SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Fopje op 30-06-2013 22:39:57 ]Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
dit ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef nuget het volgende:
vreselijk, mensen die niet hard genoeg schoppen.
Sneakersquote:
Nietus!!! We hebben een relatiequote:
Nietusquote:
?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef ShevaJB het volgende:
Die achtergrond
Zeg knaapje, ben je niet wat jong voor een smartphone?
Dus iemand moet elke minuut op zn foon kijken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:21 schreef Keukendrol het volgende:
Na 8 minuten zegt ze/hij pas dat ze/hij getrapt is. Als dit echt zo was zei ze/hij dat meteen wel.
I call bullshit.
Dat zeg ik niet stuk adderengebroed. Ik stip het feit aan dat het niet logisch is om niet meteen te vermelden dat dit het gevolg is van een trap.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus iemand moet elke minuut op zn foon kijken?
Blijkbaar wel...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet stuk adderengebroed. Ik stip het feit aan dat het niet logisch is om niet meteen te vermelden dat dit het gevolg is van een trap.
Je bent gewoon jaloers dat ik een dinnetje heb....quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
Serieus TS, zoek hulp.! Met je fucking dinnetje.
Ja, dat is het vast.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik een dinnetje heb....
?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is het vast.Mensen die niet weten.
Tijdens het voetballen...quote:
Ah dat klopt. Mannelijk voetbal kan er ruig aan toe gaan.quote:
Neeheee!!!! Ze speelt soms voetbal met vriendinnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ah dat klopt. Mannelijk voetbal kan er ruig aan toe gaan.
Geef er maar een kusje op ok?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neeheee!!!! Ze speelt soms voetbal met vriendinnen
ik hoor het al, jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neeheee!!!! Ze speelt soms voetbal met vriendinnen
Dat is bagger. Dat hoef ik toch niet uit te leggen ?quote:
Jij hebt zeker IOSquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Dat is bagger. Dat hoef ik toch niet uit te leggen ?
Maar ze heeft auwquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
Stel je niet zo aan joh, je kunt het amper zien.
Ik nomineer bij dezen het meisje van nikondinges voor de volgende schimmelpot van fopje!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef HaJee het volgende:
Pas maar op TS. Dit kan behoorlijk uit de hand lopen...
[ afbeelding ]
We zijn alle2 gelijk in onze relatiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik hoor het al, jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatie
Tranen in mijn ogen van het lachen.quote:
Wat zit iedereen over der schoenen te zeiken?quote:
't Is een Adidas sletje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat zit iedereen over der schoenen te zeiken?T zijn gewoon adidas sneakers.....
Neequote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neeals je adidas schoenen draagt ben je niet meteen een adidas sletje...
Daaar heb je het probleem al..quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat zit iedereen over der schoenen te zeiken?T zijn gewoon adidas sneakers.....
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is het vast.Mensen die niet weten.
Wat is het probleem dan?quote:
Nee, tis geen onzin OPquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed concluderend en zoveel pagina's verder is het dus een onzin OP geweest en is niemand mishandeld? Zo niet,dan wil ik weten wie de daders waren en wat intussen tegen ze is gedaan.
Nou en?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, tis geen onzin OPze is getrapt tijdens het voetballen....
Das toch zieligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:53 schreef -J-D- het volgende:
Vrouwenvoetbal...![]()
Ze zit niet op voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaat vaak 's avonds een potje voetballen met haar vriendinnen tegen andere meisjes...
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Dat is voetbal door mensen van het vrouwelijk geslacht.... en dus vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze zit niet op voetbalZe gaat vaak 's avonds een potje voetballen met haar vriendinnen tegen andere meisjes...
Lesbo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze zit niet op voetbalZe gaat vaak 's avonds een potje voetballen met haar vriendinnen tegen andere meisjes...
Misschien gaat ze hij wel dood!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloerss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier trouwens een update met foto:
[ afbeelding ]
jy bent zon bitchboy op whatsapp hequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloerss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier trouwens een update met foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:26 schreef Bitterlemon het volgende:
TS, wel leuk geweest zo. "Dinnetje", "foon", overal verkleinwoorden, Pou als achtergrond, overdreven emoties etc.
Doorzichtig.
Het schopt wel aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee, je 'dinnetje'-gimmick slaat niet aan.
Wacht eens even, ben jij homo?!quote:
Ik ben geen homo en mijn dinnetje is gewoon een meisjequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wacht eens even, ben jij homo?!
en dan is je dinnetje zeker een shemale ofso?
Ben je eigenlijk gay als je op shemales valt?
Waarom beantwoord je mijn laatste vraag niet erbij?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben geen homo en mijn dinnetje is gewoon een meisje
Waarom zou ik? Ik ben geen gay en mijn dinnetje is geen shemale, ik heb dus niets met je laatste vraag te maken. Als je zo graag antwoord wilt hebben open je maar een nieuw topicquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn laatste vraag niet erbij?
Alleen je zelf verdedigen heh egoist.
Flikker eens op uit je topic en laat de paint-mensen hun werk doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik ben geen gay en mijn dinnetje is geen shemale, ik heb dus niets met je laatste vraag te maken. Als je zo graag antwoord wilt hebben open je maar een nieuw topic
Waar blijven die lullo's dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Flikker eens op uit je topic en laat de paint-mensen hun werk doen.
Je maakt mij verdrietigquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel, zolang jij maar weg blijft.
Rustig maar, even een DM rondje naar Paintbazen gemaakt om je topic te redden.quote:
Ik doe pas mijn snaveltje toe als je mij troostquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Rustig maar, even een DM rondje naar Paintbazen gemaakt om je topic te redden.
Snaveltje toe, hè?
Ik troost je door de paintbazen te roepen om je topic te redden, ondankbare hond.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik doe pas mijn snaveltje toe als je mij troost
Maar ik wil een knuffeltjequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik troost je door de paintbazen te roepen om je topic te redden, ondankbare hond.
Van wie?quote:
Hihiquote:
Jij krijgt later zo'n vrouw met een kort kapsel dat de man in huis is. Jij hebt later niets meer te zeggen. Volgens mij nu ook niet. Je doet zo neerbuigend.quote:
Nee, dat zijn donroyco en shiznutsquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
HihiJe hebt een DM van mij
![]()
Jij bent de grootste paintbaas van Fok!
Shiznutsquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat zijn donroyco en shiznuts
donroyco is hier regelmatig te vinden, "gevallen" vind ik trouwens wel wat subtiel van TS.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
ShiznutsHij had ook zo'n leuke stijl
Ik zie hun nooit meerOf ben ik scheel?
Verdimme, ik was met iets soortgelijks bezigquote:
Ja, je bent erquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:46 schreef Parkinson_XTC het volgende:
pffff .... met die tweede pic kan je echt niks...
afgekeurd door EU
geen schadeclaims mogelijk wegens aangeschaft via taobao
[ afbeelding ]
Boeiend, topic is toch al beter dan het was zonder paintsquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar veel kan ik voor deze foto niet verzinnen...
ja sorry, heb nu ff geen tijd meer... ik moet veel coolere dingen doen met mijn dinnetjequote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef henkde_j het volgende:
Uit de kast komen blijft lastig
[ afbeelding ]
Deze is echt slecht verzonnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef henkde_j het volgende:
Uit de kast komen blijft lastig
[ afbeelding ]
De TS van dit topic kan niet meer reageren tot 15-6.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef Dimens het volgende:
Het duurt hopelijk niet lang meer voordat de TS een streep door zijn naam heeft. Maar ja, tegen die tijd hebben we weer een nieuwe troll op FOK!
Wensen komen uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De TS van dit topic kan niet meer reageren tot 15-6.
15-6-2113quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:45 schreef Dimens het volgende:
Al had het wel wat langer gemogen van mij.
Baassquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef HaJee het volgende:
Jeetje TS, dat waren gisteren slechts stoppeltjes
[ afbeelding ]
Wat probeer je te bereiken met zo'n kutkick?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:55 schreef ChocoladePinda het volgende:
Stoppelie bene ts gaat met een alien hier een foto van dr
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |