quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ruig, dominant, vals en wild. Een paardenmeisje met een baard en dubbel uitgevoerde ankers op haar bicepsen kijk ik al niet meer van op.
Wel druk op je stage zeker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:19 schreef Panzermaus het volgende:
When you first showed me the kitten, girl you knew I was a freak
You knew ya swag was gon' do somethin' to me
You keep tellin' me one day you his, then one day you want me
Won't you stop all the pretendin' what the busines gon' be
I've been promisin' you something more than jus' a couple weeks
Been rollin' round and jumpin' in and out bed
A real decisions what I need and girl it's time for you to make it
And while ya takin' it look at me girl and tell me one thing
Bron: Vereniging voor Geitenmeisjes Clublied
Oh, ik zit daar op.quote:
?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Iets minder, maar ook vervelend. Net als volleybal met al die billenklapjes na elk punt..
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
liever iemand die rustig aan doet dan iemand die je aan het verkrachten is.
veer > cy dus.
quote:
quote:
De tering, kunnen dit soort gesprekken niet gewoon gevoerd worden als ik er daadwerkelijk ben?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sst, loop CY nu niet bang te maken.
Die vroeg al angstig hoeveel daar van waar was.
![]()
Dat is dus vervelend (maar tegelijkertijd vermakelijk), die meid heeft het geheugen van een olifant. Ze kan een groot deel van mijn expliciete sexposts woord voor woord oplepelen en me ermee confronteren.Al die shit.
Ze dwingt me nooit om me ervoor te verantwoorden en ik kan alles afdoen met "dat was voor jouw tijd", maar toch.
Alles is nog waar ook.Vermakelijk awkward. Het internet vergeet niets.
Ja en kuisheidsgordel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben een multitasker.
[..]
Heb jij ook als kapsel het "Christenkopje"?
[ afbeelding ]
Ja, maar dan in combinatie met deze.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben een multitasker.
[..]
Heb jij ook als kapsel het "Christenkopje"?
[ afbeelding ]
echte dykequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dan in combinatie met deze.
[ afbeelding ]
quote:
Ik zag vandaag 4 van zulke types naast elkaar. Wat lelijk. Zo mannelijk hoe ze liepen en om zich heen kijken. Het enige wat ik bij deze dames miste was dat ze hun jongeheer goed probeerden te zetten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dan in combinatie met deze.
[ afbeelding ]
Misschien je news feed een keer een beetje opruimen en de updates van dat soort tienermeisjes verbergen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:49 schreef Robbert. het volgende:
Godverdomme, ik heb zo'n hekel aan paardenmeisjes. Vooral het soort wat hele dagen foto's op facebook zet met teksten als: BEST FRIEND enzo.
hoezo? Is toch leuker als je er niet bent, hoef je ook niet bevestigend te reagerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De tering, kunnen dit soort gesprekken niet gewoon gevoerd worden als ik er daadwerkelijk ben?
[..]Confronteren is een groot woord. Het is gewoon grappig om jou meteen in de ontkenning te zien schieten terwijl we allebei prima weten hoe het zit.
crybabyquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Trouwens, dat "wat heb jij aan vandaag" topic. Mevrouw heeft ff gereageerd
Al gezien jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Adolecens het volgende:
iemand moet dr gewoon zeggen dat je die handschoenen alleen aan mag als je een bonkige leernicht bent met een harley of een sm zweepjequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Al gezien jaNu iedereen niet meer louter positief is instant huilen
Het is vooral die bullshit eromheen waar ik fucking agressief van wordt. Dat expres niet in de camera kijken, quasi-modellen houdingen, dat gelul over die kleding, BAHquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand moet dr gewoon zeggen dat je die handschoenen alleen aan mag als je een bonkige leernicht bent met een harley of een sm zweepje
Ja, hij had hem niet nodig, schijnt daar toch te koud te zijn voor korte broekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
crybaby
-
btw, jij hebt de zomerbroek van de kerstman aan¿
dat stukje tekst ook van dr site afquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is vooral die bullshit eromheen waar ik fucking agressief van wordt. Dat expres niet in de camera kijken, quasi-modellen houdingen, dat gelul over die kleding, BAH
Het zit je wel diep hequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is vooral die bullshit eromheen waar ik fucking agressief van wordt. Dat expres niet in de camera kijken, quasi-modellen houdingen, dat gelul over die kleding, BAH
soms ben ik daar echt verbaasd over ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef wise het volgende:
jammer als mensen op de feiten gedrukt worden, ze opeens heel anders gaan doen, dan er sportief en volwassen mee om te gaan.
Jaquote:
blijkt maar weer hoe nep sommige zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms ben ik daar echt verbaasd over ja.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JaIk kan heel slecht tegen dat soort chicks. Net als van die hipsters die de muziek niet luisteren, niet weten wat de term indie in houdt, maar dan wel met zo'n neppe bril een instagram foto maken van hoe ze Starbucks drinken
Allemaal kapotschoppen.
om erbij te horen.netzoals nutzquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JaIk kan heel slecht tegen dat soort chicks. Net als van die hipsters die de muziek niet luisteren, niet weten wat de term indie in houdt, maar dan wel met zo'n neppe bril een instagram foto maken van hoe ze Starbucks drinken
Allemaal kapotschoppen.
Kalm aan, relax evenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Allemaal kapotschoppen.
neequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Salatrel het volgende:
"let niet op de koffie" ben ik dan de enige die juist naar de koffie kijkt?
product placement addsquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Salatrel het volgende:
"let niet op de koffie" ben ik dan de enige die juist naar de koffie kijkt?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef wise het volgende:
[..]
om erbij te horen.netzoals nutz![]()
begrijp je ergenis wel, aan de andere kant..boeie
Jullie hebben gelijk. Ga even wierrook branden en mediteren en weer rustig wordenquote:
verstandig, want Swanzer maakt je wild.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk. Ga even wierrook branden en mediteren en weer rustig worden
Yeah, per ongeluk de verkeerde spuit gepakt vanochtend, en nu zit ik in een soort roidragequote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Laat Panzer je even masseren enzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk. Ga even wierrook branden en mediteren en weer rustig worden
Ik heb je gecomplimenteerd he. Niet te vergeten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Adolecens het volgende:
viva forum ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Robophatt het volgende:
Beetje vermoeiend is het. Snap best dat mode haar passie is maar ik denk dat ze dan beter op een ander forum terecht kan. Hier komt het allemaal nogal pretentieus over.
Pretentieus vind ik het perfecte woord hiervoor ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Robophatt het volgende:
Beetje vermoeiend is het. Snap best dat mode haar passie is maar ik denk dat ze dan beter op een ander forum terecht kan. Hier komt het allemaal nogal pretentieus over.
Volgens mij zei ze dat ze daar in het begin ook zat maar dat ze er niet veel respons kreeg dus toen ging ze hier posten.quote:
Als iets echt je passie is, denk ik niet dat je er zo veel respons op nodig hebt. Er is een verschil tussen een passie hebben en gewoon aandachtsgeil zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze daar in het begin ook zat maar dat ze er niet veel respons kreeg dus toen ging ze hier posten.
Ik snap wel dat je als modeblogger reacties wil op je outfit om te kijken of het in de smaak valt enzo daar heeft ze haar blog ook voor, heb er verder niet zo veel verstand van eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als iets echt je passie is, denk ik niet dat je er zo veel respons op nodig hebt. Er is een verschil tussen een passie hebben en gewoon aandachtsgeil zijn.
"Interessante keuze qua kleur." Vertaling: wat een pipo de clown-kleur. Wanstaltig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb je gecomplimenteerd he. Niet te vergeten.
Niet weg gaan Rowan! Ik wacht altijd met smart op je foto's!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:04 schreef RedReidingHood het volgende:
Tsja, duidelijk geval van smaken verschillen. Ik vind het zelf, natuurlijk, wel leuk en dat is wat voor mij telt. Vraagje: Vinden jullie het allemaal heel vervelend dat ik hier mee post? Ik krijg namelijk ook het gevoel dat ik nu gewoon de pispaal ben geworden hier en zo is voor mij de lol er ook een beetje af.
Huh, ik dacht dat er niet meer gedaan werd aan subforumbans.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weg gaan Rowan! Ik wacht altijd met smart op je foto's!
Kan niet in LIF posten, ben gebanned aldaar.
Wel voor alle BB'ers die de fatty's in LIF komen vertellen dat ze dombo's zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat er niet meer gedaan werd aan subforumbans.
Alleen voor extreme gevallen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat er niet meer gedaan werd aan subforumbans.
Wat een scheetje ben je ook, he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen voor extreme gevallen.Ze willen mij weren uit LIF vanwege mijn drastische, doldwaze en tevens eigenzinnige adviezen en dito resultaten. Echt, dan vraag ik je.
Kan nu niet eens meer reageren op die mooiboys met hun gladde modepraatjes over de limited edition Vans uit het jaar 1961 ofzo.
Rare tepel heb jij :squote:
1961 swagquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen voor extreme gevallen.Ze willen mij weren uit LIF vanwege mijn drastische, doldwaze en tevens eigenzinnige adviezen en dito resultaten. Echt, dan vraag ik je.
Kan nu niet eens meer reageren op die mooiboys met hun gladde modepraatjes over de limited edition Vans uit het jaar 1961 ofzo.
Kun jij me even unbannen? Dan bel ik mijn hond om je uit te eten.quote:
van wie is die aangevreten knakworstquote:
Ja jij bent er ook zo'n een. Echt ik kan die praat niet volgen daar.quote:
quote:Ald prescott Sterling met een 19 cm leg opening.
:Squote:Yes, de flag selvage is tof. De broek zelf ook, ook al was de fit voor de taper ietsje te wijd voor mij. Ben nu erg blij met de fit, maar op de manier hoe ik m nu draag duurt t nog even voordat alles settelt
Knakworst?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun jij me even unbannen? Dan bel ik mijn hond om je uit te eten.
[..]
van wie is die aangevreten knakworst
Tiet. Je ziet de tepel toch.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun jij me even unbannen? Dan bel ik mijn hond om je uit te eten.
valt best mee dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen zorgen freule, hij kent het alfabet tot een T.
Traantje weggepinkt.quote:
Don't hate the player, hate the gamequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:09 schreef Panzermaus het volgende:
het leven is geen spel wrm tog zoveel players :S
ze noemen mij mercedes benz :Squote:Op woensdag 5 juni 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game
Inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Interessante keuze qua kleur." Vertaling: wat een pipo de clown-kleur. Wanstaltig.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Nu heb ik helemaal de pik op d'r
Dus je bent gay én een drag queen? Hm. Not even surprised.quote:
Lazy fucker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef Chloroform het volgende:
Heb eigenlijk wel zin om een dutje te doen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef Chloroform het volgende:
Heb eigenlijk wel zin om een dutje te doen.
Zal jou eens lazy fucken.quote:
Zijwaarts.quote:
was dat een compliment?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb je gecomplimenteerd he. Niet te vergeten.
Hoe doe ik het normaal gesproken dan?quote:
beetje wiebelen erbij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe doe ik het normaal gesproken dan?
Bovenopquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe doe ik het normaal gesproken dan?
Heb je weleens lopend seks gehad?quote:
Op zich snap ik het wel. Op d'r blog krijgt ze alleen maar superpositieve reacties en hier kun je nog een keer feedback krijgen vanuit een heel andere hoek. Kun je veel aan hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Robophatt het volgende:
Ga achter haar liggen, slip in there, hand op haar bekken en de andere bij haar hals/haar. En dan wachten. Het gaat vanzelf trekken en itchen alles, en dat is het moment om haar rustig te lovemaken.quote:
Een keer bijna. Was in de bus toen het heel druk was en je opgehoopt allemaal tegen elkaar aan stond, toen moesten we een stukje doorlopen naar achter. Had wel iets.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een keer bijna. Was in de bus toen het heel druk was en je opgehoopt allemaal tegen elkaar aan stond, toen moesten we een stukje doorlopen naar achter. Had wel iets.
Slow =/= lazy, schandknaapje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga achter haar liggen, slip in there, hand op haar bekken en de andere bij haar hals/haar. En dan wachten. Het gaat vanzelf trekken en itchen alles, en dat is het moment om haar rustig te lovemaken.it's okay to go slow.
Gewoon lekker jezelf zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ook nietconstamt gezeik willen hoor.. Nou scheelthet misschien dat ik niet veel om mode geef en gewoon aan doe wat ik leuk vind. Kan me trouwens ook voorstellen dat je het juist vervelender vindt als je er wél veel om geeft, beetje t idee dat je iets erg leuk vindt, maar je. Kan er geen zak vanen t wordt ook maar niet beter ofzo.
Maar FOK! kan toch ook ideaal zijn om te peilen? Dus voor je er echt de grote boze buitenwereld mee inloopt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ook nietconstamt gezeik willen hoor.. Nou scheelthet misschien dat ik niet veel om mode geef en gewoon aan doe wat ik leuk vind. Kan me trouwens ook voorstellen dat je het juist vervelender vindt als je er wél veel om geeft, beetje t idee dat je iets erg leuk vindt, maar je. Kan er geen zak vanen t wordt ook maar niet beter ofzo.
Erin duwen en dan gaan slapen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Salatrel het volgende:
gewoon een beetje lafjes hem erin hangen en wachten tot zij het werk doet?
dat komt altijd zo negatief overquote:
Ik ook. Zit te twijfelen of ik nu ga koken of dat ik eerst even dutje ga doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zin in op dit moment.
mja, ik vind het hier wel vaak érg kritisch hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar FOK! kan toch ook ideaal zijn om te peilen? Dus voor je er echt de grote boze buitenwereld mee inloopt.
Koken, dan douw ik m erin, gaan we eten en dan slapen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Zit te twijfelen of ik nu ga koken of dat ik eerst even dutje ga doen.
Bedankt voor je uitleg, opgespoten rollade.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is slow én lazy, opgedroogde klinkervozer.
Tis gewoon een onzeker zeikkutje van 18.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk niet dat zij met veel van de geposte outfits ook echt rondloopt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar FOK! kan toch ook ideaal zijn om te peilen? Dus voor je er echt de grote boze buitenwereld mee inloopt.
Maar haar blog is wel érg positief. Dus dan krijg je alle verschillende meningen mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, ik vind het hier wel vaak érg kritisch hoor.
Afgezien van een paar swaggerboys in LIF zou ik de mening van mensen daar sowieso niet serieus nemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, ik vind het hier wel vaak érg kritisch hoor.
Wil wel naar jouw plafond staren.quote:
je hebt nog 26 minutenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn eten net op, nu nog koken voor Ado en A
dat scheelt idd wel, maar ik zou daar dus niet posten bv vanwege alle negatieve commentaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar haar blog is wel érg positief. Dus dan krijg je alle verschillende meningen mee.
Seks met jou is bijna net zo aantrekkelijk als overreden worden door een strooiwagen nadat je in een bad met zoutzuur hebt gelegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Koken, dan douw ik m erin, gaan we eten en dan slapen.
Romantisch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks met jou is bijna net zo aantrekkelijk als overreden worden door een strooiwagen nadat je in een bad met zoutzuur hebt gelegen.
Waarom eet jij apart?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn eten net op, nu nog koken voor Ado en A
Kan ik niet, de foef gaat dan trekken en om je heen sluiten, en dan gaat het op een gegeven moment ondragelijk jeuken bij mij (fysiek) en moet ik wel bewegen.quote:
Opgespoten nog wel. Waarschijnlijk denk je dat ik daadwerkelijk heb gekuurd ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg, opgespoten rollade.
dat je het niet al te serieus neemt (want het is maar internet blabla) wil nog niet zeggen dat je er blij mee bent als mensen je af gaan lopen zeiken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Afgezien van een paar swaggerboys in LIF zou ik de mening van mensen daar sowieso niet serieus nemen.
Slapen.quote:
De ongelukkige huisvrouw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kan ze vast aan de afwas beginnen als Ado en A zitten te kanen
ik had noodles gepland voor vandaag (vind ik heel lekker) omdat A moest tennissen en dat lekker snel klaar is. Alleen nu ging het tennissen vrij snel. Dus had ik tijd genoeg voor iets anders en aangezien Ado een lang gezicht trok en zei dat hij liever iets anders wilde, had ik zoiets van: prima, maar ik eet mn noodlesquote:
Heeft CY haar kutspieren ook getraind? Dat is echt geweldig man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan ik niet, de foef gaat dan trekken en om je heen sluiten, en dan gaat het op een gegeven moment ondragelijk jeuken bij mij (fysiek) en moet ik wel bewegen.En vanaf daar gaat het mis.
[..]
Opgespoten nog wel. Waarschijnlijk denk je dat ik daadwerkelijk heb gekuurd ofzo.
en ik zit nog steeds te twijfelen of ik vanavond moet gaan sporten of niet iddquote:
Die Ado. Klein kind is het. Zou hem gewoon een bord noodles geven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had noodles gepland voor vandaag (vind ik heel lekker) omdat A moest tennissen en dat lekker snel klaar is. Alleen nu ging het tennissen vrij snel. Dus had ik tijd genoeg voor iets anders en aangezien Ado een lang gezicht trok en zei dat hij liever iets anders wilde, had ik zoiets van: prima, maar ik eet mn noodles![]()
![]()
Ik vraag me eigenlijk meer af waarom ik voor hen ga koken terwijl ik zelf al gegeten heb
A? En dat is iemand anders dan Ado? Wat is dit voor cuckold gebeuren man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had noodles gepland voor vandaag (vind ik heel lekker) omdat A moest tennissen en dat lekker snel klaar is. Alleen nu ging het tennissen vrij snel. Dus had ik tijd genoeg voor iets anders en aangezien Ado een lang gezicht trok en zei dat hij liever iets anders wilde, had ik zoiets van: prima, maar ik eet mn noodles![]()
![]()
Ik vraag me eigenlijk meer af waarom ik voor hen ga koken terwijl ik zelf al gegeten heb
Als Ado en A hadden moeten koken hadden ze dat denk ik best gewild, maar is fijner als je dat iets eerder aangeeft zodat ze even kunnen bedenken wat ze dan willen gaan eten en niet ineens krap met tijd zitten doordat ze dachten dat ze meer tijd hadden vanavond.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft twee kinderen Panz.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
A? En dat is iemand anders dan Ado? Wat is dit voor cuckold gebeuren man.
Denken dat ik je niet ga rapen terwijl jij slaapt.quote:
A is de ene dochter, K is de andere en die eet bij een vriendinnetje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
A? En dat is iemand anders dan Ado? Wat is dit voor cuckold gebeuren man.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denken dat ik je niet ga rapen terwijl jij slaapt.
Even posten in LIF dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef tliciouz het volgende:
En eindelijk de perfecte sandaaltjes gevonden.
Ambi heeft me gewaarschuwd voor uitspraken doen hier, dus ik zwijg wijselijk ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft CY haar kutspieren ook getraind? Dat is echt geweldig man.Seks zonder bewegen.
Broedneigingen gekregen van deze post.quote:
Er is zelfs een woord voor, Frans woord, ben het even kwijt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft CY haar kutspieren ook getraind? Dat is echt geweldig man.Seks zonder bewegen.
ik had gewoon noodles moeten maken voor zequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Ado en A hadden moeten koken hadden ze dat denk ik best gewild, maar is fijner als je dat iets eerder aangeeft zodat ze even kunnen bedenken wat ze dan willen gaan eten en niet ineens krap met tijd zitten doordat ze dachten dat ze meer tijd hadden vanavond.
Bij dezen.quote:
Was niet gemeen bedoeld hoor. Tering. Slechte seks gehad ofzo?!quote:
Hahaha echt?! Nice.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Broedneigingen gekregen van deze post.
[..]
Er is zelfs een woord voor, Frans woord, ben het even kwijt.
Geen seks!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was niet gemeen bedoeld hoor. Tering. Slechte seks gehad ofzo?!
Okay en wat moet ik hiermee? Hoe oud zijn die dames?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
A is de ene dochter, K is de andere en die eet bij een vriendinnetje.
Vanavond hete plakseks dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen seks!Nee dacht dat je sarcastisch was en ik het hier niet mocht posten.
Staan overigens al in wat draag je vandaag.
MI die ik hier bij kreeg was niet positief.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heel leuke klompjes, al vier jaar ofzo en ze zijn echt aan vervanging toe, maar ze hebben nergens meer dit soort klompjes
niks, alleen dat je even weet dat t niets met cuckold te maken heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay en wat moet ik hiermee? Hoe oud zijn die dames?
dat maakt me geen bal uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
MI die ik hier bij kreeg was niet positief.
Ha, dat rijmt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niks, alleen dat je even weet dat t niets met cuckold te maken heeft.
11 en 12
Doen we, wie bij wie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanavond hete plakseks dan.
Doe eens link.
Je bedoelt van die open schoentjes met zo'n houten hak/klomp?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heel leuke klompjes, al vier jaar ofzo en ze zijn echt aan vervanging toe, maar ze hebben nergens meer dit soort klompjes
dan kan ik ze zelf ook prima meenemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha, dat rijmt.Zal ik ze een keer mee naar de gym nemen? Tennis heb je toch niks aan en paardrijden wordt volgend jaar verboten.
Megasexy ben je. Had het wel geweten als ik je vriend was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doen we, wie bij wie?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90
Nike Air Max.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een schoenen Krio draagt (nohomo) met zijn Janoski's haat etc.
Hij had laatst nog eens grijszwarte AM1s gekocht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een schoenen Krio draagt (nohomo) met zijn Janoski's haat etc.
Janoski's.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Thanks babe.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Megasexy ben je. Had het wel geweten als ik je vriend was.![]()
![]()
Lopen in het begin ook heel erg stugquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Janoski's.Mijn vriend heeft ze moeten kopen van me alleen draagt hij ze nooit want hij vind ze niet lekker zitten.
Teringlijer.
[..]
Thanks babe.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bedoelt van die open schoentjes met zo'n houten hak/klomp?
Ja maar meneer wil ze dan weer niet uit lopen, eigenwijs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lopen in het begin ook heel erg stug. Welke kleur?
Mijn god.quote:
Dat is iets wat ze in het slachthuis ook dragen maar dan zonder hak.quote:
die konijnen zijn tegen de Kerst wel flink vetquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is iets wat ze in het slachthuis ook dragen maar dan zonder hak.
Zullen de kinderen blij mee zijn als het hok leeg is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die konijnen zijn tegen de Kerst wel flink vet
Meid, als jij er blij mee bent toch. Ik heb ook schoenen waarvan mensen denken: godkolere.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik haat slippers enzo, deze zijn leuk
Pics.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meid, als jij er blij mee bent toch. Ik heb ook schoenen waarvan mensen denken: godkolere.
Foto.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meid, als jij er blij mee bent toch. Ik heb ook schoenen waarvan mensen denken: godkolere.
ze lopen ook nog echt heel erg fijn.. Zie jeer niet aan af, maar ze zitten echt heerlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
ja, dat vind ik idd wel verschrikkelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zwart/wit/roze.
Dat valt best mee toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zwart/wit/roze.
Geen plasseks voor jou meer. Kook ze!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind wedge verschrikkelijk en al helemaal sneakers met wedge. Maar wel pluspunten voor witte sneakers.
Nu ga ik koken. Doei!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:12 schreef Robophatt het volgende:
LIF / Kan sport je cupmaat beinvloeden?
Godverdomme wat een kneuzenreacties bij elkaar
Ik wilde er eigenlijk op reageren maar had al zoiets van laat maar.
JB!!! Hehehe "message received".. Thanksquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat vind ik idd wel verschrikkelijk![]()
Ik houd helemaal niet van platte schoenen eigenlijk.
Wat wilde jij dan gaan reageren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:12 schreef Robophatt het volgende:
LIF / Kan sport je cupmaat beinvloeden?
Godverdomme wat een kneuzenreacties bij elkaar
Ik wilde er eigenlijk op reageren maar had al zoiets van laat maar.
Nicequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doen we, wie bij wie?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90
Om te beginnen al dat je niet plaatselijk vet kwijt kunt raken (meende iemand dat dat wel zou kunnen) en dat je inderdaad bij je borsten af zult vallen. Grotere borstspieren gaan hier niet veel bij helpen en om die te krijgen zal ze ook nog eens keihard moeten werken.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Om te beginnen al dat je niet plaatselijk vet kwijt kunt raken (meende iemand dat dat wel zou kunnen) en dat je inderdaad bij je borsten af zult vallen. Grotere borstspieren gaan hier niet veel bij helpen en om die te krijgen zal ze ook nog eens keihard moeten werken.
Ook al iemand die meende dat je met een appelfiguur eerst vet rond je buik en borsten verliest. Uhh nee, waarschijnlijk juist als laatste. Je hebt namelijk een appelfiguur.
Het gaat erom dat jij te lui bent het haar uit handen te nemen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef Adolecens het volgende:
Wat een gelul over die noodles zeg
Ik vind dat gewoon te simpel om fatsoenlijk eten te noemen, niks meer, niks minder![]()
Nu ff eten, da's klaar
Oh dat had ik allemaal nog niet gelezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Om te beginnen al dat je niet plaatselijk vet kwijt kunt raken (meende iemand dat dat wel zou kunnen) en dat je inderdaad bij je borsten af zult vallen. Grotere borstspieren gaan hier niet veel bij helpen en om die te krijgen zal ze ook nog eens keihard moeten werken.
Ook al iemand die meende dat je met een appelfiguur eerst vet rond je buik en borsten verliest. Uhh nee, waarschijnlijk juist als laatste. Je hebt namelijk een appelfiguur.
Ja zag ik ook niet aankomen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat had ik allemaal nog niet gelezen.
Had trouwens wel verwacht dat dat plaatselijk vet kwijt raken hier niet meer gedacht zou worden, alleen op girls of viva of zo.
graag gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
JB!!! Hehehe "message received".. Thanks
ja, ga nog ff reageren, noodlequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef Adolecens het volgende:
Wat een gelul over die noodles zeg
Ik vind dat gewoon te simpel om fatsoenlijk eten te noemen, niks meer, niks minder![]()
Nu ff eten, da's klaar
nee hoor, dat vond ik niet zo ergquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij te lui bent het haar uit handen te nemen.
Dat met die omtrek is ook vaag. Gelijk 10 cm, dat is echt super veel. 70 omtrek zou dan logischer zijn.quote:
Wat een poepie ben je ook, he. Awwwww.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, dat vond ik niet zo erg![]()
Als ie thuis is overdag, bak ik ook altijd smiddags zijn eitje en maak ik ook nog meestal zn brood klaar
Ja snap ook niet hoe ze daar bij kwamen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat met die omtrek is ook vaag. Gelijk 10 cm, dat is echt super veel. 70A zou dan logischer zijn.
Ik draag ook een kleinere omtrek, dan die ik zou moeten dragen, maar heb een brede rug en anders zitten de beugels in mijn oksels.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
quote:
AM1squote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij had laatst nog eens grijszwarte AM1s gekocht.
