abonnement Unibet Coolblue
pi_127471891
Handigheidjes voor het Ouder(s) forum

Hoe plaats ik een plaatje, hoe plaats ik een url en hoe doe ik al die andere leuke dingen?

Het gros van de antwoorden op al deze vragen vind je hier: MED / FOK!forum FAQ + aanvullingen [upd 08-08-03] en hier: FB / SML/ UBB/ HTML [centraal]
Kom je je vraag hier niet tegen? Vraag het dan eens in het moderatietopic.

Het Fok! woordenboek
Een uitleg van uitdrukking die Fok!gerelateerd zijn kun je vinden in Het Fok! Woordenboek

Wie zijn de moderators van dit forum en hoe zijn die te bereiken?
De moderators van dit forum zijn Lois, Brighteyes, Rockabella, DeBuurvrouw

Bereikbaar op:
Lois
Email: lois@fok.nl

Brighteyes
Email: Brighteyes@fok.nl

Rockabella
Email: rockabeIIa@fok.nl

DeBuurvrouw
Email: debuurvrouw@fok.nl

Met een PM naar OUD heb je ons alledrie in 1 keer te pakken!

We hebben de historie even een update gegeven, houden niet meer alle topics bij (ondoenlijk) en we hebben tegenwoordig reeksen.
Wil je toch nog eens teruglezen? Terug naar de begintijd?
Het oude Historietopic vind je hier: OUD / De historie en handige linkjes.

BELANGRIJK!
Een behoorlijke aanvulling en verandering op FOK! . Het volgende mag namelijk niet meer:

• Foto's, usericons en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud

De reden waarom, kun je hier lezen: FB / Ik zie geen advertenties meer

En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR. Jullie medewerking wordt gewaardeerd!

en mocht je grappig proberen te zijn.... don't }:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127471911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:15 schreef miss_sly het volgende:
Wat triest dat er een enorme mea culpa post voor nodig is om deze spontane goede daad goed te praten.
Die is ook nergens voor nodig.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Jongens, IK HEB EEN VERGISSING GEMAAKT!

Sorry dat ik jullie daar zo énorm in teleurstel. Ja helaas, ik ben een mens. (Tweede teleurstelling ;( )
Ik was bezig met een kadootje voor een vriendin, de eindmusical van mijn zoon, ik maakte me daar vrolijk over, zag in een flits het berichtje van Ireth, handelde dat af en BEDACHT TOEN PAS! Oh, kudt! Dat had ik misschien beter niet kunnen doen.

Ik beloof bij deze plechtig me nooit meer vrolijk te maken. ;)
Het is niet mijn gewoonte eerst te doen en dan te denken. Dus reken op een uitzondering. Wat fijn voor jullie dat jullie er getuige van mochten zijn.
Ik heb dus geen uitzondering gemaakt. Want als het van een willekeurige andere user was geweest had ik nog steeds zo gedaan.

En nou hou ik er over op.
Dat heb je wel, Buufke. :D Een uitzondering op de regel. Ik geloof ook niet dat iemand het je kwalijk neemt, ik niet iig, het was goed bedoeld. Maar ik wil wel reageren op de opmerkingen dat het moet kunnen (of althans, dat maak ik op uit de opmerkingen van Grijs en Trui). Ik vind van niet. Of iig, óf allemaal wel, óf allemaal niet. Ik vond het bij Sorbo destijds gewoon onwijs lullig dat er in eerste instantie zo strak aan de regels werd vastgehouden terwijl er eerder wel uitzonderingen werden gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 06-06-2013 09:04:42 ]
pi_127471958
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik moet er een beetje moe van dat alles maar uitgemolken moet worden tot een rel.
Mensen blijkbaar niets beters te doen hebben en het niet kunnen laten nadat Buuf als 4 keer haar excuus heeft aangeboden. Maar blijkbaar moet ze met pek en veren op een kar door de stad voordat men het kan laten rusten.
Dat is pas flauw.
Van mij niet, hoor. Ik vind het zelfs onnodig dat ze uberhaupt d'r excuses heeft aangeboden. Het was een foutje, maar juist aardig en goed bedoeld. Alleen een beetje dom. :+
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 09:04:23 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127472021
ik snap ineens die junirel in november.
dan houdt dit pas op. :')

jemig zeg

/olie op het vuurgooistandje:
jullie hebben de verkeerde: ireth begon!

* lady-wrb rent keihard weg :W
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:05:58 #5
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127472052
quote:
16s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik snap ineens die junirel in november.
dan houdt dit pas op. :')

jemig zeg

/olie op het vuurgooistandje:
jullie hebben de verkeerde: ireth begon!

* lady-wrb rent keihard weg :W
* Ireth haakt pootje... }:|
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:13:19 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127472208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:05 schreef Ireth het volgende:

[..]

* Ireth haakt pootje... }:|
Ben je nou alweer bezig? }:|
Gisteren begon dat gedonder ook al met jou :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:20:42 #7
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127472366
quote:
12s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ben je nou alweer bezig? }:|
Gisteren begon dat gedonder ook al met jou :6


(en nou ga ik eens huishoudelijk doen.. anders ben ik zo weer de aanstichter van een SC in de FB :P )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 09:27:12 #8
43556 miss_dynastie
pi_127472514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:58 schreef -Spring het volgende:

[..]

Die is ook nergens voor nodig.

[..]

Dat heb je wel, Buufke. :D Een uitzondering op de regel. Ik geloof ook niet dat iemand het je kwalijk neemt, ik niet iig, het was goed bedoeld. Maar ik wil wel reageren op de opmerkingen dat het moet kunnen (of althans, dat maak ik op uit de opmerkingen van Grijs en Trui). Ik vind van niet. Of iig, óf allemaal wel, óf allemaal niet. Ik vond het bij Sorbo destijds gewoon onwijs lullig dat er in eerste instantie zo strak aan de regels werd vastgehouden terwijl er eerder wel uitzonderingen werden gemaakt.
Ik denk inderdaad niet dat het kwalijk wordt genomen dat het nu wel gebeurt, denk eerder dat het probleem is dat het toen, in die hele specifieke situatie, niet kon onder verwijzing naar de regels. Ik zou zelf zeggen: vooral met de hand over het hart strijken als zo'n situatie zich voordoet. Niks mis mee :)
pi_127472791
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:56 schreef Tally het volgende:

[..]

En dan krijg je een nee want ik denk dat Buuf wel twee keer nadenkt voor ze iets aardigs doet :')
Mijn opmerking was natuurlijk een grapje :)
pi_127473131
En oh, de feedback is geen sticky meer, is dat bewust?
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:56:33 #11
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_127473188
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:58 schreef -Spring het volgende:

[..]

Die is ook nergens voor nodig.

[..]

Dat heb je wel, Buufke. :D Een uitzondering op de regel. Ik geloof ook niet dat iemand het je kwalijk neemt, ik niet iig, het was goed bedoeld. Maar ik wil wel reageren op de opmerkingen dat het moet kunnen (of althans, dat maak ik op uit de opmerkingen van Grijs en Trui). Ik vind van niet. Of iig, óf allemaal wel, óf allemaal niet. Ik vond het bij Sorbo destijds gewoon onwijs lullig dat er in eerste instantie zo strak aan de regels werd vastgehouden terwijl er eerder wel uitzonderingen werden gemaakt.
Ik zie geen kwaad in wat debuurvrouw heeft gedaan. Het is totaal niet te vergelijken met de situatie zoals bij Sorbo (en daar zou ik ook niet tegen een uitzondering zijn geweest). Ik vind een beetje menselijkheid niet verkeerd. Ik noem dat genade: het hoeft niet, maar toch word je geholpen. :)
Gun een ander nou ook eens wat, zonder dat je jezelf gelijk tekort gedaan voelt!
En 'je' bedoel ik hier dus algemeen, niet -Spring in het bijzonder.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_127473352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:56 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ik zie geen kwaad in wat debuurvrouw heeft gedaan. Het is totaal niet te vergelijken met de situatie zoals bij Sorbo (en daar zou ik ook niet tegen een uitzondering zijn geweest). Ik vind een beetje menselijkheid niet verkeerd. Ik noem dat genade: het hoeft niet, maar toch word je geholpen. :)
Gun een ander nou ook eens wat, zonder dat je jezelf gelijk tekort gedaan voelt!
Ik voel me in geen enkel opzicht tekort gedaan. De situatie is op mij ook helemaal niet van toepassing. En ik gun júist een ander wat, maar dan wel iedereen. Oók degene waarbij de volgende keer wordt besloten dat de regels ineens wél nageleefd moeten worden. Die gun ik ook een beetje menselijkheid.

Daar zit het 'm nu juist in. Door uitzondringen te maken, gaat het op een gegeven moment niet meer om die ene aardige keer waarop die uitzonderingen wél gemaakt worden (dat wordt de norm), maar juist om de keren dat die niet meer gemaakt worden. Die worden dan als onaardig gezien.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:03:59 #13
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_127473355
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Zie het als een parkeerboete, altijd wordt hij uitgedeeld, maar omdat iemand zijn boodschapje vergeten was wordt hij even overgeslagen terwijl alle bekeurde mensen toekijken. Hoe denk je dat die mensen gaan reageren tegenover het feit dat die kerel zijn parkeerboete wordt kwijtgescholden?
En dit is nou precies wat er mis is met mensen tegenwoordig. Altijd maar ikke ikke ikke. In plaats van de schouders op te halen en te denken, wat een bofferd, dat had ik ook wel willen zijn, er een drama van maken om zo alsnog ervoor te zorgen dat iedereen er even slecht vanaf komt, WANT DAAR HEB JE IMMERS RECHT OP! EINZZ!!!1!!!!

Buuf, you rock! Boks ouwe *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:06:01 #14
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_127473399
ik denk dat die regel is voortgekomen uit het feit dat men niet kan/wil beloven dit altijd te doen. dus de regel is: ga er maar van uit dat 't niet kan. dat er dan in sommige gevallen een mod is die denkt 'ach ik help even', betekent niet dat die mod daarmee een FOUT maakt. ze doet alleen wat extra's, iets waartoe ze niet verplicht is. dat kun je iemand toch niet kwalijk nemen?

[ Bericht 5% gewijzigd door trui op 06-06-2013 10:20:01 ]
in de haak.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:12:36 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127473536
Het vervelende daarmee is overigens wel dat je een post niet meer kunt editten als een topic gesloten is, en dat is relatief nieuw (jaartje? 2 jaar?) en soms best wel lastig.

Zit je dan met je dure pimpabonnement met 240 uur edittijd, heb je er nog geen bal aan omdat het topic vol of gesloten is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_127473752
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:54 schreef Mineola het volgende:
En oh, de feedback is geen sticky meer, is dat bewust?
Ik dacht: Hij blijft toch wel hoog door gezever en gezeik.

Ik was het vergeten :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:53:52 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127474616
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:58 schreef -Spring het volgende:

[..]

Die is ook nergens voor nodig.

[..]

Dat heb je wel, Buufke. :D Een uitzondering op de regel. Ik geloof ook niet dat iemand het je kwalijk neemt, ik niet iig, het was goed bedoeld. Maar ik wil wel reageren op de opmerkingen dat het moet kunnen (of althans, dat maak ik op uit de opmerkingen van Grijs en Trui). Ik vind van niet. Of iig, óf allemaal wel, óf allemaal niet. Ik vond het bij Sorbo destijds gewoon onwijs lullig dat er in eerste instantie zo strak aan de regels werd vastgehouden terwijl er eerder wel uitzonderingen werden gemaakt.
De reden dat ik dat destijds deed was omdat ik dus al tegen heel veel mensen 'Nee' had gezegd bij vragen of hun post in het Estafette-topic gewist kon worden. Ik ging er vanuit dat bij het wijzigen van de post van Sorbo er verschillende mensen zouden komen die zouden zeggen 'maar bij mij mocht het toen niet'. En niet onterecht dus gezien wat er gebeurt naar aanleiding van de edit van Buuf gisteren. ;)

Mijn fout daarin is geweest dat ik niet op enig moment, toen ik voor mezelf besloot 'ik doe het niet meer', dat hier heel luid en duidelijk vermeld heb: Ik heb in het verleden uitzonderingen gemaakt, vanaf nu doe ik dat niet meer.
***
pi_127474890
Daarom is het gewoon niet handig om uitzonderingen te maken. Ook al is dat lief bedoeld. Je krijgt er hoe dan ook gezeik van, al dan niet terecht.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:04:34 #19
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_127474938
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:03 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En dit is nou precies wat er mis is met mensen tegenwoordig. Altijd maar ikke ikke ikke. In plaats van de schouders op te halen en te denken, wat een bofferd, dat had ik ook wel willen zijn, er een drama van maken om zo alsnog ervoor te zorgen dat iedereen er even slecht vanaf komt, WANT DAAR HEB JE IMMERS RECHT OP! EINZZ!!!1!!!!

Buuf, you rock! Boks ouwe *O*.
_O_
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:08:12 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127475047
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:03 schreef -Spring het volgende:
Daarom is het gewoon niet handig om uitzonderingen te maken. Ook al is dat lief bedoeld. Je krijgt er hoe dan ook gezeik van, al dan niet terecht.
Overigens vind ik dit hele gezeik wel reden om, zeker in het fototopic, er voor de zoveelmiljardstekeer op te wijzen dat het handiger is je foto's op een plek te uploaden waar je ze zelf ook weer weg kunt halen of verplaatsen, want dan maakt het allemaal geen bal uit of het gequote wordt.

Misschien in de OP van het fototopic zetten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_127475057
hahaha, dankjewel weer allemaal :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:11:47 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127475177
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Overigens vind ik dit hele gezeik wel reden om, zeker in het fototopic, er voor de zoveelmiljardstekeer op te wijzen dat het handiger is je foto's op een plek te uploaden waar je ze zelf ook weer weg kunt halen of verplaatsen, want dan maakt het allemaal geen bal uit of het gequote wordt.

Misschien in de OP van het fototopic zetten?
Dit staat er al een tijdje in:

quote:
Welkom in het Kinderfoto-topic. :)
Bezint eer ge begint, de moderators van OUD halen geen foto's weg.
Tenzij er natuurlijk ongevraagd foto's van andermans kinderen, of andere tegen de policy ingaande dingen, geplaatst worden.
:+
***
  Jubileum moderator donderdag 6 juni 2013 @ 11:12:26 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_127475197
Ik maak nog wel even een duidelijke topicpointer, goed idee.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:14:06 #24
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127475262
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit staat er al een tijdje in:

[..]

:+
quote:
Welkom in het Kinderfoto-topic. :)
Bezint eer ge begint, de moderators van OUD halen geen foto's weg.
Tenzij er natuurlijk ongevraagd foto's van andermans kinderen, of andere tegen de policy ingaande dingen, geplaatst worden.
Nah dan kan dus iedereen ophouden met zeuren want Buurvrouw heeft géén foto weggehaald, maar een quote aangepast waar een link in stond :+ 8-)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_127475303
als je een foto upload op photobucket en m na verloop van tijd weer verwijderd maakt het geen f*ck uit of iemand m quote. De link werkt dan sws niet meer.

En verder bezint eer ge begint... 8-)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:17:01 #26
37295 Luigi
mario pls
pi_127475385
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:03 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En dit is nou precies wat er mis is met mensen tegenwoordig. Altijd maar ikke ikke ikke. In plaats van de schouders op te halen en te denken, wat een bofferd, dat had ik ook wel willen zijn, er een drama van maken om zo alsnog ervoor te zorgen dat iedereen er even slecht vanaf komt, WANT DAAR HEB JE IMMERS RECHT OP! EINZZ!!!1!!!!

Buuf, you rock! Boks ouwe *O*.
Verder weinig ontopic maar: _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ !

De gun-factor, is dat. Ligt ontstellend laag in Nederland, momenteel.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:29:58 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127475783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit staat er al een tijdje in:

[..]

:+
Nou, ik bedoelde meer de tip je foto's te uploaden waar je ze kunt verwijderen, sommigen hebben kennelijk zo'n letterlijke aanwijzing nodig en dan is "bezint eer ge begint enz." wellicht niet duidelijk genoeg, want schijnbaar missen mensen dan nog steeds dat een quote ook betekent dat je geen invloed hebt, en je afhankelijk bent van de bereidwilligheid van anderen (degene die je post quote) voor het weghalen van de foto.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:31:25 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127475822
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:15 schreef Vicky het volgende:
als je een foto upload op photobucket en m na verloop van tijd weer verwijderd maakt het geen f*ck uit of iemand m quote. De link werkt dan sws niet meer.

En verder bezint eer ge begint... 8-)
Ik verplaats ze op photobucket dan gewoon naar een andere map, doet hij het ook niet meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_127477903
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik verplaats ze op photobucket dan gewoon naar een andere map, doet hij het ook niet meer.
kan ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127479913
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:15 schreef Vicky het volgende:
als je een foto upload op photobucket en m na verloop van tijd weer verwijderd maakt het geen f*ck uit of iemand m quote. De link werkt dan sws niet meer.

En verder bezint eer ge begint... 8-)
Dat werkt niet overal hoor! Ik haal nl ook mijn foto's weer van de host maar dat maakt ze bizar genoeg niet onzichtbaar hier.
pi_127479994
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:43 schreef Mineola het volgende:

[..]

Dat werkt niet overal hoor! Ik haal nl ook mijn foto's weer van de host maar dat maakt ze bizar genoeg niet onzichtbaar hier.
Kan zijn dat het even nodig heeft. Sommige domen refreshen maar een aantal keer (of misschien zelfs één keer per dag). :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127480232
Gaat om foto's van vorig jaar :)
Maar wellicht doe ik wel iets fout hoor. Ze zijn iig wel verdwenen uit mijn uploads. Imgur is het trouwens.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:33:54 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_127481985
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Mineola het volgende:
Gaat om foto's van vorig jaar :)
Maar wellicht doe ik wel iets fout hoor. Ze zijn iig wel verdwenen uit mijn uploads. Imgur is het trouwens.
Vaak zit het dan nog in de cache van je browser :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:35:24 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127482043
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef Mineola het volgende:
Gaat om foto's van vorig jaar :)
Maar wellicht doe ik wel iets fout hoor. Ze zijn iig wel verdwenen uit mijn uploads. Imgur is het trouwens.
Doe eens een linkje naar een post met zo'n foto?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_127488358
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doe eens een linkje naar een post met zo'n foto?
Jaja, en dan snel het linkje quoten he :P
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:10:47 #36
11682 Moonah
Jolie femme
pi_127488858
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom toch elke keer de uitzonderingen?

[..]

Ik vind het nogal opmerkelijk dat jij die quote zo snel paraat hebt. :o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_127489352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik vind het nogal opmerkelijk dat jij die quote zo snel paraat hebt. :o
Jij denkt dat ze erop zat te wachten om hem een keer te kunnen gebruiken???
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 18:36:25 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127489498
zal ik er dan nog even een dooddoener ingooien?

UITZONDERINGEN BEVESTIGEN DE REGEL !

kunnen we dan nu weer gewoon overgaan tot de orde van de dag?
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:37:09 #39
11682 Moonah
Jolie femme
pi_127489511
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:30 schreef easy-going het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze erop zat te wachten om hem een keer te kunnen gebruiken???
Nou, dat niet per se. Maar ik vind het echt heel bijzonder dat je zo'n 'regel' zo snel kunt terugvinden.
Het kan ook iets zeggen over mijn geheugen of zoekcapaciteiten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_127489565
Ik wist nog precies wanneer het voorval met sorbo was.
Er zijn in heel 2012 maar 2 topics geweest zo lastig was het niet. :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:40:30 #41
11682 Moonah
Jolie femme
pi_127489594
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wist nog precies wanneer het voorval met sorbo was.
Er zijn in heel 2012 maar 2 topics geweest zo lastig was het niet. :')
Dan zegt het dus iets over mijn geheugen. ;)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 18:40:33 #42
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127489596
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wist nog precies wanneer het voorval met sorbo was.
Er zijn in heel 2012 maar 2 topics geweest zo lastig was het niet. :')
maar heb je dan zo weinig te doen in je leven dat je je druk kunt maken over zoiets onbelangrijks?
(hoewel het voor jou kennelijk big issue is)
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 18:41:05 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127489613
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dan zegt het dus iets over mijn geheugen. ;)
schud hand, ik heb er ook last van kennelijk :@
pi_127489686
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:40 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

maar heb je dan zo weinig te doen in je leven dat je je druk kunt maken over zoiets onbelangrijks?
(hoewel het voor jou kennelijk big issue is)
Ik maak mij er helemaal niet druk om. :) Ik vroeg mij gewoon af waarom het nu het weer wel kan.
Vind ik gewoon heel onduidelijk en oneerlijk dat bijvoorbeeld Sorbo er erg veel verdriet om had en er toen geen uitzondering gemaakt kon worden.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:51:54 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127489857
Ik zou dat hele fototopic gewoon schrappen. 8-)

Het is krom. Er worden fotos geplaatst, er volgt commentaar op (daar doe je het immers voor, het plaatsen van de foto). En vervolgens haal je de foto weg. Het ontsiert een topic enorm. Al die reacties op een foto die er niet staat. Plaats dan geen foto.

En verder, hoe goedbedoeld ook, Ireth had niet namens Mineola moeten spreken. Mineola had dit waarschijnlijk met de betreffende quoter zelf kunnen oplossen. En dan was er niks aan de hand geweest.

Wellicht is het een idee om in het fototopic ook een disclaimer te zetten over het niet quoten van fotos?
Maar ja anderzijds blijf je zo aan de gang.
Bezint eer ge begint is een hele goede.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:52:43 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127489885
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:30 schreef easy-going het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze erop zat te wachten om hem een keer te kunnen gebruiken???
Ja, pvoesss heeft die al maanden onder dr control V zitten. En als er dan iets geplaatst wordt in dit topic krijgt zij een melding in dr telefoonscherm.
pi_127491542
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, pvoesss heeft die al maanden onder dr control V zitten. En als er dan iets geplaatst wordt in dit topic krijgt zij een melding in dr telefoonscherm.
Cool, een soort appje ofzo *O*
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_127493152
nja, ik ben het met amaranta eens dat het fototopic nogal suf is wanneer de foto's dan steeds weggehaald worden.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:31:06 #49
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_127493659
Das al lange tijd zo. Last mensen toch.
Alhoewel ik het zou prefereren als mensen gewoon eens per maand hun photobucket legen.
Problem solved.
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 20:48:36 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127494543
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:44 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik maak mij er helemaal niet druk om. :) Ik vroeg mij gewoon af waarom het nu het weer wel kan.
Vind ik gewoon heel onduidelijk en oneerlijk dat bijvoorbeeld Sorbo er erg veel verdriet om had en er toen geen uitzondering gemaakt kon worden.
en misschien is die toestand er nou net de reden van dat er nu iets genuanceerder mee omgegaan is. en dan begin jij weer te zemelen en is het weer niet goed.
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:50:44 #51
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_127494653
Peace on earth.
Nu weten we het wel.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:59:29 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127495236
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, pvoesss heeft die al maanden onder dr control V zitten. En als er dan iets geplaatst wordt in dit topic krijgt zij een melding in dr telefoonscherm.
:D _O-
Ik wist het :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:00:29 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127495295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:48 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en misschien is die toestand er nou net de reden van dat er nu iets genuanceerder mee omgegaan is. en dan begin jij weer te zemelen en is het weer niet goed.
Nah, Pvoesss zemelde niet zo erg, die plaatste een vraag, daarna begon half OUD te sputteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 21:03:27 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127495476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, Pvoesss zemelde niet zo erg, die plaatste een vraag, daarna begon half OUD te sputteren.
whatever....

wat een saaie rel is dit :O
van mij hoeft die niet tot november te duren
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:18:32 #55
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127496436
Wat mij betreft is alles wel gezegd nu?

Maar gezellig dat iedereen er nog is! Kom naar de SC, hebben we t nog eens over wat leuks. koffie iemand?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_127498841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

whatever....

? doe je het er nu om.
ik stelde een vraag en ik kreeg mijn antwoord en nam daar genoegen mee. Ik heb verder niets gepost of wat dan ook niet in dit topic of in het vorige.
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 21:58:16 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127498888
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat mij betreft is alles wel gezegd nu?

Maar gezellig dat iedereen er nog is! Kom naar de SC, hebben we t nog eens over wat leuks. koffie iemand?
ik heb een versgebakken megatulband.
dat hij niet uit de vorm wil is bijzaak. :P
pi_127498953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:58 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb een versgebakken megatulband.
dat hij niet uit de vorm wil is bijzaak. :P
Lepelen!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:59:27 #59
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127498975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:58 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb een versgebakken megatulband.
dat hij niet uit de vorm wil is bijzaak. :P
Vorkje pakken en uit de vorm eten :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 21:59:58 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127499017
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:57 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

? doe je het er nu om.
ik stelde een vraag en ik kreeg mijn antwoord en nam daar genoegen mee. Ik heb verder niets gepost of wat dan ook niet in dit topic of in het vorige.
ik weet niet wat jij leest, maar ik ben er klaar mee. vandaar whatever.
wat jij er ook in wil lezen. vat het persoonlijk op of niet.
ik zou het niet doen als ik jou was, want ik bedoel het niet persoonlijk.
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 22:00:40 #61
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127499066
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Lepelen!
doen we ook :Y met zo'n deegschraper gaat het prima!
en hij is megalekker
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 22:01:18 #62
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127499113
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Vorkje pakken en uit de vorm eten :P
:( dr komt niemand met een vork in mijn anti-aanbakvorm.
(zou die vorm wel weten dattie anti-aanbak is :? )
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:04:45 #63
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_127499311
---> [CUL]


:P
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 22:36:41 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127501254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef RockabeIIa het volgende:
---> [CUL]

:P
staat het al k heb alleen nog geen antwoord

:{
pi_127501827
-O-
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:17:00 #66
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127509008
Even een balletje opgooien:

Ik mis in Oud een beetje een topic over anticonceptie. Er zal vast wel ergens in Fok een topic over zijn maar ik kan me voorstellen dat hier in Oud er ander soort vragen over zijn. Ik denk dan aan stoppen met anticonceptie, het weer beginnen na de bevalling, anticonceptie tijdens de borstvoeding etc. Nu wordt er ook wel over gesproken maar dan verspreid in het WOHTS, Borstvoedingstopic, Babytopic etc.

Is hier meer animo voor?

(of ik het er al en kan ik het niet vinden :@ )
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:48:31 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127509480
Er is in sex volgens mij zoiets over verschillende anticonceptie middelen zijn tvt's
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:53:02 #68
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127509571
Ik vind het wel een goed idee Kyara. Ondanks dat het enorm met sex te maken heeft (:P) denk ik dat er hier door bevalling en borstvoeding gerelateerde dingen ook wel plaats voor is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:05:42 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127514893
Zonder sex geen oud :D
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:08:09 #70
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_127514970
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef amaranta het volgende:
Zonder sex geen oud :D
Louise Brown begs to differ
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:38:12 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_127515908
Maar maar maar... Ouders dóén toch helemaal niet meer aan sex zodra ze kinderen hebben gekregen???
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:21:53 #72
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127517267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef Mark het volgende:

[..]

Louise Brown begs to differ
:D

En vele met haar, inmiddels ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:07:37 #73
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_127521002
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:17 schreef Kyara het volgende:
Even een balletje opgooien:

Ik mis in Oud een beetje een topic over anticonceptie. Er zal vast wel ergens in Fok een topic over zijn maar ik kan me voorstellen dat hier in Oud er ander soort vragen over zijn. Ik denk dan aan stoppen met anticonceptie, het weer beginnen na de bevalling, anticonceptie tijdens de borstvoeding etc. Nu wordt er ook wel over gesproken maar dan verspreid in het WOHTS, Borstvoedingstopic, Babytopic etc.

Is hier meer animo voor?

(of ik het er al en kan ik het niet vinden :@ )
Ik wist dat ik ooit zoiets had gestart en tadaaaa OUD / Anticonceptie na zwangerschap

Maar voel je vooral vrij om een fris en fruitig nieuw topic te starten ;)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:09:05 #74
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127521073
Oeh, die is inderdaad wel oud.

Nieuwe starten of deze omhoog schoppen?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:09:57 #75
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_127521116
Ik zou gewoon lekker een nieuwe starten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 15:21:28 #76
5428 crew  miss_sly
pi_127521613
Ik vind het mooie van die eigenlijk wel dat er al zoveel in wordt gemeld en het is een die oud is, maar de jongste posten zijn van 2009. Is erop verder gaan geen idee? Gaat de informatie van ervoor niet verloren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:30:33 #77
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127522094
ja, ik vind verder gaan ook wel een goed idee. :) t bijt elkaar niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:52:59 #78
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_127523194
Een knip in de historie past wel in zo'n topic :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:42:23 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127527387
En dan misschien de topictitel aanpassen? Meer algemeen?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:42:41 #80
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127527393
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Saffier het volgende:
Maar maar maar... Ouders dóén toch helemaal niet meer aan sex zodra ze kinderen hebben gekregen???
Jouw ouders misschien ;D
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:50:27 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127527667
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef amaranta het volgende:
En dan misschien de topictitel aanpassen? Meer algemeen?
Ik vind dat dit de lading wel dekt eigenlijk. Want het is meer over anticonceptie tussen zwangerschappen. Of tijdens borstvoeding. Of al bovenstaande opties.

Het is niet een algemeen anticonceptie topic maar voor ouders.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_127527735
Kan mijn foto hier weggehaald worden?

De kleine jongen heeft lang genoeg online gestaan.
Is volgens mij de enige quote in het topic.

OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1186
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:56:10 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127527890
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef Mark het volgende:

[..]

Louise Brown begs to differ
Zo bedoelde ik het natuurlijk niet.
En wilde zeker niet mensen tegen het hoofd stoten.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:58:56 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_127527986
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef nelisb het volgende:
Kan mijn foto hier weggehaald worden?

De kleine jongen heeft lang genoeg online gestaan.
Is volgens mij de enige quote in het topic.

OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1186
Heb je de quoter zelf al benanderd?
/zie bovenstaande 'rel'
pi_127528298
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef nelisb het volgende:
Kan mijn foto hier weggehaald worden?

De kleine jongen heeft lang genoeg online gestaan.
Is volgens mij de enige quote in het topic.

OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1186
quote is al aangepast .

Maar lees idd ook even de bovenstaande rel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127532480
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Saffier het volgende:
Maar maar maar... Ouders dóén toch helemaal niet meer aan sex zodra ze kinderen hebben gekregen???
Hoop niet dat mijn kinderen dat denken want dan was mijn bloemetjes en bijtjes verhaal ook voor niks ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_127609379
Ik zit mobiel en kan niet zoeken maar.zou graag het supermarktenruiltopic omhoog geschopt willen hebben. Alvast bedankt!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  † In Memoriam † maandag 10 juni 2013 @ 07:12:16 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127609502
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 06:01 schreef flowerbox het volgende:
Ik zit mobiel en kan niet zoeken maar.zou graag het supermarktenruiltopic omhoog geschopt willen hebben. Alvast bedankt!
OUD / [OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 7
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:50:55 #89
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127681934
Nav de post van usurpia in als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat:

Ik snap dat het verhaal daar niet meer op zijn plek is, maar gezien de titel kan ik me de verwarring wel voorstellen. In den beginne van die reeks was er volgens mij nog niet echt een topic over miskramen , misschien omdat het er mu wel is dan de titel iets aanpassen?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_127683937
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 12 juni 2013 @ 06:55:49 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127693476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Nav de post van usurpia in als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat:

Ik snap dat het verhaal daar niet meer op zijn plek is, maar gezien de titel kan ik me de verwarring wel voorstellen. In den beginne van die reeks was er volgens mij nog niet echt een topic over miskramen , misschien omdat het er mu wel is dan de titel iets aanpassen?
Niet nodig wmb.
Dat topic is (wmb) nog steeds de plek ook voor meiden die wel zwanger raken, maar hele vroege miskramen hebben. Meervoud dus. En dan niet zoeer om te praten over het verdriet van de miskramen, maar meer het medische traject om te kijken of een zwangerschap wel kan blijven zitten.
***
  woensdag 12 juni 2013 @ 08:37:45 #92
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127694330
Wat BE zegt. Er zaten genoeg meiden in een medisch traject omdat zwanger blijven niet wilde lukken zoals Flugel en incantrix. En volgens mij vast nog meer, maar weet zo gauw niet wie. Alleen als het puur om de miskraam gaat dan is het idd niet op zijn plaats, maar daar hebben we al zelf naar verwezen. Ik snap enerzijds de verwarring anderzijds zijn we dan "mans" of nee wacht, vrouw genoeg om dan even een linkje te geven naar het goede topic. M.i hoeft de naam van het topic niet te veranderd te worden. Als je beetje het topic doorspit en de OP leest snap je al gauw wat er bedoelt word :)
Be happy with the little things in life
  woensdag 12 juni 2013 @ 08:57:18 #93
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127694654
Ik vond het juist wel op z'n plek. De miskraam is namelijk nog niet zeker. (Zoals ik het begreep) dan is het toch juist hier goed? Het is van de drie topics denk ik dat dit de beste plek is gezien de omstandigheden zoals ze nu zijn. Mocht het, heel verdrietig, definitief een miskraam zijn dan komt het andere topic in beeld.

My two cents...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 09:29:43 #94
5428 crew  miss_sly
pi_127695204
Ik vind het niet op z'n plaats daar. Juist het medische traject is de bindende factor in dat topic. In Zwanger....en dan gaat het mis gaat het om 'gewone' (alsof het dat ooit is, maar goed) zwangerschappen die niet goed (dreigen te) gaan.
Het is verder geen ramp dat het daar staat, maar ik denk dat de steun die men zoekt bij een miskraam in Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat niet zo goed gegeven kan worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:46:38 #95
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127695603
Usurpia heeft er drie jaar over gedaan en heeft ooit eerder gepost ivm specifieke situatie van vrouw.. Zitten in niemandsland. Wat is dat anders dan ( sorry even ter voorbeeld dus niet persoonlijk) een vastere user die na jaren proberen zwanger is en in zo een situatie komt.. ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 09:51:36 #96
5428 crew  miss_sly
pi_127695751
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Usurpia heeft er drie jaar over gedaan en heeft ooit eerder gepost ivm specifieke situatie van vrouw.. Zitten in niemandsland. Wat is dat anders dan ( sorry even ter voorbeeld dus niet persoonlijk) een vastere user die na jaren proberen zwanger is en in zo een situatie komt.. ?
Ik ken de user niet. Als hij al langer daar post dan is het een ander verhaal, maar het is in de basis niet het topic om over een incidentele (alsof dat minder erg is, maar ik hoop dat men begrijpt wat ik bedoel) miskraam te posten. Ik denk ook dat mensen die het andere topic wel volgen en daar steun kunnen geven of kunnen reageren niet allemaal ook in Als zwanger worden...lezen en posten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:53:24 #97
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127695804
Voor mijn gevoel zijn er drie topics. Een voor als je zwanger bent, een voor als je om wat voor reden niet zwanger kunt worden of blijven en een voor als je helaas een miskraam heb gehad.

In dit geval konden ze moeilijk zwanger worden, en is het zwanger blijven deel op dit moment ook zorgelijk. Dus prima op z'n plek daar. Inca postte daar ook, niks medisch, alleen moeite met ' blijven plakken' even heel oneerbiedig.
Volgens mij ook zo voor Flugel en misschien in mindere mate ook voor Vlindur?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:04:35 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127696137
Ja nou wat buuf zegt , en ik wist toevallig nog van usurpia dat hij tijdens mijn zwanger zijn van O ooit eens zijn verhaal gedaan had etc. En nee geen veelposter maar vind het wel jammer dat er alleen naar het MK gekeken werd in deze terwijl hij juist de klappen van de zweep kent hoe mensen zich in dat topic kunnen voelen ( alleen dan de man zijn zijde dan) En hij alleen niet mocht omdat hij niet in het groepje veelposters past ( en ik vind het heel rot dat er daar veel poster zijn en ik bedoel het niet lomp maar weet anders ook niet zo goed hoe te verwoorden)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:05:59 #99
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_127696187
Ik heb nooit een miskraam gehad. Zelf zwanger worden lukt alleen niet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:08:06 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127696249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb nooit een miskraam gehad. Zelf zwanger worden lukt alleen niet
ja, zie je, had ik t goed onthouden. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:10:23 #101
5428 crew  miss_sly
pi_127696319
Ik denk niet dat het niet mag omdat hij geen veelposter is. Dat doet geen recht denk ik aan degenen die er wel veel posten. Het is denk ik meer dat, omdat hij niet veel postte, men het dus niet weet en alleen het miskraam-verhaal leest en de rest van het verhaal niet kent. En dat is dan de reden dat hij verwezen wordt naar het andere topic, denk ik.

In Zwanger....en dan gaat het mis hebben heel veel verhalen gestaan van mensen die een miskraam vreesde maar die nog niet op gang was gekomen. Ik heb er zelf ook twee weken gepost tussen moment van niet goede echo tot na de miskraam.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:19:58 #102
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127696591
@miss je slaat de spijker op zijn kop. Heb even moeten zoeken en de laatste keer dat hij gepost heeft is in 2011, ik persoonlijk vind het dan moeilijk om hier op te reageren, ik weet niet wat er vooraf is gebeurd allemaal. En zoals ik nu zijn post las, was de miskraam die de boven toon voert. En daar hebben de meeste meiden in het topic geen ervaring mee, mij leek het dan makkelijker om in een topic te posten waar men wel die ervaring heeft. En daar zatten ook de meiden waarbij zwanger raken moeilijk ging en toch fout gingen.. Maar dat is meer mijn mening en gevoel hierin. Hij is van harte welkom, maar ik mis nu wel de verbindende factor een beetje
Be happy with the little things in life
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:43:10 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_127697292
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het niet op z'n plaats daar. Juist het medische traject is de bindende factor in dat topic. In Zwanger....en dan gaat het mis gaat het om 'gewone' (alsof het dat ooit is, maar goed) zwangerschappen die niet goed (dreigen te) gaan.
Het is verder geen ramp dat het daar staat, maar ik denk dat de steun die men zoekt bij een miskraam in Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat niet zo goed gegeven kan worden.
Maar als het medische traject bindend is, zou het topic dan niet anders moeten heten? Dan zou dat namelijk in de titel duidelijk moeten zijn.
Overigens heeft hij onlangs ook meegepost in wachten op het streepje en daar is ook te lezen dat het niet allemaal vanzelfsprekend was.

(Overigens had ik nog wel enige hoop na het bericht van user en ik hoop eigenlijk dat er straks niet een post komt in het miskraamtopic :@ )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:45:53 #104
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127697383
De bindende factor is het niet zwanger kunnen worden/blijven na lange tijd lijkt me.
Niet iedereen maakt de keus om de medische molen in te gaan en ruimte voor hen moet er ook zijn toch?
Of zij die uitgedokterd zijn?
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:46:51 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_127697415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef laziness het volgende:
De bindende factor is het niet zwanger kunnen worden/blijven na lange tijd lijkt me.
Niet iedereen maakt de keus om de medische molen in te gaan en ruimte voor hen moet er ook zijn toch?
Of zij die uitgedokterd zijn?
Dat vind ik wel een hele mooie laziness :Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:48:01 #106
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127697457
Eigenlijk vind ik het best wel sneu dat er nu hier 'gediscusieerd/overlegd" wordt door users waar een andere user terecht kan met zijn verdriet... Kan me zo voorstellen dat de betreffende user hierdoor ook denkt "bekijk het maar, ik post helemaal niet meer...."

:{
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:49:27 #107
5428 crew  miss_sly
pi_127697505
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef laziness het volgende:
De bindende factor is het niet zwanger kunnen worden/blijven na lange tijd lijkt me.
Niet iedereen maakt de keus om de medische molen in te gaan en ruimte voor hen moet er ook zijn toch?
Of zij die uitgedokterd zijn?
Dat is inderdaad wel een iets betere beschrijving. Het gaat ook over de vraag of je de medische molen in wil, hoe je dat ervaart, wat als er niets meer te dokteren valt.

Maar het gaat er dus even om dat in dit geval voor de andere posters in dat topic, zoals droomvrouwtje ook al aangaf, niet duidelijk was dat dit een verhaal was dat in de basis ook in dat topic had kunnen staan en er alleen nu pas weer kwam te staan.

Een 'gewone' 'incidentele' miskraam, hoe verdrietig ook, is meer op zijn plaats in het andere topic, naar mijn mening.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:51:06 #108
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127697557
Er staat toch in de eerste regel na drie jaar zwanger.
Lijkt me dat het dan duidelijk is dat het anders is dan als je in de eerste maand proberen een miskraam dreigt te krijgen.
Niet om verdriet op een weegschaaltje te leggen maar hij gaf de uitleg in zijn eerste zin waarom hij dit topic uit koos.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:51:41 #109
5428 crew  miss_sly
pi_127697582
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:48 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk vind ik het best wel sneu dat er nu hier 'gediscusieerd/overlegd" wordt door users waar een andere user terecht kan met zijn verdriet... Kan me zo voorstellen dat de betreffende user hierdoor ook denkt "bekijk het maar, ik post helemaal niet meer...."

:{
Ik denk dat je het anders zou kunnen bekijken. Het gaat er denk ik juist om dat je met het verdriet over een miskraam beter in het andere topic kunt zitten, omdat daar ook mensen lezen en reageren die bijvoorbeeld niet in Als zwanger worden....komen. Dat is toch best een specifieke topicreeks.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:53:57 #110
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_127697657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat je het anders zou kunnen bekijken. Het gaat er denk ik juist om dat je met het verdriet over een miskraam beter in het andere topic kunt zitten, omdat daar ook mensen lezen en reageren die bijvoorbeeld niet in Als zwanger worden....komen. Dat is toch best een specifieke topicreeks.
Yep zo zou je het ook kunnen bekijken, denk alleen dat het niet zo bekeken wordt als je al vol verdriet zit. Dan zou ik eerder denken "WTF!?!?! Barst maar..."
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_127697682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef laziness het volgende:
Er staat toch in de eerste regel na drie jaar zwanger.
Lijkt me dat het dan duidelijk is dat het anders is dan als je in de eerste maand proberen een miskraam dreigt te krijgen.
Niet om verdriet op een weegschaaltje te leggen maar hij gaf de uitleg in zijn eerste zin waarom hij dit topic uit koos.
Voor mij was het ook heel logisch waarom hij het topic koos eigenlijk :Y
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:55:45 #112
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127697717
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef laziness het volgende:
De bindende factor is het niet zwanger kunnen worden/blijven na lange tijd lijkt me.
Niet iedereen maakt de keus om de medische molen in te gaan en ruimte voor hen moet er ook zijn toch?
Of zij die uitgedokterd zijn?
Die zijn toch net zo goed van harte welkom. Genoeg meiden die ondertussen gestopt zijn en bij tijd en wijle even voorbij komen.
Ik heb dan ook niet gezegd dat hij niet welkom is, maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om op hem te reageren.
En als ik vanuit mij zelf praat, ik vind het moeilijk. Ik heb hem eerst ook door verwezen, m.i leek mij, afgaande op zijn post, dat je daar veel meer aansluiting krijgt. En naderhand heb ik even gezocht, omdat ik pas hier in het feedback topic zag dat zij al langer bezig zijn, Maar wat is er mis met iemand verwijzen naar een ander topic als je denkt dat je daar meer aansluiting hebt??
Los van het medische gedeelte, lijkt mij het ook vooral veel fijner om ergens te posten waar gelijkgestemde zitten en mensen met helaas dezelfde ervaringen en waar veel eerder op gereageerd zou worden door anderen. Gewoon omdat men in dat topic toch veel eerder meeleest

[ Bericht 5% gewijzigd door droomvrouwtje op 12-06-2013 11:03:03 ]
Be happy with the little things in life
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:02:01 #113
5428 crew  miss_sly
pi_127697970
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Die zijn toch net zo goed van harte welkom. Genoeg meiden die ondertussen gestopt zijn en bij tijd en wijle even voorbij komen.
Ik heb dan ook niet gezegd dat hij niet welkom is, maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om op hem te reageren.
En als ik vanuit mij zelf praat, ik vind het moeilijk. Ik heb hem eerst ook door verwezen, m.i leek mij, afgaande op zijn post, dat je daar veel meer aansluiting krijgt. En naderhand heb ik even gezocht, omdat ik pas hier in het feedback topic zag. Maar wat is er mis met iemand verwijzen naar een ander topic als je denkt dat je daar mee aansluiting hebt??
Dat inderdaad, meer aansluiting. Ik zocht telkens de woorden en kon ze niet vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:04:44 #114
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127698094
Ja dat, meer aansluiting, wat ik zeg hij is van harte welkom, maar gezien zijn huidige situatie lijkt mij het fijner om daar over te praten in een topic waar mensen zitten die toch andere ervaring en tips hebben. Het is daar veel specifieker
Be happy with the little things in life
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:08:14 #115
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127698210
Het lijkt mij dat deze meneer na drie jaar eindelijk zwanger gelijkgestemden zoekt in zij die weten hoe het is om zo lang te doen over zwanger worden.
Hij zocht juist reacties van hen die ook moeilijk zwanger worden. Definitieve miskraam is het tenslotte nog niet.

Het is maar net op welk vlak je de gelijkgestemden zoekt dus.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:10:52 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127698317
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef laziness het volgende:
Er staat toch in de eerste regel na drie jaar zwanger.
Lijkt me dat het dan duidelijk is dat het anders is dan als je in de eerste maand proberen een miskraam dreigt te krijgen.
Niet om verdriet op een weegschaaltje te leggen maar hij gaf de uitleg in zijn eerste zin waarom hij dit topic uit koos.
Dat dus..kon het niet juist bewoorden.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:12:40 #117
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127698381
Feit blijft dus dat het ligt aan hoeveel deze user post.
Hij post niet over de medische malle molen dus nu verwijzen we hem direct door terwijl de uitleg er bij staat dat het zo moeizaam gaat.
Is het een vaste user die daar schrijft dan zou dat echt niet gebeuren.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:12:48 #118
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127698384
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik redeneerde meer vanuit het feit dat het waarschijnlijk fout zit, ik heb verder niet stil gestaan bij het feit hoe er lang er over gedaan is om zwanger te worden. En dat is weer vooral vanuit mijn zelf redenerend dat ik op zo'n moment toch andere ervaringen en gelijkgestemde zou willen hebben. Vandaar mijn reactie..
Be happy with the little things in life
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:16:30 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127698523
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:12 schreef laziness het volgende:
Feit blijft dus dat het ligt aan hoeveel deze user post.
Hij post niet over de medische malle molen dus nu verwijzen we hem direct door terwijl de uitleg er bij staat dat het zo moeizaam gaat.
Is het een vaste user die daar schrijft dan zou dat echt niet gebeuren.
Daar twijfel ik aan, als het niet op zijn plaats is word er net zo goed door verwezen, maar users die al langer meeposten zag je ook naar het miskramen topic gaan en zijdelings werd er wel in er wel over gepraat in het topic, maar niet zo intensief als in het miskramen topic. Dan gebeurt het veel natuurlijker dan nu.

Maar hoe dan ook, laten we dat voorop stellen is het nu gewoon klote als je in de onzekerheid bent en niet weet of het wel of niet goed zit. En daar wil je verhaal gewoon over kwijt. Ik dacht dat het miskramen topic daar een veel beter topic voor was.
Be happy with the little things in life
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:18:26 #120
5428 crew  miss_sly
pi_127698597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:12 schreef laziness het volgende:
Feit blijft dus dat het ligt aan hoeveel deze user post.
Hij post niet over de medische malle molen dus nu verwijzen we hem direct door terwijl de uitleg er bij staat dat het zo moeizaam gaat.
Is het een vaste user die daar schrijft dan zou dat echt niet gebeuren.
Het heeft zeker te maken met het feit dat hij geen vaste user is, maar ik vind het niet terecht om nu te doen alsof hij er niet welkom zou zijn omdat hij geen vaste user is. In dat topic wordt iedere nieuweling altijd heel hartelijk verwelkomd, he is niet zo dat er geen plaats zou zijn voor nieuwe of niet vaste mensen. Jij vindt het misschien duidelijk, ik vond het ook niet heel duidelijk en ik dacht ook dat het om de (dreigende) miskraam ging. Vanuit dat oogpunt begrijp ik de verwijzing prima.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:19:24 #121
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127698646
ik vind het heel rot dat het inmiddels niet meer gaat over hoe moeilijk en stressvol het moet zijn voor hen.
Een beetje medeleven was ook wel op z'n plaats. Ik had in zijn situatie precies dat topic gekozen. Want de zwangerschap kwam moeizaam tot stand, en lijkt moeilijk in stand te blijven. Misschien.
Dat is nog niet eens zeker.

En dan had doorverwijzen voor nog meer steun of betere steun daarna wel gekund. Toch?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:20:32 #122
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127698698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind het heel rot dat het inmiddels niet meer gaat over hoe moeilijk en stressvol het moet zijn voor hen.
Een beetje medeleven was ook wel op z'n plaats. Ik had in zijn situatie precies dat topic gekozen. Want de zwangerschap kwam moeizaam tot stand, en lijkt moeilijk in stand te blijven. Misschien.
Dat is nog niet eens zeker.

En dan had doorverwijzen voor nog meer steun of betere steun daarna wel gekund. Toch?
Nou dat ja.
Er wordt meteen doorverwezen, niet goed gelezen dat hij wel degelijk in het juiste topic zit en het medeleven blijft achterwege.

Dat zou voor iemand die er vaker schrijft echt anders verlopen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127698700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind het heel rot dat het inmiddels niet meer gaat over hoe moeilijk en stressvol het moet zijn voor hen.
Een beetje medeleven was ook wel op z'n plaats. Ik had in zijn situatie precies dat topic gekozen. Want de zwangerschap kwam moeizaam tot stand, en lijkt moeilijk in stand te blijven. Misschien.
Dat is nog niet eens zeker.

En dan had doorverwijzen voor nog meer steun of betere steun daarna wel gekund. Toch?
En eensch!
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:21:57 #124
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127698753
Ik heb wel gelezen en idd meteen doorwezen. En dat ik moest zoeken was meer omdat ik me vaag herinnerde dat hij al eens eerder in het topic had gepost en ik niet meer zeker wist hoe en wat precies. Ik heb hem heel veel sterkte gewenst.
Maar blijkbaar ben ik een botte boer op deze manier. Nou sorry daarvoor. Het was toch goed bedoelt, ik had in mijn hoofd meer het idee dat hij in het andere topic meer aansluiting zou vinden. Wat dom van mij om zo te denken

[ Bericht 43% gewijzigd door droomvrouwtje op 12-06-2013 11:29:44 ]
Be happy with the little things in life
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:29:23 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127699063
Dv zo moet je het niet zien , het is niet persoonlijk naar iemand toe toch? :*

Misschien juist alleen maar goed dat er een keer een soort discussie het is geenszins vinger wijzen.
Niemand wenst iemand toe daar te posten, en het toont juist hoe zwaar het is allemaal en daarom denk ik juist die duidelijkheid wellicht fijner is voor iedereen in een situatie die niet vanzelfsprekend en fysiek en mentaal zwaar is.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_127699154
Ik vond jou post helemaal niet zo bot, DV. Dit kwam wat botter over, vind ik:

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef Nanuke het volgende:
Ik snap dat je je verhaal kwijt wilt, maar het hoort niet echt in dit topic. Dit topic is bedoelt voor mensen die met hulp van de medische molen(IVF/IUI, ICSI, etc) proberen zwanger te worden.
Iets als: 'wat rot voor je, ik denk dat je meer aansluiting vindt in het andere topic want daar zitten lotgenoten' had fijner geklonken. :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:31:25 #127
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127699159
Nou ja zo voelt het wel, want er zijn maar 2 users die reageerde nanuke en ik. Dus zo raar is het niet dat ik me dan aangevallen voel, terwijl ik het goed bedoelde
Be happy with the little things in life
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:32:21 #128
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127699196
@spring ik heb hem zelfs net even ge-edit voor het geval dat, twijfelde namelijk erg aan mijzelf
Be happy with the little things in life
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:35:16 #129
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127699327
Je moet niet altijd alles direct op jezelf betrekken droomvrouwtje.
Er is nergens gezegd dat het om jou ging tenslotte. Als jij wel sterkte hebt gewenst is er dus geen reden om je aangesproken te voelen.

En dat de rest niet reageert is meer reden voor hen om zich aangesproken te voelen want dat is helemaal bot.
Wat de boer niet kent reageert hij maar niet op of zo :? Een sterkte was wel zo aardig geweest.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:39:30 #130
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127699495
:@ thats me..
Be happy with the little things in life
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:40:45 #131
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127699542
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
:@ thats me..
Als je zeker weet dat je juist hebt gehandeld er niet aan twijfelen en onzeker worden :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:42:43 #132
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127699625
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
Nou ja zo voelt het wel, want er zijn maar 2 users die reageerde nanuke en ik. Dus zo raar is het niet dat ik me dan aangevallen voel, terwijl ik het goed bedoelde
nou, vind ik onterecht. Want jij bent hier toch ook om de boel helder te krijgen?
En niemand twijfelt aan goede bedoelingen. maar ook die komen soms voor de ontvanger verkeerd over. (en ik zeg niet dat dit nu aan de hand is,maar in het algemeen)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:44:48 #133
5428 crew  miss_sly
pi_127699702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef laziness het volgende:
Je moet niet altijd alles direct op jezelf betrekken droomvrouwtje.
Er is nergens gezegd dat het om jou ging tenslotte. Als jij wel sterkte hebt gewenst is er dus geen reden om je aangesproken te voelen.

En dat de rest niet reageert is meer reden voor hen om zich aangesproken te voelen want dat is helemaal bot.
Wat de boer niet kent reageert hij maar niet op of zo :? Een sterkte was wel zo aardig geweest.
En dit vind ik onterecht. Inderdaad had het wellicht aardiger gekund, maar het is niet zo dat er in dat topic geen ruimte is voor nieuwelingen. Er is misschien niet goed genoeg gelezen, en er had zeker wel een 'sterkte' gepost kunnen worden, maar dat er nu gedaan wordt alsof het een kliekje is waar anderen niet welkom zijn, vind ik niet terecht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:47:30 #134
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127699798
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dit vind ik onterecht. Inderdaad had het wellicht aardiger gekund, maar het is niet zo dat er in dat topic geen ruimte is voor nieuwelingen. Er is misschien niet goed genoeg gelezen, en er had zeker wel een 'sterkte' gepost kunnen worden, maar dat er nu gedaan wordt alsof het een kliekje is waar anderen niet welkom zijn, vind ik niet terecht.
Ik rep nergens over een kliekje waar nieuwelingen niet welkom zijn.
Maar zelfs als deze meneer niet 3 jaar lang al moeilijk zwanger werd had een sterkte best op zijn plaats geweest.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:48:52 #135
5428 crew  miss_sly
pi_127699851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik rep nergens over een kliekje waar nieuwelingen niet welkom zijn.
Maar zelfs als deze meneer niet 3 jaar lang al moeilijk zwanger werd had een sterkte best op zijn plaats geweest.
Dat zeg ik, dat had best gekund. Maar de manier waarop je doet alsof er daar niet op anderen dan vaste users wordt gereageerd, vind ik gewoonweg niet terecht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:51:25 #137
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127699947
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef -Spring het volgende:
Kliekjes. :r
je moet ze ook niet te lang bewaren.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_127699964
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

je moet ze ook niet te lang bewaren.
:D
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:51:50 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127699965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef -Spring het volgende:
Kliekjes. :r
Kliekjes van sen rijsttafel Zijn anders best lekker :9
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_127699988
Ik krijg altijd diarree van kliekjes.

Serieus.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:53:46 #141
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127700033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zeg ik, dat had best gekund. Maar de manier waarop je doet alsof er daar niet op anderen dan vaste users wordt gereageerd, vind ik gewoonweg niet terecht.
Dat stel ik nergens. Ik zeg alleen dat men nu er stug overheen leest terwijl deze meneer precies in het juiste topic zat.
Blijkbaar had hij zijn verhaal over moeilijk zwanger worden uitgebreid moeten beschrijven en was er dan wel reactie gekomen.
Wat de boer niet kent is in dit geval een onderwerp dat er volgens mensen schijnbaar niet hoort en dan slaan we het maar direct over.

Een beetje zoals er in WOTS vaak gezegd wordt dat ze het enthousiasme niet op kunnen brengen voor iemand die er alleen z'n tweede streepje komt melden.
Beetje inleven in anderen al had je het liever in een ander topic gezien.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:02:43 #142
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127700374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nou, vind ik onterecht. Want jij bent hier toch ook om de boel helder te krijgen?
En niemand twijfelt aan goede bedoelingen. maar ook die komen soms voor de ontvanger verkeerd over. (en ik zeg niet dat dit nu aan de hand is,maar in het algemeen)
Daar heb je idd gelijk in. En ook dat is soms moeilijk. Woorden in geschreven tekst kunnen soms pijnlijker over komen dan bedoelt. En in deze waren mijn bedoelingen ook goed bedoelt en dat heb ik idd hier proberen duidelijk te krijgen. En dat heb ik in een edit in mijn oorspronkelijke reactie ook maar eens gezegd.
Be happy with the little things in life
pi_127769348
Er was een topic waar je een oproepje kon doen met de vraag of iemand eenzelfde knuffel had als de favo knuffel van je kind. Zodat je die kon overnemen.
Ben een beetje vaag geloof ik, maar jullie weten vast wel welke ik bedoel :')
Zou iemand die een schop kunnen geven of de link hier posten? Ik kan hem niet vinden.
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:19:12 #144
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_127769526
gekicked
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_127770363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
gekicked
^O^
pi_128358463
Vraagje... Iemand heeft (incl vraag of hij weg moet) een foto van mij in het nieuwe kinderfototopic geplakt. Nu vroeg ik mij af wanneer ik hem vanaf zijn oorspronkelijke plek verwijder, gaat hij dan ook weg in het nieuwe topic? Gevalletje durf domme vragen te stellen ws ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:53:29 #147
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128358509
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:51 schreef Lamb29 het volgende:
Vraagje... Iemand heeft (incl vraag of hij weg moet) een foto van mij in het nieuwe kinderfototopic geplakt. Nu vroeg ik mij af wanneer ik hem vanaf zijn oorspronkelijke plek verwijder, gaat hij dan ook weg in het nieuwe topic? Gevalletje durf domme vragen te stellen ws ;)
Ja als jij hem online verwijdert/verplaatst is hij gewoon niet meer zichtbaar op fok.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:53:31 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128358510
ja, de link waarnaar de foto verwijst is hetzelfde. dus als je de foto bij de bron weghaalt zie je hem ook in het nieuwe topic niet meer.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128359910
Top... Inderdaad over dat laatste twijfelde ik of de link anders wordt
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_128363188
Bestaat er in oud een baby/kinder gadgets topic? Ik zoek wat dingen ( geen speelgoed) en wil het ergens vragen. Ook aan niet baby moeders :)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:19:51 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128363252
Er is het babies voor dummies topic. Maar dat is misschien niet helemaal wat je zoekt?
Ik snap je vraag niet helemaal met /minder gadgets :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128363378
Baby en kinderen gadgets. Ik zoek bv een leuke broodtrommel :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_128363399
Waar vraag ik tips?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:26:12 #154
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128363485
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
Baby en kinderen gadgets. Ik zoek bv een leuke broodtrommel :D
Oh zo! Zoiets als het leukste kleertjes topic, maar dan met andere tuttemerul. :D

Dat hebben we nog niet. Wat mij betreft begin je er één? Maar weet niet wat mijn collegae daarvan vinden. :P klinkt voor mij als levensvatbaar.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128364139
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh zo! Zoiets als het leukste kleertjes topic, maar dan met andere tuttemerul. :D

Dat hebben we nog niet. Wat mij betreft begin je er één? Maar weet niet wat mijn collegae daarvan vinden. :P klinkt voor mij als levensvatbaar.
*O*
* Wacht even op collegae buufke O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_128365363
Ja leuk! Ik stel dat soort vragen altijd in het kamertjestopic maar laten we eerlijk zijn, daarvoor koop je geen broodtrommel :D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:33:08 #157
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128365466
Er was eens, in een ver en grijs verleden, een webshoptip-topic. Dacht ik.
De moeite van het googelen even waard *knopjes oppoetst*
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:35:24 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128365534
OUD / Leuke webshops voor kleine kinderen
Dit was de enige die ik zo snel kon vinden. Leuk maar dat kan beter denk ik :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:40:08 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128365692
Misschien moet 'web' even tussen haakjes dan? Want ik koop ook wel eens wat leuks in een gewone winkel :P
Aan de andere kant ging de vraag van KZ ook over producten. Da's net een andere insteek?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128370637
* wacht nog :)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:19:25 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128371131
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
* wacht nog :)
ja ik heb Rocka en BE ook al even niet gezien. Sowwy. Ff wachten nog....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128371148
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja ik heb Rocka en BE ook al even niet gezien. Sowwy. Ff wachten nog....
^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:47:39 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_128374550
Gewoon openen?
Ik heb geen hekel aan nieuwe topics!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:18:23 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128381089
Open maar hoor! :Y
***
pi_128387166
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_128387182
oh, zoiets is er toch al (spuit 11)
  zondag 30 juni 2013 @ 18:55:04 #167
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128428677
Waar dan? Linkje?
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 7 juli 2013 @ 07:24:07 #168
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_128677485
Is er eigenlijk ook een ADHD topic? Of waar zou ik mn ei kwijt kunnen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 7 juli 2013 @ 07:38:42 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_128677515
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 7 juli 2013 @ 08:07:45 #170
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_128677587
Dank je!

Ik ga het even doorlezen iig. Ik weet nog niet of en hoe ik dingen hier ga vertellen :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 7 juli 2013 @ 08:50:52 #171
370685 -Spring
-Spring
  zondag 7 juli 2013 @ 09:55:44 #172
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_128678330
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 08:50 schreef -Spring het volgende:
Heeft Rienk adhd, Vlindur?
Dat zit er dik in ja. Er worden nog meer onderzoeken gedaan, maar het ziet er wel naar uit.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_128804571
Waarom is mijn post in het update topic weggehaald?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:00:05 #175
100412 mefke79
komt goed!
pi_128804665
Wat raar?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_128804692
Een hele snelle censuur!
*poef* nu is het weg
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:02:12 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128804748
quote:
5s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef easy-going het volgende:
Waarom is mijn post in het update topic weggehaald?
Dat heb ik gedaan. T was een update van een topic buiten OUD. Ik krijg niet de indruk dat de aanstaande ouders het hier kenbaar wilde maken. Als ze wel een update wensen komen ze daar wel mee gok ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator woensdag 10 juli 2013 @ 18:02:27 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_128804757
Nee niet raar, voor een weer een soort heksenjacht komt, en "wij" weer te boek staan als de hysterische mokkels van OUD, hebben we de suggestieve update gewoon even verwijderd.
Laten we het netjes proberen te houden en ook eens te laten zien dat OUD niet alleen maar rellende hormonen zijn.

(Persoonlijke titel)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:03:46 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128804810
En dat wat Lois zegt. ^O^
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128804826
Dat gebeurt toch wel vaker?
*poef* nu is het weg
pi_128804851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat gebeurt toch wel vaker?
Dat idd :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:12:52 #182
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128805089
Ja, maar dan met goedvinden van de betreffende user. Er worden ook wel vaker updates verwijderd.

Maar laten we dan niet hierover een rel beginnen. Want dat is het niet waard wat mij betreft.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:14:53 #183
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128805156
Ik begrijp het nog niet helemaal. Ze hebben het toch zelf online geplaatst op Fok!? Als ze het niet online willen zouden ze het toch ook niet online zetten?

Verder is de zwangere persoon waar het om gaat continu in OUD te vinden, dus lijkt het me logisch dat er dan een update in het update-topic geplaatst wordt, wanneer ze elders op het forum bekent maken in verwachting te zijn?

(Edit: geen rel waard nee, maar ik vraag het me serieus af omdat ik zo'n update ook zou plaatsen als ik die elders op Fok! tegenkwam van iemand die veel in OUD post.)
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:21:19 #184
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128805372
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik begrijp het nog niet helemaal. Ze hebben het toch zelf online geplaatst op Fok!? Als ze het niet online willen zouden ze het toch ook niet online zetten?

Verder is de zwangere persoon waar het om gaat continu in OUD te vinden, dus lijkt het me logisch dat er dan een update in het update-topic geplaatst wordt, wanneer ze elders op het forum bekent maken in verwachting te zijn?

(Edit: geen rel waard nee, maar ik vraag het me serieus af omdat ik zo'n update ook zou plaatsen als ik die tegenkwam van iemand die veel in OUD post.)
het ging mij niet per se om de update maar om de toon waarop. En blijkbaar wil betreffende user het hier niet hebben want ondanks veel aanwezig post ze nergens mee over deze zwangerschap. Het is (vind ik) ieders eigen keuze of ze dat hier wel of niet bekend wil maken of in een update wil.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128805457
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan. T was een update van een topic buiten OUD. Ik krijg niet de indruk dat de aanstaande ouders het hier kenbaar wilde maken. Als ze wel een update wensen komen ze daar wel mee gok ik.
Oké!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:00:08 #186
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128806554
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

het ging mij niet per se om de update maar om de toon waarop. En blijkbaar wil betreffende user het hier niet hebben want ondanks veel aanwezig post ze nergens mee over deze zwangerschap. Het is (vind ik) ieders eigen keuze of ze dat hier wel of niet bekend wil maken of in een update wil.
Ah nee oké, ik snap um! :*

En verder hoop ik dat desbetreffende persoon het hier dan zelf komt updaten, lijkt me ook prettiger voor haar met meepraten enzo in Z&G ipv de reacties die ze er nu geeft..

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 10-07-2013 19:19:57 ]
pi_128807189
Maar uhm, updates worden toch nooit door users zelf geplaatst? Das altijd iemand die het voor hen doet... En volgens mij ook niet met specifieke toestemming...

Het gaat me niet zo zeer om de rel, maar als het om een ander gaat die ergens op fok tussen neus en lippen door meldt in verwachting te zijn en die post ook in OUD zou dat helemaal niet gek zijn om een update te plaatsen... Daarna staat er nog een tijdje tot die persoon zelf aangeeft dat niet te willen of whatever... Dit riekt wel ergens naar "mocht iemand iets plaatsen haal het maar weg"- van te voren doorgegeven...
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:20:54 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128807267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:18 schreef Lijnloos het volgende:
Maar uhm, updates worden toch nooit door users zelf geplaatst? Das altijd iemand die het voor hen doet... En volgens mij ook niet met specifieke toestemming...

Het gaat me niet zo zeer om de rel, maar als het om een ander gaat die ergens op fok tussen neus en lippen door meldt in verwachting te zijn en die post ook in OUD zou dat helemaal niet gek zijn om een update te plaatsen... Daarna staat er nog een tijdje tot die persoon zelf aangeeft dat niet te willen of whatever... Dit riekt wel ergens naar "mocht iemand iets plaatsen haal het maar weg"- van te voren doorgegeven...
nogmaals, het ging om de toon.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128808920
Maar ik ben helemaal niet zwanger!
pi_128809228
[weg]

[ Bericht 95% gewijzigd door De_Taartjesfee op 10-07-2013 20:23:35 (Kappen) ]
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:19:20 #191
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_128809373
Ik hoef geen update. Dat mag weg.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Jubileum moderator woensdag 10 juli 2013 @ 20:22:37 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_128809515
Update is weg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_128815796
Update is zo ook al wel duidelijk _O-
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:47:41 #194
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128841807
Ik lees nu bij.

Handig.

Zouden jullie de aakondigingen over mijn zwangerschappen ook weg willen halen? Ik hoef geen updates. Dat mag weg.

Doek ook meteen dat hele topic dan maar op. Updates posten over dingen die open en bloot op FOK! En social media staan word blijkbaar niet meer gewaardeerd.
Het lijkt mij dat een welgemeende felicitatie-update in OUD, waar mensen zelf ook meeposten, gewaardeerd zou worden, zeker als je zelf zo te koop loopt met je zwangerschap.

Maar hey, ik zal het wel weer niet snappen.
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:51:33 #195
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_128841891
ach, het is toch niet zo erg dat mensen zelf nog wat te zeggen hebben over wat ze wel en niet in het update topic willen hebben?
in de haak.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:53:39 #196
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128841941
We kunnen moeilijk een melding in het topic zetten dat een update niet gewenst is :)
Updates worden wel vaker verwijderd, soms stellen mensen er geen prijs op. Dat is ieders goed recht.
En het feit dat iets op internet staat is geen vrijbrief om het dan maar meteen te verspreiden.
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:17:59 #197
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128842528
Dit is echt de állerbeste manier om er zo min mogelijk ruchtbaarheid aan te geven! ^O^ Zeker in combinatie met een buikfoto plaatsen en dan weer weghalen met de tekst "never mind".
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:22:26 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128842655
Kijk, ik lees dat Paxlie geen update wil. Prima. Ieders goed recht. We hebben echt wel vaker updates weggehaald.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128842689
*pakt vast popcorn*
pi_128842706
Het probleem is voor ons niet dat mensen het weten.
Ik vind het geen enkel probleem om af en toe wel er iets over te posten maar als iemand nadat ik al een DM had gestuurd toch nog even voor de leuk een post in feedback moet plaatsen ben ik er wel een beetje klaar mee.

Ik heb het pas op mijn twitter en mijzelf hier gemeld nadat andere fokkers dit voor ons hadden gedaan. Ik heb niet de behoefte verder op dit moment om mee te posten in Z&G ofzo.
Bovendien zitten er heel veel bekende op fok en is het gelinkt aan zijn werk en laten we sommige dingen daarom liever prive :) Waarin we besloten dat een buikfoto wel weer prima was :)

Ook in het topic elders op fok waren anderen ons voor.
Had ook niet gehoeven en is er ook aangegeven dat het niet in de TT hoeft.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:43:44 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128843295
Nou, dat lijkt me duidelijk genoeg. Kunnen we het dan nu weer hebben over wél gewenste updates? :P

Er zijn nog veel meer heugelijke streepjes, babies, kinderen en wat dies meer zijt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:02:02 #202
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128843797
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Pvoesss het volgende:
.
Bovendien zitten er heel veel bekende op fok en is het gelinkt aan zijn werk en laten we sommige dingen daarom liever prive :) Waarin we besloten dat een buikfoto wel weer prima was :)


Misschien moet je dan werk en prive gescheiden houden. M.i is het een beetje raar als je werk weet dat je op fok zit. En als je het zo prive wil houden, moet je misschien niet op fok posten, zeker als je weet dat je werk dit weet. Iets met meelezen en als je pech hebt kost dit je baan.

Verder vind ik het debiel voor woorden. Maar ik heb het nog nooit zien gebeuren dat een update is weggehaald omdat men dit niet wilde. Jammer want dit geeft mij een vieze bijsmaak en het hele gezever hierom begint me langzaam de keel uit te hangen. Ik ben op deze manier echt wel klaar met Fok. We zeiken als er een foto word weggehaald of juist niet word weggehaald of een post, dan word er geroepen bezint eer ge begint. In dit geval denk er net zo over. Als je niet wil dat er updates komen moet je het maar niet op Fok zetten, een openbaar forum waar iedereen mee kan lezen. Zet het dan op je facebook/twitter neer en scherm die dan fatsoenlijk af

[/einde frustratie]
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:09:25 #203
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128844032
Echt, ik snap werkelijk niet waarom íemand over het weghalen van een update gefrustreerd zou moeten zijn. Persoonlijk zou ik er geen energie aan verspillen. Prima toch, heeft niemand het er over. Lijkt mij persoonlijk minder leuk maar ieder zijn eigen keuze.

En dan de insinuatie dat wij mensen de hand boven het hoofd houden. Nou nee. Het update topic is vrijwillig en geen moeten. Er is geen druk van 'achter' op wat voor manier dan ook. Voordat we die kant weer opgaan.in t updatetopic halen we wél dingen weg omdat dit inderdaad vaak zonder medeweten van de betreffende user is en niet iedereen daarvan gecharmeerd. En nee, dingen op fok zetten is geen vrijbrief daarvoor.

Er zijn echt al veel meer updates weggehaald. Ik weet zo even geen voorbeeld maar het is écht gebeurd. Dat heeft dus ook al niks met hand boven t hoofd te maken.

Waarom wil iedereen in vredesnaam zo nodig een update? Echt. Je weet het toch al?

[ Bericht 66% gewijzigd door debuurvrouw op 11-07-2013 19:17:26 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128844057
je denkt toch niet serieus dat het om het weghalen van een update alleen gaat?
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:12:12 #205
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128844143
Je denkt toch niet serieus dat je met hier rellen voor elkaar krijgt dat men zegt 'goh weet je, jullie hebben gelijk. Ik ga het roer van mijn hele leven omgooien?'
Wat wil je ermee bereiken?
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:16:17 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844286
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat je met hier rellen voor elkaar krijgt dat men zegt 'goh weet je, jullie hebben gelijk. Ik ga het roer van mijn hele leven omgooien?'
Wat wil je ermee bereiken?
Dan moet natuurlijk eerst iemand gelijk hebben. Het is niet altijd wat het lijkt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:17:29 #207
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128844325
En wie heeft er dan gelijk en wie bepaalt dat dan? Nutteloze strijd imo.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_128844338
Rellen? Mogen we r alleen feliciteren of mogen we ook onze mening geven? gezellig met r in Z&G posten terwijl ik medelijden heb met dat grut dat om de 3 maanden een nieuwe vader heeft.. Ik heb jullie anders niet zo enthousiast zien verwijderen bij gezeur over DJMO, sterker nog, ik geloof dat t halve modteam zelfs meedeed?
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:18:17 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128844344
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef Kleurdoos het volgende:
je denkt toch niet serieus dat het om het weghalen van een update alleen gaat?
vertel. Waar gaat het volgens jou dan wel over.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:18:54 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844356
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En wie heeft er dan gelijk en wie bepaalt dat dan? Nutteloze strijd imo.
Is het ook, maar er is zoveel compleet nutteloos. Prima dat mensen denken hoe andermans leven in elkaar zit, maar het blijft toch echt denken zolang je niet zelf dat leven leidt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:21:31 #211
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128844428
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Rellen? Mogen we r alleen feliciteren of mogen we ook onze mening geven? gezellig met r in Z&G posten terwijl ik medelijden heb met dat grut dat om de 3 maanden een nieuwe vader heeft.. Ik heb jullie anders niet zo enthousiast zien verwijderen bij gezeur over DJMO, sterker nog, ik geloof dat t halve modteam zelfs meedeed?
tuurlijk mag je je mening geven. En medelijden hebben. Maar daar gaat het nu niet om. Blijkbaar willen ze je mening niet horen en het er 'dus' hier niet over hebben. Discussieforum en al.
En tja, er zullen meerdere meningen zijn. Het doet er verder niet zoveel toe. En ik vind je geinsinueer eigenlijk wel genoeg ktnxbye.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:21:33 #212
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128844430
Mij gaat het niet om wat pvoesss wel of niet met haar leven doet, maar het meten met 2 maten. Want nu werd er geroepen ja maar het was op een ander subforum dus kan je hier geen update plaatsen. Er is wel vaker naar een ander subforum verwezen bij het plaatsen van een update.
En ik vind het belachelijk voor woorden dat een update die netjes word geplaats (laten we dat wel even onderstrepen) ineens weggehaald mag worden omdat een ander daarom vraagt. Tuurlijk er zullen altijd wel eens uitzonderingen zijn, maar een aankondiging van een zwangerschap vind ik niet echt een uitzondering, melding van een scheiding of dergelijk zou ik eerder een reden vinden om het weg te halen.
En eigenlijk vind ik ook dat onzin. Het is een openbaar forum. Als je niet wilt dat iedereen het weet moet je het er maar niet neerzetten
Be happy with the little things in life
pi_128844527
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

tuurlijk mag je je mening geven. En medelijden hebben. Maar daar gaat het nu niet om. Blijkbaar willen ze je mening niet horen en het er 'dus' hier niet over hebben. Discussieforum en al.
En tja, er zullen meerdere meningen zijn. Het doet er verder niet zoveel toe. En ik vind je geinsinueer eigenlijk wel genoeg ktnxbye.
Ze hebben het er hier over door een buikfoto te plaatsen... dat stoort dus, dat krampachtige gezeik over weghalen van updates, jullie die posts leeghalen.. maar ondertussen kan onze seriebezwangeraarster wel overal posten wat ze wil en wij moeten stil zijn. Dat is hetzelfde als Wilders tegenkomen en het niet over buitenlanders hebben ofzo :P
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:25:04 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844531
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mij gaat het niet om wat pvoesss wel of niet met haar leven doet, maar het meten met 2 maten. Want nu werd er geroepen ja maar het was op een ander subforum dus kan je hier geen update plaatsen. Er is wel vaker naar een ander subforum verwezen bij het plaatsen van een update.
En ik vind het belachelijk voor woorden dat een update die netjes word geplaats (laten we dat wel even onderstrepen) ineens weggehaald mag worden omdat een ander daarom vraagt. Tuurlijk er zullen altijd wel eens uitzonderingen zijn, maar idd geval een aankondiging van een zwangerschap vind ik niet echt een uitzondering, melding van een scheiding of dergelijk zou ik eerder een reden vinden om het weg te halen.
En eigenlijk vind ik ook dat onzin. Het is een openbaar forum. Als je niet wilt dat iedereen het weet moet je het er maar niet neerzetten
Maar het is toch te zot voor woorden dat als Pietje ergens in R&P meldt zwanger te zijn (beetje bijzondere naamkeuze trouwens), dat dat dan meteen een update in OUD moet zijn. Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand zelf in OUD meldt dat hij of zij ouder hoopt te worden. Dat een bevalling vervolgens gemeld wordt als iemand hier meegeschreven heeft, maar alleen daar een update plaatst, daar kan ik inkomen, maar een zwangerschap, nee sorry, dat vind ik wat ver gaan. Of alle zwangerschappen moeten gemeld worden.
Daarnaast: het moge duidelijk zijn waarom deze update geplaatst werd, dat was niet omdat iedereen blij was, maar omdat het veel leuker is om er opmerkingen over te kunnen maken...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:25:06 #215
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128844534
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mij gaat het niet om wat pvoesss wel of niet met haar leven doet, maar het meten met 2 maten. Want nu werd er geroepen ja maar het was op een ander subforum dus kan je hier geen update plaatsen. Er is wel vaker naar een ander subforum verwezen bij het plaatsen van een update.
En ik vind het belachelijk voor woorden dat een update die netjes word geplaats (laten we dat wel even onderstrepen) ineens weggehaald mag worden omdat een ander daarom vraagt. Tuurlijk er zullen altijd wel eens uitzonderingen zijn, maar een aankondiging van een zwangerschap vind ik niet echt een uitzondering, melding van een scheiding of dergelijk zou ik eerder een reden vinden om het weg te halen.
En eigenlijk vind ik ook dat onzin. Het is een openbaar forum. Als je niet wilt dat iedereen het weet moet je het er maar niet neerzetten
het was niet een ander maar de persoon wie de update betrof.
Andere updates buiten OUD waren eigenlijk altijd met toestemming en medeweten. Er zijn eerder aankondigingen van geboortes en zwangerschappen weggehaald.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128844569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
En ik vind het belachelijk voor woorden dat een update die netjes word geplaats (laten we dat wel even onderstrepen) ineens weggehaald mag worden omdat een ander daarom vraagt.
Voor mij was het als de eerste update anders was geweest misschien ook wel heel anders geweest.
Ik heb met die verwijderingen niets te maken ik heb niets gevraagd aan een mod of wie dan ook.
die keus is voor ons gemaakt en vind ik overigens heel fijn. Maar dat zorgt er wel voor dat ik ook niet zit te wachten om alsnog een andere update :)

Bovendien hebben wij het niet openbaar gezet :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:26:31 #217
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128844578
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mij gaat het niet om wat pvoesss wel of niet met haar leven doet, maar het meten met 2 maten. Want nu werd er geroepen ja maar het was op een ander subforum dus kan je hier geen update plaatsen. Er is wel vaker naar een ander subforum verwezen bij het plaatsen van een update.
En ik vind het belachelijk voor woorden dat een update die netjes word geplaats (laten we dat wel even onderstrepen) ineens weggehaald mag worden omdat een ander daarom vraagt. Tuurlijk er zullen altijd wel eens uitzonderingen zijn, maar een aankondiging van een zwangerschap vind ik niet echt een uitzondering, melding van een scheiding of dergelijk zou ik eerder een reden vinden om het weg te halen.
En eigenlijk vind ik ook dat onzin. Het is een openbaar forum. Als je niet wilt dat iedereen het weet moet je het er maar niet neerzetten
Dus diegene waar een update over gedaan wordt heeft dat maar te accepteren? Nou wordt 'ie helemaal mooi :D

En dat iets op internet staat is geen vrijbrief om er dan maar mee aan de haal te gaan.
Ik herhaal het nog maar eens een keertje..
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:28:08 #218
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_128844627
Wij zijn niet degene die het op FOK! hebben geplaatst en het feit dat mijn nickname op mijn werk ook bekend is is ook niet altijd even handig maar dat was een bewuste keuze van mij. Net zoals dit dus ook een keuze van ons is om het niet in het update topic te willen. Het is ook niet zomaar overal op social media gemeld voor het op FOK! stond. Daarbij zijn onze social media prive.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:28:18 #219
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128844634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:25 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ze hebben het er hier over door een buikfoto te plaatsen... dat stoort dus, dat krampachtige gezeik over weghalen van updates, jullie die posts leeghalen.. maar ondertussen kan onze seriebezwangeraarster wel overal posten wat ze wil en wij moeten stil zijn. Dat is hetzelfde als Wilders tegenkomen en het niet over buitenlanders hebben ofzo :P
ik heb geen posts weggehaald. Ik was ff druk met mijn eigen (niet zo geheime) leven in goede banen te leiden. Tja, ik kan er verder weinig anders van maken. Ik haal verder niks weg behalve ongewenste updates. En dingen die buiten de policy vallen. Je hoeft dus niet stil te zijn. Maar je kan je soms ook afvragen wat je mening nog toevoegt aan een situatie.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:29:57 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844672
En na het hele verhaal over die update, wist toch de hele wereld het al, dus waarom dan niet een foto plaatsen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:31:04 #221
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128844707
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:29 schreef Troel het volgende:
En na het hele verhaal over die update, wist toch de hele wereld het al, dus waarom dan niet een foto plaatsen...
Ja want consequent zijn is best moeilijk :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:31:26 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844721
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja want consequent zijn is best moeilijk :Y
Best wel, volgens mij riep jij tijden geleden dat je me zou gaan negeren :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128844724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef Paxlie het volgende:
Wij zijn niet degene die het op FOK! hebben geplaatst en het feit dat mijn nickname op mijn werk ook bekend is is ook niet altijd even handig maar dat was een bewuste keuze van mij. Net zoals dit dus ook een keuze van ons is om het niet in het update topic te willen. Het is ook niet zomaar overal op social media gemeld voor het op FOK! stond. Daarbij zijn onze social media prive.
Waarom in godsnaam niet in het update topic willen staan, maar wel in het buikentopic? :')
pi_128844755
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb geen posts weggehaald. Ik was ff druk met mijn eigen (niet zo geheime) leven in goede banen te leiden. Tja, ik kan er verder weinig anders van maken. Ik haal verder niks weg behalve ongewenste updates. En dingen die buiten de policy vallen. Je hoeft dus niet stil te zijn. Maar je kan je soms ook afvragen wat je mening nog toevoegt aan een situatie.
Ik vraag me nooit af of mijn mening iets toevoegt want dat doet het nooit :D al kan je niet ontkennen dat ik gewoon zeg wat 80% denkt. Wellicht zijn het mijn hormonen maar ik trek me dit echt aan, t gedoe met die kinderen, mannen en ieder jaar weer een zwangerschap erbij die dan wel of niet afgebroken moet worden.. en ja dat wil ik graag ventileren..en met mij tig anderen alleen doen die dat elders online en niet rechtstreeks in een topic hier. ik snap dat echt voor jullie lastig is om leiding te houden, maar nu wordt het alleen nog maar groter, net als toen met dat bevallingsverhaal van sorbo. 1 klik en er was geen probleem geweest.
pi_128844776
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Best wel, volgens mij riep jij tijden geleden dat je me zou gaan negeren :+
Is lastig want je bent overal, de hele dag, overal..overal..het houdt niet op, niet vanzeeeeelfff ;(
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:35:14 #226
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128844812
edit; op de man spelen is nergens voor nodig

[ Bericht 93% gewijzigd door De_Taartjesfee op 11-07-2013 19:40:15 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:35:52 #227
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128844837
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:33 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik vraag me nooit af of mijn mening iets toevoegt want dat doet het nooit :D al kan je niet ontkennen dat ik gewoon zeg wat 80% denkt. Wellicht zijn het mijn hormonen maar ik trek me dit echt aan, t gedoe met die kinderen, mannen en ieder jaar weer een zwangerschap erbij die dan wel of niet afgebroken moet worden.. en ja dat wil ik graag ventileren..en met mij tig anderen alleen doen die dat elders online en niet rechtstreeks in een topic hier. ik snap dat echt voor jullie lastig is om leiding te houden, maar nu wordt het alleen nog maar groter, net als toen met dat bevallingsverhaal van sorbo. 1 klik en er was geen probleem geweest.
Dus? Wat is je voorstel?
Een bash hier op pvaxlie-topic?

Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Wat zou je ervan zeggen als je je zorgen eens netjes op een rijtje zou zetten in een pm aan pvoess? Waarom moet heel fok ervan meegenieten wat jij vindt?
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:37:23 #228
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128844887
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar het is toch te zot voor woorden dat als Pietje ergens in R&P meldt zwanger te zijn (beetje bijzondere naamkeuze trouwens), dat dat dan meteen een update in OUD moet zijn. Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand zelf in OUD meldt dat hij of zij ouder hoopt te worden. Dat een bevalling vervolgens gemeld wordt als iemand hier meegeschreven heeft, maar alleen daar een update plaatst, daar kan ik inkomen, maar een zwangerschap, nee sorry, dat vind ik wat ver gaan. Of alle zwangerschappen moeten gemeld worden.
Daarnaast: het moge duidelijk zijn waarom deze update geplaatst werd, dat was niet omdat iedereen blij was, maar omdat het veel leuker is om er opmerkingen over te kunnen maken...
Daar ben ik het niet mee eens, er is vaker een update geplaats vanaf een ander subforum van geboortes waar men hier in OUD nog niks van wist. En het lijkt mij zeer onlogisch om eerst een dm/pm te doen met de vraag mag ik een update posten, dan sla je wat mij betreft de plank mis met zo'n topic. Maar dat zal vast aan mijn blonde haren liggen dat ik het niet snap.

quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Dus diegene waar een update over gedaan wordt heeft dat maar te accepteren? Nou wordt 'ie helemaal mooi :D

En dat iets op internet staat is geen vrijbrief om er dan maar mee aan de haal te gaan.
Ik herhaal het nog maar eens een keertje..
En dit slaat dus nergens op, wil je niet dat iemand er mee aan de haal gaat moet je het niet op een openbaar forum zetten, dat zijn de risico's nu eenmaal. Je weet van te voren dat anderen kunnen meelezen, als je niet wilt dat het ergens anders terecht komt moet je het mi niet eens plaatsen.

En misschien moet jullie je eigen policy eens doorlezen: policy

quote:
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:37:59 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, er is vaker een update geplaats vanaf een ander subforum van geboortes waar men hier in OUD nog niks van wist. En het lijkt mij zeer onlogisch om eerst een dm/pm te doen met de vraag mag ik een update posten, dan sla je wat mij betreft de plank mis met zo'n topic. Maar dat zal vast aan mijn blonde haren liggen dat ik het niet snap.

ja, als er tijdens de zwangerschap meegepost is in OUD ;) Klein detail wat je over het hoofd ziet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:38:20 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844902
[weggeedit]

[ Bericht 97% gewijzigd door De_Taartjesfee op 11-07-2013 19:40:33 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128844937
ff tussen de discussie door hoor..

OUD / Van kleuter tot puber deel 96
is dit nodig?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:39:36 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef droomvrouwtje het volgende:

En misschien moet jullie je eigen policy eens doorlezen: policy

[..]

[..]

En dat je het niet hoeft te verwachten, wil niet zeggen dat het niet voor kan komen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:39:37 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128844945
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:33 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik vraag me nooit af of mijn mening iets toevoegt want dat doet het nooit :D al kan je niet ontkennen dat ik gewoon zeg wat 80% denkt. Wellicht zijn het mijn hormonen maar ik trek me dit echt aan, t gedoe met die kinderen, mannen en ieder jaar weer een zwangerschap erbij die dan wel of niet afgebroken moet worden.. en ja dat wil ik graag ventileren..en met mij tig anderen alleen doen die dat elders online en niet rechtstreeks in een topic hier. ik snap dat echt voor jullie lastig is om leiding te houden, maar nu wordt het alleen nog maar groter, net als toen met dat bevallingsverhaal van sorbo. 1 klik en er was geen probleem geweest.
Als ik me alles aan moest trekken wat in mijn ogen anders zou kunnen zou ik aan een maagkwaal/hartaanval overlijden binnen afZienbare tijd. :D maar dat zal mijn leeftijd wel zijn. Hallo oudwijffactor. :')

En ik maak niks groter. Echt niet. Ik blijf bij wat ik gedaan heb en sta daar volledig achter. Ik verbaas me over de rechten die iedereen meent te hebben op een update of het geven van zijn mening.

En tja, omdat ik er achter sta vind ik het niet lastig leiding te houden. Ik snap jullie punt volkomen en snap de frustratie dat er nu niet een plek is om die te ventileren. Maar dat maakt een update niet 'moeten'
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128844950
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Dus? Wat is je voorstel?
Een bash hier op pvaxlie-topic?

Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Wat zou je ervan zeggen als je je zorgen eens netjes op een rijtje zou zetten in een pm aan pvoess? Waarom moet heel fok ervan meegenieten wat jij vindt?
het blijft een discussieforum toch, als iedereen elkaar zou gaan pmén en reageren op elkaar via dm dan in topics.. wat hebben we dan nog te doen? Overigens ben ik wel klaar hoor, denk ik. tot ze weer zwanger is
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:40:25 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_128844968
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:39 schreef Vicky het volgende:
ff tussen de discussie door hoor..

OUD / Van kleuter tot puber deel 96
is dit nodig?
Tja, je moet niet verwachten dat het weggehaald wordt hoor!
(o wacht, misschien toch wel?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:41:01 #236
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128844987
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef Troel het volgende:

[..]

ja, als er tijdens de zwangerschap meegepost is in OUD ;) Klein detail wat je over het hoofd ziet.
Geen idee, zou kunnen. Maar Pvoesss post toch ook in OUD wat is nu het verschil?? Ze post toch in OUD en ergens anders staat dat ze zwanger is, ik zie het probleem niet.

En ja ik ben het er mee eens dat de toon van de update anders kon de eerste keer, de 2e keer was er niks mis mee. Gezeik en gezever om niks dan.
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:41:40 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Geen idee, zou kunnen. Maar Pvoesss post toch ook in OUD wat is nu het verschil?? Ze post toch in OUD en ergens anders staat dat ze zwanger is, ik zie het probleem niet.

En ja ik ben het er mee eens dat de toon van de update anders kon de eerste keer, de 2e keer was er niks mis mee. Gezeik en gezever om niks dan.
Ow, dus als jij zwanger bent, en je buurvrouw weet het omdat ze van die flessen ziet staan, vind je het niet erg als ze het je hele omgeving vast verteld?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128845006
Dat verzoek is er ook niet gedaan. :)
Enige wat er was is een melding van Paxlie dat het wat hem betreft niet hoeft.
Nadat alles al weg was :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:42:36 #239
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128845038
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, er is vaker een update geplaats vanaf een ander subforum van geboortes waar men hier in OUD nog niks van wist. En het lijkt mij zeer onlogisch om eerst een dm/pm te doen met de vraag mag ik een update posten, dan sla je wat mij betreft de plank mis met zo'n topic. Maar dat zal vast aan mijn blonde haren liggen dat ik het niet snap.

[..]

En dit slaat dus nergens op, wil je niet dat iemand er mee aan de haal gaat moet je het niet op een openbaar forum zetten, dat zijn de risico's nu eenmaal. Je weet van te voren dat anderen kunnen meelezen, als je niet wilt dat het ergens anders terecht komt moet je het mi niet eens plaatsen.

En misschien moet jullie je eigen policy eens doorlezen: policy

[..]

[..]

We verwijderen geen posts die mensen over zichzelf plaatsen.
Een ongewenste update valt daar dus logischerwijs niet onder.
Anders zou iedereen alles kunnen updaten wat hij tegenkwam.
Het pdatetopic is er om snel terug te kunnen zoeken wat er gebeurd is op het forum als je bijvoorbeeld op vakantie geweest bent. Updates zijn niet! verplicht.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_128845053
Over die update snap ik overigens wel. tís niet op verzoek en meer een boodschap tot publieke schande ..het was vast hun intentie om t angstvallig stil te houden enzo. Maar daarna werden er posts delete en aangepast, dat vind ik wel vreemd
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:43:10 #241
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128845059
Uhm, maar mogen de updates over mij dan nog weg? Ik heb er ook niet om gevraagd.


als je niet wil dat de werkgever van je vriend dingen leest die je niet wil delen dan moet je ze niet posten. Echt, dat is geen raketkunde...
Je hele privéleven is hier terug te vinden, met alle ups en downs, zonder daar moeite voor te doen.

En echt, ik hoop oprecht dat jullie alle vijf gelukkig worden samen en dat je huidige vriend lang de vader mag zijn van jullie kind.

[ Bericht 26% gewijzigd door debuurvrouw op 11-07-2013 19:48:03 ]
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:43:27 #242
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845066
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, dus als jij zwanger bent, en je buurvrouw weet het omdat ze van die flessen ziet staan, vind je het niet erg als ze het je hele omgeving vast verteld?
Nee, want als ik niet wil dat mijn hele omgeving het weet zou ik die flessen niet buiten zetten..
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:44:04 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845076
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Nee, want als ik niet wil dat mijn hele omgeving het weet zou ik die flessen niet buiten zetten..
Ze stonden niet buiten ;) Je buurvrouw zag er een glimp van toen ze een bakje suiker kwam lenen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:44:36 #244
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128845095
Oeh. Nu begint de poëzie.

*smul*
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:45:18 #245
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845113
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Ze stonden niet buiten ;) Je buurvrouw zag er een glimp van toen ze een bakje suiker kwam lenen.
Dan had ik ze beter moeten verstoppen, als ik wil dat iemand het niet weet zou ik er echt voor zorgen dat dingen niet in het zicht staan, irl of op internet
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:45:22 #246
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128845117
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:41 schreef Pvoesss het volgende:
Dat verzoek is er ook niet gedaan. :)
Enige wat er was is een melding van Paxlie dat het wat hem betreft niet hoeft.
Nadat alles al weg was :)
Nee er was een nieuwe update en paxlie verzocht het weg te halen.
Maakt mij niet uit maar wat je zegt klopt niet helemaal.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:45:38 #247
37295 Luigi
mario pls
pi_128845129
Dames, dames... Zelfs ik begin het een beetje plaatsvervangend gênant te vinden allemaal :').
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:45:58 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845141
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef Luigi het volgende:
Dames, dames... Zelfs ik begin het een beetje plaatsvervangend gênant te vinden allemaal :').
Ik heb alleen maar cola, geen popcorn, daar gaat het mis :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:47:39 #249
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845196
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

We verwijderen geen posts die mensen over zichzelf plaatsen.
Een ongewenste update valt daar dus logischerwijs niet onder.
Anders zou iedereen alles kunnen updaten wat hij tegenkwam.
Het pdatetopic is er om snel terug te kunnen zoeken wat er gebeurd is op het forum als je bijvoorbeeld op vakantie geweest bent. Updates zijn niet! verplicht.
quote:
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had.
Een update is idd niet verplicht, soms word er niet altijd een update geplaatst omdat anderen het niet lezen of zich niet verbonden voelen met een user.
Maar lees de geqoute tekst nog eens!!!!
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:47:57 #250
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_128845206
Tis dat ik niet van popcorn houd, maar anders....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:48:13 #251
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128845216
Fuck man, zonder dat ik het door had hele zak

leeggegeten. En nu ben ik misselijk. En nog niet eens van de rel ;(
pi_128845244
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee er was een nieuwe update en paxlie verzocht het weg te halen.
Maakt mij niet uit maar wat je zegt klopt niet helemaal.
Dat heb ik dan gemist :) dus dat kan zijn :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:49:46 #253
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128845246
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

[..]

Een update is idd niet verplicht, soms word er niet altijd een update geplaatst omdat anderen het niet lezen of zich niet verbonden voelen met een user.
Maar lees de geqoute tekst nog eens!!!!
Aan mijn leeskwaliteiten mankeert niet zoveel hoor.
Ja dingen op internet gaan aan de wandel, bekend verschijnsel.
Betekent niet dat je dan dus maar alles mag plaatsen wat je wilt.
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:50:06 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128845258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]


[..]

Een update is idd niet verplicht, soms word er niet altijd een update geplaatst omdat anderen het niet lezen of zich niet verbonden voelen met een user.
Maar lees de geqoute tekst nog eens!!!!
ja, ik lees het. Bij het updatetopic is het al vanaf het begin gebruik door user niet gewenste updates weg te halen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 11 juli 2013 @ 19:50:21 #255
43556 miss_dynastie
pi_128845268
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:43 schreef Keshet het volgende:
En echt, ik hoop oprecht dat jullie alle vijf gelukkig worden samen en dat je huidige vriend lang de vader mag zijn van jullie kind.
:o :D :')
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:52:16 #256
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845314
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja, ik lees het. Bij het updatetopic is het al vanaf het begin gebruik door user niet gewenste updates weg te halen.
Zou kunnen, bij mij weten is het volgens mij 1x voor gekomen toen Mijsje in scheiding lag. Alle andere keren is het mij niet opgevallen of blijkbaar niet boeiend omdat er niet zo spastisch overgedaan werd
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:53:05 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:52 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Zou kunnen, bij mij weten is het volgens mij 1x voor gekomen. Alle andere keren is het mij niet opgevallen of blijkbaar niet boeiend omdat er niet zo spastisch overgedaan werd
Het valt nu vooral op omdat anderen er zo nodig meteen hun mening over moesten geven.
En serieus, als het toen weggehaald is, waarom het dan nu noemen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:53:22 #258
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128845348
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:52 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Zou kunnen, bij mij weten is het volgens mij 1x voor gekomen toen Mijsje in scheiding lag. Alle andere keren is het mij niet opgevallen of blijkbaar niet boeiend omdat er niet zo spastisch overgedaan werd
Ja, daar hadden toen alleen de user die het betrof een probleem mee en niet de rest van het forum :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:54:22 #259
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128845386
Niet aan de gang blijven.

[ Bericht 85% gewijzigd door De_Taartjesfee op 11-07-2013 19:59:14 ]
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:55:41 #260
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845426
De rest van het forum valt er over omdat er zo spastisch mee om word gegaan. Geen update willen, niet posten in Z&G. Liever willen we het prive houden, maar dan wel een buikfoto plaatsen. Ja logisch dat bijv ik daar op ga reageren, dan moet je wat mij betreft niet gaan lopen zeiken.
Waar ik nogmaals aan geef dat de toon van een update de muziek maakt, maar met de 2e update was niks mis
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:56:58 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128845472
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
De rest van het forum valt er over omdat er zo spastisch mee om word gegaan. Geen update willen, niet posten in Z&G. Liever willen we het prive houden, maar dan wel een buikfoto plaatsen. Ja logisch dat bijv ik daar op ga reageren, dan moet je wat mij betreft niet gaan lopen zeiken.
Waar ik nogmaals aan geef dat de toon van een update de muziek maakt, maar met de 2e update was niks mis
Misschien was er met de toon niks mis, maar dat maakt het nog steeds een ongewenste update.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_128845474
Ik heb een soort omgekeerde binnenstebuiten deja vu. :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:57:25 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845483
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
De rest van het forum valt er over omdat er zo spastisch mee om word gegaan. Geen update willen, niet posten in Z&G. Liever willen we het prive houden, maar dan wel een buikfoto plaatsen. Ja logisch dat bijv ik daar op ga reageren, dan moet je wat mij betreft niet gaan lopen zeiken.
Waar ik nogmaals aan geef dat de toon van een update de muziek maakt, maar met de 2e update was niks mis
Nee, er was een update geplaatst met een toon. Die is verwijderd vanwege de toon en meteen werd er gesteigerd in FB. Toen er gemeld werd dat het om de toon ging, werd de update nogmaals geplaatst, met nog steeds iets van een toon. Pas daarna (!!!) werd er gemeld dat de update niet nodig was, maar toen was het leed al geschied.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128845532
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb een soort omgekeerde binnenstebuiten deja vu. :D
Dat snap ik!
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:01:15 #265
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128845598
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Misschien was er met de toon niks mis, maar dat maakt het nog steeds een ongewenste update.
Och ja. Er gebeuren daar wel meer dingen ongewenst. Een meer of minder maakt dan ook niet uit.
A grand adventure has begun.
pi_128845671
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, er was een update geplaatst met een toon. Die is verwijderd vanwege de toon en meteen werd er gesteigerd in FB. Toen er gemeld werd dat het om de toon ging, werd de update nogmaals geplaatst, met nog steeds iets van een toon. Pas daarna (!!!) werd er gemeld dat de update niet nodig was, maar toen was het leed al geschied.
Pleur op, der zat geen enkele toon in die update van mij.. Ja de bedoeling was duidelijk, maar van een toon of iets dergelijk kun je het niet betichten.

Ik vind het wel apart trouwens dat jij nu zo op komt voor je mede-moraalridder, terwijl je er zelf de laatste tijd als de kippen bij bent om alles wat los en vastgepiest wordt te updaten hier en je maakt mij niet wijs dat je eerst toestemming vraagt van betreffende users want de pies is nauwelijks opgedroogd en het staat er al.
pi_128845716
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Pleur op, der zat geen enkele toon in die update van mij.. Ja de bedoeling was duidelijk, maar van een toon of iets dergelijk kun je het niet betichten.

Ik vind het wel apart trouwens dat jij nu zo op komt voor je mede-moraalridder, terwijl je er zelf de laatste tijd als de kippen bij bent om alles wat los en vastgepiest wordt te updaten hier en je maakt mij niet wijs dat je eerst toestemming vraagt van betreffende users want de pies is nauwelijks opgedroogd en het staat er al.
Toen ging er cola over mijn scherm _O-
pi_128845740
Stiekem zit Pvoesss onder Troels account d0h
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:05:31 #269
37295 Luigi
mario pls
pi_128845744
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:06:05 #270
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845760
:D *proest*
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:06:17 #271
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_128845767
quote:
8s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef Luigi het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:06:51 #272
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128845791
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Pleur op, der zat geen enkele toon in die update van mij.. Ja de bedoeling was duidelijk, maar van een toon of iets dergelijk kun je het niet betichten.

Ik vind het wel apart trouwens dat jij nu zo op komt voor je mede-moraalridder, terwijl je er zelf de laatste tijd als de kippen bij bent om alles wat los en vastgepiest wordt te updaten hier en je maakt mij niet wijs dat je eerst toestemming vraagt van betreffende users want de pies is nauwelijks opgedroogd en het staat er al.
:D
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:08:00 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128845822
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Pleur op, der zat geen enkele toon in die update van mij.. Ja de bedoeling was duidelijk, maar van een toon of iets dergelijk kun je het niet betichten.

Ik vind het wel apart trouwens dat jij nu zo op komt voor je mede-moraalridder, terwijl je er zelf de laatste tijd als de kippen bij bent om alles wat los en vastgepiest wordt te updaten hier en je maakt mij niet wijs dat je eerst toestemming vraagt van betreffende users want de pies is nauwelijks opgedroogd en het staat er al.
en daarom is er dus een soort weghaal garantie voor users die dat niet zo gewenst vinden.

Dat komt (gelukkig) bijna nooit voor. Maar het kán dus, in het updatetopic
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:09:24 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845866
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Pleur op, der zat geen enkele toon in die update van mij.. Ja de bedoeling was duidelijk, maar van een toon of iets dergelijk kun je het niet betichten.

Ik vind het wel apart trouwens dat jij nu zo op komt voor je mede-moraalridder, terwijl je er zelf de laatste tijd als de kippen bij bent om alles wat los en vastgepiest wordt te updaten hier en je maakt mij niet wijs dat je eerst toestemming vraagt van betreffende users want de pies is nauwelijks opgedroogd en het staat er al.
De :o zei genoeg. En als de bedoeling duidelijk was, is het dan niet net zo triest?

Ik zeg nergens dat ik toestemming vraag als men het hier in OUD gewoon zelf post hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:09:59 #275
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128845889
Buuf, dat stuk is duidelijk.

Maar is het niet wat hypocriet om echt overal en nergens te posten dat je zwanger bent, buikfoto's te posten, en dan te verzoeken om een update weg te halen?
Ook zonder die update weet iedereen wel dat Pvoesss zwanger is van Paxlie. :')
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:10:27 #276
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128845908
@Buuf staat dat dan ergens dat we die garantie hebben dat updates verwijderd worden als ze niet gewenst zijn?? Ik zou hier graag dan een linkje van willen hebben voor het het geval er een update geplaatst word zonder mijn toestemming
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:10:32 #277
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128845913
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Troel het volgende:

[..]

De :o zei genoeg.

Ik zeg nergens dat ik toestemming vraag als men het hier in OUD gewoon zelf post hoor.
And the Darwin Award goes to....
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:10:55 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845927
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Keshet het volgende:
Buuf, dat stuk is duidelijk.

Maar is het niet wat hypocriet om echt overal en nergens te posten dat je zwanger bent, buikfoto's te posten, en dan te verzoeken om een update weg te halen?
Ook zonder die update weet iedereen wel dat Pvoesss zwanger is van Paxlie. :')
Waar heb je het haar allemaal zien posten dan? En denk om je tijdlijn, die zit wat in de war.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128845936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Keshet het volgende:
Buuf, dat stuk is duidelijk.

Maar is het niet wat hypocriet om echt overal en nergens te posten dat je zwanger bent, buikfoto's te posten, en dan te verzoeken om een update weg te halen?
Ook zonder die update weet iedereen wel dat Pvoesss zwanger is van Paxlie. :')
:D Je weet het maar nooit...
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:11:28 #280
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128845948
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
@Buuf staat dat dan ergens dat we die garantie hebben dat updates verwijderd worden als ze niet gewenst zijn?? Ik zou hier graag dan een linkje van willen hebben voor het het geval er een update geplaatst word zonder mijn toestemming
Dan is dit topic je jurisprudentie denk ik :D
pi_128845953
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Troel het volgende:

[..]

De :o zei genoeg. En als de bedoeling duidelijk was, is het dan niet net zo triest?

Ik zeg nergens dat ik toestemming vraag als men het hier in OUD gewoon zelf post hoor.
Da's dr standaard icoon. :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:12:14 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_128845973
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:11 schreef -Spring het volgende:

[..]

Da's dr standaard icoon. :)
Serieus leuk geprobeerd :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128846000
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Serieus leuk geprobeerd :P
Het is serieus waar. :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:14:34 #284
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128846029
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Waar heb je het haar allemaal zien posten dan? En denk om je tijdlijn, die zit wat in de war.
Nee, mijn tijdlijn is niet in de war. Ik heb vanmiddag een update gepost en die werd zonder pardon weggehaald, zelfs zonder een berichtje van de mods. Pas na mijn tweede update kreeg ik de melding dat de personen waar de updates over gingen liever geen updates hadden.

Maar, nu blijkt weer dat Pax alleen maar gezégd heeft dat het voor hem niet hóeft. Dat is blijkbaar niet hetzelfde als een verzoek. Ergo, de updates kunnen terug?
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:16:53 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_128846098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:14 schreef Keshet het volgende:

[..]

Nee, mijn tijdlijn is niet in de war. Ik heb vanmiddag een update gepost en die werd zonder pardon weggehaald, zelfs zonder een berichtje van de mods. Pas na mijn tweede update kreeg ik de melding dat de personen waar de updates over gingen liever geen updates hadden.

Maar, nu blijkt weer dat Pax alleen maar gezégd heeft dat het voor hem niet hóeft. Dat is blijkbaar niet hetzelfde als een verzoek. Ergo, de updates kunnen terug?
Dan was jouw update zelfs de derde update en de vierde. En kwam de buikfoto dus mogelijk zelfs pas nadat er voor de vierde keer geprobeerd is mensen in de zeik te zetten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:18:43 #286
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128846152
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan was jouw update zelfs de derde update en de vierde. En kwam de buikfoto dus mogelijk zelfs pas nadat er voor de vierde keer geprobeerd is mensen in de zeik te zetten.
Sinds wanneer is het melden van een zwangerschap hetzelfde als het in de zeik nemen van mensen?

Dan ben jij hier wel de opperafzeiker zeker? Wat Lijnloos al zei, jij post tegenwoordig al bijna voordat mensen klaar zijn met testen.
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:19:20 #287
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128846177
@troel ik vind het nog al een valse aanname om te zeggen dat ze Pvoesss in de zeik willen zetten. Bij een nette update lijkt me dat niet de intentie
Be happy with the little things in life
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:19:35 #288
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128846188
Maarreh, ik ga sporten. Graag nergens anders vermelden, dat hoeft voor mij niet zo.
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:19:58 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_128846201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:18 schreef Keshet het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het melden van een zwangerschap hetzelfde als het in de zeik nemen van mensen?

Dan ben jij hier wel de opperafzeiker zeker? Wat Lijnloos al zei, jij post tegenwoordig al bijna voordat mensen klaar zijn met testen.
De manier waarop zwangerschappen hier gemeld worden, heeft daar wel veel van weg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128846206
haha dames, we weten allemaal dat jullie nu een beetje liegen :+
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:20:19 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_128846208
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
@troel ik vind het nog al een valse aanname om te zeggen dat ze Pvoesss in de zeik willen zetten. Bij een nette update lijkt me dat niet de intentie
Lees wat Lijnloos zelf aangeeft over haar update ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128846209
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Serieus leuk geprobeerd :P
Niet eens, tis toch echt zo, al maanden!
Maar goed, als jij vin dat dat de toon zet in al mijn berichten, prima! :o
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:20:34 #293
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128846216
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef Troel het volgende:

[..]

De manier waarop zwangerschappen hier gemeld worden, heeft daar wel veel van weg.
Wat was er anders aan mijn post dan aan jouw gemiddelde post? Serieus? Je hebt ze waarschijnlijk niet eens gezien, zo snel waren ze weg.
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:20:58 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_128846226
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Niet eens, tis toch echt zo, al maanden!
Maar goed, als jij vin dat dat de toon zet in al mijn berichten, prima! :o
Ah en bij alle andere meldingen van zwangerschappen pas je hem wel aan, maar bij deze niet...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:21:01 #295
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_128846229
Troel je gaat er automagisch vanuit dat het om mensen in de zeik te zetten is. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?
Niet iedereen heeft slechte intenties :')
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:21:49 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_128846256
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Troel je gaat er automagisch vanuit dat het om mensen in de zeik te zetten is. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?
Niet iedereen heeft slechte intenties :')
Lees gewoon eens wat Lijnloos zelf zegt. En waarom een update posten als de persoon om wie het gaat al heeft aangegeven dat hij het niet wil? "Oeps, dat heb ik niet gezien?" Iedereen was er anders als de kippen hier bij om te reageren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:22:06 #297
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128846259
Een verzoek om weghalen hoeft niet hier te staan he, dat kan ook gewoon via pm gevraagd worden.
En keshet, jouw updat haalde ik weg zonder je op de hoogte te stellen. N00bmod he, kan gebeuren. Daarna heb ik je wel gezegd dat een update niet nodig is.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_128846279
Je hebt iig wat te doen TF :')
  † In Memoriam † donderdag 11 juli 2013 @ 20:22:57 #299
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128846291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef Paxlie het volgende:
Wij zijn niet degene die het op FOK! hebben geplaatst en het feit dat mijn nickname op mijn werk ook bekend is is ook niet altijd even handig maar dat was een bewuste keuze van mij. Net zoals dit dus ook een keuze van ons is om het niet in het update topic te willen. Het is ook niet zomaar overal op social media gemeld voor het op FOK! stond. Daarbij zijn onze social media prive.
gewoon nieuwsgierigmodus/ waarom in vredesnaam moeten ze op je werk je nicknaam weten?
  donderdag 11 juli 2013 @ 20:23:46 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128846315
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Je hebt iig wat te doen TF :')
Ik zei nog zo ik hoef geen ontgroening :')
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')