Ja, dit is wel een stok achter de deur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:33 schreef kvd het volgende:
Volgens mij moet ik toch ook maar eens gaan beginnen. Tegen de 90 doelen (geloof ik) die ik eigenlijk zonder iets online te zetten wilde uitvoeren. Maar ja, dan doe ik dus niks hahaha
Ik zie tegen het maken van die blog op....ben niet zo thuis in die internettechnische dingenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een stok achter de deur.
Maar ik ben er nou zo lang mee bezig geweest dat ik nu geen zin heb de doelen te gaan updaten
Gewoon proberen, we willen hier vast wel helpen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zie tegen het maken van die blog op....ben niet zo thuis in die internettechnische dingen
(waar jullie het hierboven allemaal over hadden? Geen idee hahaha)
Niet te hard zeggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon proberen, we willen hier vast wel helpen!
Zelfs het installeren van wordpress op een eigen ftp server is heel makkelijk, laat staan een blog aanmaken via de interwebzquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zie tegen het maken van die blog op....ben niet zo thuis in die internettechnische dingen
(waar jullie het hierboven allemaal over hadden? Geen idee hahaha)
Watte?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zelfs het installeren van wordpress op een eigen ftp server is heel makkelijk, laat staan een blog aanmaken via de interwebz
Ik heb besloten de Cola-Chicken ook te gaan makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
http://mirandadayzero.blo(...)nieuws-cola-kip.html
De volgende keer eet ik wel iets engs onbekends.
Maar soms mag het ook best een keertje makkelijk zijn
Volgens mij staat het in je print screenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef Anne het volgende:
Bij deze een print screen van hoe het er bij mij uitziet, misschien helpt dat?
[ afbeelding ]
O ja, dat slepen had ik toevallig net gezien nadat ik het poste. Maar als ik een lijst gadget maak, moet ik ze één voor één erin zetten. Kan het niet gewoon in één keer?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef Anne het volgende:
Bij deze een print screen van hoe het er bij mij uitziet, misschien helpt dat?
[ afbeelding ]
Je kopieert de lijst die je al hebt, maakt aan de rechterkant een nieuwe gadget aan, kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, dat slepen had ik toevallig net gezien nadat ik het poste. Maar als ik een lijst gadget maak, moet ik ze één voor één erin zetten. Kan het niet gewoon in één keer?
Misschien maar eens proberen zonder gadget.
Bovendien klinkt die cola-kip wel heel erg lekker. Ik ga 'm ook eens maken.
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daarquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:51 schreef pietkanarie het volgende:
Nieuwe weblog. Want ik kwam erachter dat ik, na een proefperiode, veel geld moest betalen voor de blog die ik in eerste instantie had. En dat ga ik natuurlijk niet doen als het net zo goed gratis kan.
De nieuwe:
http://dayzero1986.blogspot.nl/
moest ik om lachen, want dan was ik al doodquote:If the average human life span was 40 years, how would you live your life differently?
Ja, heb het inderdaad maar zo gedaan. Beetje passen en meten en nu staat 'ie er mooi op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kopieert de lijst die je al hebt, maakt aan de rechterkant een nieuwe gadget aan, kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsEn daar kan je dan gewoon je lijst in plakken. Dus dan is het 1 gadget.
Cola-kip: DOEN!!![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daar
Alleen deze:
[..]
moest ik om lachen, want dan was ik al dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |