moet doen.
Vooral opruimen en sorteren
Maar ook wel toffe dingen en dingen die ik ECHT niet leuk vind, maar die ik als moeder zijnde gewoon leuk moet vinden! Taart bakken enzo, popcakes. (yuk)
Iemand nog tips veur een leuke niet te onhandige blog?
Ik verheug me nu al op je blogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef CarOnline het volgende:
Gefeliciteerd beiden!
Ik heb ook een lijstje gemaakt, met dingen die ik ooit nog moet doen.
Vooral opruimen en sorteren
Maar ook wel toffe dingen en dingen die ik ECHT niet leuk vind, maar die ik als moeder zijnde gewoon leuk moet vinden! Taart bakken enzo, popcakes. (yuk)
Iemand nog tips veur een leuke niet te onhandige blog?
Als als als als hè!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op je blog
Zelf gebruik ik Blogspot/Blogger.
Gefeliciteerd dragonberry en PPP!
Haa misschien moet ik maar eens zonder lak proberen dan!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
Zelf ook een update. Of nou ja, een blog over voorbereidingen op de start van een doel![]()
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/mir-goes-girly.html
Hoe bedoel je, zonder lak?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haa misschien moet ik maar eens zonder lak proberen dan!
Succes
Ja vaak welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, zonder lak?
Of heb jij juist altíjd je nagels netjes gelakt?
Haha ja nu niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
Oh tof![]()
Ja da's een leuk doel, alles mooi sorteren.
Ik wil de foto's wel graag zien van al die gekleurde flesjes
op dayzero.com staat een rekendingetjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:40 schreef CarOnline het volgende:
Uh hoe weet ik dat ik 1001 dagen heb gehad?
Is daar een handig dingetje voor? Ik ben zo'n kluns, ik kom daar nooit uit![]()
Lama, al wat gevonden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
op dayzero.com staat een rekendingetje
Whehe! Herkenbaar! Af en toe denk ik ook "shit! dat had ik voor mijn doelen-lijstje kunnen gebruiken/doen". Ook heb ik al minstens 5 theetjes gedronken die ik nog nooit gedronken heb, maar dat bedenk ik mij dan achteraf pas, waardoor ik niet meer weet wát voor een thee ik ook alweer heb gedronken + dat ik er geen foto van heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
Jezus jezus jezus wat een gemiste kans vanavond
Hele leuke avond gehad met vriendin in de sauna. En aan het eind zaten we in de kleedkamer tegelijk met de Ewbank-lookalike (maar dan leuker) in de kleedkamer, het was een verlegen versie die al een paar keer vriendelijk naar ons gelachen had maar verder niks durfde te zeggen. Toen ie weg ging zei hij 'Nou eh, doeg!'. Die had ik moeten grijpen voor het 'hug 101 personen waaronder 50 vreemden'-doel op mijn lijst. Waarom bedenk ik dat soort dingen altijd net te laat
Oeh! Dat was een goeie voor mij geweest, het wat meer girly-zijn. Ik ben ook zo'n halve jongen zeg maarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
Zelf ook een update. Of nou ja, een blog over voorbereidingen op de start van een doel![]()
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/mir-goes-girly.html
Je bent al een flink eind! Post je 75 alvast eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef pietkanarie het volgende:
Ik ontdekte dit project vandaag pas! Maar super leuk en perfect voor een uitsteller als ik. Heb nu 75 doelen bedacht. Nog best lastig om er 101 te bedenken.
Haha, nee helemaal niet nieuwsgierig inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent al een flink eind! Post je 75 alvast eens? (Ik ben niet nieuwsgierig)
Doel 16 kan je doorstrepenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef pietkanarie het volgende:
Zo, de weblog is een feit:
http://mijndayzeroproject.123website.nl/250877616
Gaat snel zo inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Greys het volgende:
Weer een update:
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/vallende-sterren.html
Gewoon loeren in andermans lijsten, zelf een paar er bij bedenken en gaandeweg mag je nog wijzigen hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef RadioSlut het volgende:
Wat een leuk idee is dit zeg![]()
Is het alleen niet moeilijk om 101 doelen te vinden/verzinnen?
Is dat niet stiekem een beetje valsspelen als je dingen gaandeweg mag wijzigen? :pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon loeren in andermans lijsten, zelf een paar er bij bedenken en gaandeweg mag je nog wijzigen hoor
Ik mag het van mezelf alleen als ik een simpel doel door iets 'moeilijkers' vervangquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Is dat niet stiekem een beetje valsspelen als je dingen gaandeweg mag wijzigen? :p
Ooh zo. Ja dan is het natuurlijk wel eerlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag het van mezelf alleen als ik een simpel doel door iets 'moeilijkers' vervang
Dus stèl ik bedenk later nog een tof doel dat ik wil halen, dan vervang ik bv 'drink een cosmopolitan' door het nieuwe doel. Omdat iedereen wel kan bedenken dat ik het cosmopolitan drinken niet verwijderd heb omdat 'te moeilijk'
Dan weet ik waar ik vanavond op de grond ligquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Vanavond zijn ze er ook nog, wel minder maar ze zijn er nog wel!
En dank je!
Zo heb ik er zojuist een sterrenkijkdoel bij 'gejat'quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon loeren in andermans lijsten, zelf een paar er bij bedenken en gaandeweg mag je nog wijzigen hoor
Er zijn ook mensen die beginnen met 43 doelen en vullen het gaandeweg aan tot 101.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja dan is het natuurlijk wel eerlijk.
Echt heel leuk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die beginnen met 43 doelen en vullen het gaandeweg aan tot 101.
Ik heb ze dan wel alle 101 ingevuld, maar sommige doelen zijn erg simpel en die kan ik dan gaandeweg nog wijzigen in iets toffers
Wat een droog gesprekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Greys het volgende:
Weer een update:
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/vallende-sterren.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
Oh die is leukDat lijkt me leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
Ik doe het in ieder geval niet bewust, van 'kijk mij stoer bezig zijn' ofzo, 't leek me gewoon een grappig idee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet als een ouwe taart klinken, maar ik vind het dom.
Serieus... stel dat je er eentje of meer écht leuk/fijn blijkt te vinden? En dan? Heb je dankzij je leuke Day Zero lijst een fijne dure ongezonde hersencellendodende verslaving ofzo?
Dat je een keer goed dronken wilt worden kan ik me wel voorstellen, maar moedwillig lekker zoveel soorten drugs gaan proberen 'omdat het leuk is'... het zal wel. Maar ik vind het niks voor een Day Zero lijst. Ieder zijn ding![]()
Of is het stoerdoenerij ofzo?Zo van 'kijk mij toch eens fijn experimenteel bezig zijn'?
ZIJN er überhaupt 5 'onschuldige niet-verslavende' soorten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik doe het in ieder geval niet bewust, van 'kijk mij stoer bezig zijn' ofzo, 't leek me gewoon een grappig idee.En je moet toch je lijstje invullen
-kuch- Ga me natuurlijk wel eerst verdiepen in verschillende soorten, en natuurlijk niet de meest verslavende pakken.
EDIT: Grappig is natuurlijk wel heel erg ongelukkig gekozen.
XTC bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
ZIJN er überhaupt 5 'onschuldige niet-verslavende' soorten?![]()
Ik weet er gewoon te weinig van en ik gedraag me vast als een burgerlijk oud wijf. Sorry daarvoor. Maar ik zou er lekker een ander/leuker doel voor kiezen
dan staat deel 5 niet in de OPquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef Anne het volgende:
Nee, dit is deel 6
Dit is deel 5; LIF / Day Zero Project #5
Dat mag hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:05 schreef Greys het volgende:
Ja dat is er eentje. En dan nog vier![]()
Ik heb de neiging je door elkaar te schudden en je een schop onder je kont te geven
yes I have english friends yes!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:50 schreef Greys het volgende:
Oh Car doet hem in het Engels, wat tof!
Uhm....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:52 schreef Greys het volgende:
Als het een doel is dat je in 1 keer kunt doen, dan klik je op de kop van dat artikel daarover, kopieer je die url als link onder het doel. (Gewoon die doelenlijst bewerken, dat zinnetje van je doel selecteren, op linktekentje klikken en de url naar het bericht plakken).
Bij doelen die uit meerdere delen bestaan (bv mijn 20 keer bellen blazen in verschillende plaatsen), die berichten geef ik allemaal het label van het doelnummer. Vervolgens klik ik onder het bericht op dat label, dan zie ik alle berichten die over dat ene doel gaan. De url van het label zet ik als link onder dat doel in de lijst.
Mijn dank is groot en eeuwigdurend!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef Anne het volgende:
Die kun je hier vandaan halen:
http://mycountdown.org/My_Countdown/My_Countdown/widget/
Even quoten (en onthouden)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn dank is groot en eeuwigdurend!!
Het is makkelijker dan ik het uitlegquote:
Ik ook. Geen idee ook hoe ik dat aan ga pakken, maar niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Even quoten (en onthouden).
Leuke doelen trouwens. Ben erg benieuwd naar het "Shoot a gun" en "Try weed"-verslag.
Ik geloof dat ik het eerst maar eens probeerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan ik het uitleg![]()
Maar bv over je 30 days shred doel ga je waarschijnlijk meerdere berichten schrijven, yes? En je kunt dat doel in je lijst maar naar 1 artikel laten linken. Zonde.
Dus als je een bericht/update plaatst, zie je (terwijl je het nog schrijft/bewerkt) rechts naast je tekstvak 'labels' staan. Daar typ je in dat Labelsvakje dan bv 'Doel-13' en dan druk op je gereed. Als je het bericht dan publiceert staat er onderaan je bericht een linkje met 'Doel-13'. Als je dat dan ook bij het volgende bericht doet dat over dat doel gaat, dan horen die allemaal bij elkaar. Als je dan op dat linkje onderaan een bericht klikt, op dat label zelf dus 'Doel-13', dan kopieer je die url en die plak je onder je doelbeschrijving in je lijst rechts.
Of maak ik het nu alleen maar nog ingewikkelder?
Zolang je ze maar niet tegelijkertijd doet ehquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee ook hoe ik dat aan ga pakken, maar niet geschoten is altijd mis
Haha neuhquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet tegelijkertijd doet eh.
Ja, dan zal je zien dat het heel simpel is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het eerst maar eens probeer
Die eerste link is gelukt maaaaaaar.... nou heeft ie mn font veranderd!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan zal je zien dat het heel simpel is.
En dat het waarschijnlijk in anderhalve zin ipv anderhalf a4-tje uit te leggen was
Ja, dit is wel een stok achter de deur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:33 schreef kvd het volgende:
Volgens mij moet ik toch ook maar eens gaan beginnen. Tegen de 90 doelen (geloof ik) die ik eigenlijk zonder iets online te zetten wilde uitvoeren. Maar ja, dan doe ik dus niks hahaha
Ik zie tegen het maken van die blog op....ben niet zo thuis in die internettechnische dingenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een stok achter de deur.
Maar ik ben er nou zo lang mee bezig geweest dat ik nu geen zin heb de doelen te gaan updaten
Gewoon proberen, we willen hier vast wel helpen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zie tegen het maken van die blog op....ben niet zo thuis in die internettechnische dingen
(waar jullie het hierboven allemaal over hadden? Geen idee hahaha)
Niet te hard zeggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon proberen, we willen hier vast wel helpen!
Zelfs het installeren van wordpress op een eigen ftp server is heel makkelijk, laat staan een blog aanmaken via de interwebzquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zie tegen het maken van die blog op....ben niet zo thuis in die internettechnische dingen
(waar jullie het hierboven allemaal over hadden? Geen idee hahaha)
Watte?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zelfs het installeren van wordpress op een eigen ftp server is heel makkelijk, laat staan een blog aanmaken via de interwebz
Ik heb besloten de Cola-Chicken ook te gaan makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
http://mirandadayzero.blo(...)nieuws-cola-kip.html
De volgende keer eet ik wel iets engs onbekends.
Maar soms mag het ook best een keertje makkelijk zijn
Volgens mij staat het in je print screenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef Anne het volgende:
Bij deze een print screen van hoe het er bij mij uitziet, misschien helpt dat?
[ afbeelding ]
O ja, dat slepen had ik toevallig net gezien nadat ik het poste. Maar als ik een lijst gadget maak, moet ik ze één voor één erin zetten. Kan het niet gewoon in één keer?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef Anne het volgende:
Bij deze een print screen van hoe het er bij mij uitziet, misschien helpt dat?
[ afbeelding ]
Je kopieert de lijst die je al hebt, maakt aan de rechterkant een nieuwe gadget aan, kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, dat slepen had ik toevallig net gezien nadat ik het poste. Maar als ik een lijst gadget maak, moet ik ze één voor één erin zetten. Kan het niet gewoon in één keer?
Misschien maar eens proberen zonder gadget.
Bovendien klinkt die cola-kip wel heel erg lekker. Ik ga 'm ook eens maken.
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daarquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:51 schreef pietkanarie het volgende:
Nieuwe weblog. Want ik kwam erachter dat ik, na een proefperiode, veel geld moest betalen voor de blog die ik in eerste instantie had. En dat ga ik natuurlijk niet doen als het net zo goed gratis kan.
De nieuwe:
http://dayzero1986.blogspot.nl/
moest ik om lachen, want dan was ik al doodquote:If the average human life span was 40 years, how would you live your life differently?
Ja, heb het inderdaad maar zo gedaan. Beetje passen en meten en nu staat 'ie er mooi op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kopieert de lijst die je al hebt, maakt aan de rechterkant een nieuwe gadget aan, kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsEn daar kan je dan gewoon je lijst in plakken. Dus dan is het 1 gadget.
Cola-kip: DOEN!!![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daar
Alleen deze:
[..]
moest ik om lachen, want dan was ik al dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |