Dat zeg ik niet stuk adderengebroed. Ik stip het feit aan dat het niet logisch is om niet meteen te vermelden dat dit het gevolg is van een trap.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus iemand moet elke minuut op zn foon kijken?
Blijkbaar wel...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet stuk adderengebroed. Ik stip het feit aan dat het niet logisch is om niet meteen te vermelden dat dit het gevolg is van een trap.
Je bent gewoon jaloers dat ik een dinnetje heb....quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
Serieus TS, zoek hulp.! Met je fucking dinnetje.
Ja, dat is het vast.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik een dinnetje heb....
?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is het vast.Mensen die niet weten.
Tijdens het voetballen...quote:
Ah dat klopt. Mannelijk voetbal kan er ruig aan toe gaan.quote:
Neeheee!!!! Ze speelt soms voetbal met vriendinnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ah dat klopt. Mannelijk voetbal kan er ruig aan toe gaan.
Geef er maar een kusje op ok?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neeheee!!!! Ze speelt soms voetbal met vriendinnen
ik hoor het al, jij bent duidelijk het vrouwtje in de relatiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neeheee!!!! Ze speelt soms voetbal met vriendinnen
Dat is bagger. Dat hoef ik toch niet uit te leggen ?quote:
Jij hebt zeker IOSquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Dat is bagger. Dat hoef ik toch niet uit te leggen ?
Maar ze heeft auwquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
Stel je niet zo aan joh, je kunt het amper zien.
Ik nomineer bij dezen het meisje van nikondinges voor de volgende schimmelpot van fopje!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef HaJee het volgende:
Pas maar op TS. Dit kan behoorlijk uit de hand lopen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |