abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:43:10 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_127697292
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het niet op z'n plaats daar. Juist het medische traject is de bindende factor in dat topic. In Zwanger....en dan gaat het mis gaat het om 'gewone' (alsof het dat ooit is, maar goed) zwangerschappen die niet goed (dreigen te) gaan.
Het is verder geen ramp dat het daar staat, maar ik denk dat de steun die men zoekt bij een miskraam in Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat niet zo goed gegeven kan worden.
Maar als het medische traject bindend is, zou het topic dan niet anders moeten heten? Dan zou dat namelijk in de titel duidelijk moeten zijn.
Overigens heeft hij onlangs ook meegepost in wachten op het streepje en daar is ook te lezen dat het niet allemaal vanzelfsprekend was.

(Overigens had ik nog wel enige hoop na het bericht van user en ik hoop eigenlijk dat er straks niet een post komt in het miskraamtopic :@ )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:45:53 #104
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127697383
De bindende factor is het niet zwanger kunnen worden/blijven na lange tijd lijkt me.
Niet iedereen maakt de keus om de medische molen in te gaan en ruimte voor hen moet er ook zijn toch?
Of zij die uitgedokterd zijn?
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:46:51 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_127697415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef laziness het volgende:
De bindende factor is het niet zwanger kunnen worden/blijven na lange tijd lijkt me.
Niet iedereen maakt de keus om de medische molen in te gaan en ruimte voor hen moet er ook zijn toch?
Dat vind ik wel een hele mooie laziness :Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:48:01 #106
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_127697457
Eigenlijk vind ik het best wel sneu dat er nu hier 'gediscusieerd/overlegd" wordt door users waar een andere user terecht kan met zijn verdriet... Kan me zo voorstellen dat de betreffende user hierdoor ook denkt "bekijk het maar, ik post helemaal niet meer...."

:{
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:49:27 #107
5428 crew  miss_sly
pi_127697505
quote:
Dat is inderdaad wel een iets betere beschrijving. Het gaat ook over de vraag of je de medische molen in wil, hoe je dat ervaart, wat als er niets meer te dokteren valt.

Maar het gaat er dus even om dat in dit geval voor de andere posters in dat topic, zoals droomvrouwtje ook al aangaf, niet duidelijk was dat dit een verhaal was dat in de basis ook in dat topic had kunnen staan en er alleen nu pas weer kwam te staan.

Een 'gewone' 'incidentele' miskraam, hoe verdrietig ook, is meer op zijn plaats in het andere topic, naar mijn mening.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:51:06 #108
244125 laziness
pi_127697557
Er staat toch in de eerste regel na drie jaar zwanger.
Lijkt me dat het dan duidelijk is dat het anders is dan als je in de eerste maand proberen een miskraam dreigt te krijgen.
Niet om verdriet op een weegschaaltje te leggen maar hij gaf de uitleg in zijn eerste zin waarom hij dit topic uit koos.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:51:41 #109
5428 crew  miss_sly
pi_127697582
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:48 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk vind ik het best wel sneu dat er nu hier 'gediscusieerd/overlegd" wordt door users waar een andere user terecht kan met zijn verdriet... Kan me zo voorstellen dat de betreffende user hierdoor ook denkt "bekijk het maar, ik post helemaal niet meer...."

:{
Ik denk dat je het anders zou kunnen bekijken. Het gaat er denk ik juist om dat je met het verdriet over een miskraam beter in het andere topic kunt zitten, omdat daar ook mensen lezen en reageren die bijvoorbeeld niet in Als zwanger worden....komen. Dat is toch best een specifieke topicreeks.
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:53:57 #110
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_127697657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat je het anders zou kunnen bekijken. Het gaat er denk ik juist om dat je met het verdriet over een miskraam beter in het andere topic kunt zitten, omdat daar ook mensen lezen en reageren die bijvoorbeeld niet in Als zwanger worden....komen. Dat is toch best een specifieke topicreeks.
Yep zo zou je het ook kunnen bekijken, denk alleen dat het niet zo bekeken wordt als je al vol verdriet zit. Dan zou ik eerder denken "WTF!?!?! Barst maar..."
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_127697682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef laziness het volgende:
Lijkt me dat het dan duidelijk is dat het anders is dan als je in de eerste maand proberen een miskraam dreigt te krijgen.
Niet om verdriet op een weegschaaltje te leggen maar hij gaf de uitleg in zijn eerste zin waarom hij dit topic uit koos.
Voor mij was het ook heel logisch waarom hij het topic koos eigenlijk :Y
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:55:45 #112
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127697717
quote:
Die zijn toch net zo goed van harte welkom. Genoeg meiden die ondertussen gestopt zijn en bij tijd en wijle even voorbij komen.
Ik heb dan ook niet gezegd dat hij niet welkom is, maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om op hem te reageren.
En als ik vanuit mij zelf praat, ik vind het moeilijk. Ik heb hem eerst ook door verwezen, m.i leek mij, afgaande op zijn post, dat je daar veel meer aansluiting krijgt. En naderhand heb ik even gezocht, omdat ik pas hier in het feedback topic zag dat zij al langer bezig zijn, Maar wat is er mis met iemand verwijzen naar een ander topic als je denkt dat je daar meer aansluiting hebt??
Los van het medische gedeelte, lijkt mij het ook vooral veel fijner om ergens te posten waar gelijkgestemde zitten en mensen met helaas dezelfde ervaringen en waar veel eerder op gereageerd zou worden door anderen. Gewoon omdat men in dat topic toch veel eerder meeleest

[ Bericht 5% gewijzigd door droomvrouwtje op 12-06-2013 11:03:03 ]
Be happy with the little things in life
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:02:01 #113
5428 crew  miss_sly
pi_127697970
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Die zijn toch net zo goed van harte welkom. Genoeg meiden die ondertussen gestopt zijn en bij tijd en wijle even voorbij komen.
Ik heb dan ook niet gezegd dat hij niet welkom is, maar ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om op hem te reageren.
En als ik vanuit mij zelf praat, ik vind het moeilijk. Ik heb hem eerst ook door verwezen, m.i leek mij, afgaande op zijn post, dat je daar veel meer aansluiting krijgt. En naderhand heb ik even gezocht, omdat ik pas hier in het feedback topic zag. Maar wat is er mis met iemand verwijzen naar een ander topic als je denkt dat je daar mee aansluiting hebt??
Dat inderdaad, meer aansluiting. Ik zocht telkens de woorden en kon ze niet vinden.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:04:44 #114
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127698094
Ja dat, meer aansluiting, wat ik zeg hij is van harte welkom, maar gezien zijn huidige situatie lijkt mij het fijner om daar over te praten in een topic waar mensen zitten die toch andere ervaring en tips hebben. Het is daar veel specifieker
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:08:14 #115
244125 laziness
pi_127698210
Het lijkt mij dat deze meneer na drie jaar eindelijk zwanger gelijkgestemden zoekt in zij die weten hoe het is om zo lang te doen over zwanger worden.
Hij zocht juist reacties van hen die ook moeilijk zwanger worden. Definitieve miskraam is het tenslotte nog niet.

Het is maar net op welk vlak je de gelijkgestemden zoekt dus.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:10:52 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127698317
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef laziness het volgende:
Dat dus..kon het niet juist bewoorden.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:12:40 #117
244125 laziness
pi_127698381
Feit blijft dus dat het ligt aan hoeveel deze user post.
Hij post niet over de medische malle molen dus nu verwijzen we hem direct door terwijl de uitleg er bij staat dat het zo moeizaam gaat.
Is het een vaste user die daar schrijft dan zou dat echt niet gebeuren.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:12:48 #118
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127698384
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik redeneerde meer vanuit het feit dat het waarschijnlijk fout zit, ik heb verder niet stil gestaan bij het feit hoe er lang er over gedaan is om zwanger te worden. En dat is weer vooral vanuit mijn zelf redenerend dat ik op zo'n moment toch andere ervaringen en gelijkgestemde zou willen hebben. Vandaar mijn reactie..
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:16:30 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127698523
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:12 schreef laziness het volgende:
Hij post niet over de medische malle molen dus nu verwijzen we hem direct door terwijl de uitleg er bij staat dat het zo moeizaam gaat.
Daar twijfel ik aan, als het niet op zijn plaats is word er net zo goed door verwezen, maar users die al langer meeposten zag je ook naar het miskramen topic gaan en zijdelings werd er wel in er wel over gepraat in het topic, maar niet zo intensief als in het miskramen topic. Dan gebeurt het veel natuurlijker dan nu.

Maar hoe dan ook, laten we dat voorop stellen is het nu gewoon klote als je in de onzekerheid bent en niet weet of het wel of niet goed zit. En daar wil je verhaal gewoon over kwijt. Ik dacht dat het miskramen topic daar een veel beter topic voor was.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:18:26 #120
5428 crew  miss_sly
pi_127698597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:12 schreef laziness het volgende:
Het heeft zeker te maken met het feit dat hij geen vaste user is, maar ik vind het niet terecht om nu te doen alsof hij er niet welkom zou zijn omdat hij geen vaste user is. In dat topic wordt iedere nieuweling altijd heel hartelijk verwelkomd, he is niet zo dat er geen plaats zou zijn voor nieuwe of niet vaste mensen. Jij vindt het misschien duidelijk, ik vond het ook niet heel duidelijk en ik dacht ook dat het om de (dreigende) miskraam ging. Vanuit dat oogpunt begrijp ik de verwijzing prima.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:19:24 #121
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127698646
ik vind het heel rot dat het inmiddels niet meer gaat over hoe moeilijk en stressvol het moet zijn voor hen.
Een beetje medeleven was ook wel op z'n plaats. Ik had in zijn situatie precies dat topic gekozen. Want de zwangerschap kwam moeizaam tot stand, en lijkt moeilijk in stand te blijven. Misschien.
Dat is nog niet eens zeker.

En dan had doorverwijzen voor nog meer steun of betere steun daarna wel gekund. Toch?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:20:32 #122
244125 laziness
pi_127698698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind het heel rot dat het inmiddels niet meer gaat over hoe moeilijk en stressvol het moet zijn voor hen.
Een beetje medeleven was ook wel op z'n plaats. Ik had in zijn situatie precies dat topic gekozen. Want de zwangerschap kwam moeizaam tot stand, en lijkt moeilijk in stand te blijven. Misschien.

En dan had doorverwijzen voor nog meer steun of betere steun daarna wel gekund. Toch?
Nou dat ja.
Er wordt meteen doorverwezen, niet goed gelezen dat hij wel degelijk in het juiste topic zit en het medeleven blijft achterwege.

Dat zou voor iemand die er vaker schrijft echt anders verlopen.
pi_127698700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:

En eensch!
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:21:57 #124
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127698753
Ik heb wel gelezen en idd meteen doorwezen. En dat ik moest zoeken was meer omdat ik me vaag herinnerde dat hij al eens eerder in het topic had gepost en ik niet meer zeker wist hoe en wat precies. Ik heb hem heel veel sterkte gewenst.
Maar blijkbaar ben ik een botte boer op deze manier. Nou sorry daarvoor. Het was toch goed bedoelt, ik had in mijn hoofd meer het idee dat hij in het andere topic meer aansluiting zou vinden. Wat dom van mij om zo te denken

[ Bericht 43% gewijzigd door droomvrouwtje op 12-06-2013 11:29:44 ]
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:29:23 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127699063
Dv zo moet je het niet zien , het is niet persoonlijk naar iemand toe toch? :*

Misschien juist alleen maar goed dat er een keer een soort discussie het is geenszins vinger wijzen.
Niemand wenst iemand toe daar te posten, en het toont juist hoe zwaar het is allemaal en daarom denk ik juist die duidelijkheid wellicht fijner is voor iedereen in een situatie die niet vanzelfsprekend en fysiek en mentaal zwaar is.
pi_127699154
Ik vond jou post helemaal niet zo bot, DV. Dit kwam wat botter over, vind ik:

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef Nanuke het volgende:
Ik snap dat je je verhaal kwijt wilt, maar het hoort niet echt in dit topic. Dit topic is bedoelt voor mensen die met hulp van de medische molen(IVF/IUI, ICSI, etc) proberen zwanger te worden.
Iets als: 'wat rot voor je, ik denk dat je meer aansluiting vindt in het andere topic want daar zitten lotgenoten' had fijner geklonken. :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:31:25 #127
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127699159
Nou ja zo voelt het wel, want er zijn maar 2 users die reageerde nanuke en ik. Dus zo raar is het niet dat ik me dan aangevallen voel, terwijl ik het goed bedoelde
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:32:21 #128
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127699196
@spring ik heb hem zelfs net even ge-edit voor het geval dat, twijfelde namelijk erg aan mijzelf
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:35:16 #129
244125 laziness
pi_127699327
Je moet niet altijd alles direct op jezelf betrekken droomvrouwtje.
Er is nergens gezegd dat het om jou ging tenslotte. Als jij wel sterkte hebt gewenst is er dus geen reden om je aangesproken te voelen.

En dat de rest niet reageert is meer reden voor hen om zich aangesproken te voelen want dat is helemaal bot.
Wat de boer niet kent reageert hij maar niet op of zo :? Een sterkte was wel zo aardig geweest.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:39:30 #130
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127699495
:@ thats me..
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:40:45 #131
244125 laziness
pi_127699542
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
:@ thats me..
Als je zeker weet dat je juist hebt gehandeld er niet aan twijfelen en onzeker worden :*
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:42:43 #132
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127699625
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
Nou ja zo voelt het wel, want er zijn maar 2 users die reageerde nanuke en ik. Dus zo raar is het niet dat ik me dan aangevallen voel, terwijl ik het goed bedoelde
nou, vind ik onterecht. Want jij bent hier toch ook om de boel helder te krijgen?
En niemand twijfelt aan goede bedoelingen. maar ook die komen soms voor de ontvanger verkeerd over. (en ik zeg niet dat dit nu aan de hand is,maar in het algemeen)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:44:48 #133
5428 crew  miss_sly
pi_127699702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:35 schreef laziness het volgende:
Je moet niet altijd alles direct op jezelf betrekken droomvrouwtje.
Er is nergens gezegd dat het om jou ging tenslotte. Als jij wel sterkte hebt gewenst is er dus geen reden om je aangesproken te voelen.

En dat de rest niet reageert is meer reden voor hen om zich aangesproken te voelen want dat is helemaal bot.
Wat de boer niet kent reageert hij maar niet op of zo :? Een sterkte was wel zo aardig geweest.
En dit vind ik onterecht. Inderdaad had het wellicht aardiger gekund, maar het is niet zo dat er in dat topic geen ruimte is voor nieuwelingen. Er is misschien niet goed genoeg gelezen, en er had zeker wel een 'sterkte' gepost kunnen worden, maar dat er nu gedaan wordt alsof het een kliekje is waar anderen niet welkom zijn, vind ik niet terecht.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:47:30 #134
244125 laziness
pi_127699798
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dit vind ik onterecht. Inderdaad had het wellicht aardiger gekund, maar het is niet zo dat er in dat topic geen ruimte is voor nieuwelingen. Er is misschien niet goed genoeg gelezen, en er had zeker wel een 'sterkte' gepost kunnen worden, maar dat er nu gedaan wordt alsof het een kliekje is waar anderen niet welkom zijn, vind ik niet terecht.
Ik rep nergens over een kliekje waar nieuwelingen niet welkom zijn.
Maar zelfs als deze meneer niet 3 jaar lang al moeilijk zwanger werd had een sterkte best op zijn plaats geweest.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 11:48:52 #135
5428 crew  miss_sly
pi_127699851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik rep nergens over een kliekje waar nieuwelingen niet welkom zijn.
Maar zelfs als deze meneer niet 3 jaar lang al moeilijk zwanger werd had een sterkte best op zijn plaats geweest.
Dat zeg ik, dat had best gekund. Maar de manier waarop je doet alsof er daar niet op anderen dan vaste users wordt gereageerd, vind ik gewoonweg niet terecht.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:51:25 #137
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127699947
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef -Spring het volgende:
Kliekjes. :r
je moet ze ook niet te lang bewaren.
pi_127699964
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

je moet ze ook niet te lang bewaren.
:D
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:51:50 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_127699965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef -Spring het volgende:
Kliekjes. :r
Kliekjes van sen rijsttafel Zijn anders best lekker :9
pi_127699988
Ik krijg altijd diarree van kliekjes.

Serieus.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:53:46 #141
244125 laziness
pi_127700033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zeg ik, dat had best gekund. Maar de manier waarop je doet alsof er daar niet op anderen dan vaste users wordt gereageerd, vind ik gewoonweg niet terecht.
Dat stel ik nergens. Ik zeg alleen dat men nu er stug overheen leest terwijl deze meneer precies in het juiste topic zat.
Blijkbaar had hij zijn verhaal over moeilijk zwanger worden uitgebreid moeten beschrijven en was er dan wel reactie gekomen.
Wat de boer niet kent is in dit geval een onderwerp dat er volgens mensen schijnbaar niet hoort en dan slaan we het maar direct over.

Een beetje zoals er in WOTS vaak gezegd wordt dat ze het enthousiasme niet op kunnen brengen voor iemand die er alleen z'n tweede streepje komt melden.
Beetje inleven in anderen al had je het liever in een ander topic gezien.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:02:43 #142
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_127700374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nou, vind ik onterecht. Want jij bent hier toch ook om de boel helder te krijgen?
En niemand twijfelt aan goede bedoelingen. maar ook die komen soms voor de ontvanger verkeerd over. (en ik zeg niet dat dit nu aan de hand is,maar in het algemeen)
Daar heb je idd gelijk in. En ook dat is soms moeilijk. Woorden in geschreven tekst kunnen soms pijnlijker over komen dan bedoelt. En in deze waren mijn bedoelingen ook goed bedoelt en dat heb ik idd hier proberen duidelijk te krijgen. En dat heb ik in een edit in mijn oorspronkelijke reactie ook maar eens gezegd.
pi_127769348
Er was een topic waar je een oproepje kon doen met de vraag of iemand eenzelfde knuffel had als de favo knuffel van je kind. Zodat je die kon overnemen.
Ben een beetje vaag geloof ik, maar jullie weten vast wel welke ik bedoel :')
Zou iemand die een schop kunnen geven of de link hier posten? Ik kan hem niet vinden.
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:19:12 #144
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_127769526
gekicked
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_127770363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
gekicked
^O^
pi_128358463
Vraagje... Iemand heeft (incl vraag of hij weg moet) een foto van mij in het nieuwe kinderfototopic geplakt. Nu vroeg ik mij af wanneer ik hem vanaf zijn oorspronkelijke plek verwijder, gaat hij dan ook weg in het nieuwe topic? Gevalletje durf domme vragen te stellen ws ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:53:29 #147
244125 laziness
pi_128358509
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:51 schreef Lamb29 het volgende:
Vraagje... Iemand heeft (incl vraag of hij weg moet) een foto van mij in het nieuwe kinderfototopic geplakt. Nu vroeg ik mij af wanneer ik hem vanaf zijn oorspronkelijke plek verwijder, gaat hij dan ook weg in het nieuwe topic? Gevalletje durf domme vragen te stellen ws ;)
Ja als jij hem online verwijdert/verplaatst is hij gewoon niet meer zichtbaar op fok.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:53:31 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128358510
ja, de link waarnaar de foto verwijst is hetzelfde. dus als je de foto bij de bron weghaalt zie je hem ook in het nieuwe topic niet meer.
pi_128359910
Top... Inderdaad over dat laatste twijfelde ik of de link anders wordt
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_128363188
Bestaat er in oud een baby/kinder gadgets topic? Ik zoek wat dingen ( geen speelgoed) en wil het ergens vragen. Ook aan niet baby moeders :)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:19:51 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128363252
Er is het babies voor dummies topic. Maar dat is misschien niet helemaal wat je zoekt?
Ik snap je vraag niet helemaal met /minder gadgets :@
pi_128363378
Baby en kinderen gadgets. Ik zoek bv een leuke broodtrommel :D
pi_128363399
Waar vraag ik tips?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:26:12 #154
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128363485
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
Baby en kinderen gadgets. Ik zoek bv een leuke broodtrommel :D
Oh zo! Zoiets als het leukste kleertjes topic, maar dan met andere tuttemerul. :D

Dat hebben we nog niet. Wat mij betreft begin je er één? Maar weet niet wat mijn collegae daarvan vinden. :P klinkt voor mij als levensvatbaar.
pi_128364139
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh zo! Zoiets als het leukste kleertjes topic, maar dan met andere tuttemerul. :D

Dat hebben we nog niet. Wat mij betreft begin je er één? Maar weet niet wat mijn collegae daarvan vinden. :P klinkt voor mij als levensvatbaar.
*O*
* Wacht even op collegae buufke O+
pi_128365363
Ja leuk! Ik stel dat soort vragen altijd in het kamertjestopic maar laten we eerlijk zijn, daarvoor koop je geen broodtrommel :D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:33:08 #157
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128365466
Er was eens, in een ver en grijs verleden, een webshoptip-topic. Dacht ik.
De moeite van het googelen even waard *knopjes oppoetst*
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:35:24 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128365534
OUD / Leuke webshops voor kleine kinderen
Dit was de enige die ik zo snel kon vinden. Leuk maar dat kan beter denk ik :P
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:40:08 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128365692
Misschien moet 'web' even tussen haakjes dan? Want ik koop ook wel eens wat leuks in een gewone winkel :P
Aan de andere kant ging de vraag van KZ ook over producten. Da's net een andere insteek?
pi_128370637
* wacht nog :)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:19:25 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128371131
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
* wacht nog :)
ja ik heb Rocka en BE ook al even niet gezien. Sowwy. Ff wachten nog....
pi_128371148
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja ik heb Rocka en BE ook al even niet gezien. Sowwy. Ff wachten nog....
^O^
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:47:39 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_128374550
Gewoon openen?
Ik heb geen hekel aan nieuwe topics!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:18:23 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128381089
Open maar hoor! :Y
pi_128387166
pi_128387182
oh, zoiets is er toch al (spuit 11)
  zondag 30 juni 2013 @ 18:55:04 #167
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128428677
Waar dan? Linkje?
  zondag 7 juli 2013 @ 07:24:07 #168
48000 Vlinder
Vlinder
pi_128677485
Is er eigenlijk ook een ADHD topic? Of waar zou ik mn ei kwijt kunnen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 7 juli 2013 @ 07:38:42 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_128677515
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 7 juli 2013 @ 08:07:45 #170
48000 Vlinder
Vlinder
pi_128677587
Dank je!

Ik ga het even doorlezen iig. Ik weet nog niet of en hoe ik dingen hier ga vertellen :)
  zondag 7 juli 2013 @ 08:50:52 #171
370685 -Spring
-Spring
  zondag 7 juli 2013 @ 09:55:44 #172
48000 Vlinder
Vlinder
pi_128678330
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 08:50 schreef -Spring het volgende:
Heeft Rienk adhd, Vlindur?
Dat zit er dik in ja. Er worden nog meer onderzoeken gedaan, maar het ziet er wel naar uit.
pi_128804571
Waarom is mijn post in het update topic weggehaald?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:00:05 #175
100412 mefke79
komt goed!
pi_128804665
Wat raar?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_128804692
Een hele snelle censuur!
*poef* nu is het weg
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:02:12 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128804748
quote:
5s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:56 schreef easy-going het volgende:
Waarom is mijn post in het update topic weggehaald?
Dat heb ik gedaan. T was een update van een topic buiten OUD. Ik krijg niet de indruk dat de aanstaande ouders het hier kenbaar wilde maken. Als ze wel een update wensen komen ze daar wel mee gok ik.
  Jubileum moderator woensdag 10 juli 2013 @ 18:02:27 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_128804757
Nee niet raar, voor een weer een soort heksenjacht komt, en "wij" weer te boek staan als de hysterische mokkels van OUD, hebben we de suggestieve update gewoon even verwijderd.
Laten we het netjes proberen te houden en ook eens te laten zien dat OUD niet alleen maar rellende hormonen zijn.

(Persoonlijke titel)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:03:46 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128804810
En dat wat Lois zegt. ^O^
pi_128804826
Dat gebeurt toch wel vaker?
*poef* nu is het weg
pi_128804851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat gebeurt toch wel vaker?
Dat idd :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:12:52 #182
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128805089
Ja, maar dan met goedvinden van de betreffende user. Er worden ook wel vaker updates verwijderd.

Maar laten we dan niet hierover een rel beginnen. Want dat is het niet waard wat mij betreft.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:14:53 #183
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128805156
Ik begrijp het nog niet helemaal. Ze hebben het toch zelf online geplaatst op Fok!? Als ze het niet online willen zouden ze het toch ook niet online zetten?

Verder is de zwangere persoon waar het om gaat continu in OUD te vinden, dus lijkt het me logisch dat er dan een update in het update-topic geplaatst wordt, wanneer ze elders op het forum bekent maken in verwachting te zijn?

(Edit: geen rel waard nee, maar ik vraag het me serieus af omdat ik zo'n update ook zou plaatsen als ik die elders op Fok! tegenkwam van iemand die veel in OUD post.)
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:21:19 #184
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128805372
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik begrijp het nog niet helemaal. Ze hebben het toch zelf online geplaatst op Fok!? Als ze het niet online willen zouden ze het toch ook niet online zetten?

Verder is de zwangere persoon waar het om gaat continu in OUD te vinden, dus lijkt het me logisch dat er dan een update in het update-topic geplaatst wordt, wanneer ze elders op het forum bekent maken in verwachting te zijn?

(Edit: geen rel waard nee, maar ik vraag het me serieus af omdat ik zo'n update ook zou plaatsen als ik die tegenkwam van iemand die veel in OUD post.)
het ging mij niet per se om de update maar om de toon waarop. En blijkbaar wil betreffende user het hier niet hebben want ondanks veel aanwezig post ze nergens mee over deze zwangerschap. Het is (vind ik) ieders eigen keuze of ze dat hier wel of niet bekend wil maken of in een update wil.
pi_128805457
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan. T was een update van een topic buiten OUD. Ik krijg niet de indruk dat de aanstaande ouders het hier kenbaar wilde maken. Als ze wel een update wensen komen ze daar wel mee gok ik.
Oké!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:00:08 #186
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128806554
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

het ging mij niet per se om de update maar om de toon waarop. En blijkbaar wil betreffende user het hier niet hebben want ondanks veel aanwezig post ze nergens mee over deze zwangerschap. Het is (vind ik) ieders eigen keuze of ze dat hier wel of niet bekend wil maken of in een update wil.
Ah nee oké, ik snap um! :*

En verder hoop ik dat desbetreffende persoon het hier dan zelf komt updaten, lijkt me ook prettiger voor haar met meepraten enzo in Z&G ipv de reacties die ze er nu geeft..

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 10-07-2013 19:19:57 ]
pi_128807189
Maar uhm, updates worden toch nooit door users zelf geplaatst? Das altijd iemand die het voor hen doet... En volgens mij ook niet met specifieke toestemming...

Het gaat me niet zo zeer om de rel, maar als het om een ander gaat die ergens op fok tussen neus en lippen door meldt in verwachting te zijn en die post ook in OUD zou dat helemaal niet gek zijn om een update te plaatsen... Daarna staat er nog een tijdje tot die persoon zelf aangeeft dat niet te willen of whatever... Dit riekt wel ergens naar "mocht iemand iets plaatsen haal het maar weg"- van te voren doorgegeven...
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:20:54 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128807267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:18 schreef Lijnloos het volgende:
Maar uhm, updates worden toch nooit door users zelf geplaatst? Das altijd iemand die het voor hen doet... En volgens mij ook niet met specifieke toestemming...

Het gaat me niet zo zeer om de rel, maar als het om een ander gaat die ergens op fok tussen neus en lippen door meldt in verwachting te zijn en die post ook in OUD zou dat helemaal niet gek zijn om een update te plaatsen... Daarna staat er nog een tijdje tot die persoon zelf aangeeft dat niet te willen of whatever... Dit riekt wel ergens naar "mocht iemand iets plaatsen haal het maar weg"- van te voren doorgegeven...
nogmaals, het ging om de toon.
pi_128808920
Maar ik ben helemaal niet zwanger!
pi_128809228
[weg]

[ Bericht 95% gewijzigd door De_Taartjesfee op 10-07-2013 20:23:35 (Kappen) ]
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:19:20 #191
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_128809373
Ik hoef geen update. Dat mag weg.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Jubileum moderator woensdag 10 juli 2013 @ 20:22:37 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_128809515
Update is weg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_128815796
Update is zo ook al wel duidelijk _O-
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:47:41 #194
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128841807
Ik lees nu bij.

Handig.

Zouden jullie de aakondigingen over mijn zwangerschappen ook weg willen halen? Ik hoef geen updates. Dat mag weg.

Doek ook meteen dat hele topic dan maar op. Updates posten over dingen die open en bloot op FOK! En social media staan word blijkbaar niet meer gewaardeerd.
Het lijkt mij dat een welgemeende felicitatie-update in OUD, waar mensen zelf ook meeposten, gewaardeerd zou worden, zeker als je zelf zo te koop loopt met je zwangerschap.

Maar hey, ik zal het wel weer niet snappen.
A grand adventure has begun.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:51:33 #195
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_128841891
ach, het is toch niet zo erg dat mensen zelf nog wat te zeggen hebben over wat ze wel en niet in het update topic willen hebben?
in de haak.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:53:39 #196
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128841941
We kunnen moeilijk een melding in het topic zetten dat een update niet gewenst is :)
Updates worden wel vaker verwijderd, soms stellen mensen er geen prijs op. Dat is ieders goed recht.
En het feit dat iets op internet staat is geen vrijbrief om het dan maar meteen te verspreiden.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:17:59 #197
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128842528
Dit is echt de állerbeste manier om er zo min mogelijk ruchtbaarheid aan te geven! ^O^ Zeker in combinatie met een buikfoto plaatsen en dan weer weghalen met de tekst "never mind".
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:22:26 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128842655
Kijk, ik lees dat Paxlie geen update wil. Prima. Ieders goed recht. We hebben echt wel vaker updates weggehaald.
pi_128842689
*pakt vast popcorn*
pi_128842706
Het probleem is voor ons niet dat mensen het weten.
Ik vind het geen enkel probleem om af en toe wel er iets over te posten maar als iemand nadat ik al een DM had gestuurd toch nog even voor de leuk een post in feedback moet plaatsen ben ik er wel een beetje klaar mee.

Ik heb het pas op mijn twitter en mijzelf hier gemeld nadat andere fokkers dit voor ons hadden gedaan. Ik heb niet de behoefte verder op dit moment om mee te posten in Z&G ofzo.
Bovendien zitten er heel veel bekende op fok en is het gelinkt aan zijn werk en laten we sommige dingen daarom liever prive :) Waarin we besloten dat een buikfoto wel weer prima was :)

Ook in het topic elders op fok waren anderen ons voor.
Had ook niet gehoeven en is er ook aangegeven dat het niet in de TT hoeft.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:43:44 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128843295
Nou, dat lijkt me duidelijk genoeg. Kunnen we het dan nu weer hebben over wél gewenste updates? :P

Er zijn nog veel meer heugelijke streepjes, babies, kinderen en wat dies meer zijt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:02:02 #202
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128843797
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Pvoesss het volgende:
.
Bovendien zitten er heel veel bekende op fok en is het gelinkt aan zijn werk en laten we sommige dingen daarom liever prive :) Waarin we besloten dat een buikfoto wel weer prima was :)

Misschien moet je dan werk en prive gescheiden houden. M.i is het een beetje raar als je werk weet dat je op fok zit. En als je het zo prive wil houden, moet je misschien niet op fok posten, zeker als je weet dat je werk dit weet. Iets met meelezen en als je pech hebt kost dit je baan.

Verder vind ik het debiel voor woorden. Maar ik heb het nog nooit zien gebeuren dat een update is weggehaald omdat men dit niet wilde. Jammer want dit geeft mij een vieze bijsmaak en het hele gezever hierom begint me langzaam de keel uit te hangen. Ik ben op deze manier echt wel klaar met Fok. We zeiken als er een foto word weggehaald of juist niet word weggehaald of een post, dan word er geroepen bezint eer ge begint. In dit geval denk er net zo over. Als je niet wil dat er updates komen moet je het maar niet op Fok zetten, een openbaar forum waar iedereen mee kan lezen. Zet het dan op je facebook/twitter neer en scherm die dan fatsoenlijk af

[/einde frustratie]
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:09:25 #203
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128844032
Echt, ik snap werkelijk niet waarom íemand over het weghalen van een update gefrustreerd zou moeten zijn. Persoonlijk zou ik er geen energie aan verspillen. Prima toch, heeft niemand het er over. Lijkt mij persoonlijk minder leuk maar ieder zijn eigen keuze.

En dan de insinuatie dat wij mensen de hand boven het hoofd houden. Nou nee. Het update topic is vrijwillig en geen moeten. Er is geen druk van 'achter' op wat voor manier dan ook. Voordat we die kant weer opgaan.in t updatetopic halen we wél dingen weg omdat dit inderdaad vaak zonder medeweten van de betreffende user is en niet iedereen daarvan gecharmeerd. En nee, dingen op fok zetten is geen vrijbrief daarvoor.

Er zijn echt al veel meer updates weggehaald. Ik weet zo even geen voorbeeld maar het is écht gebeurd. Dat heeft dus ook al niks met hand boven t hoofd te maken.

Waarom wil iedereen in vredesnaam zo nodig een update? Echt. Je weet het toch al?

[ Bericht 66% gewijzigd door debuurvrouw op 11-07-2013 19:17:26 ]
pi_128844057
je denkt toch niet serieus dat het om het weghalen van een update alleen gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')