Goed beginquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:36 schreef Lutte het volgende:
Vanavond eens uitproberen dan!
M'n doelen vallen al voor ik goed en wel begonnen ben zo goed op z'n plekWil een jaar een plantje verzorgen, krijg ik gisteren van vrienden een doe het zelf aardbeienplant
En een vriendinnetje wil dolgraag alle straten van Monopoly fotograferen en laat dat ook net één van mijn doelen zijn
Heb er zin in!
Waarom niet? Het is jouw lijstquote:Op zondag 9 juni 2013 11:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zelf een soort van "make-my-happy-list". Het Day Zero Project lijkt mij interessant.
Zou ik ik vals mogen spelen? Afgelopen donderdag heb ik één regel (skydiven) mogen doorstrepen. Zou ik dat alsnog als doel mogen opnemen?
Ja. Ik ben m'n site even aan het inrichten.quote:
quote:Het idee achter Day Zero Project is om 101 doelen op te sommen die je in 1001 dagen wil bereiken. Dit kunnen simpele, moeilijke, goedkope en dure (of combinaties ervan) doelen zijn.
Ik ben weliswaar pas vandaag (9 juni 2013) begonnen met Day Zero Project, maar ik heb al langere tijd een lijstje. De een noemt dat een bucket list, de ander een wish list. Ik noem het mijn makes-me-happy list. Om het beestje toch een wat bekendere naam te geven heb ik besloten om er Day Zero Project van te maken. Doordat ik de lijst één op één heb overgenomen staan hier doelen in die ik al enige tijd geleden heb behaald.
Ik weet niet of ik de lijst in 1001 dagen (gerekend vanaf vandaag) zal kunnen afwerken. Dat maakt voor mij eigenlijk ook niets uit. Het gaat mij erom dat ik mijn doelen, die op dit moment niet goed uitkomen vanwege verschillende redenen (geld/tijd/locatie), in het vizier te houden. Of is dat ook een doel op zich?
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is jouw lijst
Sommige mensen willen ook per se met 101 doelen beginnen, anderen verzinnen gedurende de rit doelen bij of schrappen/vervangen doelen.
Jeeeeeeeeeeeeeej, goed gedaan!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
http://lauras101doelen.blogspot.nl/
Héhe, de lijst was al af maar nu is er ook een blog! Hij is nu nog een beetje chaotisch en zo, maar dat fix ik ondertussen wel, als ik ga wachten tot ik 'm helemaal goed vind zijn we sowieso alweer 1001 dagen verder
Het gaat beginnen![]()
Haha wat leuk!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Meke het volgende:
Ha, ik ben ook laatst begonnenEerder al wel gedaan, maar voelt nu enthousiaster en officieler
http://brightsideoflove.wordpress.com/dayzeroproject/
Ik ben trouwens op 29 februari klaar! :D Vind ik ook wel heel tof![]()
Een van de weinige typische 'day-zero'-doelen op mijn lijst. Vandaag gekocht:quote:39. Expand bookshelf by at least 20 books
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
http://lauras101doelen.blogspot.nl/
Héhe, de lijst was al af maar nu is er ook een blog! Hij is nu nog een beetje chaotisch en zo, maar dat fix ik ondertussen wel, als ik ga wachten tot ik 'm helemaal goed vind zijn we sowieso alweer 1001 dagen verder
Het gaat beginnen![]()
Ik ben net achttien dus dit gaat de eerste keer worden, vandaar dat ik het zo'n happening vindquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Meke het volgende:
Ik vind het echt grappig om te zien hoe verschillend de doelen zijnZoals bijvoorbeeld stemmen wanneer je opgeroepen wordt; voor mij is het gewoon vanzelfsprekend om te doen; dus dat zou ik er nooit opzetten.
Ik heb daarentegen wel weer dat ik gordijnen in mijn woonkamer op wil hangen, een doel waarvan ik nu al weet dat ik hem uit ga voeren als het een van de laatste is die nog moeten
Het was ook geen verwijt hoor!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben net achttien dus dit gaat de eerste keer worden, vandaar dat ik het zo'n happening vind
Padabum. Wat hou ik mij toch aan mijn woordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef Anne het volgende:
Ik heb al even geen update meer gedaanen dat terwijl ik eigenlijk stiekem wel bezig ben met wat doelen, alleen zijn ze nog niet echt noemenswaardig
... Binnenkort maar eens even een echt doel voltooien en over bloggen.
Oh noes! Ik realiseer me zojuist dat ik een van mijn leukste doelen gewoon vergeten benquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog een nieuwe gevonden: een potje Dungeons en Dragons spelen. Nu nog mensen vinden die dat hebben/kunnen/willen.
Ha, en terecht! Wat creepyquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:12 schreef Anne het volgende:
Ik heb de oorwurm vandaag opgestuurd richting de supermarkt! Ze willen 'm graag onderzoeken.
Jaaaaa leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Lutte het volgende:
Zojuist begonnen met doel 96: Houd een plant een jaar in leven. Het ging bij het zaaien al mis terwijl het echt aardbeien-voor-dummy's was dus dat belooft wat de komende 365 dagen. Verslagje en foto's al gemaakt!
http://lauras101doelen.bl(...)tje-een-jaar-in.html
Als ik de foto's uploadde, kwam er zo'n balkje onder te staan waar je de grootte in kan stellen en ook bijschrift kon schrijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa leuk
Hoe doe je dat met die foto onderschriften bij de foto's in zeg maar?
Grappig (en origineel)quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:54 schreef Lutte het volgende:
Zojuist begonnen met doel 96: Houd een plant een jaar in leven. Het ging bij het zaaien al mis terwijl het echt aardbeien-voor-dummy's was dus dat belooft wat de komende 365 dagen. Verslagje en foto's al gemaakt!
http://lauras101doelen.bl(...)tje-een-jaar-in.html
Jj hebt echt een leuke lijst! Ik heb er een paar overgenomen: pompoen, sneeuwengel, ontbijt, lasergamen en elkaars eten uitkiezen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:12 schreef Anne het volgende:
In augustus ga ik in ieder geval een van mijn doelen behalen!
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/06/vroaaammmm.html
Nu al zin in!
Same hier, alleen dan met 69 doelen. Ik vertrouw er op dat de rest vanzelf wel komt. Ik heb echt geen zin om er een blog van te makenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
79... pfff
Heb het in excel staan... geen zin om er een 'blog' van te maken of het moet makkelijk even te uploaden zijn
Hihi 69quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Same hier, alleen dan met 69 doelen. Ik vertrouw er op dat de rest vanzelf wel komt. Ik heb echt geen zin om er een blog van te maken![]()
Dan zou ik dat doel wijzigenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Hihi 69
Ik ben vooral heel druk bezig met films te kijkenen vrees dat de IMDB top 100 echt zwaar wordt want ik vrees dat ik nooit zin ga hebben in minstens 75% van die films
![]()
Ja, denk ook dat ik dat doequote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik dat doel wijzigen
Want waarom zou je dan je tijd echt weggooien daaraan? Weet je hoeveel weggegooide uren dat zijn?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Hihi 69
Ik ben vooral heel druk bezig met films te kijkenen vrees dat de IMDB top 100 echt zwaar wordt want ik vrees dat ik nooit zin ga hebben in minstens 75% van die films
![]()
Anders maak je het doel toch gewoon kleiner? 20 van de 100 kijken ofzo bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat ik dat doeHoewel er ook wel weer een aantal tussenzitten die ik wil zien/gezien moet hebben, dus nog even kijken
![]()
Had ook eerst dat ik deze in wilde vullen, maar die vond ik ook niet allemaal leuk meer, dus nu is er alleen nog maar de 'song i could listen to forever'
Echwelquote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa, die moet ik ook nog
Was ie lekker ja?
Belle en het beest?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ook vorderingen gemaakt!
Vandaag mijn eerste les Evy gelopen, een film met de B gekeken en ondertussen grote moeite om die rotplant (sorry, plant) überhaupt water te geven. We gaan vrolijk verder
Dat is echt mijn favo filmquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Belle en het beest?Die kijk ik nu
![]()
Lekker bezig verder! Ik blijf echt een beetje bij de films steken. Maar ach, over 70 films moet ik een andere bezigheid vinden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar istiequote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
Greys wat stoerJe sjanst er zo vijftig bij elkaar
![]()
Ik ben euforischVolgens mij voelt het zo als je een kind baart
![]()
http://lauras101doelen.bl(...)geboren-op-aard.html
Dat inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
Die blog helpt voor mij echt, anders was ik ook al lang weer gestopt![]()
Nu voel ik me een faler als ik nok, omdat ik het al met zoveel mensen gedeeld heb, is een echte stok achter de deur. Vanmorgen vroeg iemand bv 'leeft die orchidee van je nog' en dan doe ik meteen maar een update met foto
Ja het werkt echt, updates hier en op Facebook enzo van die blog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Mijn nicht snapte het al niet, maar ik ben blij dat jullie ook zo denken.
Jij gaat lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
Weer eentje klaar
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/06/uit-de-kast.html
Je kan hem ook op een andere manier maken hè, verschilende kleuren in 1 bakvorm. Dan hoef je niet zoveel lagen te maken, scheelt dus tijd. Foto even in een spoiler, want een lange foto.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog geeneens een recept uitgekozen/gezocht, kun je nagaan, goeie voorbereiding!!
Maar volgens mij is het niet zo moeilijk: Van wat ik heb gelezen moet je gewoon eigenlijk 6 lagen cakes (afzonderlijk!) bakken (en daar zit dus het vele werk en tijd in), met elk een ander kleurtje.
Dan eventueel mooi recht afsnijden, stapelen met daartussen botercrème (ik heb een pakje gekocht wat ik moet mixen en waar ik nog eens veel vanillesuiker doorheen ga gooien, want de botercrème die ik ooit zelf heb gemaakt, smaakte ook echt gewoon naar pure boter, niet te vreten) en met diezelfde botercrème ga ik het geheel ook afsmeren.
Het fiksen van je oven was ook één van je doelen toch?
Kun je het inderdaad vieren met een cake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En botercreme kan je heel fris maken door er roomkaas doorheen te doen, monchou is daar goed voor. En een beetje vanille-extract (of mokkakoffie, maar dan zou ik niet voor roomkaas erbij gaan). Mensen die in mijn omgeving niet van gewone botercreme houden, vinden die met monchou erin juist erg lekker, goede tegenhanger tegen al het zoete
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Je kan hem ook op een andere manier maken hè, verschilende kleuren in 1 bakvorm. Dan hoef je niet zoveel lagen te maken, scheelt dus tijd. Foto even in een spoiler, want een lange foto.Ik vind het juist eigenlijk mooier als de laagjes mooi strak zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En botercreme kan je heel fris maken door er roomkaas doorheen te doen, monchou is daar goed voor. En een beetje vanille-extract (of mokkakoffie, maar dan zou ik niet voor roomkaas erbij gaan). Mensen die in mijn omgeving niet van gewone botercreme houden, vinden die met monchou erin juist erg lekker, goede tegenhanger tegen al het zoete
.
Maar thanks voor de tip!
En ik heb dit pakje gehaald:
http://www.deleukstetaart(...)ream-icing-mix-400gr
Ik zag alleen maar positieve reacties, dus ik ben benieuwd.
Die van jou ziet er ook mooier uit hoor! Geloof alleen dat ik daar het geduld niet zo voor heb (met kerst 5 taartjes gebakken, ben er de hele dag mee bezig geweest, bescuitdeeg maken, in oven, er weer uit, weer deeg maken enzovoort. En dan als het afgekoeld is gaan bekleden...ben van 10 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds bezig geweest hahaha)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het juist eigenlijk mooier als de laagjes mooi strak zijn.
Maar thanks voor de tip!
En ik heb dit pakje gehaald:
http://www.deleukstetaart(...)ream-icing-mix-400gr
Ik zag alleen maar positieve reacties, dus ik ben benieuwd.
Haha gaaf!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
Oh die cake is nog geen makkieMaar wel supermooi!
Lucky wat een goede dingen. En wat supergoed dat je het uitstrijkje laat maken, als het iets is dat je al lang voor je uit schoof. Ik ga duimen voor een prachtige Pap1 voor je!
En ik ga straks even naar Koekela, want nu heb ik trek in cheesecake
Ik heb een stap gezet voor doel 41...
http://mirandadayzero.blo(...)n-voor-drekrace.html
Je wordt na afloop met brandslangen schoon gespoten geloof ikquote:Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha gaaf!Neem aan dat er wel douches aanwezig zijn?
Klopt! De brandweer heeft een douchestellage opgebouwd waar je je kunt afspoelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wordt na afloop met brandslangen schoon gespoten geloof ik
Je neemt toch wel iemand mee die foto's maakt ehquote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
Lucky wat een goede dingen. En wat supergoed dat je het uitstrijkje laat maken, als het iets is dat je al lang voor je uit schoof. Ik ga duimen voor een prachtige Pap1 voor je!
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Greys het volgende:
Welke, die drekrace?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Je neemt toch wel iemand mee die foto's maakt eh!
Dat doel heb ik trouwens van jou gepikt!
Jup, de drekracequote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke, die drekrace?
Ik krijg alleen nu pas allerlei info die ik van tevoren had moeten weten, tijdens die race van drie rondes gaan we 48 keer een moddersloot in. AchtenfuckingveertigIk dacht een keer of zes
Alsof ik conditie hebquote:Op maandag 1 juli 2013 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Jup, de drekrace.
Dat doel bewaar ik wel voor volgend jaar.. Ik zal eerst wel ff mijn conditie opkrikken als ik dat zo lees
! Sterkte!!
Ja maar ik ben dus nu alweer zenuwachtig dat ik de hele boel ga ophoudenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wij hebben er vorig jaar een uur over gedaan.
En niet gesmokkeld.
Men loopt wel langs je heen en anders gebruiken ze je wel als opstapje om de sloot weer uit te komenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dus nu alweer zenuwachtig dat ik de hele boel ga ophouden![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Men loopt wel langs je heen en anders gebruiken ze je wel als opstapje om de sloot weer uit te komen
Je lijst met doelen staat er nog niet op, ben benieuwdquote:Op maandag 1 juli 2013 12:46 schreef Muck het volgende:
Een paar jaar geleden ben ik begonnen met een lijstje, maar door omstandigheden is daar niet veel van terecht gekomen.
Daarom ben ik nu opnieuw begonnen
Mijn blog: http://mucks1001dagen.blogspot.nl/
Ben je minder zenuwachtig als ik vertel dat ik ook meedoe, en de maand voor de race ergens in Azie zit dus totaal geen tijd heb om te trainen?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dus nu alweer zenuwachtig dat ik de hele boel ga ophouden![]()
Klopt, ik ben nog druk bezig een lijstje samen te stellenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je lijst met doelen staat er nog niet op, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |