Geniet er maar weer vanquote:
Ohjee, stel je voor. Dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Geniet er maar weer van.
Voor je weet is het 17 uur en moet je weer naar huis
Vanavond borrel, dus ik stel het even uit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Geniet er maar weer van.
Voor je weet is het 17 uur en moet je weer naar huis
echt hea, ik dacht vannochtend een sollicitatie gesprek te hebben om 8:30 dus vrij genomen maar blijk ik het om 17:00 te hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ohjee, stel je voor. Dat zou jammer zijn
wij ook....quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Dag begint goed. Collega wie ik vervangen heb vorige week heeft over mij geklaagd; dat ik werk heb laten liggen (en dat terwijl ik shit uit begin juni heb opgepakt en opgelost). Ik weet van niks, mijn teamleader weet ook van niks. Heb mij uit de naad gewerkt.
Maar goed dat ik het weet; Als ik ergens de schuld van krijg, wil ik het gedaan hebben ook.
Ik doe vandaag dus helemaal niks voor haar.
Edit: Ow, ze gaan nu verhaal bij d'r halen, om te kijken of 't terecht is. Ik ben benieuwd.
wacht maar tot het weekeindequote:
quote:
dat dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Anne het volgende:
Edit: Ow, ze gaan nu verhaal bij d'r halen, om te kijken of 't terecht is. Ik ben benieuwd.
Geen idee, niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef Alfisti het volgende:
@anne: "collega" op d'r flikker gehad? :p
Ze heeft ook geen cake gekregen dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee, niks meer over gehoord.
Ik heb d'r in ieder geval wel laten merken dat ik d'r niet meer mot (al spreekt mijn gezichtsuitdrukking al meestal wel boekdelen; heb ik gehoord![]()
).
Ik hoor 't vast nog wel en anders vis ik wel een keertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |