quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Greys het volgende:
Weer een update:
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/vallende-sterren.html
Gewoon loeren in andermans lijsten, zelf een paar er bij bedenken en gaandeweg mag je nog wijzigen hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef RadioSlut het volgende:
Wat een leuk idee is dit zeg![]()
Is het alleen niet moeilijk om 101 doelen te vinden/verzinnen?
Is dat niet stiekem een beetje valsspelen als je dingen gaandeweg mag wijzigen? :pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon loeren in andermans lijsten, zelf een paar er bij bedenken en gaandeweg mag je nog wijzigen hoor
Ik mag het van mezelf alleen als ik een simpel doel door iets 'moeilijkers' vervangquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Is dat niet stiekem een beetje valsspelen als je dingen gaandeweg mag wijzigen? :p
Ooh zo. Ja dan is het natuurlijk wel eerlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag het van mezelf alleen als ik een simpel doel door iets 'moeilijkers' vervang
Dus stèl ik bedenk later nog een tof doel dat ik wil halen, dan vervang ik bv 'drink een cosmopolitan' door het nieuwe doel. Omdat iedereen wel kan bedenken dat ik het cosmopolitan drinken niet verwijderd heb omdat 'te moeilijk'
Dan weet ik waar ik vanavond op de grond ligquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Vanavond zijn ze er ook nog, wel minder maar ze zijn er nog wel!
En dank je!
Zo heb ik er zojuist een sterrenkijkdoel bij 'gejat'quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon loeren in andermans lijsten, zelf een paar er bij bedenken en gaandeweg mag je nog wijzigen hoor
Er zijn ook mensen die beginnen met 43 doelen en vullen het gaandeweg aan tot 101.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja dan is het natuurlijk wel eerlijk.
Echt heel leuk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die beginnen met 43 doelen en vullen het gaandeweg aan tot 101.
Ik heb ze dan wel alle 101 ingevuld, maar sommige doelen zijn erg simpel en die kan ik dan gaandeweg nog wijzigen in iets toffers
Wat een droog gesprekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Greys het volgende:
Weer een update:
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/vallende-sterren.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
Oh die is leukDat lijkt me leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
Ik doe het in ieder geval niet bewust, van 'kijk mij stoer bezig zijn' ofzo, 't leek me gewoon een grappig idee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet als een ouwe taart klinken, maar ik vind het dom.
Serieus... stel dat je er eentje of meer écht leuk/fijn blijkt te vinden? En dan? Heb je dankzij je leuke Day Zero lijst een fijne dure ongezonde hersencellendodende verslaving ofzo?
Dat je een keer goed dronken wilt worden kan ik me wel voorstellen, maar moedwillig lekker zoveel soorten drugs gaan proberen 'omdat het leuk is'... het zal wel. Maar ik vind het niks voor een Day Zero lijst. Ieder zijn ding![]()
Of is het stoerdoenerij ofzo?Zo van 'kijk mij toch eens fijn experimenteel bezig zijn'?
ZIJN er überhaupt 5 'onschuldige niet-verslavende' soorten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik doe het in ieder geval niet bewust, van 'kijk mij stoer bezig zijn' ofzo, 't leek me gewoon een grappig idee.En je moet toch je lijstje invullen
-kuch- Ga me natuurlijk wel eerst verdiepen in verschillende soorten, en natuurlijk niet de meest verslavende pakken.
EDIT: Grappig is natuurlijk wel heel erg ongelukkig gekozen.
XTC bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
ZIJN er überhaupt 5 'onschuldige niet-verslavende' soorten?![]()
Ik weet er gewoon te weinig van en ik gedraag me vast als een burgerlijk oud wijf. Sorry daarvoor. Maar ik zou er lekker een ander/leuker doel voor kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |