Yeah, per ongeluk de verkeerde spuit gepakt vanochtend, en nu zit ik in een soort roidragequote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Trouwens, dat "wat heb jij aan vandaag" topic. Mevrouw heeft ff gereageerd
Laat Panzer je even masseren enzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk. Ga even wierrook branden en mediteren en weer rustig worden
Ik heb je gecomplimenteerd he. Niet te vergeten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Trouwens, dat "wat heb jij aan vandaag" topic. Mevrouw heeft ff gereageerd
viva forum ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Robophatt het volgende:
Beetje vermoeiend is het. Snap best dat mode haar passie is maar ik denk dat ze dan beter op een ander forum terecht kan. Hier komt het allemaal nogal pretentieus over.
Pretentieus vind ik het perfecte woord hiervoor ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Robophatt het volgende:
Beetje vermoeiend is het. Snap best dat mode haar passie is maar ik denk dat ze dan beter op een ander forum terecht kan. Hier komt het allemaal nogal pretentieus over.
Volgens mij zei ze dat ze daar in het begin ook zat maar dat ze er niet veel respons kreeg dus toen ging ze hier posten.quote:
Als iets echt je passie is, denk ik niet dat je er zo veel respons op nodig hebt. Er is een verschil tussen een passie hebben en gewoon aandachtsgeil zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze daar in het begin ook zat maar dat ze er niet veel respons kreeg dus toen ging ze hier posten.
Ik snap wel dat je als modeblogger reacties wil op je outfit om te kijken of het in de smaak valt enzo daar heeft ze haar blog ook voor, heb er verder niet zo veel verstand van eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als iets echt je passie is, denk ik niet dat je er zo veel respons op nodig hebt. Er is een verschil tussen een passie hebben en gewoon aandachtsgeil zijn.
"Interessante keuze qua kleur." Vertaling: wat een pipo de clown-kleur. Wanstaltig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb je gecomplimenteerd he. Niet te vergeten.
Niet weg gaan Rowan! Ik wacht altijd met smart op je foto's!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:04 schreef RedReidingHood het volgende:
Tsja, duidelijk geval van smaken verschillen. Ik vind het zelf, natuurlijk, wel leuk en dat is wat voor mij telt. Vraagje: Vinden jullie het allemaal heel vervelend dat ik hier mee post? Ik krijg namelijk ook het gevoel dat ik nu gewoon de pispaal ben geworden hier en zo is voor mij de lol er ook een beetje af.
Huh, ik dacht dat er niet meer gedaan werd aan subforumbans.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weg gaan Rowan! Ik wacht altijd met smart op je foto's!
Kan niet in LIF posten, ben gebanned aldaar.
Wel voor alle BB'ers die de fatty's in LIF komen vertellen dat ze dombo's zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat er niet meer gedaan werd aan subforumbans.
Alleen voor extreme gevallen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat er niet meer gedaan werd aan subforumbans.
Wat een scheetje ben je ook, he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen voor extreme gevallen.Ze willen mij weren uit LIF vanwege mijn drastische, doldwaze en tevens eigenzinnige adviezen en dito resultaten. Echt, dan vraag ik je.
Kan nu niet eens meer reageren op die mooiboys met hun gladde modepraatjes over de limited edition Vans uit het jaar 1961 ofzo.
Rare tepel heb jij :squote:
1961 swagquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen voor extreme gevallen.Ze willen mij weren uit LIF vanwege mijn drastische, doldwaze en tevens eigenzinnige adviezen en dito resultaten. Echt, dan vraag ik je.
Kan nu niet eens meer reageren op die mooiboys met hun gladde modepraatjes over de limited edition Vans uit het jaar 1961 ofzo.
Kun jij me even unbannen? Dan bel ik mijn hond om je uit te eten.quote:
van wie is die aangevreten knakworstquote:
Ja jij bent er ook zo'n een. Echt ik kan die praat niet volgen daar.quote:
quote:Ald prescott Sterling met een 19 cm leg opening.
:Squote:Yes, de flag selvage is tof. De broek zelf ook, ook al was de fit voor de taper ietsje te wijd voor mij. Ben nu erg blij met de fit, maar op de manier hoe ik m nu draag duurt t nog even voordat alles settelt
Knakworst?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun jij me even unbannen? Dan bel ik mijn hond om je uit te eten.
[..]
van wie is die aangevreten knakworst
Tiet. Je ziet de tepel toch.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun jij me even unbannen? Dan bel ik mijn hond om je uit te eten.
valt best mee dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen zorgen freule, hij kent het alfabet tot een T.
Traantje weggepinkt.quote:
Don't hate the player, hate the gamequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:09 schreef Panzermaus het volgende:
het leven is geen spel wrm tog zoveel players :S
ze noemen mij mercedes benz :Squote:Op woensdag 5 juni 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game
Inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Interessante keuze qua kleur." Vertaling: wat een pipo de clown-kleur. Wanstaltig.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Nu heb ik helemaal de pik op d'r
Dus je bent gay én een drag queen? Hm. Not even surprised.quote:
Lazy fucker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef Chloroform het volgende:
Heb eigenlijk wel zin om een dutje te doen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef Chloroform het volgende:
Heb eigenlijk wel zin om een dutje te doen.
Zal jou eens lazy fucken.quote:
Zijwaarts.quote:
was dat een compliment?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb je gecomplimenteerd he. Niet te vergeten.
Hoe doe ik het normaal gesproken dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |