Lesbo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze zit niet op voetbalZe gaat vaak 's avonds een potje voetballen met haar vriendinnen tegen andere meisjes...
Misschien gaat ze hij wel dood!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloerss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier trouwens een update met foto:
[ afbeelding ]
jy bent zon bitchboy op whatsapp hequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloerss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier trouwens een update met foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:26 schreef Bitterlemon het volgende:
TS, wel leuk geweest zo. "Dinnetje", "foon", overal verkleinwoorden, Pou als achtergrond, overdreven emoties etc.
Doorzichtig.
Het schopt wel aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee, je 'dinnetje'-gimmick slaat niet aan.
Wacht eens even, ben jij homo?!quote:
Ik ben geen homo en mijn dinnetje is gewoon een meisjequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wacht eens even, ben jij homo?!
en dan is je dinnetje zeker een shemale ofso?
Ben je eigenlijk gay als je op shemales valt?
Waarom beantwoord je mijn laatste vraag niet erbij?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben geen homo en mijn dinnetje is gewoon een meisje
Waarom zou ik? Ik ben geen gay en mijn dinnetje is geen shemale, ik heb dus niets met je laatste vraag te maken. Als je zo graag antwoord wilt hebben open je maar een nieuw topicquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn laatste vraag niet erbij?
Alleen je zelf verdedigen heh egoist.
Flikker eens op uit je topic en laat de paint-mensen hun werk doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik ben geen gay en mijn dinnetje is geen shemale, ik heb dus niets met je laatste vraag te maken. Als je zo graag antwoord wilt hebben open je maar een nieuw topic
Waar blijven die lullo's dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Flikker eens op uit je topic en laat de paint-mensen hun werk doen.
Je maakt mij verdrietigquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik veel, zolang jij maar weg blijft.
Rustig maar, even een DM rondje naar Paintbazen gemaakt om je topic te redden.quote:
Ik doe pas mijn snaveltje toe als je mij troostquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Rustig maar, even een DM rondje naar Paintbazen gemaakt om je topic te redden.
Snaveltje toe, hè?
Ik troost je door de paintbazen te roepen om je topic te redden, ondankbare hond.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik doe pas mijn snaveltje toe als je mij troost
Maar ik wil een knuffeltjequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik troost je door de paintbazen te roepen om je topic te redden, ondankbare hond.
Van wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |