Op 1x 79 na heb ik die allemaal voor je. Pm adres maar als je ze wil!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:47 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Heb ik hier voor je!
Ik zoek nog
3-19-19-79-79-83-87-104-128-128-148
oh laat maar danquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:20 schreef Mineola het volgende:
[..]
Op 1x 79 na heb ik die allemaal voor je. Pm adres maar als je ze wil!
Tnx maar heb alles ondertussen compleet (kaartjes liggen hier bij de ah gewoon op tafel om uit te zoekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 16:20 schreef Mineola het volgende:
[..]
Op 1x 79 na heb ik die allemaal voor je. Pm adres maar als je ze wil!
Hebben ze daar ook nog behoefte aan oude plaatjes? Van eerdere acties dus?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:55 schreef belle1608 het volgende:
Mocht je niks meer met je kaartjes doen als ze over zijn, zou je ze ook naar mij op mogen sturen. Ze gaan dan naar stichting Post voor Kanjers.
Komende week verzamel ik alles nog, daarna gaan ze daar heen.
En mocht je nog nummers zoeken, van zowel Freek als Hoogvliet plaatjes, geef even een seintje. Ik heb hier heel veel plaatjes liggen
Minions zijn nog welkom. Verder ga ik het even informeren!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook nog behoefte aan oude plaatjes? Van eerdere acties dus?
De rest heb ik voor je als even je adres PMt.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:05 schreef Theeleuter het volgende:
Zo, die actie vloog voorbij en ik zit met een half album, oops.
Ik zoek nog:
49, 100, 109, 149
Alles ligt nog bij mij, mocht je nog nrs zoeken geef dan nog een gil, mocht je nog kaartjes kwijt willen hoor ik dat ook graagquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:55 schreef belle1608 het volgende:
Mocht je niks meer met je kaartjes doen als ze over zijn, zou je ze ook naar mij op mogen sturen. Ze gaan dan naar stichting Post voor Kanjers.
Komende week verzamel ik alles nog, daarna gaan ze daar heen.
En mocht je nog nummers zoeken, van zowel Freek als Hoogvliet plaatjes, geef even een seintje. Ik heb hier heel veel plaatjes liggen
En ik heb de 4 ontbrekende nummers liggen, stuur even je adresquote:Op woensdag 1 november 2017 17:23 schreef Gigil het volgende:
[..]
De rest heb ik voor je als even je adres PMt.
Volgens mij heb ik er een paar. Geef je adres maar via dm ga ik voor je zoeken.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:48 schreef Cathmar het volgende:
Even een kick, maar niet voor de kids
Wie doet er niet met de Jumbo glazen zegels en zou ze willen opsturen? Ik probeer een hele set glazen te sparen maar ben vd week pas begonnen en ga het niet halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |