Nike Air Max.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een schoenen Krio draagt (nohomo) met zijn Janoski's haat etc.
Hij had laatst nog eens grijszwarte AM1s gekocht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een schoenen Krio draagt (nohomo) met zijn Janoski's haat etc.
Janoski's.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Thanks babe.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Megasexy ben je. Had het wel geweten als ik je vriend was.![]()
![]()
Lopen in het begin ook heel erg stugquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Janoski's.Mijn vriend heeft ze moeten kopen van me alleen draagt hij ze nooit want hij vind ze niet lekker zitten.
Teringlijer.
[..]
Thanks babe.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bedoelt van die open schoentjes met zo'n houten hak/klomp?
Ja maar meneer wil ze dan weer niet uit lopen, eigenwijs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lopen in het begin ook heel erg stug. Welke kleur?
Mijn god.quote:
Dat is iets wat ze in het slachthuis ook dragen maar dan zonder hak.quote:
die konijnen zijn tegen de Kerst wel flink vetquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is iets wat ze in het slachthuis ook dragen maar dan zonder hak.
Zullen de kinderen blij mee zijn als het hok leeg is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die konijnen zijn tegen de Kerst wel flink vet
Meid, als jij er blij mee bent toch. Ik heb ook schoenen waarvan mensen denken: godkolere.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik haat slippers enzo, deze zijn leuk
Pics.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meid, als jij er blij mee bent toch. Ik heb ook schoenen waarvan mensen denken: godkolere.
Foto.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meid, als jij er blij mee bent toch. Ik heb ook schoenen waarvan mensen denken: godkolere.
ze lopen ook nog echt heel erg fijn.. Zie jeer niet aan af, maar ze zitten echt heerlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
ja, dat vind ik idd wel verschrikkelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zwart/wit/roze.
Dat valt best mee toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zwart/wit/roze.
Geen plasseks voor jou meer. Kook ze!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind wedge verschrikkelijk en al helemaal sneakers met wedge. Maar wel pluspunten voor witte sneakers.
Nu ga ik koken. Doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |