hoezo? Is toch leuker als je er niet bent, hoef je ook niet bevestigend te reagerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De tering, kunnen dit soort gesprekken niet gewoon gevoerd worden als ik er daadwerkelijk ben?
[..]Confronteren is een groot woord. Het is gewoon grappig om jou meteen in de ontkenning te zien schieten terwijl we allebei prima weten hoe het zit.
crybabyquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Trouwens, dat "wat heb jij aan vandaag" topic. Mevrouw heeft ff gereageerd
Al gezien jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Trouwens, dat "wat heb jij aan vandaag" topic. Mevrouw heeft ff gereageerd
iemand moet dr gewoon zeggen dat je die handschoenen alleen aan mag als je een bonkige leernicht bent met een harley of een sm zweepjequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Al gezien jaNu iedereen niet meer louter positief is instant huilen
Het is vooral die bullshit eromheen waar ik fucking agressief van wordt. Dat expres niet in de camera kijken, quasi-modellen houdingen, dat gelul over die kleding, BAHquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand moet dr gewoon zeggen dat je die handschoenen alleen aan mag als je een bonkige leernicht bent met een harley of een sm zweepje
Ja, hij had hem niet nodig, schijnt daar toch te koud te zijn voor korte broekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
crybaby
-
btw, jij hebt de zomerbroek van de kerstman aanż
dat stukje tekst ook van dr site afquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is vooral die bullshit eromheen waar ik fucking agressief van wordt. Dat expres niet in de camera kijken, quasi-modellen houdingen, dat gelul over die kleding, BAH
Het zit je wel diep hequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is vooral die bullshit eromheen waar ik fucking agressief van wordt. Dat expres niet in de camera kijken, quasi-modellen houdingen, dat gelul over die kleding, BAH
soms ben ik daar echt verbaasd over ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef wise het volgende:
jammer als mensen op de feiten gedrukt worden, ze opeens heel anders gaan doen, dan er sportief en volwassen mee om te gaan.
Jaquote:
blijkt maar weer hoe nep sommige zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms ben ik daar echt verbaasd over ja.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JaIk kan heel slecht tegen dat soort chicks. Net als van die hipsters die de muziek niet luisteren, niet weten wat de term indie in houdt, maar dan wel met zo'n neppe bril een instagram foto maken van hoe ze Starbucks drinken
Allemaal kapotschoppen.
om erbij te horen.netzoals nutzquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JaIk kan heel slecht tegen dat soort chicks. Net als van die hipsters die de muziek niet luisteren, niet weten wat de term indie in houdt, maar dan wel met zo'n neppe bril een instagram foto maken van hoe ze Starbucks drinken
Allemaal kapotschoppen.
Kalm aan, relax evenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Allemaal kapotschoppen.
neequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Salatrel het volgende:
"let niet op de koffie" ben ik dan de enige die juist naar de koffie kijkt?
product placement addsquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Salatrel het volgende:
"let niet op de koffie" ben ik dan de enige die juist naar de koffie kijkt?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef wise het volgende:
[..]
om erbij te horen.netzoals nutz![]()
begrijp je ergenis wel, aan de andere kant..boeie
Jullie hebben gelijk. Ga even wierrook branden en mediteren en weer rustig wordenquote:
verstandig, want Swanzer maakt je wild.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk. Ga even wierrook branden en mediteren en weer rustig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |