Maar haar blog is wel érg positief. Dus dan krijg je alle verschillende meningen mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, ik vind het hier wel vaak érg kritisch hoor.
Afgezien van een paar swaggerboys in LIF zou ik de mening van mensen daar sowieso niet serieus nemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, ik vind het hier wel vaak érg kritisch hoor.
Wil wel naar jouw plafond staren.quote:
je hebt nog 26 minutenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn eten net op, nu nog koken voor Ado en A
dat scheelt idd wel, maar ik zou daar dus niet posten bv vanwege alle negatieve commentaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar haar blog is wel érg positief. Dus dan krijg je alle verschillende meningen mee.
Seks met jou is bijna net zo aantrekkelijk als overreden worden door een strooiwagen nadat je in een bad met zoutzuur hebt gelegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Koken, dan douw ik m erin, gaan we eten en dan slapen.
Romantisch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks met jou is bijna net zo aantrekkelijk als overreden worden door een strooiwagen nadat je in een bad met zoutzuur hebt gelegen.
Waarom eet jij apart?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn eten net op, nu nog koken voor Ado en A
Kan ik niet, de foef gaat dan trekken en om je heen sluiten, en dan gaat het op een gegeven moment ondragelijk jeuken bij mij (fysiek) en moet ik wel bewegen.quote:
Opgespoten nog wel. Waarschijnlijk denk je dat ik daadwerkelijk heb gekuurd ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg, opgespoten rollade.
dat je het niet al te serieus neemt (want het is maar internet blabla) wil nog niet zeggen dat je er blij mee bent als mensen je af gaan lopen zeiken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Afgezien van een paar swaggerboys in LIF zou ik de mening van mensen daar sowieso niet serieus nemen.
Slapen.quote:
De ongelukkige huisvrouw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kan ze vast aan de afwas beginnen als Ado en A zitten te kanen
ik had noodles gepland voor vandaag (vind ik heel lekker) omdat A moest tennissen en dat lekker snel klaar is. Alleen nu ging het tennissen vrij snel. Dus had ik tijd genoeg voor iets anders en aangezien Ado een lang gezicht trok en zei dat hij liever iets anders wilde, had ik zoiets van: prima, maar ik eet mn noodlesquote:
Heeft CY haar kutspieren ook getraind? Dat is echt geweldig man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan ik niet, de foef gaat dan trekken en om je heen sluiten, en dan gaat het op een gegeven moment ondragelijk jeuken bij mij (fysiek) en moet ik wel bewegen.En vanaf daar gaat het mis.
[..]
Opgespoten nog wel. Waarschijnlijk denk je dat ik daadwerkelijk heb gekuurd ofzo.
en ik zit nog steeds te twijfelen of ik vanavond moet gaan sporten of niet iddquote:
Die Ado. Klein kind is het. Zou hem gewoon een bord noodles geven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had noodles gepland voor vandaag (vind ik heel lekker) omdat A moest tennissen en dat lekker snel klaar is. Alleen nu ging het tennissen vrij snel. Dus had ik tijd genoeg voor iets anders en aangezien Ado een lang gezicht trok en zei dat hij liever iets anders wilde, had ik zoiets van: prima, maar ik eet mn noodles![]()
![]()
Ik vraag me eigenlijk meer af waarom ik voor hen ga koken terwijl ik zelf al gegeten heb
A? En dat is iemand anders dan Ado? Wat is dit voor cuckold gebeuren man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had noodles gepland voor vandaag (vind ik heel lekker) omdat A moest tennissen en dat lekker snel klaar is. Alleen nu ging het tennissen vrij snel. Dus had ik tijd genoeg voor iets anders en aangezien Ado een lang gezicht trok en zei dat hij liever iets anders wilde, had ik zoiets van: prima, maar ik eet mn noodles![]()
![]()
Ik vraag me eigenlijk meer af waarom ik voor hen ga koken terwijl ik zelf al gegeten heb
Als Ado en A hadden moeten koken hadden ze dat denk ik best gewild, maar is fijner als je dat iets eerder aangeeft zodat ze even kunnen bedenken wat ze dan willen gaan eten en niet ineens krap met tijd zitten doordat ze dachten dat ze meer tijd hadden vanavond.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft twee kinderen Panz.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
A? En dat is iemand anders dan Ado? Wat is dit voor cuckold gebeuren man.
Denken dat ik je niet ga rapen terwijl jij slaapt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |