Botjes ketsenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij iemand met gezond gewicht zoals dat meisje is dat toch ook fucking onmogelijk?Zoveel vet zit daar echt niet en zelfs als ze zoveel kwijtraakt dat ze een skeletje is zit die ribbenkast daar nog steeds gewoon.
Niks aan jouw gerelateerdquote:
Wat voor schoenen draag jij?quote:
All starsquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
AM1sDie grijszwarte heb ik nog niet aan gehad, toch te klomperig man.
Verder draag ik eigenlijk meestal simpele Converseseses.
nee joh, dat is toch leuk als wegwerpertje, kun je gewoon op en neer doen op je lul en dan heb je nauwelijks het idee dat je kracht moet zettenquote:
You know it.quote:
Nee OK, maar zegdangelijkwaterisschimmelkut.jpg.quote:
Heb geen all stars. =$quote:
Heb van alles, van die basic schoentjes, NB's, Janoski's, maar ook nette lederen schoenen of coursequote:
Dan schaf je ze maar aan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
You know it.
[..]
Nee OK, maar zegdangelijkwaterisschimmelkut.jpg.
[..]
Heb geen all stars. =$
Oké.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb van alles, van die basic schoentjes, NB's, Janoski's, maar ook nette lederen schoenen of course.
Jawel.quote:
Vandaar botjes ketsen. Dat is o.a. een wegwerpertjequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee joh, dat is toch leuk als wegwerpertje, kun je gewoon op en neer doen op je lul en dan heb je nauwelijks het idee dat je kracht moet zetten
Ik heb geen kut, dan kan ik het ook niet zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
You know it.
[..]
Nee OK, maar zegdangelijkwaterisschimmelkut.jpg.
[..]
Heb geen all stars. =$
Gelukkig maar, ik schrok al toen je converse zei.quote:
Oh gelukkig, er hapt tenminste iemand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh gelukkig, er hapt tenminste iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gym shoes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mist Gucci en Vuitton.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oja, voor dWc: ik heb ook nog 1 paar Balmains, 2 paar Valentino's, 5 paar Santoni's en 3 paar Margiela's.
Haha, alsof dWc iets anders draagt dan witte sportsokken in blauwe badslippers.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oja, voor dWc: ik heb ook nog 1 paar Balmains, 2 paar Valentino's, 5 paar Santoni's en 3 paar Margiela's.
Haha die Adidas slippersquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, alsof dWc iets anders draagt dan witte sportsokken in blauwe badslippers.
Ja, die.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |