Jij eet verf?!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
Wel bak-weer.
[ afbeelding ].
Rood en geel staan al in de oven.
Mjah, tis niet geweldig, effe aankijken, anders moet de trukendoos maar openquote:
Ik zag dat ik de 4e was en sprak direct een vakkenvuller aan die dichtbij stond zodat hij 't gelijk ook zag. Moest met hem meelopen naar de infobalie en daar werd alles aangeslagen en met een of andere code werd het geaccordeerd en mocht ik doorlopen. Geen toeters en bellen maar stressende kassa meisjes want nadat ik mij melden opende er eentje als een speer een extra kassa.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je meent het! Kun je wat meer vertellen hoe dat dan in zijn werk gaat als dat moment daar is?
Word je geholpen zoals in de reclame films met bloemen en allerlei toeters en meer van die onzin of is het gewoon een standaard mededeling van het Kassa meisje dat je de vierde in de rij bent en dus de gelukkige bent en je mag doorlopen zonder af te rekenen...
Via china websites een paar euro tot enkele tientjes plus heel veel geduld. Hier in NL paar tientjes. De app kost 3 euro geloof ik. Best grappig spul, kan van de Sprinter echt veel live uitlezen. Zelfs temperatuur van de katalysator.quote:
Ik word al hyper van alleen het zien van die kleurstoffen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:23 schreef Anne het volgende:
http://anne101doelen.blog(...)e-regenboogcake.html.
IK krijg meer behoefte aan een pallet Renniesquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik word al hyper van alleen het zien van die kleurstoffen...
Ik had direct een afspraak met de tandarts gemaakt, volgens mij hou je hier geen tanden meer van overquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:23 schreef Anne het volgende:
http://anne101doelen.blog(...)e-regenboogcake.html.
och een beetje chemie kan geen kwaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef .Neovo. het volgende:
Oh, het is zelfs al op het nieuws. Facebook staat er ook vol mee. Te walgelijk voor woorden.
[..]
Ik had direct een afspraak met de tandarts gemaakt, volgens mij hou je hier geen tanden meer van over
I knowquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:09 schreef lipje het volgende:
nee, maar als je er genoeg chemische troep in gooit, krijg je wel hetzelfde effect
met draak zijn andere naam kan je ook cake bakken
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
I know.
Staat ook op mijn doelenlijstje om (weer) te proberen.
De laatste keer heb ik Draak bijna lopen smeken om 't te laten stoppen![]()
..
dus toch geluktquote:
goedemorgenquote:
Geniet er maar weer vanquote:
Ohjee, stel je voor. Dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Geniet er maar weer van.
Voor je weet is het 17 uur en moet je weer naar huis
Vanavond borrel, dus ik stel het even uit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Geniet er maar weer van.
Voor je weet is het 17 uur en moet je weer naar huis
echt hea, ik dacht vannochtend een sollicitatie gesprek te hebben om 8:30 dus vrij genomen maar blijk ik het om 17:00 te hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ohjee, stel je voor. Dat zou jammer zijn
wij ook....quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Dag begint goed. Collega wie ik vervangen heb vorige week heeft over mij geklaagd; dat ik werk heb laten liggen (en dat terwijl ik shit uit begin juni heb opgepakt en opgelost). Ik weet van niks, mijn teamleader weet ook van niks. Heb mij uit de naad gewerkt.
Maar goed dat ik het weet; Als ik ergens de schuld van krijg, wil ik het gedaan hebben ook.
Ik doe vandaag dus helemaal niks voor haar.
Edit: Ow, ze gaan nu verhaal bij d'r halen, om te kijken of 't terecht is. Ik ben benieuwd.
wacht maar tot het weekeindequote:
quote:
dat dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Anne het volgende:
Edit: Ow, ze gaan nu verhaal bij d'r halen, om te kijken of 't terecht is. Ik ben benieuwd.
Geen idee, niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef Alfisti het volgende:
@anne: "collega" op d'r flikker gehad? :p
Ze heeft ook geen cake gekregen dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee, niks meer over gehoord.
Ik heb d'r in ieder geval wel laten merken dat ik d'r niet meer mot (al spreekt mijn gezichtsuitdrukking al meestal wel boekdelen; heb ik gehoord![]()
).
Ik hoor 't vast nog wel en anders vis ik wel een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |