echt ongelooflijk!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:28 schreef Grijs het volgende:
Waarom nou zo zeiken om een beetje welwillendheid van een ander?!
Duh maar niet iedereen heeft dat doorquote:
We waren er al klaar mee. Ik maak er een grapje van en jij begint gewoon opnieuwquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom snap je de heisa niet? Er wordt eerst beweerd dat er nevernooit iets verwijderd zal worden en nu gebeurd het alsnog. 1+1=2, echt rocket science is het niet
Niet om Buuf nou nog verder terecht te wijzen, ze heeft al gezegd dat ze fout zat en het is hartstikke goed bedoeld, maar hier wil ik wel even op reageren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:28 schreef Grijs het volgende:
Waarom nou zo zeiken om een beetje welwillendheid van een ander?!
een junirel in november?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:
Beetje jammer dat daarmee "het beleid" weer met voeten getreden is, maar ik denk niet dat het een junirel waard is.
Bewaar dat lekker voor november....
Pas maar op, straks word je mooooooooeder! Zou Klus dan zeggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Zoals Lui ook zegt 'Ik word hier zo moeoeoeoe van'.
Ik snap wat iedereen zegt, maar jongens, wat een toestand weer. Bah.
goeie!quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef Sjeen het volgende:
Buuf, zet de post unlocked terug en laat Lamb 'm zelf weghalen zoals zeevalk wilde... Klaarrrrr
Ja! Dat wilde ik ook voorstellen, maar dan zonder 'unlocked' want die functie heb ik natuurlijk nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:25 schreef Sjeen het volgende:
Buuf, zet de post unlocked terug en laat Lamb 'm zelf weghalen zoals ze zelf al wilde... Klaarrrrr
Als je m zonder unlock terugzet kan hij niet meer door de user gewijzigd worden en hebben we de poppen pas echt aan het dansenquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:34 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Dat wilde ik ook voorstellen, maar dan zonder 'unlocked' want die functie heb ik natuurlijk niet
quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je m zonder unlock terugzet kan hij niet meer door de user gewijzigd worden en hebben we de poppen pas echt aan het dansen![]()
Dat vind ik altijd zo flauw. Je reageert nu zelf toch ook?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:40 schreef Tally het volgende:
O mijn god is het alweeeeer bezig.
Hebben jullie niets beters te doen met dit mooie weer? Kolere hej.
Ik moet er een beetje moe van dat alles maar uitgemolken moet worden tot een rel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo flauw. Je reageert nu zelf toch ook?
Ja, want dan ga ik buuf nl wel een verzoek doen om de post te wijzigenquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je m zonder unlock terugzet kan hij niet meer door de user gewijzigd worden en hebben we de poppen pas echt aan het dansen![]()
En die verwijst je dan door naar Dannyquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:53 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja, want dan ga ik buuf nl wel een verzoek doen om de post te wijzigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |