We zijn alle2 gelijk in onze relatiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik hoor het al, jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatie
Tranen in mijn ogen van het lachen.quote:
Wat zit iedereen over der schoenen te zeiken?quote:
't Is een Adidas sletje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat zit iedereen over der schoenen te zeiken?T zijn gewoon adidas sneakers.....
Neequote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neeals je adidas schoenen draagt ben je niet meteen een adidas sletje...
Daaar heb je het probleem al..quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat zit iedereen over der schoenen te zeiken?T zijn gewoon adidas sneakers.....
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is het vast.Mensen die niet weten.
Wat is het probleem dan?quote:
Nee, tis geen onzin OPquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed concluderend en zoveel pagina's verder is het dus een onzin OP geweest en is niemand mishandeld? Zo niet,dan wil ik weten wie de daders waren en wat intussen tegen ze is gedaan.
Nou en?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, tis geen onzin OPze is getrapt tijdens het voetballen....
Das toch zieligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:53 schreef -J-D- het volgende:
Vrouwenvoetbal...![]()
Ze zit niet op voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaat vaak 's avonds een potje voetballen met haar vriendinnen tegen andere meisjes...
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Dat is voetbal door mensen van het vrouwelijk geslacht.... en dus vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze zit niet op voetbalZe gaat vaak 's avonds een potje voetballen met haar vriendinnen tegen andere meisjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |