beetje wiebelen erbij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe doe ik het normaal gesproken dan?
Bovenopquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe doe ik het normaal gesproken dan?
Heb je weleens lopend seks gehad?quote:
Op zich snap ik het wel. Op d'r blog krijgt ze alleen maar superpositieve reacties en hier kun je nog een keer feedback krijgen vanuit een heel andere hoek. Kun je veel aan hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Robophatt het volgende:
Beetje vermoeiend is het. Snap best dat mode haar passie is maar ik denk dat ze dan beter op een ander forum terecht kan. Hier komt het allemaal nogal pretentieus over.
Ga achter haar liggen, slip in there, hand op haar bekken en de andere bij haar hals/haar. En dan wachten. Het gaat vanzelf trekken en itchen alles, en dat is het moment om haar rustig te lovemaken.quote:
Een keer bijna. Was in de bus toen het heel druk was en je opgehoopt allemaal tegen elkaar aan stond, toen moesten we een stukje doorlopen naar achter. Had wel iets.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een keer bijna. Was in de bus toen het heel druk was en je opgehoopt allemaal tegen elkaar aan stond, toen moesten we een stukje doorlopen naar achter. Had wel iets.
Slow =/= lazy, schandknaapje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga achter haar liggen, slip in there, hand op haar bekken en de andere bij haar hals/haar. En dan wachten. Het gaat vanzelf trekken en itchen alles, en dat is het moment om haar rustig te lovemaken.it's okay to go slow.
Gewoon lekker jezelf zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ook nietconstamt gezeik willen hoor.. Nou scheelthet misschien dat ik niet veel om mode geef en gewoon aan doe wat ik leuk vind. Kan me trouwens ook voorstellen dat je het juist vervelender vindt als je er wél veel om geeft, beetje t idee dat je iets erg leuk vindt, maar je. Kan er geen zak vanen t wordt ook maar niet beter ofzo.
Maar FOK! kan toch ook ideaal zijn om te peilen? Dus voor je er echt de grote boze buitenwereld mee inloopt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ook nietconstamt gezeik willen hoor.. Nou scheelthet misschien dat ik niet veel om mode geef en gewoon aan doe wat ik leuk vind. Kan me trouwens ook voorstellen dat je het juist vervelender vindt als je er wél veel om geeft, beetje t idee dat je iets erg leuk vindt, maar je. Kan er geen zak vanen t wordt ook maar niet beter ofzo.
Erin duwen en dan gaan slapen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Salatrel het volgende:
gewoon een beetje lafjes hem erin hangen en wachten tot zij het werk doet?
dat komt altijd zo negatief overquote:
Ik ook. Zit te twijfelen of ik nu ga koken of dat ik eerst even dutje ga doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zin in op dit moment.
mja, ik vind het hier wel vaak érg kritisch hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar FOK! kan toch ook ideaal zijn om te peilen? Dus voor je er echt de grote boze buitenwereld mee inloopt.
Koken, dan douw ik m erin, gaan we eten en dan slapen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Zit te twijfelen of ik nu ga koken of dat ik eerst even dutje ga doen.
Bedankt voor je uitleg, opgespoten rollade.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is slow én lazy, opgedroogde klinkervozer.
Tis gewoon een onzeker zeikkutje van 18.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk niet dat zij met veel van de geposte outfits ook echt rondloopt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar FOK! kan toch ook ideaal zijn om te peilen? Dus voor je er echt de grote boze buitenwereld mee inloopt.
Maar haar blog is wel érg positief. Dus dan krijg je alle verschillende meningen mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, ik vind het hier wel vaak érg kritisch hoor.
Afgezien van een paar swaggerboys in LIF zou ik de mening van mensen daar sowieso niet serieus nemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, ik vind het hier wel vaak érg kritisch hoor.
Wil wel naar jouw plafond staren.quote:
je hebt nog 26 minutenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn eten net op, nu nog koken voor Ado en A
dat scheelt idd wel, maar ik zou daar dus niet posten bv vanwege alle negatieve commentaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar haar blog is wel érg positief. Dus dan krijg je alle verschillende meningen mee.
Seks met jou is bijna net zo aantrekkelijk als overreden worden door een strooiwagen nadat je in een bad met zoutzuur hebt gelegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Koken, dan douw ik m erin, gaan we eten en dan slapen.
Romantisch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks met jou is bijna net zo aantrekkelijk als overreden worden door een strooiwagen nadat je in een bad met zoutzuur hebt gelegen.
Waarom eet jij apart?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn eten net op, nu nog koken voor Ado en A
Kan ik niet, de foef gaat dan trekken en om je heen sluiten, en dan gaat het op een gegeven moment ondragelijk jeuken bij mij (fysiek) en moet ik wel bewegen.quote:
Opgespoten nog wel. Waarschijnlijk denk je dat ik daadwerkelijk heb gekuurd ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg, opgespoten rollade.
dat je het niet al te serieus neemt (want het is maar internet blabla) wil nog niet zeggen dat je er blij mee bent als mensen je af gaan lopen zeiken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Afgezien van een paar swaggerboys in LIF zou ik de mening van mensen daar sowieso niet serieus nemen.
Slapen.quote:
De ongelukkige huisvrouw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kan ze vast aan de afwas beginnen als Ado en A zitten te kanen
ik had noodles gepland voor vandaag (vind ik heel lekker) omdat A moest tennissen en dat lekker snel klaar is. Alleen nu ging het tennissen vrij snel. Dus had ik tijd genoeg voor iets anders en aangezien Ado een lang gezicht trok en zei dat hij liever iets anders wilde, had ik zoiets van: prima, maar ik eet mn noodlesquote:
Heeft CY haar kutspieren ook getraind? Dat is echt geweldig man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan ik niet, de foef gaat dan trekken en om je heen sluiten, en dan gaat het op een gegeven moment ondragelijk jeuken bij mij (fysiek) en moet ik wel bewegen.En vanaf daar gaat het mis.
[..]
Opgespoten nog wel. Waarschijnlijk denk je dat ik daadwerkelijk heb gekuurd ofzo.
en ik zit nog steeds te twijfelen of ik vanavond moet gaan sporten of niet iddquote:
Die Ado. Klein kind is het. Zou hem gewoon een bord noodles geven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had noodles gepland voor vandaag (vind ik heel lekker) omdat A moest tennissen en dat lekker snel klaar is. Alleen nu ging het tennissen vrij snel. Dus had ik tijd genoeg voor iets anders en aangezien Ado een lang gezicht trok en zei dat hij liever iets anders wilde, had ik zoiets van: prima, maar ik eet mn noodles![]()
![]()
Ik vraag me eigenlijk meer af waarom ik voor hen ga koken terwijl ik zelf al gegeten heb
A? En dat is iemand anders dan Ado? Wat is dit voor cuckold gebeuren man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had noodles gepland voor vandaag (vind ik heel lekker) omdat A moest tennissen en dat lekker snel klaar is. Alleen nu ging het tennissen vrij snel. Dus had ik tijd genoeg voor iets anders en aangezien Ado een lang gezicht trok en zei dat hij liever iets anders wilde, had ik zoiets van: prima, maar ik eet mn noodles![]()
![]()
Ik vraag me eigenlijk meer af waarom ik voor hen ga koken terwijl ik zelf al gegeten heb
Als Ado en A hadden moeten koken hadden ze dat denk ik best gewild, maar is fijner als je dat iets eerder aangeeft zodat ze even kunnen bedenken wat ze dan willen gaan eten en niet ineens krap met tijd zitten doordat ze dachten dat ze meer tijd hadden vanavond.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft twee kinderen Panz.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
A? En dat is iemand anders dan Ado? Wat is dit voor cuckold gebeuren man.
Denken dat ik je niet ga rapen terwijl jij slaapt.quote:
A is de ene dochter, K is de andere en die eet bij een vriendinnetje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
A? En dat is iemand anders dan Ado? Wat is dit voor cuckold gebeuren man.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denken dat ik je niet ga rapen terwijl jij slaapt.
Even posten in LIF dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef tliciouz het volgende:
En eindelijk de perfecte sandaaltjes gevonden.
Ambi heeft me gewaarschuwd voor uitspraken doen hier, dus ik zwijg wijselijk ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft CY haar kutspieren ook getraind? Dat is echt geweldig man.Seks zonder bewegen.
Broedneigingen gekregen van deze post.quote:
Er is zelfs een woord voor, Frans woord, ben het even kwijt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft CY haar kutspieren ook getraind? Dat is echt geweldig man.Seks zonder bewegen.
ik had gewoon noodles moeten maken voor zequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Ado en A hadden moeten koken hadden ze dat denk ik best gewild, maar is fijner als je dat iets eerder aangeeft zodat ze even kunnen bedenken wat ze dan willen gaan eten en niet ineens krap met tijd zitten doordat ze dachten dat ze meer tijd hadden vanavond.
Bij dezen.quote:
Was niet gemeen bedoeld hoor. Tering. Slechte seks gehad ofzo?!quote:
Hahaha echt?! Nice.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Broedneigingen gekregen van deze post.
[..]
Er is zelfs een woord voor, Frans woord, ben het even kwijt.
Geen seks!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was niet gemeen bedoeld hoor. Tering. Slechte seks gehad ofzo?!
Okay en wat moet ik hiermee? Hoe oud zijn die dames?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
A is de ene dochter, K is de andere en die eet bij een vriendinnetje.
Vanavond hete plakseks dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen seks!Nee dacht dat je sarcastisch was en ik het hier niet mocht posten.
Staan overigens al in wat draag je vandaag.
MI die ik hier bij kreeg was niet positief.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heel leuke klompjes, al vier jaar ofzo en ze zijn echt aan vervanging toe, maar ze hebben nergens meer dit soort klompjes
niks, alleen dat je even weet dat t niets met cuckold te maken heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Okay en wat moet ik hiermee? Hoe oud zijn die dames?
dat maakt me geen bal uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
MI die ik hier bij kreeg was niet positief.
Ha, dat rijmt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niks, alleen dat je even weet dat t niets met cuckold te maken heeft.
11 en 12
Doen we, wie bij wie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanavond hete plakseks dan.
Doe eens link.
Je bedoelt van die open schoentjes met zo'n houten hak/klomp?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heel leuke klompjes, al vier jaar ofzo en ze zijn echt aan vervanging toe, maar ze hebben nergens meer dit soort klompjes
dan kan ik ze zelf ook prima meenemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha, dat rijmt.Zal ik ze een keer mee naar de gym nemen? Tennis heb je toch niks aan en paardrijden wordt volgend jaar verboten.
Megasexy ben je. Had het wel geweten als ik je vriend was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doen we, wie bij wie?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90
Nike Air Max.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een schoenen Krio draagt (nohomo) met zijn Janoski's haat etc.
Hij had laatst nog eens grijszwarte AM1s gekocht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een schoenen Krio draagt (nohomo) met zijn Janoski's haat etc.
Janoski's.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Thanks babe.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Megasexy ben je. Had het wel geweten als ik je vriend was.![]()
![]()
Lopen in het begin ook heel erg stugquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Janoski's.Mijn vriend heeft ze moeten kopen van me alleen draagt hij ze nooit want hij vind ze niet lekker zitten.
Teringlijer.
[..]
Thanks babe.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bedoelt van die open schoentjes met zo'n houten hak/klomp?
Ja maar meneer wil ze dan weer niet uit lopen, eigenwijs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lopen in het begin ook heel erg stug. Welke kleur?
Mijn god.quote:
Dat is iets wat ze in het slachthuis ook dragen maar dan zonder hak.quote:
die konijnen zijn tegen de Kerst wel flink vetquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is iets wat ze in het slachthuis ook dragen maar dan zonder hak.
Zullen de kinderen blij mee zijn als het hok leeg is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die konijnen zijn tegen de Kerst wel flink vet
Meid, als jij er blij mee bent toch. Ik heb ook schoenen waarvan mensen denken: godkolere.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik haat slippers enzo, deze zijn leuk
Pics.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meid, als jij er blij mee bent toch. Ik heb ook schoenen waarvan mensen denken: godkolere.
Foto.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meid, als jij er blij mee bent toch. Ik heb ook schoenen waarvan mensen denken: godkolere.
ze lopen ook nog echt heel erg fijn.. Zie jeer niet aan af, maar ze zitten echt heerlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
ja, dat vind ik idd wel verschrikkelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zwart/wit/roze.
Dat valt best mee toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zwart/wit/roze.
Geen plasseks voor jou meer. Kook ze!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind wedge verschrikkelijk en al helemaal sneakers met wedge. Maar wel pluspunten voor witte sneakers.
Nu ga ik koken. Doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |