Zo, ik denk dat ik een probleem heb

Ik heb namelijk mijn huisvuil de laatste 3 maanden "opgespaard". Dus mijn keuken is echt een rommel met allemaal afvalzakken, naar schatting 20 zakken ofzo

.
Nu moet ik dit van mijn vriend zo snel mogelijk (binnen 2 weken) wegkrijgen, omdat hij daar zijn studiehoek wilt maken.
Punt is nu: De grijze container word maar 1x per 2 weken geleegd en aangezien mijn schoonouders in hetzelfde huis wonen, kan er meestal maar 1 zak per keer weg.
Hebben al geprobeerd een afvalpasje aan te vragen voor die ondergrondse dingen, maar volgens de gemeente hebben we daar geen recht op, omdat we al een container hebben. En om een extra container aan te vragen is op lange termijn te duur.
Weet dan toevallig iemand of je dat door een bedrijf kan laten ophalen ? En wat dat gaat kosten (ongeveer) ? Andere tips/oplossingen zijn natuurlijk ook super welkom ^^ Het liefste in de omgeving Sittard als dat mogelijk is

Heb wel al op marktplaats wat geplaatst, maar als ik nog andere opties heb, is altijd fijn

Alvast bedankt

(Trouwens: comments als: "Dan had je het bij moeten houden" of iets dergelijks, hoeven hier niet gepost te worden. Want 1: Dat weet ik zelf ook wel. En 2: Dat lost mijn probleem nu niet op. Dankje

)
Edit: Ik heb zo op het moment ook geen auto of aanhangwagen ter beschiking, dus dat is ook n beetje moeilijk