Ben jij wel sneakerboy, ja?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
AM1sDie grijszwarte heb ik nog niet aan gehad, toch te klomperig man.
Verder draag ik eigenlijk meestal simpele Converseseses.
Bij iemand met gezond gewicht zoals dat meisje is dat toch ook fucking onmogelijk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja snap ook niet hoe ze daar bij kwamen.
Dit ook echt:
"Wat wel zo is is dus dat je meer ruimte in je oude BH's krijgt, maar dat wilt dus niet per definitie zeggen dat je cupmaat kleiner is."
Je verliest eerder vet uit je borsten dan uit de omtrek (laat staan 10cm)in de meeste gevallen.
1961 swag?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben uit de tijd van de echte sneakers.
Botjes ketsenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij iemand met gezond gewicht zoals dat meisje is dat toch ook fucking onmogelijk?Zoveel vet zit daar echt niet en zelfs als ze zoveel kwijtraakt dat ze een skeletje is zit die ribbenkast daar nog steeds gewoon.
Niks aan jouw gerelateerdquote:
Wat voor schoenen draag jij?quote:
All starsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
AM1sDie grijszwarte heb ik nog niet aan gehad, toch te klomperig man.
Verder draag ik eigenlijk meestal simpele Converseseses.
nee joh, dat is toch leuk als wegwerpertje, kun je gewoon op en neer doen op je lul en dan heb je nauwelijks het idee dat je kracht moet zettenquote:
You know it.quote:
Nee OK, maar zegdangelijkwaterisschimmelkut.jpg.quote:
Heb geen all stars. =$quote:
Heb van alles, van die basic schoentjes, NB's, Janoski's, maar ook nette lederen schoenen of coursequote:
Dan schaf je ze maar aan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
You know it.
[..]
Nee OK, maar zegdangelijkwaterisschimmelkut.jpg.
[..]
Heb geen all stars. =$
Oké.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb van alles, van die basic schoentjes, NB's, Janoski's, maar ook nette lederen schoenen of course.
Jawel.quote:
Vandaar botjes ketsen. Dat is o.a. een wegwerpertjequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee joh, dat is toch leuk als wegwerpertje, kun je gewoon op en neer doen op je lul en dan heb je nauwelijks het idee dat je kracht moet zetten
Ik heb geen kut, dan kan ik het ook niet zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
You know it.
[..]
Nee OK, maar zegdangelijkwaterisschimmelkut.jpg.
[..]
Heb geen all stars. =$
Gelukkig maar, ik schrok al toen je converse zei.quote:
Oh gelukkig, er hapt tenminste iemand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh gelukkig, er hapt tenminste iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gym shoes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mist Gucci en Vuitton.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oja, voor dWc: ik heb ook nog 1 paar Balmains, 2 paar Valentino's, 5 paar Santoni's en 3 paar Margiela's.
Haha, alsof dWc iets anders draagt dan witte sportsokken in blauwe badslippers.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oja, voor dWc: ik heb ook nog 1 paar Balmains, 2 paar Valentino's, 5 paar Santoni's en 3 paar Margiela's.
Haha die Adidas slippersquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, alsof dWc iets anders draagt dan witte sportsokken in blauwe badslippers.
Ja, die.quote:
NIKE AIR MAX ONE....betere bestaan niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere technostampertjes.
Mijn vader had die ookquote:
Ik gymde vaak gewoon in van die cheape vans achtige schoenen. Is dat heel slecht?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Zijn oly lifting shoes ja, in mijn geval voor de oly squats.
Mijn vriend draagt tijdens het squatten etc altijd all stars, met platte zool meer balans ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gymde vaak gewoon in van die cheape vans achtige schoenen. Is dat heel slecht?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gymde vaak gewoon in van die cheape vans achtige schoenen. Is dat heel slecht?
Nee. Deze zijn echt alleen voor specifieke (varianten van) oefeningen. Kan er niet normaal op lopen ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, die droeg iedereen op de basisschool tijdens het gymen.quote:
Ik wil deze weer aanschaffen eik, wat tli zegt, basisschooltyde.quote:
Net Patrick van Spongebob die armpjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Ambipur het volgende:
Indien je je WTF moment nog niet hebt gehad.
http://www.dumpert.nl/med(...)vecht_in_canada.html
je gaat naar de hel voor deze postquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net Patrick van Spongebob die armpjes.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net Patrick van Spongebob die armpjes.
[ afbeelding ]
is ze lekker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Achter gesloten deuren![]()
Vent die t doet met zn stiefdochter
Baasquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Achter gesloten deuren![]()
Vent die t doet met zn stiefdochter
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
GATVERDAMME !!!
je kent er al vanaf je 10de, vieze pedo, gatverdamme
al is ze 18 nu boeiend bah walgelijk
Hij heeft een soa en beschuldigd zowel moeder en dochter met wie hij wipt en geloof die dochter op meteen op de woord maar zijn vrouw niet ? , Walgelijke Vent. gaat op logeerkamer liggen en zijn vrouw beschuldig die hij zelf bedonderd met HAAR bloedeigen dochter walgelijke vent smerig hoor,
en dan die dochter wat een ontaard walgelijk kind is dat ze hebben niet eens spijt van hun relatie na de moeder toe, dat die moeder en dochter er goed door heen gekomen zijn tja best goed maar hmm vaag ook.
ik begrijp dr ook geen zak van, maar daarom is t ook leuk juistquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
GATVERDAMME !!!
Hij heeft een soa en beschuldigd zowel moeder en dochter met wie hij wipt en geloof die dochter op meteen op de woord maar zijn vrouw niet ? , Walgelijke Vent. gaat op logeerkamer liggen en zijn vrouw beschuldig die hij zelf bedonderd met HAAR bloedeigen dochter walgelijke vent smerig hoor,
en dan die dochter wat een ontaard walgelijk kind is dat ze hebben niet eens spijt van hun relatie na de moeder toe, dat die moeder en dochter er goed door heen gekomen zijn tja best goed maar hmm vaag ook.
dat zei mijn ex altijd, dat als ik iemand anders zou krijgen, hij dan ws interesse had in mn dochters en niet zozeer in mij want een 'normale' man wil niet andermans kinderen opvoeden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Baas
Vrouwen die allemaal vieze kerels in huis halen zodat ze het kunnen doen met hun stiefdochter.
Wat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei mijn ex altijd, dat als ik iemand anders zou krijgen, hij dan ws interesse had in mn dochters en niet zozeer in mij want een 'normale' man wil niet andermans kinderen opvoeden.
(Hij heeft nu zelf een vriendin met kind)
huh? Ja, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.![]()
Dat is toch de ex die de vader van jouw dochters is? Kunnen die nog wel af en toe contact met hem hebben?
Naar idee toch. Toch een beetje ziek figuur dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huh? Ja, waarom zou dat niet kunnen?
hij is sowieso niet goed bij zn hoofd, maar voorzover ik weet is hij gewoon een leuke papa voor de kinderenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar idee toch. Toch een beetje ziek figuur dan.
Wel fijn dat dat kan.
Ik vind het ook nogal ziek, en dat is nog heel zachtjes uitgedrukt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar idee toch. Toch een beetje ziek figuur dan.
Wel fijn dat dat kan.
Waar heb je dit vandaan geplukt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
GATVERDAMME !!!
http://www.net5.nl/progra(...)19-een-verloren-zaakquote:
hij zei/zegt wel meer rare dingen, betekent natuurlijk niet dat hij er ook naar handelt. Gelukkig niet, anders waren we allemaal dood geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal ziek, en dat is nog heel zachtjes uitgedrukt.
Ja het is natuurlijk al dat jij zijn achtergrond weet en hij wel vaker zulke dingen roept maar ik had hem toch even heel goed door elkaar geschud als hij zoiets had geroepen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zei/zegt wel meer rare dingen, betekent natuurlijk niet dat hij er ook naar handelt. Gelukkig niet, anders waren we allemaal dood geweest
Hahahahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/progra(...)19-een-verloren-zaak
Gepost door Babette Drenth die "Thuisblijfmama bij Thuisblijfmama" is op Facebook![]()
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een aan foto van al je onderbroeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.swaggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu een aan foto van al je onderbroeken.![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu een aan foto van al je onderbroeken.9quote:
full stops and exclamation marks![]()
Heb overigens nog 135315123 paar AM1s maar ik dacht die zal ik jullie besparen.
Waar zijn die laatste van?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:31 schreef krioro het volgende:
Heb overigens nog 135315123 paar AM1s maar ik dacht die zal ik jullie besparen.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie beenwarmersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Is deze post gericht op iets specifieks?![]()
![]()
Niks bijzonders, Manfield. Zijn wel echt mooi vind ik zelf, deze snelle pic doet ze geen recht. Kleur loopt over en zo jwt.quote:Dank je.quote:quote:
beter van niet, dan gaat ie slaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk al dat jij zijn achtergrond weet en hij wel vaker zulke dingen roept maar ik had hem toch even heel goed door elkaar geschud als hij zoiets had geroepen.![]()
Zo, nu naar de sportschool voor mn eerste lesje body combat. Wiehoe, zin in![]()
compact en kleverig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: