Helemaal gelukt!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb ze gisteren voor 18:00 gepost, dus zouden vandaag aan moeten komen
Jup!quote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef Nijna het volgende:
Oh en Spring, mag ik dan van jou 171?
En heeft iemand nog een nr 70 liggen toevallig, vriendin mist die nog.
Ik heb dat plaatje voor hem!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Saffier het volgende:
Ik zoek voor Tobias 1 plaatje van het Donald Duck stickerboek, uitgegeven door Bruna boekenwinkel rond afgelopen oktober. Het gaat om nr 4.
Wie heeft dit plaatje voor hem?
Iemand vroeg me voor welke school het is... heb je daar een antwoord op? Ik heb oproepje op mn FB gezet nlquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Saffier het volgende:
Ik zoek voor Tobias 1 plaatje van het Donald Duck stickerboek, uitgegeven door Bruna boekenwinkel rond afgelopen oktober. Het gaat om nr 4.
Wie heeft dit plaatje voor hem?
Een kennisje op school verzamelt alle plaatjes van het AH dierenalbum die echt over zijn, voor de mytylschool. Die heeft 17 klassen en zij willen in elke klas een album leggen.
Als iemand wat wil doneren worden zij daar heel erg gelukkig van.
Reacties liefst via pm
Ik heb ze allemaal voor je! Ik stuur je zo een pmquote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef PureEvil het volgende:
Beetje laat...maar ik ben nog op zoek naar een paar dierenkaartjes van de AH, het gaat om de volgende nummers:
27,74,89,139,155,159,200
heb ik voor jequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef Fannetje het volgende:
*schopje*
Het is niet echt een supermarkt, maar de Kruidvat heeft momenteel de actie met de 'voices' van the Voice kids. Je krijgt een zakje met 3 stuks bij aankoop van 5 euro.
Mijn verstandelijk gehandicapte zusje spaart deze schijfjes. Wie o wie spaart ze ook en wil ruilen?
Ze zoekt nog:
Jeske
Piet
Finn
Karijn
Jesse
Chelsea
Lindsay
Eva
Silvana
Dounia
Kim